Лови PASS!
доступ до безліміту в улюблених додатках
Online PASS
Social PASS
Video PASS
Online PASS
Безлімітний трафік на додатки:
Social PASS
Безлімітний трафік на додатки:
Video PASS
Безлімітний трафік на додатки:
Як підключити?
Як підключити?
Кроки підключення
Пам’ятайте: більшість сервісів і додатків використовують не тільки власні, а й сторонні ресурси, трафік на які може тарифікуватися відповідно до умов твого тарифного плану.
Online PASS
Social PASS
Video PASS
Що таке Online PASS?
Це додаткова послуга від Vodafone. Після її підключення трафік на додатки в межах цієї послуги - безлімітний. При їх використанні ваші гігабайти списуватися не будуть.
Які додатки входять до послуги Online PASS?
До послуги Online PASS входять:
- Меседжинг (текстові та графічні повідомлення) в Viber, WhatsApp, Hangouts, WeChat, Skype, Zoom, Google Classroom, Всеукраїнська школа онлайн, Coursera, Duolingo;
- Аудіо- та відеодзвінки в Zoom, Viber, WhatsApp, Skype, Skype for business, Hangouts, Google Meet, Microsoft Teams, WeChat, FaceTime;
Перелік додатків може бути змінено, про що ми заздалегідь поінформуємо відповідно до закону. Стежте за цією сторінкою, щоб першим дізнатися, які нові додатки будуть з’являтися у вашому PASS.
Як користуватися послугою та яка її вартість?
Послуга буде доступна для використання, якщо виконані дві обов’язкові умови:
- сплачений основний пакет послуг на місяць/4 тижні в рамках вашого тарифного плану;
- послуга Online PASS активована та сплачена вартість її використання.
У період невиконання хоча б однієї з обов’язкових умов, будуть діяти базові тарифи відповідно до вашого тарифного плану.
Вартість послуги Online PASS - 30 грн. щомісяця.
На передплаті повна вартість послуги знімається під час її підключення та за наявності достатньої суми на рахунку, щомісяця у період з 00:00 до 8:00. Про це надійде інформація в SMS-повідомленні після 8:00.
На контракті при підключенні сплачуйте вартість послуги пропорційно до кількості днів, що залишились до кінця місяця, а надалі повна вартість послуги буде списуватися кожного 1-го числа місяця.
Послуга Online PASS взаємовиключна з послугою Online PASS_2019. В разі підключення послуги Online PASS - послуга Online PASS_2019 буде відключена.
*Google Hangouts та Google Meet є торговельними марками компанії Google LLC.
Як підключити послугу?
Щоб підключити Online PASS:
Наберіть *316*1# або скористайтесь додатком My Vodafone («Мої послуги»–настисніть на Online PASS–«Підключити»).
Перевірка статусу: *316*2#
Якщо послуга попередньо встановлена в тарифі, комбінації не актуальні. Вона просто не потребує підключення.
Послуга Online PASS взаємовиключна з послугою Online PASS_2019. В разі підключення послуги Online PASS - послуга Online PASS_2019 буде відключена.
Як відключити послугу?
Щоб відключити Online PASS:
Наберіть *316*3# або скористайтесь додатком My Vodafone («Мої послуги»–настисніть на Online PASS–«Відключити»).
Перевірка статусу: *316*2#
Якщо послуга попередньо встановлена в тарифі, комбінації не актуальні. Вона просто не буде доступна для відключення.
В яких тарифах доступна послуга Online PASS?
Послуга Online PASS доступна для підключення в тарифах:
Передплати: Device M, Device L, 4G Smart XS, 4G Smart XS+, 4G Smart S, 4G Smart S+, 4G Smart M, 4G Smart L, 4G Smart Light, SuperNet Start, SuperNet Start+, SuperNet Pro, SuperNet Pro+, SuperNet Pro+_2021, SuperNet Turbo, SuperNet Turbo_2019, SuperNet TURBO_2021, SuperNet Unlim.
