Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Нові правила заміни SIM-картки для незареєстрованих клієнтів Передплати

Шановні клієнти, з 1 січня діють нові правила заміни SIM-картки.

Якщо ваша карта загубилась чи зламалась, а ви є незареєстрованим клієнтом Передплати, вам потрібно буде звернутись у магазин Vodafone, пройти ідентифікацію та надати персональні дані.

Нові правила пов’язані із введенням у дію Закону України «Про електронні комунікації». Закон передбачає новий порядок проведення заміни SIM-картки.

Отже, з 01.01.2022 року ви зможете замінити втрачену чи зламану SIM-картку виключно у магазинах Vodafone. Для цього потрібно буде:

  1. Пройти ідентифікацію
  2. Надати співробітнику магазину паспорт або ID-картку чи пред’явити додаток «Дія» з відображенням ID-картки.

У заявці на заміну втраченої чи зламаної SIM-картки будуть зафіксовані персональні дані особи, що здійснює заміну SIM-картки. Це допоможе знизити ризик шахрайства і, таким чином, убезпечити вас.

Для інформації:
вказана на стартовому пакеті Power SIM та у вкладенні до нього інструкція щодо алгоритму дій (розділ «Відновлення втраченої чи пошкодженої SIM-картки») стає неактуальною та буде змінена до 30.04.2022.