На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Після підключення послуги переадресація на голосову пошту відбуватиметься, якщо Ваш телефон буде вимкнений, або Ви знаходитесь поза зоною дії мережі.
Додатково Ви можете налаштувати переадресацію, якщо Ваш номер зайнятий або коли Ви не відповідаєте. Для цього Вам потрібно налаштувати переадресацію на номер +38 050 120 00 20 згідно з інструкцією з налаштування переадресації.
Початкові налаштування, які Ви можете легко змінити, перейшовши в пункт 3 голосового меню, наступні:
Для прослуховування повідомлень з Вашої голосової скриньки необхідно:
В межах України:
За межами України:
Увага! Абоненти, які знаходяться у роумінгу, за наявності переадресації на Голосову Пошту, сплачуватимуть подвійний тариф – за вхідний дзвінок в роумінгу + за переадресацію, тобто вихідний дзвінок в Україну.
Щоб уникнути зайвих витрат, перебуваючи в Україні відключіть послугу «Голосова пошта» набравши *283*0# або відправивши в SMS 0 на номер 283, або заходьте в додаток My Vodafone (Послуги – Доступні послуги – Корисні послуги – «Голосова пошта» – Відключити).
Якщо Ваш мобільний телефон вимкнений або Ви не можете відповісти на дзвінок, виклик буде переключений на голосову пошту.
Абонент, що Вас викликає, почує автовідповідач «Абонент недоступний. Будь ласка, зателефонуйте пізніше або залиште голосове повідомлення після звукового сигналу», після чого прозвучить сигнал і ввімкнеться запис повідомлення.
Якщо абонент, що Вас викликає, не розірве з’єднання протягом 7 секунд з моменту перемкнення на голосову пошту, то відбудеться з’єднання з голосовою поштою, яке буде тарифікуватися, як звичайний виклик згідно з його тарифом.
Про надходження нового голосового повідомлення Ви дізнаєтесь завдяки SMS, в якому буде вказано дату, час, номер телефону того, хто його залишив.
При дзвінках з-за кордону та в деяких інших випадках номер телефону того, хто залишив Вам голосове повідомлення, може бути не визначено або визначено некоректно.
Повідомлення «Голосової пошти» зберігаються протягом 24 годин.
У голосовій скриньці одночасно може зберігатися не більше:
Максимальна довжина одного повідомлення:
Абоненти Vodafone Україна можуть залишити повідомлення іншому користувачу послуги «Голосова пошта» (тільки абоненту Vodafone) шляхом набору формули 284 і номер абонента в міжнародному форматі (наприклад, 284380501234567). По завершенні запису голосового повідомлення, потрібно обов’язково натиснути решітку (знак #). Таким чином, Ви можете легко та швидко залишити голосове повідомлення без необхідності робити додаткові дзвінки.
Абонент, користуючись послугою «Голосова пошта» надає свою згоду на обробку його персональних даних та даних та/або передачу таких даних третім особам (в тому числі з використанням хмарного середовища) для цілей пов’язаних з наданням та отриманням електронних комунікаційних та інформаційних послуг та маркетингових цілей. Абонент також підтверджує, що попереджений про їх внесення до баз персональних даних Оператора та про свої права, визначені Законом України «Про захист персональних даних» та Законом України «Про електронні комунікації», мету збору даних та осіб, яким передаються такі дані. Оператор вправі здійснювати обробку таких даних як самостійно, так і доручивши її розпоряднику бази персональних даних, третім особам.