Зміна формату та заміна втраченої SIM-картки на eSIM у роумінгу
Шановні клієнти передплаченої та контрактної форм обслуговування, якщо Ви знаходитесь закордоном та Вам потрібно змінити формат чи відновити SIM-картку – скористайтесь алгоритмом, що вказаний нижче.
Для абонентів передплати
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:
Крок 1
Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2
Подайте заявку:
- у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час1 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас у SMS) або
- зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.
Важливо!
У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».
Крок 3
Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:
Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).
Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.
Крок 4
Для анонімних клієнтів передплати:
дайте відповідь на одне із запитань:
- PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки);
- два номери, з якими Ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…);
- IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка.
надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:
надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5
надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу zakaz@vodafone.ua.
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».
Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин1 після подачі заявки.
Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.
Увага!
З метою безпеки, перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин1). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.
Контракт
Для фізичних осіб (договір оформлений на ваші паспортні дані), фізичних осіб-підприємців та клієнтів, що обслуговуються за умовами програми «Своє коло»:
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:
Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер на нашому сайті (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2
Подайте заявку:
– у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час1 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас у SMS) або
– зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS. Номер буде перенесено на нову eSIM-картку одразу.
Важливо!
У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».
Крок 3
Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:
Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSim (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).
Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.
Крок 4
надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, що надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5
надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу zakaz@vodafone.ua. Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».
Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин1 після подачі заявки.
Активуйте профіль eSIM у пристрої згідно з інструкцією на ваучері.
Увага!
З метою безпеки, перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих1 годин). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.
Зверніть увагу!
Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.
Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.
Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.
У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.
1 - робочий час – з 09:00 до 20:00. Якщо заявку подали в інший час, її опрацюють після 09:00.
Важливо:
- стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на новий профіль eSIM;
- контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
- для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-картки на ваш пристрій та робити резервне копіювання телефонної книги. У разі потреби ознайомтеся з інструкцією виробника вашого пристрою.