На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Кольори, відповідні популярним соціальним мережам і месенджерам:
Рік тому цей рейтинг не був би таким різноманітним і перші місця в ньому дісталися б тільки областям з містами-мільйонниками. Поява у рейтингу інших обласних центрів і невеликих міст і сіл свідчить про зростання обсягів користування мобільним інтернетом по всій Україні.
Статус «фіолетової» отримала Одеська область, яка за питомим об'ємом (на кожного користувача) трафіку Viber – 417 МБ/людину у місяць – обійшла Черкаську і Донецьку області. Херсонська область стала «зеленою» – тут найбільша кількість активних користувачів WhatsApp, на який тут йде 978 МБ/люд; на другому і третьому місці – Полтавська та Харківська області. У той же час найбільший трафік месенджера Telegram – 2036 МБ/люд – створюють користувачі «блакитної» – Київської області, випереджаючи Одеську та Вінницьку.
«Вишневою» областю – з найбільшою кількістю найактивніших користувачів Instagram, 6408 МБ/люд – виявилася Рівненська область, якій поступилися першістю Вінницька і Житомирська. У «синьому» рейтингу серед найактивніших користувачів Facebook перемогу отримала Вінницька область, якій за результатом 2481 МБ/люд вдалося випередити Одеську та Київську області.
Найбільш активні користувачі мережі YouTube проживають в найбільш «червоній» області – Житомирській, 8778 МБ /люд, за якою слідують Вінницька та Кіровоградська. У Житомирській області знаходяться і найпалкіші любителі мережі TikTok – 2390 МБ/люд, тому їй присвоєно одночасно і чорний код; на другому місці в «чорному» рейтингу знаходяться Вінницька і Рівненська області. Шанувальники іншої молодіжної соцмережі – Likee – переважно живуть в «рожевій» Дніпропетровській області – 957 МБ/люд; друге і третє місця належать Херсонській та Харківській областях.
І, нарешті, «жовтою» областю, в якій спостерігався найбільший трафік додатка Snapchat, стала Волинська область, яка з показником 195 МБ/люд випередила Закарпатську та Рівненську.
Vodafone також виділив населені пункти з найбільш активними користувачами соцмереж (трафік за місяць):
Рейтинг складений за результатами оцінки середнього обсягу трафіку сервісу на кожного користувача, який мешкає в даному регіоні. Щоб максимально знизити похибку, фахівці компанії виключили населені пункти з незначною кількістю користувачів кожної соцмережі або месенджера.