На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Ці послуги надаються абонентам усіх тарифних пакетів безкоштовно та включені до базового пакета послуг.
Послуга «Очікування виклику» дозволяє під час розмови по мобільному телефону прийняти другий виклик. Ви почуєте звукові сигнали, які означають, що до Вас намагаються додзвонитись. При цьому абонент, який щойно набрав Ваш номер, почує автоінформатор: «Будь ласка, зачекайте, абонент розмовляє» і може абсолютно безкоштовно залишатися на лінії в очікуванні Вашої відповіді.
Як підключити? | Як відключити? | Як перевірити статус? |
Завдяки послузі «Утримання виклику» Ви маєте можливість переключитися на іншого абонента. Перший абонент залишиться на лінії до тих пір, поки Ви знову не повернетесь до нього. Крім цього, ця послуга дозволить під час розмови з одним співрозмовником набрати номер іншого і послідовно перемикатися між ними.
Можливі дії:
Послуга «Очікування виклику» може використовуватись разом із послугою «Конференц-зв'язок».
Для абонента, що телефонує, прослуховування автоінформатора послуги «Очікування виклику» безкоштовне і не вимагає додаткових активацій і налаштувань. Автовідповідач буде спрацьовувати тільки в тому випадку, якщо у абонента, що викликається, активована послуга «Очікування виклику».