Контракту: Red S, Red M, Red L, Red Unlim, Red Turbo
В тарифах SuperNet Start, SuperNet Pro, Red Start, Red Pro, а також лінійки Joice, послуга Online PASS вже включена в базове наповнення тарифу за замовчуванням та не потребує підключення.
Дізнатися назву вашого тарифу:
*101# - для передплати
*110*21# - для контракту
Що може тарифікуватися при користуванні додатками?
Online PASS - не поширюється на меседжинг (текстові та графічні повідомлення) в додатках:, Google Meet, Microsoft Teams, Skype for business – вони будуть тарифікуватися згідно з вашим тарифним планом.
При підключеній послузі Online PASS ви отримаєте безлімітний трафік у перелічених додатках, за виключенням технічного трафіку, який може тарифікуватися, наприклад:
- Показ реклами, що здійснюється під час перегляду потокового відео
- Оголошення та рекламні посилання, які відображаються в додатках
- Зовнішні посилання та навігація на інші сайти, програми, новини, блоги, карти тощо
- Подкасти
- RSS-канали
- Оновлення програмного забезпечення/додатків
- Відео та вміст, розміщені на інших сайтах, які відтворюються в додатку
Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (у режимі модема) або в разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифного плану.
Більшість сервісів і додатків використовують не тільки власні, але й сторонні ресурси, які можуть використовувати ГБ вашого основного пакета. Для коректної роботи послуги Online PASS рекомендуємо стежити за залишком ГБ в основному пакеті, користуватися додатковими пакетами інтернету в разі потреби.
Послуги PASS надаються лише за умови використання сервісу через офіційні додатки iOS або Android. При використанні неофіційних додатків або Lite-версій трафік може бути не ідентифіковано в мережі і буде тарифікуватися згідно з вашим тарифним планом.
При підвищеному навантаженні на мережу швидкість інтернету може бути обмежена. Послуги діють на території України при наявності покриття мережі оператора, крім території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або здійснюють їх не в повному обсязі.
Чи можливо використовувати свій мобільний як модем з метою користування послугою PASS на підключеному пристрої?
Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (в режимі модема) або в разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифного плану.
Скільки послуг PASS я можу підключити одночасно?
Можна одночасно підключити 3 різні послуги PASS (Online PASS + Social PASS + Video PASS).
Я можу користуватися послугою Online PASS в роумінгу?
Послуги PASS доступні лише на території України в мережі Vodafone.
При плануванні подорожей за кордон користуйтеся
- Для передплати пропозиціями для роумінгу.
- Для контракту пропозиціями для роумінгу.
Що таке Online PASS_2019?
Якщо ви підключили послугу Online PASS до 1 жовтня 2020 року, то ви користуєтесь послугою Online PASS_2019. Від 1 жовтня послуга «Online PASS» змінила назву на «Online PASS_2019» та була закрита для нових підключень.
Послуга Online PASS_2019 дозволяє вам користуватися без тарифікації трафіку відповідно до умов вашого тарифного плану наступними сервісами:
- Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest;
- Меседжинг (текстові та графічні повідомлення) у Viber, WhatsApp, Facebook Messenger, Skype, Telegram та SnapChat.
Більшість сервісів і додатків використовують не тільки власні, але і сторонні ресурси, які можуть використовувати ГБ вашого основного пакета. Для коректної роботи послуги PASS рекомендуємо стежити за залишком ГБ в основному пакеті, користуватися додатковими пакетами інтернету в разі потреби.
Що може тарифікуватися при користуванні додатками?
Online PASS_2019 - не поширюється на аудіо- і відеодзвінки – вони будуть тарифікуватися згідно з вашим тарифним планом.
Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (в режимі модема) або у разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифного плану.
При підвищеному навантаженні на мережу швидкість доступу до інтернету може бути обмежена. Послуги діють на території України за наявності покриття мережі оператора, крім тимчасово окупованої території та території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або здійснюють їх не в повному обсязі.
