loading
SMS на e-maіl
open

Послуга SMS на e-maіl дозволяє надсилати SMS-повідомлення користувачам електронної пошти.

Як користуватись

Для відправки SMS на e-maіl необхідно:

  • в тексті на початку повідомлення набрати адресу електронної пошти одержувача у звичайному форматі: ім'я@домен; 
  • пiсля адреси електронної пошти обов'язково слід набрати пробіл, що відокремить e-mail адресу від тексту повідомлення;
  • набрати текст повідомлення;
  • Відправити SMS на номер 1010 

Приклад: frіend@yahoo.com Зустріч сьогодні о 7–00. Оля.

Вартість відправки одного SMS на e-maіl відповідно до Вашого тарифного плану.

Максимальна довжина одного SMS на e-maіl становить 70 знаків кирилицею та 160 знаків латиницею, з урахуванням електронної адреси одержувача.

Додаткові можливості SMS на e-maіl

Транслітерація SMS на e-maіl

1. Загальна інформація

Відправляючи SMS - повідомлення на електронну пошту, Ви можете застосувати транслітерацію, тобто відправлений Вами текст латиницею буде автоматично замінений кирилицею (російською або українською мовою).

2. Як користуватись

Для передачі повідомлення:

  • російською мовою, надсилайте SMS на 10101
  • українською мовою, надсилайте SMS на 10102

3. Вартість

Вартість відправки SMS на номери 10101 та 10102 відповідно до Вашого тарифного плану.

Заборона транслітерації тексту SMS на e-maіl

1. Загальна інформація

При відправці SMS-повідомлення на електронну пошту транслітерація окремих слів може не виконуватись.

2. Як користуватись

Якщо у тексті Вашого повідомлення є слово, яке не потрібно транслітерувати, це слово необхідно виділити з обох боків знаком #.

Наприклад, щоб відправити повідомлення російською мовою потрібно: 

  • набратиfrіend@hotmaіl.com Vstrecha v 7-00 v #McDonalds#. Іgor;
  • відправити повідомлення на номер 10101 .

Адресат отримає транслітероване повідомлення російською мовою: Встреча в 7-00 в McDonalds. Игорь.

Адресна книга e-mail для відправки SMS на e-maіl

1. Загальна інформація

Занесіть адреси електронної пошти, на які Ви найчастіше надсилаєте SMS – повідомлення, до адресної книги SMS на e-maіl й Вам не потрібно буде набирати e-mail адресу щоразу під час відправки SMS на e-maіl . До адресної книги можливо занести до 10 e-mail адрес.

2. Як користуватись

Для запису e-mail адреси в адресну книгу SMS на e-maіl необхідно:

  • створити нове SMS з текстом адреси електронної пошти;
  • відправити SMS-повідомлення на номер 101050N.

де N – це номер, під яким адресу буде внесено до адресної книги: цифри від 0 до 9.

Запис нової адреси за номером, під яким була раніше записана інша, призведе до втрати старої адреси.

Для перевірки раніше записаної e-maіl адреси необхідно відправити SMS - повідомлення будь-якого змісту на номер 101060N,

де N – номер адреси в адресній книзі.

Для відправки SMS на e-maіl з використанням адресної книги e-maіl необхідно набрати бажаний текст та відправити SMS – повідомлення на номер 1010C0N

де:
С – код транслітерації;
N – номер адреси в адресній книзі.

Наприклад, щоб внести e-mail Frіend@hotmaіl.com до адресної книги SMS на e-maіl необхідно:

  • набрати в тексті повідомлення адресу Frіend@hotmaіl.com;
  • відправити SMS-повідомлення на номер 1010500 .

Е-maіl адресу буде внесено до адресної книги під номером 0.

Щоб надіслати SMS на e-maіl адресату з адресної книги необхідно:

  • набрати бажаний текст повідомлення, наприклад: Зустріч о 7. Ігор;
  • відправити SMS-повідомлення на номер 1010100 .

3. Вартість

Вартість відправки одного SMS на номери діапазону 1010500-1010509,1010600-1010609, 1010100-1010109 відповідно до Вашого тарифного плану.

Використання псевдоніму (нікнейму) SMS на e-maіl

1. Загальна інформація

Користуйтесь нікнеймом при відправці SMS на e-maіl щоб приховати номер свого телефону.

