Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone забезпечує роботу мережі в умовах надвисокого навантаження

Vodafone докладає всіх зусиль, щоб забезпечити стабільну роботу мережі в умовах аномально високого навантаження. Протягом останніх двох діб дня вона приймає тисячі нових абонентів, які активують нові або відновлюють свої старі SIM-картки.

Та нашим інженерам вдається забезпечувати доступність зв’язку в цих непростих умовах. Основні послуги в нашій мережі зараз працюють без значних обмежень.

Разом з тим, ми відзначаємо збільшення навантаження у 2-3 рази на окремі канали обслуговування Vodafone – магазини, сайт, інтернет-магазин, контактний центр, застосунок для самообслуговування, систему білінгу, контент-послуг. Частина клієнтів зіткнулася з затримкою в активації пакетів послуг. Як тільки ми повернемось до штатного режиму, то почнемо працювати з абонентами, які з 12.12 мали труднощі в роботі наших сервісів, а саме – з підключенням пакетів послуг у тарифах. Наші фахівці проаналізують ситуацію, і якщо мала місце некоректна тарифікація, ми централізовано зробимо відшкодування для таких абонентів.

Безумовно, ця ситуація спричинила зростання трафіку в мережі Vodafone – у деяких регіонах до 30%. Не тільки за рахунок нових абонентів, але й через те, що значна кількість клієнтів використовувала мобільну мережу замість домашнього інтернету Київстар, який також вчора не працював. Це могло локально впливати на швидкість сервісів та якість відео онлайн.

До остаточної стабілізації ситуації закликаємо вас дотримуватись рекомендацій з використання трафіку:

✔️ За можливості зменшіть користування відеохостингами, або встановіть нижчу якість відео

✔️ Вимкніть автозавантаження медіа в месенджерах.

✔️ Якщо можна, використовуйте Wi-Fi, навіть в укритті може бути доступ до мережі

✔️ У великій кількості моделей двосімних смартфонів другий слот для SIM-картки не підтримує LTE (4G). Тому варто переставити SIM-картку оператора, яким збираєтесь користуватися для мобільного інтернету, у перший слот, щоб отримати кращу якість мобільного інтернету.

Для того, щоб підтримати абонентів Київстар, які залишились без зв’язку, Vodafone запустив ініціативу «Тримай Wi-Fi». Компанія опублікувала перелік своїх магазинів із вільним доступом до Wi-Fi і закликає інші бізнеси та просто добрих сусідів робити так само - прибрати пароль зі своєї Wi-Fi-точки і перейменувати її на «Trymai Wi-Fi».

Дякуємо за розуміння та цінуємо, що ви залишаєтеся на зв’язку з нами! Ми робимо все, щоб зв'язком могли скористатися усі абоненти, яким це зараз необхідно.