Зверніть увагу, деякі додатки можуть отримати доступ до інших платформ/послуг/сайтів інших постачальників контенту, і цей трафік може тарифікуватися згідно з вашим тарифним планом, наприклад:
- Показ реклами, що здійснюється під час перегляду потокового відео
- Оголошення та рекламні посилання, які відображаються в додатках
- Зовнішні посилання та навігація на інші сайти, програми, новини, блоги, карти тощо
- Подкасти
- RRS-канали
- Оновлення програмного забезпечення/додатків
- Відео та вміст, розміщені на інших сайтах, які відтворюються в додатку.
Як користуватися послугою та яка її вартість?
Керування послугою
Послуга Online PASS_2019 | Деталі |
---|---|
Вартість | 30 грн. щомісяця |
Підключення | ВІДСУТНЄ - послуга вже не доступна для підключення |
Перевірка статусу | *316*2# |
Відключення | *316*3# |
Послуга Online PASS_2019 доступна для використання, якщо виконані дві обов’язкові умови:
- сплачений основний пакет послуг на місяць/4 тижні в рамках вашого тарифного плану;
- послуга Online PASS_2019 активована та сплачена вартість її використання.
У період невиконання хоча б однієї з обов’язкових умов будуть діяти базові тарифи відповідно до вашого тарифного плану.
На передплаті вартість послуги знімається щомісяця в дату підключення у період з 00:00 до 8:00, про що ми поінформуємо SMS-повідомленням після 8:00.
На контракті вартість послуги списується кожного 1-го числа місяця..
Послуга Online PASS взаємовиключна з послугою Online PASS_2019. В разі підключення послуги Online PASS - послуга Online PASS_2019 буде відключена.
Що таке Social PASS?
Це додаткова послуга від Vodafone. Після її підключення трафік на додатки в межах цієї послуги - безлімітний. При їх використанні ваші гігабайти списуватися не будуть.
Які додатки входять до послуги Social PASS?
До послуги Social PASS входять:
- TikTok
- Snapchat
- Likee
- Canva
Перелік додатків може бути змінено, про що ми заздалегідь поінформуємо відповідно до закону. Стежте за цією сторінкою, щоб першим дізнатися, які нові додатки будуть з’являтися у вашому PASS.
Як користуватися послугою та яка її вартість?
Послуга буде доступна для використання, якщо виконані дві обов’язкові умови:
- сплачений основний пакет послуг на місяць/4 тижні в рамках вашого тарифного плану;
- послуга Social PASS активована, та сплачена вартість її використання.
У період невиконання хоча б однієї з обов’язкових умов, будуть діяти базові тарифи відповідно до вашого тарифного плану.
Вартість послуги Social PASS - 60 грн. щомісяця.
На передплаті повна вартість послуги знімається під час її підключення та за наявності достатньої суми на рахунку, щомісяця у період з 00:00 до 8:00. Про це надійде інформація в SMS-повідомленні після 8:00.
На контракті при підключенні сплачуйте вартість послуги пропорційно до кількості днів, що залишились до кінця місяця, а надалі повна вартість послуги буде списуватися кожного 1-го числа місяця.
Як підключити послугу?
Щоб підключити Social PASS:
Наберіть *310*1# або скористайтесь додатком My Vodafone («Мої послуги»–настисніть на Social PASS–«Підключити»).
Перевірка статусу: *310*2#
Якщо послуга попередньо встановлена в тарифі, комбінації не актуальні. Вона просто не потребує підключення.
Як відключити послугу?
Щоб відключити Social PASS:
Наберіть *310*3# або скористайтесь додатком My Vodafone («Мої послуги»–настисніть на Social PASS–«Відключити»).
Перевірка статусу: *310*2#
Якщо послуга попередньо встановлена в тарифі, комбінації не актуальні. Вона просто не буде доступна для відключення.
В яких тарифах доступна послуга Social PASS?
Послуга Social PASS доступна для підключення в тарифах:
Передплати: 4G Smart Light, 4G Smart XS, 4G Smart XS+, 4G Smart S, 4G Smart S+, 4G Smart M, 4G Smart L, Device M, Device L, SuperNet Pro 2019, SuperNet Unlim, SuperNet Turbo 2019, SuperNet Pro 1 2019, SuperNet Start, SuperNet Start+, SuperNet Start 2019, SuperNet Pro+, SuperNet Pro+ 2021, SuperNet Turbo, SuperNet Turbo 2021.
