Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вибачте, будь ласка, за незручності. Під час воєнного стану в Україні сервіс тимчасово недоступний. 

Наразі є доступ лише до Vodafone TV.

picture
Отримайте лікарську допомогу

не виходячи з дому

picture
Скоротіть очікування

спілкування зі своїм лікарем

picture
Забудьте

про паперові виписки

Пошук фахівця

Запис на консультацію

Консультація

Висновок і медкарта

На сервісі є понад 1100 лікарів. Ви можете вибрати лікаря за фахом, рейтингом, відгуками або медичним стажем.

Записатися на консультацію до лікаря можна з будь-якого пристрою. Для запису на конкретний час скористайтеся зручним вбудованим календарем. Якщо графік лікаря вам не підходить, ви можете запропонувати інший час для консультації.

Консультація проходить у форматі відео. Ви також можете обмінюватися файлами з лікарем, наприклад, відправити медичне направлення або результати аналізів.

Після консультації лікар відправить вам результат із висновками і рекомендаціями. Вся історія звернень та висновків залишається у вашій особистій медичній карті, яка доступна в будь-який момент.

Здорро
Скористайтеся всіма перевагами Smart-клініки

Як отримати консультацію?

open
picture

Зареєструйтеся

на zdorro.online

picture

Знайдіть

свого лікаря

picture

Оберіть

час

picture

Отримайте

відеоконсультацію та висновок

Поширені питання

open
Початок роботи open

Як отримати допомогу?

Зайдіть в розділ "Допомога" або "Поширені питання", виберіть потрібну категорію, після чого знайдіть ваше питання. Контент розділів "Допомога" і "Поширені питання" однаковий.


Кнопка "Поширені питання" розташована в головному меню сайту Zdorro (у шапці, хедері). Кнопка "Допомога" розташовані внизу сайту (у підвалі, футере), а також у вертикальному меню особистого кабінету пацієнта.

Якщо ви не знайшли відповідь на питання, опишіть проблему в розділі НАПИШІТЬ НАМ, який знаходиться внизу сайту, або на електронну пошту admin@zdorro.online

 

Як зареєструватися на Zdorro.online?

Скористайтеся кнопкою "Зареєструватися" на будь-якій сторінці сайту.

Щоб зареєструватися швидше і не запам'ятовувати додатковий пароль, увійдіть через Facebook.

Реєструйтеся в потрібній якості - як пацієнт. Для цього передбачена опція: "Я пацієнт".

Допустившись помилку, ви не зареєструєтеся в іншій якості з тіє ж адреси електронної пошти.

 

Як після реєстрації знайти свого лікаря і записатися на відеоконсультацію?

Зробіть три прості кроки, щоб записатися на відеоконсультацію:

1. Ознайомтеся з вашим особистим кабінетом за допомогою інтерактивного туру.

2. Знайдіть знайомого лікаря. Виберіть в розділі "Лікарі" "Знайти лікаря". Шукайте лікаря по ПІБ, спеціальності і місцю проживання. Якщо знайомий лікар не зареєстрований на сервісі Zdorro.online, запросите його, зайшовши в "Запросити лікаря". Ви можете запросити знайомого лікаря будь-яким способом : у нього на прийомі, по телефону, по електронній пошті, відправивши SMS- повідомлення. Якщо Ви не хочете запрошувати лікаря самі, надайте мінімальні відомості про нього, після чого сервіс Zdorro.online запросить лікаря від вашого імені. Сервіс Zdorro.online гарантує конфіденційність інформації про вашего лікаря.

3. Запишіться на відеоконсультацію. Натисніть в профілі лікаря кнопку "Записатися на прийом", після чого виберіть день і час зручні для відеоконсультації. Потім натисніть кнопку "Записатися", щоб сплатити і одночасно записатися на відеоконсультацію. За наявності грошей на вашому рахунку Zdorro.online оплата і запис відбудуться миттєво. Ви отримаєте повідомлення про бронювання консультації в особистий кабінет, по електронній пошті і у вигляді SMS- повідомлення. За відсутності або нестачі грошей на вашому рахунку Zdorro.online консультація буде заброньована на 30 хвилин, впродовж яких вам треба сплатити її. Сплатити відеоконсультацію можна прямо з вашого особистого кабінету. Після оплати ви отримаєте повідомлення про запис на консультації в особистий кабінет, по електронній пошті і у вигляді SMS-повідомлення.

 

Що таке особистий кабінет пацієнта?

Особистий кабінет пацієнта - ваша персональна сторінка, в яку ви потрапляєте після реєстрації і заповнення аккаунта.

В особистому кабінеті розташовані усі інструменти для відеоконсультацій:

  • особистий аккаунт
  • управління фінансами
  • амбулаторна карта
  • база лікарів
  • заброньовані відеоконсультації
  • etc.

 

Як користуватися амбулаторною картою?

Електронна амбулаторна карта - місце для зручного і безпечного зберігання вашої медичної документації (аналізів, інструментальних досліджень, висновків, виписок, довідок і ін.).

Ви можете завантажити в амбулаторну карту файли будь-якого формату, а також відправити файли лікареві, доданому в "Мої лікарі". Для зручності пошуку медичних документів ви можете помітити файли спеціальними тегами.

