Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

З 1 жовтня 2024 року послуга GOOD’OK припиняє роботу. Програвання мелодій замість гудків буде вимкнено автоматично.

FAQ

Як керувати сервісом?
open
  • Через SMS на номер 700

Ви можете використовувати наступні SMS-запити на номер 700:

ЗапитТекст SMS на номер 700
Замовити мелодіюХХХХХХ (де Х – це код мелодії)
Подарувати мелодіюpresent ХХХХХХ 380*********
Отримати статус за послугою GOOD'OKs
Отримати інформацію про вартість мелодії за кодом мелодіїinfo ХХХХХХ
Отримати інформацію про мелодії іншого абонентаcopy 380*********
Відмовитися від мелодіїend ХХХХХХ
Встановлення мелодії за замовчуваннямdef ХХХХХХ
Відключити послугу GOOD'OKOFF або off
Вибір мови повідомленьукраїнська – ukr
англійська – eng
Отримати перелік SMS-запитів для керування сервісомh
Яка вартість сервісу?
open
  • Користування сервісом «GOOD'OK» безкоштовне, оплачуються тільки мелодії.
  • Вартість мелодії - 8 грн/тиждень.
  • У разі нестачі коштів для покупки або продовження мелодії «GOOD'OK» на тиждень, вартість буде 1,50 грн/день.
  • Програвання мелодії на наступний тарифний період продовжується автоматично, до самостійної відмови від мелодії або відключення сервісу. Тарифи наведені з урахуванням усіх податків.
  • У разі несплати сервіс буде автоматично відключений.
Які особливості сервісу GOOD'OK потрібно знати?
open
  • Сервіс «GOOD'OK» підходить для будь-якої моделі мобільного телефона без додаткових налаштувань.
  • Скористатися сервісом «GOOD'OK» можуть усі абоненти Vodafone Україна, за винятком тарифів, у яких дія сервісу GOOD'OK не передбачена (напр. ТП Yezzz!).
  • Абонентові, що здійснює виклик, мелодія буде програватись тільки за умови, якщо абонент, що викликається, доступний і вільний.
  • Якщо абонент зайнятий або недоступний, мелодія не програється: абонент, що дзвонить, чує стандартні сигнали.
Чи працює сервіс за кордоном?
open
  • Гарантована територія надання сервісу - уся Україна, крім тимчасово окупованих територій та територій, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень або здійснюють їх не в повному обсязі.
  • При виїзді за кордон зніматиметься плата за підключені мелодії в розмірі стандартної вартості, доки мелодії або сам сервіс не будуть відключені.
  • Надсилати SMS та дзвонити на короткі номери за кордоном неможливо, тому керування сервісом відбувається 2 способами.

- через комунікацію з контакт-центром +380 500 400 111 — дзвінок безкоштовний

Публічна угода про надання доступу до Контент-послуги «GOOD’OK»
open