Контракту: Red S, Red M, RED L, Red Start, Red Unlim, Red Turbo
В тарифах SuperNet Pro, Red Pro, а також лінійки Joice, послуга Social PASS вже включена в базове наповнення тарифу за замовчуванням та не потребує підключення.
Дізнатися назву вашого тарифу:
*101# - для передоплати
*110*21# - для контракту
Що може тарифікуватися при користуванні додатками?
Аудіо- та відеодзвінки, реклама, відкриття зовнішніх посилань не входять в послуги PASS і будуть тарифікуватися відповідно до вашого тарифного плану.
Зверніть увагу, деякі додатки можуть отримати доступ до інших платформ/послуг/сайтів інших постачальників контенту, і цей трафік може тарифікуватися згідно з вашим тарифним планом, наприклад:
- Показ реклами, що здійснюється під час перегляду потокового відео
- Оголошення та рекламні посилання, які відображаються в додатках
- Зовнішні посилання та навігація на інші сайти, програми, новини, блоги, карти тощо
- Подкасти
- RSS-канали
- Оновлення програмного забезпечення/додатків
- Відео та вміст, розміщені на інших сайтах, які відтворюються в додатку
Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (в режимі модема) або в разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифного плану.
Більшість сервісів і додатків використовують не тільки власні, але й сторонні ресурси, які можуть використовувати ГБ вашого основного пакета. Для коректної роботи послуги Social PASS рекомендуємо стежити за залишком ГБ в основному пакеті, користуватися додатковими пакетами інтернету в разі потреби.
Послуги PASS надаються лише за умови використання сервісу через офіційні додатки iOS або Android, і через офіційні веб-версії у смартфонах. При використанні неофіційних додатків або Lite-версій трафік може бути не ідентифіковано в мережі і буде тарифікуватися згідно з вашим тарифним планом.
При підвищеному навантаженні на мережу швидкість інтернету може бути обмежена. Послуги діють на території України при наявності покриття мережі оператора, крім території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або здійснюють їх не в повному обсязі.
Чи можливо використовувати свій мобільний як модем з метою користування послугою PASS на підключеному пристрої?
Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (в режимі модема) або в разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифного плану.
Скільки послуг PASS я можу підключити одночасно?
Можна одночасно підключити 3 різні послуги PASS (Online PASS + Social PASS + Video PASS).
Я можу користуватися послугою Social PASS в роумінгу?
Послуги PASS доступні лише на території України в мережі Vodafone.
При плануванні подорожей за кордон користуйтеся
- Для передплати пропозиціями для роумінгу.
- Для контракту пропозиціями для роумінгу.
Що таке Video PASS?
Це додаткова послуга від Vodafone. Після її підключення трафік на додатки в межах цієї послуги - безлімітний. При їх використанні ваші гігабайти списуватися не будуть.
Які додатки входять до послуги Video PASS?
До послуги Video PASS входять такі популярні додатки без тарифікації інтернету:
Apple TV, Apple Music, YouTube, YouTube Music, Netflix, MEGOGO, SoundCloud, Deezer, Spotify, Shazam, SWEET.TV і Дія ТВ.
Перелік додатків може бути змінено, про що ми заздалегідь поінформуємо відповідно до закону. Стежте за цією сторінкою, щоб першим дізнатися, які нові додатки будуть з’являтися у вашому PASS.
Послуга Video PASS не включає в себе вартість підписки в інтернет-додатках (сервісах): Apple TV, Apple Music, YouTube Premium, YouTube Music, Netflix, MEGOGO, Deezer, Spotify, SWEET.TV.
Як користуватися послугою та яка її вартість?
Послуга буде доступна для використання, якщо виконані дві обов’язкові умови:
- сплачений основний пакет послуг на місяць/4 тижні в рамках вашого тарифного плану;
- послуга Video PASS активована, та сплачена вартість її використання.
У період невиконання хоча б однієї з обов’язкових умов, будуть діяти базові тарифи відповідно до вашого тарифного плану.
Вартість послуги Video PASS - 60 грн. щомісяця.