УВАГА! Об'єм одного завантажуваного файлу обмежений 20МБ.

Після того, як ви записалися на відеоконсультацію до лікаря, амбулаторна карта стає доступною цьому лікареві. Доступ лікаря до амбулаторної карти зберігається впродовж 3 днів після закінчення відеосеансу. Це необхідно, щоб лікар міг зробити редакцію свого укладення за підсумками консультації.

Щоб відкрити амбулаторну карту, кликніть по аватару у вашому особистому кабінеті і перейдіть в "Моя амбулаторна карта".

 

Як поповнити особистий рахунок на Zdorro.online?

Поповнити особовий рахунок можна впродовж 2-х хвилин, не покидаючи сайту Zdorro.

Зайдіть в підрозділ "Мої фінанси" і натисніть зелену кнопку "Поповнити рахунок". Ви потрапите у вікно поповнення рахунку, де треба вказати суму поповнення. Продовживши, ви перейдете в електронну платіжну систему, де зможете вибрати переважний спосіб поповнення особового рахунку, наприклад за допомогою банківської карти Visa або MasterCard, і поповнити свій особистий рахунок.

 

Як поспілкуватися з лікарем?

Ви можете безкоштовно і без обмежень спілкуватися з лікарем: до і після запису на відеоконсультацію, а також незалежно від відеоконсультації.

1. Можна написати лікареві не заходячи в особистий кабінет (прямо з профілю лікаря) будь-яким з двох способів :

- просто нашишіть своє повідомлення в модулі "Написати лікареві, який знаходиться під модулем з фото лікаря;

- кликніть на синій ярличок з білим конвертом, який знаходиться на фото лікаря, і напишіть своє повідомлення.

Лікар отримає повідомлення по електронній пошті і в особистий кабінет. Якщо лікар відповість, Ви отримаєте відповідь у свій особистий кабінет і зможете спілкуватися з лікарем без обмежень з особистого кабінету.

2. Щоб написати лікареві з особистого кабінеті, натисніть кнопку "Написати лікареві" (синій ярличок з білим конвертом) в профілі лікаря, після чого відкриється вікно з текстовим чатом.


Взаємодія з лікарем open

Як знайти лікаря?

Знайти лікаря на Zdorro можна до і після реєстрації.

Щоб знайти лікаря до реєстрації, виберіть кнопку "Знайти лікаря" у верхньому меню. З'явиться вікно з профілями зареєстрованих лікарів і модуль пошуку лікаря по ПІБ, спеціальності і країні.

Знайти лікаря після реєстрації можна в розділі "Лікарі → Пошук лікаря" вертикального меню особистого кабінету.

Щоб додати лікаря в категорію "Мої лікарі" і більше не шукати його, виберіть кнопку "+Додати" в підрозділі "Мої лікарі" вашого особистого кабінету.

 

Як запросити лікаря на Zdorro.online?

Не знайшовши знайомого лікаря на сайті, ви можете самостійно запросити його: під час візиту, по телефону, по електронній пошті або SMS, за допомогою соціальних мереж, ін.

Ми можемо запросити лікаря від вашого імені, якщо ви заповните форму в розділі "Лікарі → Запросити лікаря" вертикального меню вашого особистого кабінету.

 

Як поспілкуватися з лікарем?

Ви можете безкоштовно і без обмежень спілкуватися з лікарем: до і після запису на відеоконсультацію, а також незалежно від відеоконсультації.

1. Можна написати лікареві не заходячи в особистий кабінет (прямо з профілю лікаря) будь-яким з двох способів :

- просто нашишіть своє повідомлення в модулі "Написати лікареві, який знаходиться під модулем з фото лікаря;

- кликніть на синій ярличок з білим конвертом, який знаходиться на фото лікаря, і напишіть своє повідомлення.

Лікар отримає повідомлення по електронній пошті і в особистий кабінет. Якщо лікар відповість, Ви отримаєте відповідь у свій особистий кабінет і зможете спілкуватися з лікарем без обмежень з особистого кабінету.

2. Щоб написати лікареві з особистого кабінету, натисніть кнопку "Написати лікареві" (синій ярличок з білим конвертом) в профілі лікаря, після чого відкриється вікно з текстовим чатом.


Відеоконсультації open

Яка тривалість відеоконсультації?

Тривалість відеоконсультації, що відображається в графіці лікаря, складає 25 хвилин. Після закінчення цього часу відеоконсультація не уривається і триває ще 5 хвилин. Після цього відеоконсультація автоматично уривається. Таким чином, максимальна тривалість відеоконсультації складає 30 хвилин.

Не обов'язково, щоб відеоконсультація тривала 25-30 хвилин. Пацієнт і лікар за погодженням один з одним можуть завершити спілкування у будь-який час, відведений на відеоконсультацію.

 

Як записатися на відеоконсультацію і сплатити її?

Ви можете записатися на відеоконсультацію до будь-якого лікаря, зареєстрованого на сайті Zdorro.

Після натиснення кнопки "Записатися на прийом" ви перейдете в "Графік лікаря". Тут можна ознайомитися з профілем лікаря і вартістю його відеоконсультації, а також вибрати слушний час.

