«Підозрілий номер» – послуга, яка допомагає захистити вас та ваших рідних від спаму, телефонних шахраїв та зберегти таким чином ваші кошти.
Як це працює
Перевірте свій тарифний план
Підключайте послугу через додаток або USSD-код
Користуйтеся послугою
Оцініть переваги
Питання (FAQ)
В яких тарифних планах доступна послуга «Підозрілий номер»?
Послуга доступна для підключення:
- передплачені тарифні плани:
- Joice/Joice Start/Joice Pro/Joice Max
- SuperNet Start/SuperNet Pro/SuperNet Turbo/SuperNet Unlim
- SuperNet Pro+/SuperNet Start+
- SuperNet Start_2019/SuperNet Pro_2019/SuperNet Pro-1_2019/SuperNet Turbo_2019
- Device M/Device L
- 4G Smart XS/4G Smart S/4G Smart S+/4G Smart M/4G Smart XL
- UNLIM 3G/UNLIM 3G Plus
- RED Extra XS/RED Extra XS-2/RED Extra S/RED Extra М/RED Extra L
- RED XS+/RED S/RED M/RED L
- LIGHT+, ZAHID, Partner
- контрактні тарифні плани:
- Ultra/Ultra VIP
- Red S/Red M/Red L/Red XL/Red XXL
- Red Light
Як працює послуга?
Захист від вхідних дзвінків та SMS з підозрілих номерів
Якщо до Вас телефонує чи надсилає повідомлення абонент, з номеру якого ймовірно здійснювались зловмисні виклики або надсилався спам, ми заблокуємо дзвінки та SMS з цього номера та проінформуємо Вас про це у повідомленні з номеру “Vodafone”.
Щоб отримати дзвінок чи SMS з такого номеру, Вам необхідно відключити послугу «Підозрілий номер» за допомогою комбінації *207*0#.
Захист при спробі здійснення вихідних викликів чи надсилання SMS на підозрілі номери
Якщо Ви намагаєтесь зателефонувати на номер, з якого ймовірно здійснювались зловмисні виклики чи надсилався спам, Ви почуєте про це голосове повідомлення до моменту з’єднання, а потім виклик буде перервано.
Якщо Ви намагаєтесь відправити SMS на номер, з якого ймовірно здійснювались зловмисні виклики чи надсилався спам, ми заблокуємо відправку смс на цей номер та проінформуємо Вас про це у повідомленні з номеру “Vodafone”.
Такі спроби здійснити дзвінки та відправити SMS не тарифікуватимуться.
Щоб зателефонувати чи надіслати SMS на цей номер, Вам необхідно відключити послугу «Підозрілий номер» за допомогою комбінації *207*0#.
Що робити, якщо ви вважаєте, що номер помилково віднесений до таких, з якого здійснюються зловмисні виклики та розсилка спаму?
Для того, щоб ми перевірили, чи справді з номеру не здійснювались зловмисні виклики і не надсилався спам, зателефонуйте, будь ласка, на номер 111 та залиште заявку. Після перевірки ми повідомимо вам про результат у SMS.
За яким принципом блокуються дзвінки та SMS?
Клієнт компанії, що підключає послугу, дає згоду на аналіз номерів, з якими він комунікує, на предмет використання їх в шахрайських схемах, таких як: здійснення зловмисних викликів, розсилка спаму та несанкціоноване втручання в роботу та/або використання телекомунікаційних мереж.
Оператор, використовуючи власні алгоритми, визначає номери та альфа-імена, які несуть потенційну загрозу іншим абонентам, здійснюють зловмисні виклики та є ймовірними розповсюджувачами не замовлених попередньо SMS (спаму).
Оператор не гарантує блокування усіх дзвінків та смс, які несуть загрозу абонентам, оскільки іноді зловмисні виклики та розсилка спаму здійснюється з номерів, які не були до цього задіяні в шахрайських схемах.
У період з 30 грудня 2021 року по 4 січня 2022 року послуга «Підозрілий номер» не блокуватиме підозрілі дзвінки та SMS.
Робота послуги у роумінгу
Якщо Ви знаходитесь у роумінгу, то Оператор зможе захистити вас від зловмисних викликів та розсилки спаму від абонентів Vodafone Україна, що перебувають на території України. В інших випадках Оператор не гарантує роботу послуги «Підозрілий номер» на стороні роумінг-партнерів з технічних причин.
Як дізнатись статус послуги та відключити її?
Перевірити статус послуги: наберіть комбінацію *207*2# або в додатку My Vodafone.
Відключити послугу: наберіть комбінацію *207*0# або в додатку My Vodafone.
Продовжити дію послуги: набрати комбінацію *207*1# (якщо Ви хочете активувати послугу після поповнення рахунку, не чекаючи на автоматичне відновлення послуги після того, як пропустили дату поповнення рахунку).
Скільки коштує послуга?
Вартість послуги:
- для абонентів передплати - 0,5 грн на день (з урахуванням податків і зборів);
- для абонентів контракту - 15 грн на місяць (з урахуванням податків і зборів).