Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Залишайтеся вдома, а ми забезпечимо зв'язок

4Gr

Шановні клієнти!

Сьогодні моє головне завдання – зробити все можливе, аби ви залишалися на зв'язку. В умовах карантину, обмеження пересування людей та транспорту, коли всі ділові та соціальні зв'язки перейшли в онлайн, безперебійна робота зв'язку стає критично важливою. Тому ми зобов'язані забезпечувати безперервність наших сервісів у режимі 24/7.

Будучи стійким бізнесом, ми маємо достатній запас міцності, щоб підтримувати наших клієнтів та надавати послуги. Саме завдяки сучасним IТ&Телеком технологіям карантин, який ще 10 років тому міг би паралізувати країну, має набагато менше наслідків – адже сам робочий процес змінився.

У Vodafone створена міжнародна робоча група для обміну досвідом та координації діяльності в компаніях по всьому світу в умовах пандемії.

З огляду на ситуацію з COVID-19, що стрімко розвивається, хочу поділитися з вами тими діями, які ми вживаємо в Україні.

Забезпечуємо безпеку співробітників
Ми не піддаємо ризику наших співробітників. Ми давно практикуємо й добре вміємо користуватися засобами віддаленої роботи, а також забезпечуємо їх доступність для наших клієнтів. 80% співробітників компанії, як і я, зараз працює віддалено.

Ми прийняли запобіжні заходи щодо співробітників 60 років+. Усі мої колеги цієї вікової групи переведені на карантин з повним збереженням рівня доходу.

Забезпечуємо працездатність мережі та обслуговування
Ми не зупиняємо роботи з будівництва мережі та працюємо над розширенням ємності у великих населених пунктах, збільшуємо географію покриття 4G, у тому числі, в діапазоні 900 МГц.

Ми знаходимося в постійному контакті з нашими постачальниками, завдяки чому можемо максимально чітко відслідковувати статус поточних та запланованих поставок.

У Vodafone працює спеціальна команда, що забезпечує постійний високий рівень обслуговування, який ви очікуєте від нас.

Ми забезпечили всі необхідні умови для роботи колег, які задіяні в безперебійних технологічних та сервісних процесах.

Надаємо адресну допомогу системі охорони здоров'я та місцевим бюджетам
Ми готові допомогти своїй країні, яка зіткнулася із загрозою пандемії коронавірусу та її можливими наслідками. Для підтримки місцевих бюджетів, ми прийняли рішення відмовитися від податкових пільг для бізнесу, передбачених законом №3220.

Ми виділили власні кошти на купівлю апаратів ШВЛ для українських лікарень у Києві, Львові, Харкові, Житомирі та Луцьку.

Наш акціонер, група компаній NEQSOL Holding, прийняв рішення виділити 1 мільйон доларів на боротьбу з коронавірусом в Україні. Гроші плануємо використовувати для придбання обладнання, систем тестування, препаратів, витратних матеріалів, необхідних у лікарнях України для захисту лікарів та пацієнтів, а також для надання якісної медичної допомоги.

Підтримуємо наших клієнтів у ситуації, коли їх необхідно залишатися вдома
Ми хочемо, щоб обмеження, пов'язані з карантином, не стали приводом для соціальної ізоляції. Щоб підтримати українців, які залишаються вдома на карантині, Vodafone надав доступ без доплати до низки розважально-освітніх сервісів компанії: серіалів на Vodafone TV, Vodafone Books, Дитячого клубу Vodafone, а також магазинів додатків Vodafone Market та Vodafone Kids Market.

Забезпечуємо оперативний доступ до важливої інформації
Ми надали підтримку нашим клієнтам за кордоном – нарахували всім клієнтам передплати, які перебували в роумінгу перед закриттям кордонів, по 100 грн на мобільні рахунки. Для тисяч співвітчизників це була реальна можливість повідомити рідним про себе й бути на зв'язку.

Надаємо безкоштовний доступ до спілкування через месенджери і соціальні мережі на час карантину в Україні, а також до важливих інформаційних урядових ресурсів, у тому числі, для дзвінків з роумінгу на гарячу лінію МЗС та звернень на його спеціалізований web-ресурс «Друг».

Робимо безкоштовні смс-розсилки з важливою інформацією про коронавірус за запитом МОЗ, Кабміну та Міністерства цифровий трансформації. Цей перелік буде поповнюватися щодня.

Ми залишаємося на зв'язку!