Щоб вибрати час відеоконсультації, натисніть на день з інтервалом прийому, наприклад: "14: 30-17: 00", після чого виберіть слушний час для відеоконсультації, наприклад, "14: 30-14: 55".

Вибравши слушний час, натисніть зелену кнопку "Записатися".

Якщо на вашому особовому рахунку досить грошей, запис на відеоконсультацію станеться миттєво. Ви отримаєте повідомлення, що записані на відеоконсультацію: в особистий кабінет, по електронній пошті і у вигляді SMS.

Якщо на вашому особовому рахунку немає грошей або недостатньо грошей, відеоконсультація буде заброньована на 30 хвилин, впродовж яких треба сплатити її. Сплатити відеоконсультації можна з вашого особистого кабінету. Після оплати ви отримаєте повідомлення, що записані на видеокононсультацию: в особистий кабінет, по електронній пошті і у вигляді SMS.

 

Як підготуватися до відеоконсультації?

1. Запишіть питання, на які хочете отримати відповіді.

2. Опишіть лікареві свою медичну проблему (що турбує) і мету відеоконсультації в текстовому чаті (см Як поспілкуватися з лікарем"?).

3. Уточніть, чи треба лікареві проглянути ваші медичні дані (результати обстежень, висновки інших лікарів і ін.) Завантажте необхідні файли у свою амбулаторну карту - після запису на відеоконсультацію файли стають доступні цьому лікареві. Чи відправте файли з вікна свого текстового чату за допомогою кнопок "Прикріпити файл" і "Відправити".

 

Як поспілкуватися з лікарем?

Ви можете безкоштовно і без обмежень спілкуватися з лікарем: до і після запису на відеоконсультацію, а також незалежно від відеоконсультації.

1. Можна написати лікареві не заходячи в особистий кабінет (прямо з профілю лікаря) будь-яким з двох способів :

- просто нашишіть своє повідомлення в модулі "Написати лікареві, який знаходиться під модулем з фото лікаря;

- кликніть на синій ярличок з білим конвертом, який знаходиться на фото лікаря, і напишіть своє повідомлення.

Лікар отримає повідомлення по електронній пошті і в особистий кабінет. Якщо лікар відповість, Ви отримаєте відповідь у свій особистий кабінет і зможете спілкуватися з лікарем без обмежень з особистого кабінету.

2. Щоб написати лікареві з особистого кабінеті, натисніть кнопку "Написати лікареві" (синій ярличок з білим конвертом) в профілі лікаря, після чого відкриється вікно з текстовим чатом.

 

Як перевірити і налаштувати звук, мікрофон і відеокамеру перед консультацією?

Щоб перевірити якість звуку, роботу мікрофону і відеокамери, сядьте навпроти джерела світла і зайдіть в розділ "Консультації → Перевірка зв'язку" вашого особистого кабінету.


Ось інструкції по включенню і регулюванню гучності динаміка і мікрофону (для різних операційних систем) :

А. Як відрегулювати гучність в Windows

Натиснути лівою кнопкою миші на значок динаміка в треї (справа внизу екрану.

Рухаючи повзунок вгору/вниз, збільшити/зменшити звук.

Якщо звук відключений (іконка динаміка з червоним значком), включити звук, натиснувши на іконку лівою кнопкою миші.

 Б. Як відрегулювати гучність в MacOS X

Натиснути лівою кнопкою миші на значок динаміка в треї (справа вверху екрану) або спеціальними клавішами (зазвичай F11 - F12).

Рухаючи повзунок вгору/вниз, збільшити/зменшити звук.

 В. Як включити мікрофон в Windows

Натиснути правою кнопкою миші на значок динаміка в треї (справа внизу екрану)

Вибрати "Записуючі пристрої"; повинне з'явитися віконце вкладки "Запис" із зображенням мікрофону. Якщо мікрофон відключений, праворуч від зображення мікрофону буде напис "Відключено". Якщо мікрофон включений, праворуч від зображення мікрофону буде зелений гурток з білою галочкою.

УВАГА! Якщо у віконці вкладки "Запис" немає зображення мікрофону, стати курсором у віконце і натиснути праву кнопку миші.

Натиснути на зображення мікрофону лівою кнопкою миші; при цьому нижче віконця із зображенням мікрофону активується кнопка "Властивості". Натиснути на неї лівою кнопкою миші.

У розділі "Застосування пристрою" вибрати "Використати цей пристрій (вкл.) " і натиснути "ОК"

 Г. Як відрегулювати мікрофон в MacOS X

Натиснути комбінацію клавіш Alt F10 (чи Alt F11, або Alt F12).

Інший спосіб: зайти в налаштування (натиснути лівою кнопкою миші на значок меню Apple (зображення яблука) на екрані ліворуч вгорі, потім натиснути "Системні налаштування", потім натиснути "Звук", потім натиснути "Вхід").

      2. Перевірити, який мікрофон включений (внутрішній, тобто "вбудований", або зовнішній). Вимірник рівня вхідного сигналу показуватиме гучність звуку від вибраного мікрофону.

      3. Для зменшення/збільшення вхідного рівня переміщати бігунок "Чутливість на вході" вліво/управо. Якщо звук занадто тихий, збільшити рівень вхідного сигналу. Якщо звук дуже гучний або спотворений, зменшити рівень вхідного сигналу.