2. Як користуватись

За умови звичайної відправки SMS на e-maіl Ваші повідомлення надходять одержувачам з адреси 380ХХХХХХХХХ@sms.mts.com.ua, де ХХXXXXXXX – номер Вашого мобільного телефону.

Для того щоб приховати номер Вашого мобільного телефону в SMS на e-maіl, відправте SMS-повідомлення латиницею з бажаним нікнеймом на номер 10105000 .

Довжина нікнейму не повинна перевищувати 9 символів латиницею.

Якщо Ваш Нікнейм не був раніше зареєстрований іншим абонентом, то у відповідь Ви отримаєте повідомлення про реєстрацію Вашого Нікнейму. Тепер   Ваш псевдонім буде використовуватися системою замість Вашого телефонного номера для відправки SMS на e-maіl.

Приклад: Абонент з номером телефону +38050ХХХХХХХ зареєстрував свій Нікнейм «nіck». Тепер всі відправлені SMS на e-maіl з номера +38050310ХХХХ будуть надходить одержувачам на електронну пошту з адреси nіck@sms.mts.com.ua .

Якщо бажаний нікнейм був раніше зареєстрований іншим абонентом, то у відповідь Ви отримаєте SMS-повідомлення про те, що бажаний нікнейм вже зареєстрований. У цьому випадку Вам потрібно зареєструвати інший нікнейм, відправивши повідомлення на номер 10105000 .

3. Вартість

Вартість відправки одного SMS на номер 10105000 відповідно до Вашого тарифного плану.

SMS-експрес
open

SMS-Експрес – це послуга, що дозволяє надсилати SMS, які відразу відображаються на екрані телефону отримувача та не зберігаються у пам'яті мобільного телефону!

Послуга SMS-Експрес відкриває безліч можливостей здивувати і розіграти друзів!


Номер 
отримувача
Формат набору 
повідомлення
Приклад 
повідомлення
Вартість
+38ХХХХХХХХХХ
#[пробіл][текст повідомлення]
# Посміхнись, тебе знімає прихована камера!
Відповідно до Вашого тарифного плану.
Звіт про доставку SMS
open

Надсилаючи SMS-повідомлення, Ви маєте можливість отримувати звіт про фінальний статус Вашого повідомлення – доставлене чи не доставлене воно одержувачу. Послуга «Звіт про доставку SMS» доступна усім абонентам, які замовили послугу SMS та виконали відповідні налаштування.

Як користуватись

Для того щоб отримувати звіти про надіслані SMS-повідомлення, оберіть в меню Вашого телефону розділ «Повідомлення», далі в налаштуваннях SMS-повідомлень оберіть «Отримувати звіт про доставку». Ви маєте можливість самостійно обирати рішення щодо користування послугою «Звіт про доставку SMS» через меню Вашого телефону.

Увага!  Більш детально ознайомитись з можливістю отримувати звіти про доставку SMS-повідомлень Ви зможете в інструкції використання до Вашого телефону.

Звукове SMS
open

Відправляйте SMS-повідомлення на стаціонарні телефони.

Послуга «Звукове SMS» дозволяє Вам відправляти SMS-повідомлення на номери фіксованого зв'язку. Ваше SMS буде доставлене у вигляді розбірливого голосового повідомлення.

Як користуватись

Для відправки Звукового SMS на номер абонента фіксованого зв'язку достатньо ввести номер одержувача Звукового SMS у звичному форматі +38 <код міста> <номер телефону>  або  <код міста> <номер телефону> , набрати текст повідомлення і відправити його. Також підтримується набір номера одержувача Звукового SMS з префіксом 00038 <код міста> <номер телефону> . Звукове SMS доставляється абоненту-одержувачу у вигляді вхідного дзвінка та розбірливого прочитання тексту повідомлення.

Можна використовувати російську, українську та англійську мови, а також транслітерацію. Мова Звукового SMS буде розпізнана автоматично.

Для того щоб SMS читалося коректно:

  • пишіть з пробілами між словами;
  • уникайте скорочень;
  • не використовуйте в одному слові літери, написані кирилицею та латиницею;
  • не використовуйте цифри при написанні слів;
  • уникайте нецензурної лексики;
  • уникайте використання декількох мов в одному повідомленні.

Якщо Звукове SMS не було доставлене абонентові фіксованого зв'язку з першої спроби, будуть здійснені спроби доставки за допомогою повторних викликів – кожні 20 хвилин протягом першої години, потім – не частіше ніж 1 раз на 2 години протягом наступних 48 годин. Інформація про фінальний статус доставки Звукового SMS буде відправлена ініціатору у вигляді вхідного SMS-повідомлення з сервісного номера «Zvukove_SMS».

