Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone запропонував зручну заміну SIM-карти для нечуючих

Vodafone запропонував нову процедуру заміни SIM-карти, яка буде зручною для нечуючих людей.

Раніше клієнти з вадами слуху могли замінити SIM-карту тільки в магазині Vodafone. Відтепер вони можуть зробити це також віддалено. Для цього потрібно звернутись у чат My Vodafone або надіслати лист на vodafone@vodafone.ua.

Для заміни поточної чи відновлення втраченої SIM-картки також знадобиться нова SIM/eSIM-картка, яку можна отримати будь-яким зручним способом:

- замовити Power SIM на сайті vodafone.ua з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;

- придбати ваучер eSIM на сайті vodafone.ua. Попередньо рекомендується перевірити, чи підтримує пристрій технологію eSIM у розділі «Список девайсів з eSIM»;

- купити будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером у точках продажу.

Співробітники Vodafone, які опрацьовують письмові звернення, зможуть надати детальну інструкцію щодо заміни SIM-карти та провести ідентифікацію клієнта.