      4. Щоб зменшити фонові шуми мікрофону, встановити прапорець "Використати шумозаглушування".

УВАГА! Відеочат сервісу Zdorro підтримує HD-якість зображення під час відеоконсультації.

 

Як не пропустити відеоконсультацію?

Відразу після запису, а також за 2 години до відеоконсультації сайт Zdorro присилає відповідні повідомлення в особистий кабінет, по електронній пошті і у вигляді SMS. Повідомлення відображаються в розділі "Повідомлення і повідомлення" вашого особистого кабінету.

Інформація про непрочитані повідомлення відображається у вигляді червоного гуртка з цифрою поряд з вашим аватаром.

У особистому кабінеті є таймер із зворотнім відліком часу до найближчої відеоконсультації.

 

Як почати відеоконсультацію?

За хвилину до відеоконсультації у верхньому правому кутку екрану пацієнта і лікаря з'являється вібруюче табло з кнопкою "Подзвонити". Натиснувши її, пацієнт робить виклик лікареві (чи навпаки). Після відповіді лікаря (пацієнта) відеоконсультація починається. Щоб відеоконсультація почалася, не має значення, хто дзвонить першим: пацієнт або лікар. Відеоконсультація почнеться навіть якщо пацієнт і лікар дзвонять одночасно.

Пацієнт (лікар) також може почати відеоконсультацію, перейшовши в розділ "Консультації → Найближчі консультації" і натиснувши зелену кнопку  «Увійти».

 

Як відновити перервану відеоконсультацію?

Щоб відновити перервану відеоконсультацію (наприклад, із-за збою в роботі Інтернет), зайдіть в розділ "Найближчі консультації" і нажмитет зелену кнопку "Увійти". Процедуру відновлення відеоконсультації можна повторювати необмежену кількість разів впродовж 30 хвилин консультації, до тих пір, поки не буде натиснута кнопка "Завершити".

 

Як отримати максимум користі від HD- зображення?

Після початку відеоконсультації переконаєтеся, що якість зображення і звуку влаштовує лікаря. При необхідності зміните положення тіла по відношенню до джерела світла (сядьте навпроти джерела світла, ближче/далі до джерела світла і ін.). Потім переконаєтеся, що якість зображення і звуку лікаря влаштовує вас.

 

Як спілкуватися з лікарем під час відеоконсультації?

1. Не відволікайтеся на сторонні подразники. Перед відеоконсультацією відключіть мобільний телефон або поставте на беззвучний режим. Спілкуйтеся тільки сидячи.

2. При спілкуванні з лікарем зосередьтеся на головному, уникайте зайвої деталізації.

3. Поставте усі заплановані питання і отримайте відповіді (см "Як підготуватися до відеоконсультації"?).

4. Якщо лікар, завершуючи бесіду, не згадав, що пришле заключення, нагадаєте йому про це. Обумовте можливість уточнити деталі заключення за допомогою текстового чату.

 

Як завершити відеоконсультацію?

Щоб завершити консультацію, пацієнт (лікар) натискає кнопку "Завершити" в нижній правій частині екрану.

Пацієнт і лікар мають рівні права на завершення відеоконсультації. Неважливо, хто завершить спілкування - пацієнт або лікар.

Важливо, щоб пацієнт і лікар погодили цю дію, оскільки завершену відеоконсультацію не можна відновити.

Завершуйте відеоконсультацію після того, як почуєте фразу "До побачення".

 

Як отримати заключення лікаря за підсумками відеоконсультації?

Лікар ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ написати заключення впродовж 3 днів після завершення відеоконсультації. Інакше лікар не отримає винагороду за цю відеоконсультацію.

Заключення лікаря автоматично приходить в амбулаторну карту пацієнта.

Якщо у вас виникли питання після ознайомлення з заключенням, можете написати лікареві. Для цього натисніть кнопку "Написати лікареві" (синій ярличок з білим конвертом) в профілі лікаря, після чого відкриється вікно з текстовим чатом. За підсумками письмового спілкування лікар може відредагувати своє заключення і прислати його у вашу амбулаторну карту.

Відеоконсультації у дітей open

Як проходять відеоконсультації дітей?

Відповідно до законодавства громадяни до 18 років не можуть проводити безготівкову оплату послуг від свого імені. Відповідно, діти не можуть бути зареєстровані на сайті Zdorro. Це не проблема - записуйте дитину на відеоконсультацію, використовуючи ваш аккаунт! Щоб не допустити плутанини у вашій амбулаторній карті, створіть в ній окрему теку для дитини.

Скасування/Перенесення відеоконсультацій open

Як відмінити відеоконсультацію?

Пацієнт і лікар можуть відмінити відеоконсультацію не пізніше ніж за 5 хвилин до її початку.

Виберіть розділ "Консультації → Найближчі консультації". Відкриються заброньовані консультації і червона кнопка "Відмінити" на тих з них, до початку яких залишилося більше 5 хвилин. Натиснувши "Відмінити", ви відміните відеоконсультацію.

