loading

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вибачте, будь ласка, за незручності. Під час воєнного стану в Україні послуга тимчасово недоступна.

Як я можу керувати послугою?

  • В Особистому кабінеті на goodok.vodafone.ua
  • Через SMS
  • Або в Особистому кабінеті за номером 700

Як керувати послугою

Правила надання послуги

За допомогою послуги «GOOD'OK» ви зможете вибирати і встановлювати мелодії або фрази, які програватимуться замість звичних монотонних сигналів під час виклику. Той, хто подзвонить вам, почує в трубці ту мелодію, яку ви забажаєте (під мелодією розуміється фрагмент музичного аудіотвору з текстом або без нього, жарти, пародії, звукові вітання та інше).


Ви можете використовувати наступні SMS-запити на номер 700:

Запит
Текст SMS на номер 700
Замовити мелодію
<код мелодії>
Подарувати мелодію
present <код_мелодіі> <пробіл> 380YYXXXXXXX
Отримати статус за послугою GOOD'OK
S
Отримати інформацію про вартість мелодії за кодом мелодії
info <код мелодії>
Отримати інформацію про мелодії іншого абонента
copy <380YYXXXXXXX>
Відмовитися від мелодії
End <код мелодії>
Відключити послугу GOOD'OK
off
Вибір мови повідомлень
українська – ukr
російська – rus
англійська – eng

Підключення послуги «GOOD'OK» є безкоштовним і відбувається автоматично після першого замовлення мелодії абонентом.

Абоненту, який здійснює виклик, мелодія буде програватися тільки за умови, що абонент доступний і вільний. Якщо абонент (передплатник послуги) зайнятий або недоступний, мелодія не програється, абонент, який йому дзвонить, чує стандартні сигнали виклику.

Програвання мелодії здійснюється завжди перед відповіддю абонента. Тарифікація дзвінка виконується тільки після встановлення з'єднання, час програвання мелодії не тарифікується.

Послуга гарантовано надається при дзвінках абонентів в мобільній мережі Vodafone Україна, за винятком тарифних планів в яких дія послуги GOOD'OK не передбачено (напр. ТП Yezzz!).

Вартість мелодій GOOD'OK вказується з ПДВ та ПФ.

Продовження дії мелодії на наступний період користування відбувається автоматично, відповідно до тарифу, встановленого на мелодію, до самостійної відмови від мелодії користувачем. Якщо на вашому рахунку недостатньо коштів для продовження дії мелодії, згідно її тарифу, з вашого рахунку буде списана 1,06 грн (з ПДВ і ПФ) на 1 день. Якщо після поповнення рахунку, на вашому рахунку буде достатньо коштів для продовження дії мелодії, згідно її тарифу, дія мелодії буде продовжено на наступний період до самостійного відмови.

Для абонентів, які перебувають у роумінгу, додатково утримується плата за відправку SMS в роумінгу, згідно роумінгової тарифної зони.

Публічна угода про надання доступу до Контент-послуги «GOOD’OK»

Потрібна допомога? Відкрийте чат