На передплаті повна вартість послуги знімається під час її підключення та за наявності достатньої суми на рахунку, щомісяця у період з 00:00 до 8:00. Про це надійде інформація в SMS-повідомленні після 8:00.
На контракті при підключенні сплачуйте вартість послуги пропорційно до кількості днів, що залишились до кінця місяця, а надалі повна вартість послуги буде списуватися кожного 1-го числа місяця.Вартість послуги списується кожного 1-го числа місяця.
*YouTube є торговельними марками компанії Google LLC.
Як підключити послугу?
Щоб підключити Video PASS:
Наберіть *313*1# або скористайтесь додатком My Vodafone («Мої послуги»–настисніть на Video PASS–«Підключити»).
Перевірка статусу: *313*2#
Якщо послуга попередньо встановлена в тарифі, комбінації не актуальні. Вона просто не потребує підключення.
Як відключити послугу?
Щоб відключити Video PASS:
Наберіть *313*3# або скористайтесь додатком My Vodafone («Мої послуги»–настисніть на Video PASS–«Відключити»).
Перевірка статусу: *313*2#
Якщо послуга попередньо встановлена в тарифі, комбінації не актуальні. Вона просто не буде доступна для відключення.
В яких тарифах доступна послуга Video PASS?
Передплати: Device M, Device L, 4G Smart Light, 4G Smart XS, 4G Smart XS+, 4G Smart S, 4G Smart S+, 4G Smart M, 4G Smart L, SuperNet Start, SuperNet Start+, SuperNet Start 2019, SuperNet Pro, SuperNet Pro+, SuperNet Pro 2019, SuperNet Pro 1 2019, SuperNet Pro+ 2021, SuperNet Turbo, SuperNet Turbo_2021, SuperNet Turbo 2019, SuperNet Unlim.
Контракту:Red S, Red M, Red L, Red Start, Red Pro, Red Unlim, Red Turbo.
В тарифах лінійки Joice, послуга Video PASS вже включена в базове наповнення тарифу за замовчуванням та не потребує підключення.
Дізнатися назву вашого тарифу:
*101# - для передоплати
*110*21# - для контракту
Що може тарифікуватися при користуванні додатками?
Виключенням є технічний трафік, який може тарифікуватися, наприклад на:
- Показ реклами, що здійснюється під час перегляду потокового відео
- Оголошення та рекламні посилання, які відображаються в додатках
- Зовнішні посилання та навігація на інші сайти, програми, новини, блоги, карти тощо
- Подкасти
- RSS-канали
- Оновлення програмного забезпечення/додатків
- Відео та вміст, розміщені на інших сайтах, які відтворюються в додатку
Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (в режимі модема) або в разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифного плану.
Більшість сервісів і додатків використовують не тільки власні, але й сторонні ресурси, які можуть використовувати ГБ вашого основного пакета. Для коректної роботи послуги Video PASS рекомендуємо стежити за залишком ГБ в основному пакеті, користуватися додатковими пакетами інтернету в разі потреби.
Послуги PASS надаються лише за умови використання сервісу через офіційні додатки iOS або Android, і через офіційні веб-версії у смартфонах. При використанні неофіційних додатків або Lite-версій трафік може бути не ідентифіковано в мережі і буде тарифікуватися згідно з вашим тарифним планом.
При підвищеному навантаженні на мережу швидкість інтернету може бути обмежена. Послуги діють на території України при наявності покриття мережі оператора, крім території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або здійснюють їх не в повному обсязі.
Чи можливо використовувати свій мобільний як модем з метою користування послугою PASS на підключеному пристрої?
Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (в режимі модема) або в разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифного плану.
Скільки послуг PASS я можу підключити одночасно?
Можна одночасно підключити 3 різні послуги PASS (Online PASS + Social PASS + Video PASS).
Я можу користуватися послугою Video PASS в роумінгу?
Послуги PASS доступні лише на території України в мережі Vodafone.
При плануванні подорожей за кордон користуйтеся
- Для передплати пропозиціями для роумінгу.
- Для контракту пропозиціями для роумінгу.