На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
доступ до безліміту в улюблених застосунках
Online PASS
Social PASS
Video PASS
Online PASS
Безлімітний трафік на застосунки:
Social PASS
Безлімітний трафік на застосунки:
Video PASS
Безлімітний трафік на застосунки:
Online PASS
Social PASS
Video PASS
Що таке Online PASS?
Це додаткова послуга від Vodafone. Після її підключення трафік на застосунки в межах цієї послуги - безлімітний. При їх використанні ваші гігабайти списуватися не будуть.
Які застосунки входять до послуги Online PASS?
До послуги Online PASS входять:
Перелік застосунків може бути змінено, про що ми заздалегідь поінформуємо відповідно до закону. Стежте за цією сторінкою, щоб першим дізнатися, які нові застосунки будуть з’являтися у вашому PASS.
Як користуватися послугою та яка її вартість?
Послуга буде доступна для використання, якщо виконані дві обов’язкові умови:
– сплачений основний пакет послуг на місяць/4 тижні в межах вашого тарифу;
– послуга Online PASS активована та сплачена вартість її використання.
У період невиконання хоча б однієї з обов’язкових умов будуть діяти базові тарифи відповідно до вашого тарифу.
Вартість послуги Online PASS – 30 грн щомісяця.
На передплаті повна вартість послуги знімається під час її підключення та за наявності достатньої суми на рахунку, щомісяця у період з 00:00 до 8:00. Про це надійде інформація в SMS-повідомленні після 8:00.
На контракті при підключенні сплачуйте вартість послуги пропорційно до кількості днів, що залишились до кінця місяця, а надалі повна вартість послуги буде списуватися кожного 1-го числа місяця.
*Google Hangouts та Google Meet є торговельними марками компанії Google LLC.
Як підключити послугу?
Щоб підключити Online PASS:
Наберіть *316*1# або скористайтесь застосунком My Vodafone («Мої послуги»–настисніть на Online PASS–«Підключити»).
Перевірка статусу: *316*2#
Якщо послуга попередньо встановлена в тарифі, комбінації не актуальні. Вона просто не потребує підключення.
Як відключити послугу?
Щоб відключити Online PASS:
Наберіть *316*3# або скористайтесь застосунком My Vodafone («Мої послуги»–настисніть на Online PASS–«Відключити»).
Перевірка статусу: *316*2#
Якщо послуга попередньо встановлена в тарифі, комбінації не актуальні. Вона просто не буде доступна для відключення.
В яких тарифах доступна послуга Online PASS?
Послуга Online PASS доступна для підключення в тарифах:
Передплати: SuperNet Start 2019, SuperNet Pro+, SuperNet Pro 2019, SuperNet Pro+ 2021, SuperNet Unlim, SuperNet Turbo, SuperNet Turbo 2019, SuperNet Turbo 2021, SuperNet Start, SuperNet Start+, SuperNet Pro, 4G Smart XS, 4G Smart XS+, 4G Smart S+, 4G Smart M, 4G Smart Light, 4G Smart Light+, Device M, Device L, Turbo, Partner.
Контракту: Red S, Red Turbo
Послуга Online PASS в включена в базове наповнення тарифів:
Передплати: лінійка Joice.
Контракту: Red Start, Red Pro, Red Max
Дізнатися назву вашого тарифу можна у застосунку My Vodafone, або::
*101# – для передплати;
*110*21# – для контракту.
Що може тарифікуватися при користуванні застосунками?
Online PASS – не поширюється на меседжинг (текстові та графічні повідомлення) у застосунках: Google Meet, Microsoft Teams, Skype for business – вони будуть тарифікуватися згідно з вашим тарифом.
При підключеній послузі Online PASS ви отримаєте безлімітний трафік у перелічених застосунках, за виключенням технічного трафіку, який може тарифікуватися, наприклад:
– Показ реклами, що здійснюється під час перегляду потокового відео
– Оголошення та рекламні посилання, які відображаються у застосунках
– Зовнішні посилання та навігація на інші сайти, програми, новини, блоги, карти тощо
– Подкасти
– RSS-канали
– Оновлення програмного забезпечення/застосунків
– Відео та вміст, розміщені на інших сайтах, які відтворюються у застосунку
Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (у режимі модема) або в разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифу.
