Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone Retail: як змінились покупки на карантині

4Gr

Vodafone Retail: як змінились покупки на карантині

Vodafone проаналізував статистику покупок у власному інтернет-магазині і виділив кілька трендів, що відрізняють поведінку покупців до і після карантину.

Що купують
Після введення карантину в інтернет-магазині виріс попит на мобільні Wi-Fi роутери і 4G-модеми. Їх стали замовляти в 6 разів частіше. Популярністю стали користуватися стартові пакети – їх зараз замовляють в 5 разів більше. В середньому на 30% знизився попит на всі переносні пристрої, зокрема, навушники і смарт-годинники – адже носити їх тепер нема куди. Українці стали активно запасатися зовнішньою пам'яттю. У 3 рази частіше стали купувати карти пам'яті. Попит на флешки і зовнішні жорсткі диски так само підріс, а от попит на аксесуари, чохли і стекла знизився.

Де купують
У Києві частота покупок в www.vodafone.ua/shop/ збереглася на колишньому рівні. А ось регіони стали частіше замовляти в інтернеті. При цьому динаміка зростання замовлень зворотно пропорційна розміру населеного пункту: чим менше місто, тим більший приріст замовлень через інтернет. Так, Харків, Дніпро і Львів демонструють + 30-40% в порівнянні з докарантинним часом. В цей же час в Полтаві, Миколаєві та Чернівцях спостерігається потрійне зростання кількості замовлень через інтернет. Найекономнішими наразі є Вінниця та Житомир.

Коли купують
Покупки тепер частіше роблять в обідній час, з 12:00 до 14:00, тоді як до карантину в цей час було затишшя – інтернет-замовлення, в основному, відбувалися на самому початку і під кінець робочого дня. Сидячи вдома, люди також струсили пил із планшетів. Мобільний трафік входу на www.vodafone.ua/shop/ знизився на 9%, десктоп не змінився, а ось планшети виросли на 15%.

Як купують
У середньому на 25% швидше відвідувачі www.vodafone.ua/shop/ приймають рішення про покупку. Після введення карантину почастішали вдвічі відправки замовлень з інтернет-магазину до відділень НП і замовлення на адресну доставку товарів. В цілому обсяг замовлень через інтернет виріс більш ніж на 30%.

На сьогоднішній день Vodafone Retail – один з найбільших рітейлерів у країні. Магазини Vodafone пропонують тільки сертифіковані товари: смартфони, різні гаджети, переносну електроніку, роутери, аксесуари. У магазинах також можна підключити будь-які послуги Vodafone і отримати кваліфіковану консультацію від експертів компанії.

Vodafone закликає купувати онлайн на карантині і дарує від 100 до 500 грн на мобільний рахунок за покупку у власному інтернет-магазині. Всі, хто купує акції гаджети в онлайн-магазині Vodafone – отримають поповнення рахунку на 100 або 500 грн у подарунок – залежно від обраного пристрою.