На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Шановні клієнти передплаченої та контрактної форм обслуговування, якщо Ви знаходитесь закордоном та Вам потрібно змінити формат чи відновити SIM-картку – скористайтесь алгоритмом, що вказаний нижче.
Для абонентів передплати
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:
Крок 1
Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2
Подайте заявку:
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.
Важливо!
У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».
Крок 3
Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:
Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).
Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.
Крок 4
Для анонімних клієнтів передплати:
дайте відповідь на одне із запитань:
надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:
надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5
надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу zakaz@vodafone.ua.
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».
Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин1 після подачі заявки.
Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.
Увага!
З метою безпеки, перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин1). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.
Контракт
Для фізичних осіб (договір оформлений на ваші паспортні дані), фізичних осіб-підприємців та клієнтів, що обслуговуються за умовами програми «Своє коло»:
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:
Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер на нашому сайті (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2
Подайте заявку:
– у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час1 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас у SMS) або
– зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS. Номер буде перенесено на нову eSIM-картку одразу.
Важливо!
У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».
Крок 3
Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:
Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSim (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).
Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.
Крок 4
надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, що надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5
надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу zakaz@vodafone.ua. Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».
Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин1 після подачі заявки.
Активуйте профіль eSIM у пристрої згідно з інструкцією на ваучері.
Увага!
З метою безпеки, перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих1 годин). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.
Зверніть увагу!
Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.
Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.
Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.
У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.
1 - робочий час – з 09:00 до 20:00. Якщо заявку подали в інший час, її опрацюють після 09:00.
Важливо: