Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Ця послуга надається абонентам всіх тарифів безкоштовно* і включена в базовий пакет послуг.

Послуга «Переадресація виклику» дає змогу перемикати всі вхідні виклики на будь-який інший телефонний номер в Україні. Виклики, які надходять на ваш мобільний телефон, можуть бути переадресовані на телефон міської мережі, на інший мобільний телефон в Україні або на Голосову пошту. Встановлена вами переадресація вхідних викликів не заважатиме вам здійснювати з вашого телефона вихідні дзвінки.

Види переадресації

  • Переадресація всіх вхідних викликів (або безумовна переадресація)  – означає, що кожний вхідний дзвінок автоматично буде направлено на обраний вами телефонний номер (наприклад, на домашній номер). При цьому ваш мобільний апарат не буде телефонувати. Послуга активна навіть у тому випадку, коли мобільний апарат вимкнено. Режим безумовної переадресації відміняє всі інші режими переадресації. Для того, щоб ваш телефон знову почав приймати вхідні виклики, безумовну переадресацію необхідно скасувати. 
  • Переадресація при відсутності відповіді – означає, що якщо ви протягом деякого часу не відповідаєте на дзвінок, який надійшов, то виклик автоматично буде направлено на обраний вами раніше номер. Але якщо ваш телефон вимкнено або знаходиться поза зоною дії мережі, дзвінок не буде переадресовано. Абонент, який телефонує, почує повідомлення, що апарат абонента, якого він викликає, знаходиться поза зоною дії мережі. В цьому випадку ви можете скористатися послугою переадресації у випадку недосяжності абонента. 
  • Переадресація у випадку недосяжності абонента  – означає, що якщо ваш телефон вимкнено або знаходиться поза зоною дії мережі, кожен вхідний дзвінок автоматично буде направлено на інший телефонний номер. Коли абонент вмикає свій апарат або повертається в зону дії мережі, вхідні дзвінки приймаються як звичайно. 
  • Переадресація, якщо телефон зайнятий  – означає, що якщо ваш апарат зайнятий (ви вже розмовляєте з кимось), то новий вхідний виклик автоматично буде направлено на завчасно заданий вами телефонний номер. Також, звертаємо вашу увагу на те, що дана переадресація буде спрацьовувати при відхиленні вхідного дзвінка. 

*Увага! Послуга «Переадресація виклику» в тарифі Vodafone Family і Vodafone SuperNet Turbo є платною. 7 грн в день користування для тарифу Vodafone Family, 10 грн в день користування – Vodafone SuperNet Turbo.

Керування переадресаціями

Послуга
Підключення
Відключення
Статус
Встановлення переадресації всіх викликів (безумовна) на інший телефонний номер
**21*+38ХХХXXXXХХХ#
##21#*#21#
Встановлення переадресації на інший телефонний номер, якщо відсутня відповідь**
**61*+38ХХХXXXXХХХ#
##61#*#61#
Встановлення переадресації на інший телефонний номер у випадку недосяжності абонента
**62*+38ХХХXXXXХХХ#
##62#*#62#
Встановлення переадресації на інший телефонний номер у випадку зайнятості номера абонента
**67*+38ХХХXXXXХХХ#
##67#*#67#

Інструкції, які приведено вище, можуть бути використані будь-яким апаратом. Але більшість моделей мають власні спрощені процедури меню для використання даної послуги (дивіться інструкцію до вашого телефону).

**Зазвичай виклик перенаправляється, якщо немає відповіді протягом 20 секунд. Якщо ви бажаєте змінити цей часовий інтервал, необхідно набрати наступну послідовність:

*61*380XXXXХХХ**ZZ#,

де:
380XXXXХХХ – номер телефону;
ZZ – час очікування.

Усі три види умовної переадресації (за відсутності відповіді, недосяжності і зайнятості номера абонента) доповнюють один одного і можуть бути використані в будь-якій комбінації. Дзвінки можуть переадресовуватись на різні номери. Але встановлення переадресації всіх вхідних викликів (безумовна переадресація) відміняє дію всіх інших режимів переадресації.

Як відключити умовні переадресації?
Як відключити всі переадресації?
##004###002#

Вартість послуги

Послуга переадресації надається абонентам безкоштовно. Але всі переадресовані виклики тарифікуються як вихідний дзвінок з вашого мобільного телефона на номер переадресації згідно з вашим тарифом.

Увага! При використанні умовної переадресації виклику в роумінгу оплата за переадресований виклик у більшості випадків стягується як плата за вхідний дзвінок у роумінгу та за вихідний переадресований дзвінок у роумінгу. Рекомендується при використанні послуги роумінгу уважно перевірити виставлені переадресації і, якщо немає необхідності в їх використанні, скасувати їх.