Більшість сервісів і застосунків використовують не тільки власні, але й сторонні ресурси, які можуть використовувати ГБ вашого основного пакета. Для коректної роботи послуги Online PASS рекомендуємо стежити за залишком ГБ в основному пакеті, користуватися додатковими пакетами інтернету в разі потреби.
Послуги PASS надаються лише за умови використання сервісу через офіційні застосунки iOS або Android. При використанні неофіційних застосунків або Lite-версій трафік може бути не ідентифіковано в мережі і буде тарифікуватися згідно з вашим тарифом.
При підвищеному навантаженні на мережу швидкість інтернету може бути обмежена. Послуги діють на території України при наявності покриття мережі оператора, крім території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або здійснюють їх не в повному обсязі.
Чи можливо використовувати свій мобільний як модем з метою користування послугою PASS на підключеному пристрої?
Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (в режимі модема) або в разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифу.
Скільки послуг PASS я можу підключити одночасно?
Можна одночасно підключити 3 різні послуги PASS (Online PASS + Social PASS + Video PASS).
Я можу користуватися послугою Online PASS в роумінгу?
Послуги PASS доступні лише на території України в мережі Vodafone.
При плануванні подорожей за кордон користуйтеся:
– для передплати пропозиціями для роумінгу;
– для контракту пропозиціями для роумінгу.
Послуга надається поки вона активована та сплачена вартість її використання, а також сплачений основний пакет послуг на місяць/4 тижні в межах вашого тарифу. У період невиконання хоча б однієї з обов’язкових умов будуть діяти базові тарифи відповідно до вашого тарифу.
Відключення послуги:
При відключенні послуги Online PASS, її дія одразу припиняється, а кошти за оплачений період не повертаються.
Що таке Social PASS?
Це додаткова послуга від Vodafone. Після її підключення трафік на застосунки в межах цієї послуги - безлімітний. При їх використанні ваші гігабайти списуватися не будуть.
Які застосунки входять до послуги Social PASS?
До послуги Social PASS входять:
– Instagram
– Facebook
– TikTok
– Snapchat
– X
– Pinterest
– Likee
– LinkedIn
– Reddit
– Canva
Перелік застосунків може бути змінено, про що ми заздалегідь поінформуємо відповідно до закону. Стежте за цією сторінкою, щоб першим дізнатися, які нові застосунки будуть з’являтися у вашому PASS.
Як користуватися послугою та яка її вартість?
Послуга буде доступна для використання, якщо виконані дві обов’язкові умови:
– сплачений основний пакет послуг на місяць/4 тижні в межах вашого тарифу;
– послуга Social PASS активована, та сплачена вартість її використання.
У період невиконання хоча б однієї з обов’язкових умов будуть діяти базові тарифи відповідно до вашого тарифу.
Вартість послуги Social PASS – 60 грн щомісяця.
На передплаті повна вартість послуги знімається під час її підключення та за наявності достатньої суми на рахунку, щомісяця у період з 00:00 до 8:00. Про це надійде інформація в SMS після 8:00.
На контракті при підключенні сплачуйте вартість послуги пропорційно до кількості днів, що залишились до кінця місяця, а надалі повна вартість послуги буде списуватися кожного 1-го числа місяця.
Як підключити послугу?
Щоб підключити Social PASS:
Наберіть *310*1# або скористайтесь застосунком My Vodafone («Мої послуги»–настисніть на Social PASS–«Підключити»).
Перевірка статусу: *310*2#
Якщо послуга попередньо встановлена в тарифі, комбінації не актуальні. Вона просто не потребує підключення.
Як відключити послугу?
Щоб відключити Social PASS:
Наберіть *310*3# або скористайтесь застосунком My Vodafone («Мої послуги»–настисніть на Social PASS–«Відключити»).
Перевірка статусу: *310*2#
Якщо послуга попередньо встановлена в тарифі, комбінації не актуальні. Вона просто не буде доступна для відключення.
В яких тарифах доступна послуга Social PASS?
Послуга Social PASS доступна для підключення в тарифах:
Передплати: SuperNet Start, SuperNet Start 2019, SuperNet Start+, SuperNet Pro 2019, SuperNet Pro+, SuperNet Pro+ 2021, SuperNet Unlim, SuperNet Turbo, SuperNet Turbo 2019, SuperNet Turbo 2021, 4G Smart XS, 4G Smart XS+, 4G Smart S+, 4G Smart M, 4G Smart Light, Light+, Device M, Device L, Turbo, Partner.
