Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone відкриває smart-клініку Здорро

Цілісна екосистема телемедичних сервісів, створена на базі Здорро, розширить можливості сучасної медицини за допомогою штучного інтелекту, IoT та Big Data аналітики. 

Smart-клініка Здорро створена Vodafone Україна в партнерстві з компанією Botkin.pro, яка спеціалізується на телемедичних консультаціях. «Пандемія очікувано збільшила інтерес до телемедицини з боку пацієнтів і лікарів. У 2020 року на платформі Вotkin.pro проведено більше 30 тисяч онлайн консультацій, а лікарська база збільшилася на 174% в порівнянні з 2019 роком », - розповів професор Владислав Гринь, керівник телемедичної платформи Вotkin.pro.

На сьогоднішній день smart-клініка Здорро має найбільшу в Україні базу лікарів, які консультують віддалено. Прийом ведуть понад 1100 фахівців, і їх число постійно зростає. Клієнти мають можливість вибрати лікаря зі 130 медичних спеціальностей. Додатковим критерієм, який допомагає клієнтам зробити вибір, є рейтинг фахівця, який залежить від стажу лікаря і вченого ступеня: серед фахівців клініки багато практикуючих кандидатів і докторів медичних наук.

«Наші партнери накопичили багатий досвід в застосуванні телемедицини. Велика кількість лікарів довіряють і регулярно використовують телемедичні платформи для спілкування з пацієнтами. Наше завдання - створити на базі smart клініки Здорро перше в Україні повноцінне рішення, яке об'єднає телемедицину і напрацювання Vodafone в сфері BigData аналітики, IoT-сервісів та застосуванні штучного інтелекту», - зазначив Євген Чорний, керівник відділу з розвитку інноваційних продуктів Vodafone Україна.

Smart-клініка Здорро - це не просто розмова з лікарем за допомогою сучасних засобів зв'язку. Це майданчик для повноцінних медичних консультацій зі зручним інтерфейсом, яка дає можливість:

  • відкрити особистий кабінет пацієнта, в якому буде фіксуватися історія звернень та результати консультацій;
  • знайти і вибрати лікаря за фахом, рейтингом та відгуками;
  • записатися на прийом у зручний час;
  • отримати онлайн консультацію в текстовому або відео форматі з висновками лікаря;
  • запросити другу лікарську думку у профільних фахівців.  

Здорро надає разові медичні консультації. Наступним етапом стане підключення онлайн-аптек, лабораторій та чат-бота з елементами штучного інтелекту, який допоможе клієнтам самостійно моніторити стан свого здоров'я і, в разі необхідності, звертатися за медичною консультацією. Також, на основі даних, отриманих протягом перших місяців роботи клініки, будуть сформовані пакетні пропозиції, що враховують найбільш затребувані послуги.

Детальніше дізнатися про клініку і пройти реєстрацію можна на сайті Здорро