Звукове SMS також буде доставлено, якщо в одержувача встановлений автовідповідач або факсимільний апарат.

Одержувачі Звукового SMS захищені від голосових рекламних повідомлень, а також ненормативної лексики, що міститься в повідомленнях. Звукове SMS, відправлене в нічний час з 00:00 до 06:00, буде доставлене після 06:00.

Вартість

Вартість одного відправленого Звукового SMS – 6,38 грн.

Довжина одного Звукового SMS: 160 знаків латинськими символами або 70 знаків кириличними символами. У разі відправки довгого Звукового SMS, яке складається з декількох частин, – всі повідомлення будуть доставлені в одному звуковому SMS, при цьому кожна частина оплачується окремо.

Довгі SMS-повідомлення латинськими символами автоматично розбиваються на повідомлення по 153 символи. Довгі SMS-повідомлення кириличними символами автоматично розбиваються на повідомлення по 67 символів.

Заборона виклику
open

Послуга діє виключно для контрактних абонентів! 

Ця послуга надається контрактним абонентам всіх тарифних пакетів безкоштовно і включена в базовий пакет послуг.

Послуга «Заборона виклику» дозволяє Вам обмежити вхідні виклики, які надходять на Ваш мобільний телефон або вихідні виклики з Вашого телефона. Ця послуга може бути встановлена за допомогою описаних нижче кодів або за допомогою меню Вашого телефона (дивіться інструкцію телефона).

Пароль, встановлений за умовчанням, для послуги «Заборона виклику» – 1234.

Ви можете встановити особистий пароль, який гарантує, що тільки Ви зможете управляти послугою.

Існує 5 варіантів «Заборони виклику»:

  • Заборона всіх вихідних викликів . Коли цю заборону встановлено, Ви можете отримувати тільки вхідні виклики, але не можете телефонувати. 
  • Заборона вихідних міжнародних викликів . Коли цю заборону встановлено, Ви можете здійснювати дзвінки тільки у межах тієї країни, де знаходитесь. 
  • Заборона всіх вихідних міжнародних викликів при обслуговуванні в іншій роумінговій мережі GSM . Коли цю заборону встановлено, Ви маєте можливість здійснювати дзвінки тільки в межах тієї країни, в якій Ви знаходитесь, а також телефонувати в Україну. 
  • Заборона всіх вхідних викликів . Коли цю заборону активовано, Ви можете користуватися тільки вихідним зв’язком, вхідні виклики прийматися не будуть. 
  • Заборона всіх вхідних викликів при обслуговуванні в іншій роумінговій мережі GSM . Коли цю заборону активовано, при обслуговуванні в іншій мережі Ви можете користуватися тільки вихідним зв’язком, вхідні виклики прийматися не будуть.


ПослугиСтатусПідключенняВідключення
Заборона всіх вихідних викликів*#33#*33*XXXX##33*XXXX#
Заборона вихідних міжнародних викликів*#331#*331*XXXX##331*XXXX#
Заборона всіх вихідних міжнародних викликів при обслуговуванні абонента мережі Vodafone в роумінгу*#332#*332*XXXX##332*XXXX#
Заборона всіх вхідних викликів*#35#*35*XXXX##35*XXXX#
Заборона всіх вхідних викликів при обслуговуванні абонента мережі Vodafone в роумінгу*#351#*351*XXXX##351*XXXX#


XXXX – Ваш пароль.


Одночасно може бути встановлено заборону тільки на один вхідний і один вихідний тип виклику. Встановлення нової заборони призводить до скасування попередньої заборони того ж напрямку.

Увага! Послуга «Заборона виклику» вважається недійсною, якщо у Вас встановлено будь-який вид переадресації (переадресація на інший номер телефону або на голосову поштову скриньку).