Контракту: Red S, Red Start, Red Turbo
Послуга Social PASS в включена в базове наповнення тарифів:
Передплати: лінійка Joice, SuperNet Pro.
Контракту: Red Pro, Red Max
Дізнатися назву вашого тарифу можна у застосунку My Vodafone, або:
*101# – для передоплати;
*110*21# – для контракту.
Що може тарифікуватися при користуванні застосунками?
Аудіо- та відеодзвінки, реклама, відкриття зовнішніх посилань не входять в послуги PASS і будуть тарифікуватися відповідно до вашого тарифу.
Зверніть увагу, деякі застосунки можуть отримати доступ до інших платформ/послуг/сайтів інших постачальників контенту, і цей трафік може тарифікуватися згідно з вашим тарифом, наприклад:
– Показ реклами, що здійснюється під час перегляду потокового відео
– Оголошення та рекламні посилання, які відображаються у застосунках
– Зовнішні посилання та навігація на інші сайти, програми, новини, блоги, карти тощо
– Подкасти
– RSS-канали
– Оновлення програмного забезпечення/застосунків
– Відео та вміст, розміщені на інших сайтах, які відтворюються у застосунку
Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (в режимі модема) або в разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифу.
Більшість сервісів і застосунків використовують не тільки власні, але й сторонні ресурси, які можуть використовувати ГБ вашого основного пакета. Для коректної роботи послуги Social PASS рекомендуємо стежити за залишком ГБ в основному пакеті, користуватися додатковими пакетами інтернету в разі потреби.
Послуги PASS надаються лише за умови використання сервісу через офіційні застосунки iOS або Android, і через офіційні веб-версії у смартфонах. При використанні неофіційних застосунків або Lite-версій трафік може бути не ідентифіковано в мережі і буде тарифікуватися згідно з вашим тарифом.
При підвищеному навантаженні на мережу швидкість інтернету може бути обмежена. Послуги діють на території України при наявності покриття мережі оператора, крім території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або здійснюють їх не в повному обсязі.
Чи можливо використовувати свій мобільний як модем з метою користування послугою PASS на підключеному пристрої?
Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (в режимі модема) або в разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифу.
Скільки послуг PASS я можу підключити одночасно?
Можна одночасно підключити 3 різні послуги PASS (Online PASS + Social PASS + Video PASS).
Я можу користуватися послугою Social PASS в роумінгу?
Послуги PASS доступні лише на території України в мережі Vodafone.
При плануванні подорожей за кордон користуйтеся:
– для передплати пропозиціями для роумінгу;
– для контракту пропозиціями для роумінгу.
Послуга надається поки вона активована та сплачена вартість її використання, а також сплачений основний пакет послуг на місяць/4 тижні в межах вашого тарифу. У період невиконання хоча б однієї з обов’язкових умов будуть діяти базові тарифи відповідно до вашого тарифу.
Відключення послуги:
При відключенні послуги Social PASS, її дія одразу припиняється, а кошти за оплачений період не повертаються.
Що таке Video PASS?
Це додаткова послуга від Vodafone. Після її підключення трафік на застосунки в межах цієї послуги – безлімітний. При їх використанні ваші гігабайти списуватися не будуть.
Які застосунки входять до послуги Video PASS?
До послуги Video PASS входять такі популярні застосунки без тарифікації інтернету:
Apple TV, Apple Music, YouTube, YouTube Music, Netflix, MEGOGO, SoundCloud, Deezer, Spotify, Shazam, SWEET.TV і Дія ТВ.
Перелік застосунків може бути змінено, про що ми заздалегідь поінформуємо відповідно до закону. Стежте за цією сторінкою, щоб першим дізнатися, які нові застосунки будуть з’являтися у вашому PASS.
Послуга Video PASS не включає в себе вартість підписки в інтернет-застосунках (сервісах): Apple TV, Apple Music, YouTube Premium, YouTube Music, Netflix, MEGOGO, Deezer, Spotify, SWEET.TV.
Як користуватися послугою та яка її вартість?
Послуга буде доступна для використання, якщо виконані дві обов’язкові умови:
– сплачений основний пакет послуг на місяць/4 тижні в межах вашого тарифу;
– послуга Video PASS активована, та сплачена вартість її використання.
У період невиконання хоча б однієї з обов’язкових умов будуть діяти базові тарифи відповідно до вашого тарифу.
Вартість послуги Video PASS – 60 грн щомісяця.