Після відміни відеоконсультації ви отримаєте відповідне повідомлення в Особистий кабінет на сайті Zdorro, по електронній пошті і у вигляді SMS.

Гроші за відеоконсультацію повертаються на ваш особовий рахунок на сервісі Zdorro миттєво в повному об'ємі.


Як відбувається відміна відеоконсультації при нез'явленні учасника або за відсутності зв'язку?

Якщо впродовж часу, відведеного на відеоконсультацію, не сталося відео-з'єднання пацієнта і лікаря, відеоконсультація автоматично відміняється. Автоматична відміна відеоконсультації відбувається без з'ясування причин нез'явлення будь-якого учасника, оскільки відсутність з'єднання могла статися унаслідок збоїв в роботі Інтернет, попередити або перевірити які неможливо.

Пацієнт і лікар отримують повідомлення про відміну відеоконсультації унаслідок нез'явлення учасника в особистий кабінет на сайті Zdorro, по електронній пошті і у вигляді SMS.

Гроші за відеоконсультацію повертаються на ваш особовий рахунок на сервісі Zdorro миттєво в повному об'ємі.

 

Як відбувається відміна відеоконсультації, що почалася, при поганій якості зв'язку і технічних збоях?

Якщо після початку відеоконсультації відбувається переривання зв'язку або відзначається погана якість зв'язку, в нижній частині екрану пацієнта і лікаря спливає напис: "Поганий зв'язок? Натисніть тут". Після натиснення на екрані з'являється пропозиція відмінити консультацію і провести її пізніше.

При обопільній згоді відмінити консультацію пацієнт або лікар вибирають "Відмінити консультацію".

При обопільній згоді продовжити консультацію пацієнт або лікар вибирають "Продовжити консультацію".

Після відміни відеоконсультації пацієнт і лікар отримують повідомлення в особистий кабінет на сайті Zdorro, по електронній пошті і у вигляді SMS- повідомлення.

Гроші за відеоконсультацію повертаються на ваш особовий рахунок на сервісі Zdorro миттєво в повному об'ємі.

 

Як перенести відеоконсультацію?

Пацієнт і лікар можуть перенести відеоконсультацію не пізніше ніж за 2 години до її початку.

Виберіть розділ "Консультації → Найближчі консультації". Відкриються консультації і синя кнопка "Перенести" на тих з них, до початку яких залишилися 2 години і більше. Натиснувши "Перенести", виберіть вільний час і перенесіть відеоконсультацію.

Після перенесення відеоконсультації пацієнт і лікар отримають відповідне повідомлення в особистий кабінет, по електронній пошті і у вигляді SMS.

Друга лікарська думка open

Як отримати другу лікарську думку?

Якщо у вас є питання, що стосуються здоров'я, або ви хочете отримати додаткову лікарську думку, скористайтеся безкоштовною послугою "Запитати лікаря". Зайдіть в розділ "Запитати лікаря" в головному меню сайту і поставте своє питання.

Отримати другу лікарську думку також можна з особистого кабінету пацієнта. Натисніть кнопку "Питання лікарям" в нижній частині вертикального меню особистого кабінету і опишіть медичну проблему.

За допомогою цієї послуги ви зможете знайти хорошого лікаря.

Рейтинг лікаря open

Що таке рейтинг лікаря? 

Рейтинг лікаря - це показник його професійних заслуг і активності на сервісі Zdorro. Рейтинг лікаря допомагає пацієнтові сервісу Zdorro знайти хорошого фахівця. Рейтинг враховує лікарський стаж, категорію, вчений ступінь і вчене звання, а також кількість безкоштовних відповідей на питання пацієнтів сервісу і кількість відеоконсультацій на сервісі Zdorro. Рейтинг відображається в профілі лікаря у вигляді зірок.

Технічні питання open

Як уникнути технічних проблем?

Сайт Zdorro - надійний інноваційний продукт. Компанія Zdorro постійно відстежує роботу своїх web- серверів і у разі несправностей швидко перемикається на резервні потужності.

В той же час компанія Zdorro не може відповідати за швидкість і якість вашого Інтернет-з'єднання, а також за безперебійну роботу вашого web- браузеру.

Щоб добитися високої швидкості і якості Інтернет зв'язку, контактуйте з вашим Інтернет-провайдером.

При збоях в роботі web- браузеру, перезавантажите його, натиснувши одночасно кнопки Ctrl і F5.

При створенні сайту Zdorro використані сучасні програми дизайну, верстання і кодування, які можуть не підтримуватися застарілими версіями деяких браузерів. Звертаємо увагу, що сайт Zdorro підтримується браузером Explorer тільки після установки спеціального плагіну. Нижче приведені версії браузерів, які без проблем підтримують сайт Zdorro:

  • Google Chrome останніх версій
  • Mozilla Firefox останніх версій
  • Safari версии 9.0.1 або новіший

Якщо технічна проблема не розв'язана, опишіть її на електронну пошту admin@zdorro.online

 

Як уникнути проблем з відеозображенням, звуком і мікрофоном?

Якщо під час консультації не відображається відео або звук, якщо вас не чує співрозмовник, але при цьому почався відлік часу консультації, рекомендуємо:

Перевірити чи включилася відеокамера: повинен горіти зелений вогник камери згори екрану в центрі. Якщо зеленый вогник не горить, включіть камеру. Необхідно сидіти лицем до джерела світла.

Перевірити як чутно співрозмовника. При необхідності налаштуйте гучність вашого комп'ютеру

Перевірити працездатність вашого мікрофону (як вас чує співрозмовник). При необхідності включіть (відрегулюйте) мікрофон вашого комп'ютеру

У разі, якщо проблема не усунена, спробуйте оновити сторінку браузеру. Якщо проблема залишилася, відмініть цю консультацію і спробуйте провести консультацію з іншого приміщення. Проблема може бути викликана обмеженнями, які встановлює ваш інтернет-провайдер.

 

На яких пристроях працює сервіс?

Сервіс Zdorro працює на БУДЬ-ЯКОМУ пристрої: персональному комп'ютері, в т.ч. ноутбуку, смартфоні, планшеті БЕЗ ДОДАТКОВИХ СКАЧУВАНЬ І УСТАНОВОК.

Пацієнт може на будь-якому пристрої: зареєструватися, забронювати і сплатити відеоконсультацію, отримати відеоконсультацію і заключення лікаря, переписуватися з лікарем, поставити питання усім лікарям сервісу Zdorro безкоштовно, користуватися електронною амбулаторною картою безкоштовно, контролювати свої фінанси, ін.

Правила надання послуги

open

Користувацька угода

Цей документ (далі - Угода) є договором між фізичними особами (Користувачами і Фахівцями), які реєструються на Сайті, і Власником - ПрАТ «ВФ Україна», зареєстрованим відповідно до законодавства України. Містить обов'язкові умови, з якими Користувачі і Фахівці погоджуються і зобов'язуються дотримуватися під час користування Сайтом.

Невід'ємними частинами цієї Угоди є Договір надання платних інформаційних послуг (Додаток, див. посилання внизу сторінки) і Положення про конфіденційність і захист персональних даних; останнє розміщене в якості окремого документу по посиланню https://zdorro.online/privacy-policy-UA

При реєстрації на Сайті ви зобов'язані прочитати і погодитися з Угодою і додатками до нього.

1. Використання термінів

1.1. Власник - ПрАТ «ВФ Україна», зареєстроване відповідно до законодавства України, відомості про яке вказані в розділі "Контакти" на Сайті за адресою https://zdorro.online/contacts (далі також Компанія, ми, нас, або наш).

1.2. Сайт - сайт Zdorro.online за адресою https://zdorro.online/ (включаючи додатки для мобільних пристроїв), який належить і обслуговується Власником і/або уповноваженими їм особами.

1.3. Контент - будь-яка інформація, що розміщується на Сайті

1.4. Послуги - надання медичної інформації довідкового характеру, з використанням технічних засобів Сайту. Через Сайт надаються наступні види послуг :

1.4.1. Безкоштовні послуги - безкоштовне надання медичної інформації довідкового характеру письмово з використанням технічних засобів Сайту шляхом надання Користувачеві відповідей на його питання Фахівцем або Фахівцем-модератором.

1.4.2. Платні послуги - відшкодувальне надання медичної інформації довідкового характеру з використанням технічних засобів Сайту шляхом проведення відеоконференції з можливістю одночасного обміну текстовими повідомленнями/файлами між Фахівцем і Користувачем.

1.5. Користувач - фізичне особа-користувач мережі Інтернет у віці не молодше 18 років, який успішно завершив процедуру реєстрації на Сайті в якості Пацієнта (далі також ви, вас або ваш).

1.6. Фахівець - фізична особа-підприємець або самозайнята особа, що має вищу медичну освіту і успішно завершило процедуру реєстрації на Сайті в якості Лікаря.

1.7. Фахівець-модератор - фізична особа, призначена Власником, яке здійснює модерацію відповідей Фахівців і питань Користувачів при наданні ними безкоштовних послуг і дає відповіді на питання Користувачів під час надання безкоштовних послуг у випадках, визначених Угодою.

1.8. Реєстрація - процедура створення облікового запису користувача або Фахівця з покрокової інструкції. Результатом реєстрації на Сайті є надання Користувачеві або Фахівцеві персоніфікованого доступу в Особистий Кабінет для персоніфікованої взаємодії з інтерфейсами сайту.

2. Предмет Угоди

2.1. Сайт надає Користувачеві і Фахівцеві можливість використати свої сервіси і контент, розміщені на Сайті, на умовах, викладених в справжній Угоді. Угода набуває чинності з моменту вираження Користувачем або Фахівцем згоди з Угодою в порядку, передбаченому п. 2.4 Угоди.

2.2. Сайт надає Користувачам і Фахівцям можливість доступу до широкого спектру сервісів, включаючи засоби навігації, комунікації, пошуку, розміщення і зберігання різного роду інформації і матеріалів, персоналізації контенту і тому подібне. Регламентація взаємодії з усіма існуючими на даний момент сервісами, а також будь-який їх розвиток і оновлення є предметом справжньої Угоди.

2.3. Використання сервісів Сайту регламентується Угодою. Угода може бути змінена Підприємцем без сповіщення про це Користувачів і Фахівців.

2.4. Після проставляння Користувачем/Фахівцем при Реєстрації на Сайті відмітки про згоду з умовами Угоди Користувач або Фахівець вважається таким, що прийняв умови Угоди в повному об'ємі, без яких-небудь обмовок і виключень.

2.5. Починаючи використати будь-який сервіс/функціонал Сайту, Користувач/ Фахівець вважається таким, що прийняв умови Угоди в редакції, що діє на момент використання сервісів або функцій Сайту, навіть якщо на момент реєстрації цього Користувача/Фахівця діяла інша редакція Угоди. У разі незгоди Користувача/ Фахівця з будь-якого з положень Угоди, Користувач/ Фахівець не має права користуватися Сайтом. У разі, якщо у функціонал Сайту були внесені які-небудь зміни в Угоду в порядку, передбаченому пунктом 2.3 Угоди, з якими Користувач/Фахівець не згоден, він зобов'язаний припинити користування Сайтом.

3. Загальні положення

3.1. Сайт розроблений, щоб об'єднати Пользователй з Фахівцями для отримання відповідей і рад, онлайн консультацій, у тому числі відеоконсультацій.

3.2. Сайт розроблений не для надання медичної допомоги і не для медичного обслуговування в розумінні законодавства України.

3.3. Уся інформація, яка може бути отримана на Сайті або у зв'язку з будь-якими комунікаціями, спілкуваннями, що сталися за допомогою Сайту, включаючи, але не обмежуючись інформацією, отриманою за результатами консультації Фахівця, спрямована тільки на інформування.

3.4. Стосунки з Фахівцем ні в якому разі не є стосунками лікаря і пацієнта, які регулюються відповідним законодавством України: Конституцією України, Основами законодавства України про охорону здоров'я, введені в дію з 15 грудня 1992 року згідно Постанови Верховної Рады України від 19 листопада 1992 N 2802-XII і іншими актами законодавства, що регулюють громадські стосунки у сфері охорони здоров'я.

3.5. Інформація, що міститься на Сайті, не є повноцінною заміною професійного медичного діагнозу або лікування. Довіряти будь-якій інформації, отриманій на Сайті, включаючи висновки, а також рекомендації по медикаментозному і іншому лікуванню, можна тільки на свій страх і ризик.

3.6. Сайт створений, щоб підтримати ваш вибір і ваші рішення по охороні власного здоров'я. Це ваші рішення. Ми вважаємо, що рішення про здоров'я краще приймати тільки після професійної консультації з лікарем в установі охорони здоров'я. Завжди використайте здоровий глузд при ухваленні рішень відносно здоров'я. Ми і Фахівці не можемо приймати рішення за вас. Ми можемо допомогти вам знайти якісну медичну інформацію і, коли це можливо і доцільно, допомогти з'єднатися з Фахівцями для консультацій за допомогою Сайту.

На Сайті ви можете запитати і знайти відповіді Фахівців на свої питання. Сайт не є місцем для надання повноцінної медичної допомоги, але наявність на сайті Фахівців дає можливість отримати медичні інформаційні послуги, що включають надання інформації медичного характеру. Ми сподіваємося, що ці послуги будуть цінними для вас. Будь ласка, використайте їх відповідально.

Користування Сайтом не робить вас пацієнтом в розумінні законодавства України. Сайт може допомогти вам визначити послуги, які вам потрібні. Все, що є на Сайті і, зокрема, доступ до контенту або послуг, які надаються через Сайт, виключно для вашого зведення, і повинно використовуватися виключно в інформаційних цілях. Це означає, що Контент не є заміною медичної консультації, діагностики, лікування: профілактики.

Фахівець, за загальним правилом, не є вашим лікарем, установою охорони здоров'я або медичною установою. Коли ви берете участь в онлайн консультуванні, то погоджуєтеся з тим, що Фахівець не є вашим лікарем в розумінні законодавства України, а також ви погоджуєтеся не використати Сайт в якості замінника лікуванню, призначеному вашим лікарем.

Взаємодія з Фахівцем на Сайті не є медичною практикою, а консультації не можуть бути використані для встановлення діагнозу, для фізичного огляду або для лікування. Не використайте Сайт для діагностики або лікування захворювання.

Ніколи не використайте Сайт у випадку якщо ви потребуєте невідкладної медичної допомоги.

Завжди консультуйтеся з лікарем.

Завжди отримуйте рекомендації вашого лікаря або іншого кваліфікованого лікаря, коли у вас є особисте питання про стан здоров'я або симптоми.

Ніколи не ігноруйте професійну медичну раду із-за інформації, отриманої на Сайті.

3.7. Фахівці, що знаходяться на Сайті, не є нашими співробітниками або працівниками, найнятими за трудовими договорами, цивільно-правовими договорами, контрактам і тому подібне. Будь-які думки, ради або інформація від цих осіб є їх особистою думкою, і їх думка не є нашою думкою. Наявність Фахівців на Сайті не є рекомендацією, це не свідчить про їх кваліфікацію і будь-які професійні якості. Ми надаємо інформацію "як є". Сайт відмовляється від усіх гарантій, прямих або непрямих, Сайт ні в якому разі не несе відповідальності перед вами за будь-які рішення або дії, які були здійснені з урахуванням інформації, отриманої на Сайті.

