Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Ці послуги надаються абонентам усіх тарифних пакетів безкоштовно та включені до базового пакета послуг.

Послуга «Очікування виклику»

Послуга «Очікування виклику» дозволяє під час розмови по мобільному телефону прийняти другий виклик. Ви почуєте звукові сигнали, які означають, що до Вас намагаються додзвонитись. При цьому абонент, який щойно набрав Ваш номер, почує автоінформатор: «Будь ласка, зачекайте, абонент розмовляє» і може абсолютно безкоштовно залишатися на лінії в очікуванні Вашої відповіді.


Як підключити?
Як відключити?
Як перевірити статус?

Послуга «Утримання виклику»

Завдяки послузі «Утримання виклику» Ви маєте можливість переключитися на іншого абонента. Перший абонент залишиться на лінії до тих пір, поки Ви знову не повернетесь до нього. Крім цього, ця послуга дозволить під час розмови з одним співрозмовником набрати номер іншого і послідовно перемикатися між ними.

Можливі дії:

  • Якщо Ви бажаєте миттєво відповісти на вхідний виклик, перервавши поточну розмову, натисніть кнопку виклику.
  • Якщо Ви бажаєте утримати абонента, з яким розмовляєте і відповісти на виклик, який надходить, наберіть 2.
  • Якщо Ви бажаєте закінчити розмову і переключитися на першого абонента, який знаходиться на утриманні, наберіть 1.
  • Якщо Ви бажаєте переключитися між викликами, наберіть 2.
  • Ви можете, не відповідаючи на вхідний телефонний дзвінок, надіслати сигнал «зайнято» абоненту, який викликає, набравши 0.
  • Якщо у Вас увімкнено режим переадресації на Голосову пошту і Ви не бажаєте відповідати на дзвінок, — дзвінок автоматично переведеться на Голосову пошту.

Послуга «Очікування виклику» може використовуватись разом із послугою «Конференц-зв'язок».

Для абонента, що телефонує, прослуховування автоінформатора послуги «Очікування виклику» безкоштовне і не вимагає додаткових активацій і налаштувань. Автовідповідач буде спрацьовувати тільки в тому випадку, якщо у абонента, що викликається, активована послуга «Очікування виклику».

Потрібна допомога? Відкрийте чат