Переадресація виклику
open

Ця послуга надається абонентам всіх тарифних пакетів безкоштовно* і включена в базовий пакет послуг.Послуга Переадресація виклику дає змогу перемикати всі вхідні виклики на будь-який інший телефонний номер в Україні. Виклики, які надходять на Ваш мобільний телефон, можуть бути переадресовані на телефон міської мережі, на інший мобільний телефон в Україні або на Голосову пошту. Встановлена Вами переадресація вхідних викликів не заважатиме Вам здійснювати з Вашого телефона вихідні дзвінки. Можливо декілька видів переадресації:

  • Переадресація всіх вхідних викликів (або безумовна переадресація)  – означає, що кожний вхідний дзвінок автоматично буде направлено на обраний Вами телефонний номер (наприклад, на домашній номер). При цьому Ваш мобільний апарат не буде телефонувати. Послуга активна навіть у тому випадку, коли мобільний апарат вимкнено. Режим безумовної переадресації відміняє всі інші режими переадресації. Для того, щоб Ваш телефон знову почав приймати вхідні виклики, безумовну переадресацію необхідно скасувати. 
  • Переадресація при відсутності відповіді – означає, що якщо Ви протягом деякого часу не відповідаєте на дзвінок, який надійшов, то виклик автоматично буде направлено на обраний Вами раніше номер. Але якщо Ваш телефон вимкнено або знаходиться поза зоною дії мережі, дзвінок не буде переадресовано. Абонент, який телефонує, почує повідомлення, що апарат абонента, якого він викликає, знаходиться поза зоною дії мережі. В цьому випадку Ви можете скористатися послугою переадресації у випадку недосяжності абонента. 
  • Переадресація у випадку недосяжності абонента  – означає, що якщо Ваш телефон вимкнено або знаходиться поза зоною дії мережі, кожен вхідний дзвінок автоматично буде направлено на інший телефонний номер. Коли абонент вмикає свій апарат або повертається в зону дії мережі, вхідні дзвінки приймаються як звичайно. 
  • Переадресація, якщо телефон зайнятий  – означає, що якщо Ваш апарат зайнятий (Ви вже розмовляєте з кимось), то новий вхідний виклик автоматично буде направлено на завчасно заданий Вами телефонний номер. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що дана переадресація буде спрацьовувати при відхиленні вхідного дзвінка. 

Увага!  Інструкції, які приведено нижче, можуть бути використані будь-яким апаратом. Але більшість моделей мають власні спрощені процедури меню для використання даної послуги (дивіться інструкцію до Вашого телефону).

*Увага! Послуга "Переадресація виклику" в тарифному плані Vodafone Family і Vodafone SuperNet Turbo є платною. 7 грн в день користування для тарифу Vodafone Family, 10 грн в день користування - Vodafone SuperNet Turbo.


Послуга
Підключення
Відключення
Статус
Встановлення переадресації всіх викликів (безумовна) на інший телефонний номер
**21*+38ХХХXXXXХХХ#
##21#*#21#
Встановлення переадресації на інший телефонний номер, якщо відсутня відповідь**
**61*+38ХХХXXXXХХХ#
##61#*#61#
Встановлення переадресації на інший телефонний номер у випадку недосяжності абонента
**62*+38ХХХXXXXХХХ#
##62#*#62#
Встановлення переадресації на інший телефонний номер у випадку зайнятості номера абонента
**67*+38ХХХXXXXХХХ#
##67#*#67#


*Зазвичай виклик перенаправляється, якщо немає відповіді протягом 20 секунд. Якщо Ви бажаєте змінити цей часовий інтервал, необхідно набрати наступну послідовність:

*61*380XXXXХХХ**ZZ#,

де:
380XXXXХХХ – номер телефону;
ZZ – час очікування.

Усі три види умовної переадресації (за відсутності відповіді, недосяжності і зайнятості номера абонента) доповнюють один одного і можуть бути використані в будь-якій комбінації. Дзвінки можуть переадресовуватись на різні номери. Але встановлення переадресації всіх вхідних викликів (безумовна переадресація) відміняє дію всіх інших режимів переадресації.


Як відключити умовні переадресації?
Як відключити всі переадресації?
##004###002#


Вартість переадресації

Послуга переадресації надається абонентам безкоштовно. Але всі переадресовані виклики тарифікуються як вихідний дзвінок з Вашого мобільного телефона на номер переадресації згідно з вашим тарифним пакетом.

Увага!  При використанні умовної переадресації виклику в роумінгу оплата за переадресований виклик у більшості випадків стягується як плата за вхідний дзвінок у роумінгу та за вихідний переадресований дзвінок у роумінгу. Рекомендується при використанні послуги роумінгу уважно перевірити виставлені переадресації і, якщо немає необхідності в їх використанні, скасувати їх.

Визначення номера
open

Ця послуга надається абонентам всіх тарифних пакетів безкоштовно і входить до базового пакета послуг.