На передплаті повна вартість послуги знімається під час її підключення та за наявності достатньої суми на рахунку, щомісяця у період з 00:00 до 8:00. Про це надійде інформація в SMS після 8:00.
На контракті при підключенні сплачуйте вартість послуги пропорційно до кількості днів, що залишились до кінця місяця, а надалі повна вартість послуги буде списуватися кожного 1-го числа місяця. Вартість послуги списується кожного 1-го числа місяця.
*YouTube є торговельними марками компанії Google LLC.
Як підключити послугу?
Щоб підключити Video PASS:
Наберіть *313*1# або скористайтесь застосунком My Vodafone («Мої послуги»–настисніть на Video PASS–«Підключити»).
Перевірка статусу: *313*2#
Якщо послуга попередньо встановлена в тарифі, комбінації не актуальні. Вона просто не потребує підключення.
Як відключити послугу?
Щоб відключити Video PASS:
Наберіть *313*3# або скористайтесь застосунком My Vodafone («Мої послуги»–настисніть на Video PASS–«Відключити»).
Перевірка статусу: *313*2#
Якщо послуга попередньо встановлена в тарифі, комбінації не актуальні. Вона просто не буде доступна для відключення.
В яких тарифах доступна послуга Video PASS?
Передплати: SuperNet Start, SuperNet Start 2019, SuperNet Start+, SuperNet Pro, SuperNet Pro 2019, SuperNet Pro+, SuperNet Pro+ 2021, SuperNet Unlim, SuperNet Turbo, SuperNet Turbo 2019, SuperNet Turbo 2021, 4G Smart XS, 4G Smart XS+, 4G Smart S+, 4G Smart M, 4G Smart Light, Light+, Device M, Device L, Turbo, Partner.
Контракту: Red S, Red Start, Red Pro, Red Light, Red Turbo
Послуга Video PASS в включена в базове наповнення тарифів:
Передплати: лінійка Joice.
Контракту: Red Max
Дізнатися назву вашого тарифу:
*101# – для передоплати;
*110*21# – для контракту.
Що може тарифікуватися при користуванні застосунками?
Виключенням є технічний трафік, який може тарифікуватися, наприклад на:
– Показ реклами, що здійснюється під час перегляду потокового відео
– Оголошення та рекламні посилання, які відображаються у застосунках
– Зовнішні посилання та навігація на інші сайти, програми, новини, блоги, карти тощо
– Подкасти
– RSS-канали
– Оновлення програмного забезпечення/застосунків
– Відео та вміст, розміщені на інших сайтах, які відтворюються у застосунку
Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (в режимі модема) або в разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифу.
Більшість сервісів і застосунків використовують не тільки власні, але й сторонні ресурси, які можуть використовувати ГБ вашого основного пакета. Для коректної роботи послуги Video PASS рекомендуємо стежити за залишком ГБ в основному пакеті, користуватися додатковими пакетами інтернету в разі потреби.
Послуги PASS надаються лише за умови використання сервісу через офіційні застосунки iOS або Android, і через офіційні веб-версії у смартфонах. При використанні неофіційних застосунків або Lite-версій трафік може бути не ідентифіковано в мережі і буде тарифікуватися згідно з вашим тарифом.
При підвищеному навантаженні на мережу швидкість інтернету може бути обмежена. Послуги діють на території України при наявності покриття мережі оператора, крім території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або здійснюють їх не в повному обсязі.
Чи можливо використовувати свій мобільний як модем з метою користування послугою PASS на підключеному пристрої?
Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (в режимі модема) або в разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифу.
Скільки послуг PASS я можу підключити одночасно?
Можна одночасно підключити 3 різні послуги PASS (Online PASS + Social PASS + Video PASS).
Я можу користуватися послугою Video PASS в роумінгу?
Послуги PASS доступні лише на території України в мережі Vodafone.
При плануванні подорожей за кордон користуйтеся:
– для передплати пропозиціями для роумінгу;
– для контракту пропозиціями для роумінгу.
Послуга надається поки вона активована та сплачена вартість її використання, а також сплачений основний пакет послуг на місяць/4 тижні в межах вашого тарифу. У період невиконання хоча б однієї з обов’язкових умов будуть діяти базові тарифи відповідно до вашого тарифу.
Відключення послуги:
При відключенні послуги Video PASS, її дія одразу припиняється, а кошти за оплачений період не повертаються.