Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone запустив короткий номер для гарячої лінії з питань профілактики самогубств та підтримки психічного здоров’я

Vodafone Україна виступив партнером проекту Lifeline Ukraine та відкрив для своїх абонентів короткий номер 7333 для дзвінків з питань профілактики самогубств та підтримки психічного здоров’я.

Послуга розрахована, в першу чергу, на ветеранів та членів їх родин, але психологічну допомогу може отримати кожен абонент Vodafone, хто цього потребує, за коротким номером 7333. Дзвінок безкоштовний.

Lifeline Ukraine – це національна професійна лінія з питань профілактики самогубств та підтримки психічного здоров’я. Кожному, кого переслідують депресія або думки про самогубство, кому нема з ким цим поділитись лінія пропонує першу емоційну допомогу.

Професійні спеціалісти гарячої лінії надають психоемоційну підтримку як при телефонному зверненні, так і при запиті у чаті на сайті Lifeline Ukraine, на сторінці Facebook та у Telegram каналі. Лінія працює 24 години на день, 7 днів на тиждень.

«Vodafone Україна був першим оператором, який приєднався до цієї важливої ініціативи партнерів. Ми підтримуємо Lifeline Ukraine та прагнемо, щоб завдяки технологіям зв’язку кожен наш абонент міг отримати необхідну допомогу, як медичну, так і психоемоційну», - відзначила Вікторія Рубан, начальник відділу зв’язків з громадськістю Vodafone Україна.

 Лінія працює з серпня 2019 року. Станом на сьогодні, вона отримала більше 9 000 звернень та надала 6 000 годин консультацій.