Послуга Визначення номера дозволяє Вам отримати інформацію про номер телефона, з якого здійснюється виклик. Якщо Ви з якихось причин не відповіли або пропустили виклик, номер автоматично записується у пам'ять Вашого телефона, і Ви зможете передзвонити на нього пізніше.

Функція визначення номера підтримується в тому випадку, якщо Ваш телефонний апарат увімкнено і знаходиться у зоні дії мережі Vodafone Україна, і сторона, що викликає, не користується послугою «Антивизначник номера».

Визначення номерів телефонів користувачів інших мереж можливе, але не гарантується.

Статична публічна IP-адреса
open

Задачі, які допоможе вирішити Послуга: 

  • організація віддаленого доступу до ПК, відеокамери та іншого обладнання;
  • організація публічного http-ftp-ігрового сервера;
  • організація домашнього print-центра;
  • збільшення надійності використання електронних платіжних систем;
  • авторизація на деяких ресурсах, які потребують статичної IP-адреси;
  • інше.

Вартість Послуги:  31,88 грн/міс з урахуванням ПДВ і ПФ.
При необхідності заміни IP-адреси вартість Послуги за поточний місяць не повертається. При цьому вартість Послуги з новою IP-адресою знімається пропорційно дням, що залишились в поточному місяці.

Як підключити Послугу:
Послуга надається тільки при контрактному підключенні.

Фізичним особам:
Для підключення Послуги Вам необхідно звернутися в один з фірмових магазинів Vodafone

Юридичним особам:
Для підключення Послуги Вам необхідно звернутися до Вашого фахівця або в Центр обслуговування абонентів 050 462 00 04 або 044 240 00 04

Особливості налаштування терміналу для використання Послуги: 
В параметрах налаштування терміналу в полі «APN» («Aссess Point Name» або «Точка доступу») обов'язково має бути прописано «staticip».

Особливості налаштування модемного з'єднання для Windows PC:
Строку ініціалізації модему потрібно заповнити наступним значенням: AT+CGDCONT=1,«IP», «staticip».

Послуги зв'язку: Вам дзвонили, Є зв'язок, Я на зв'язку і Лінія вільна
open

Будьте завжди на зв’язку і не пропустіть жодного дзвінка з безкоштовними послугами сповіщення про пропущені виклики!

Загальна інструкція щодо налаштування послуг – *120# 



ПідключенняВідключенняПеревірка статусу
Вам дзвонили SMS-повідомлення про те хто і коли вам дзвонив під час перебування поза зоною дії мережі або коли ваш телефон був вимкнений*120*11# *120*12# *120*1# 
Є зв'язок SMS-повідомлення про доступність абонента, якому ви не змогли додзвонитися*120*21# *120*22# *120*2# 
Я на зв'язку Дозволити або заборонити інформувати інших абонентів про вашу появу в мережі*120*31# *120*32# *120*3# 
Лінія вільна SMS-повідомлення про те, що раніше зайнятий абонент закінчив попередню розмову і ви можете йому зателефонувати*120*41# *120*42# *120*4# 
Режим «День/Ніч» Налаштування доставки SMS-повідомлень про пропущені виклики в нічний час (з 23:00 до 07:00)*120*01# *120*02# *120*0# 


Налаштування мови SMS-інформування:


Перевірка встановленої мови супроводу послуг*120*9# 
Встановлення української мови супроводу послуг*120*91# 
Встановлення російської мови супроводу послуг*120*92# 
Встановлення англійської мови супроводу послуг*120*93# 
Встановлення транслітерації української мови супроводу послуг*120*94# 
Встановлення транслітерації російської мови супроводу послуг*120*95# 


Підключення/Відключення/Перевірка статусу послуг – безкоштовні.

Послуги надаються безкоштовно всім абонентам на постійній основі. Для коректної роботи послуг, перевірте правильність встановленої переадресації на сервісний номер +380501200020. Якщо у вас встановлена переадресація на інший номер – послуги «Завжди на зв’язку» працювати не будуть.

Інформація про пропущені виклики зберігається протягом 24 годин з моменту надходження дзвінка. Якщо протягом доби ви не вмикали телефон, інформація про пропущені дзвінки не надійде.

При вихідному дзвінку ви можете бачити на дисплеї телефону «переадресація включена» – це технічне повідомлення, яке не впливає на фінансовий стан вашого рахунку.

Потрібна допомога? Відкрийте чат