Нові правила заміни SIM-картки для незареєстрованих клієнтів Передплати
Шановні клієнти, з 1 січня діють нові правила заміни SIM-картки.
Якщо ваша карта загубилась чи зламалась, а ви є незареєстрованим клієнтом Передплати, вам потрібно буде звернутись у магазин Vodafone, пройти ідентифікацію та надати персональні дані.
Нові правила пов’язані із введенням у дію Закону України «Про електронні комунікації». Закон передбачає новий порядок проведення заміни SIM-картки.
Отже, з 01.01.2022 року ви зможете замінити втрачену чи зламану SIM-картку виключно у магазинах Vodafone. Для цього потрібно буде:
- Пройти ідентифікацію
- Надати співробітнику магазину паспорт або ID-картку чи пред’явити додаток «Дія» з відображенням ID-картки.
У заявці на заміну втраченої чи зламаної SIM-картки будуть зафіксовані персональні дані особи, що здійснює заміну SIM-картки. Це допоможе знизити ризик шахрайства і, таким чином, убезпечити вас.
Для інформації:
вказана на стартовому пакеті Power SIM та у вкладенні до нього інструкція щодо алгоритму дій (розділ «Відновлення втраченої чи пошкодженої SIM-картки») стає неактуальною та буде змінена до 30.04.2022.