loading

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Переконайтеся, що Ваші рідні на зв’язку і точно отримали Ваші повідомлення (яким би мобільним оператором вони не користувалися).

Як це працює

1
Надішліть абоненту, з яким втратили зв'язок, SMS у форматі: «!⎵Текст», де – це пробіл.
2
Адресат отримає повідомлення без знака «!».
3
Як тільки адресат отримає повідомлення, ми відразу проінформуємо Вас.
1
Надішліть абоненту, з яким втратили зв'язок, SMS у форматі: «!⎵Текст», де – це пробіл.
2
Адресат отримає повідомлення без знака «!».
3
Як тільки адресат отримає повідомлення, ми відразу проінформуємо Вас.

Вартість

open

Функція безкоштовна для усіх тарифних планів Vodafone Україна, окрім тарифів «Смартфон Стандартний» та «Смартфон Зеро» (де вартість «Звіту про доставку SMS» – 0,07 грн).

Вартість SMS – за умовами Вашого тарифу.

З якими операторами працює?

open

Функція працює з усіма операторами мобільного зв’язку, Ви оплачуєте лише вартість самого SMS за умовами Вашого тарифу.

Звіт не надійшов, що робити?

open

Звіт може не одразу надходити у разі, якщо відсутній зв'язок з абонентом. Якщо Ваше повідомлення не дійшло впродовж 72 годин після відправки, Вам прийде таке SMS:

Якщо звіт так і не надійшов необхідно перевірити:

  • чи відключена у налаштуваннях телефону функція «Отримувати звіт про доставку» у розділі «Повідомлення»;
  • формат введення тексту (не ставте пробіл перед «!» та перевірте, чи немає зайвих пробілів у повідомленні).

SMS не доставлено, чому?

open

Повідомлення не буде доставлено, якщо відсутній зв'язок з абонентов протягом 72 годин.

Необхідно також впевнитись, що номер абонента має правильний формат: +380 XX YYYYYYY або XX YYYYYYY,

де XX – код оператора;
YYYYYYY – номер телефону абонента.

Потрібна допомога? Відкрийте чат