Усі думки і заяви, висловлені Фахівцями на Сайті і або через Сайт, є їх особистими думками і не відбивають нашої думки.

3.8. Ми не рекомендуємо і не схвалюємо якийсь конкретний Контент, послуги, тести, ліки, продукти, процедури, думки або іншу інформацію, які можуть тим або іншим чином згадуватися на Сайті. Ми не можемо гарантувати, що Сайт допоможе вам досягти якихось конкретних цілей або результатів.

3.9. Сайт не гарантує точність і вірність даних Контенту.

3.10. Сайт не редагує і не несе відповідальності за зміст інформації, наданої третіми сторонами, не несе також відповідальність за будь-які думки, заяви, будь-яку іншу інформацію, надані третіми особами, у тому числі Фахівцями або Користувачами.

3.11. Ми не несемо відповідальності ні за що за межами Сайту. Зовнішній контент (контент і сервіси, посилання на інші програми, веб-сайти або інформацію, програмне забезпечення, дані або інший контент і так далі) знаходяться поза нашим контролем. Ми не контролюємо, не схвалюємо, не перевіряємо правильність або точність відгуків і інше за межами Сайту, і ми не несемо відповідальності за їх зміст. Ми не гарантуємо і не несемо ніякій відповідальності за інформацію, програмне забезпечення, дані, політику конфіденційності, пов'язані з чимось за межами Сайту.

3.12. Ви погоджуєтеся з тим, що ми можемо відправляти вам різну інформацію і комерційні повідомлення по електронній пошті і у вигляді SMS- повідомлень.

3.13. Ми не несемо відповідальності за використання або неправильне використання вами або будь-якою третьою стороною будь-якого Контенту або іншої інформації, представленою, переданою або отриманою за допомогою Сайту.

3.14. Послуги і Контент надаються в якості "як є". Ми не робимо ніяких завірень або гарантій відносно точності, достовірності, повноти, своєчасності і актуальності інформації, що міститься на Сайті. Будь-які дані про місце розташування через Сайт, можуть бути неточними або неповними, і будь-яке використання таких даних є використанням на свій власний ризик.

3.15. Ця Угода, у тому числі Додатки до нього, можуть мінятися. Сам факт подальшого (після зміни умов) користування вами Сайтом означає, що ви згодні з оновленими умовами Угоди, отже, у разі, якщо ми змінимо і/або оновимо їх, а ви продовжите користуватися Сайтом, це означає, що ви приймаєте ці зміни. Саме вам вибирати, використати Сайт або ні. Якщо ви не згодні з цією Угодою, будь ласка, не користуйтеся Сайтом.

3.16. Виняткові права на об'єкти авторського права, інші результати інтелектуальної діяльності, доступні за допомогою Сайту, зокрема елементи дизайну, текст, графічні зображення, ілюстрації, відео, бази даних, музика, звуки і інші об'єкти, створені або придбані нами відповідно до законодавства України, належать виключно нам. Виняткові права на об'єкти авторського права, інші результати інтелектуальної діяльності, розміщені на сайті і Користувачами, і Фахівцями, є власністю відповідних правовласників, якщо інше не обумовлене в угоді між правовласником і нами.

3.17. Користувачі (Фахівці) мають право здійснювати вільне відтворення об'єктів авторського права, інших результатів інтелектуальної діяльності в особистих цілях з обмеженнями відповідно до законодавства України. Вказане відтворення елементів змісту сервісів, а також будь-якого контенту для особистого некомерційного використання, допускається за умови збереження усіх знаків охорони авторського права, суміжних прав, товарних знаків, інших повідомлень про авторство, виняткових прав на результати інтелектуальної діяльності, збереження імені (чи псевдоніма) автора/найменування правовласника в незмінному вигляді, збереженні відповідний об'єкт авторський право, результат інтелектуальний діяльність в незмінний вигляд. Виняток становлять випадки, прямо передбачені законодавством України.

3.18. При розміщенні Користувачем (Фахівцем) об'єктів авторського права (інших результатів інтелектуальної діяльності) на Сайті, виняткові права на які належать йому, Користувач (Фахівець) з моменту такого розміщення надає Підприємцеві право безкоштовного використання такого об'єкту авторського права (іншого результату інтелектуальної діяльності) на території усього миру, у тому числі, у складі складного твору, тобто Користувач надає нам на умовах, викладених в цій Угоді, право на:

- відтворення такого об'єкту авторського права (результату інтелектуальної діяльності) повністю або в частині в мережі Інтернет;

- поширення такого об'єкту авторського права (результату інтелектуальної діяльності) шляхом надання доступу до нього необмеженому колу осіб в мережі Інтернет;

- публічний показ такого об'єкту авторського права (результатів інтелектуальної діяльності) в мережі Інтернет;

- публічне виконання такого об'єкту авторського права (результату інтелектуальної діяльності) в мережі Інтернет;

- публічне виконання такого об'єкту авторського права (результату інтелектуальної діяльності) в мережі Інтернет;

- передачу до ефіру і по кабелю такого об'єкту авторського права (результату інтелектуальної діяльності);

- переклад або іншу переробку такого об'єкту авторського права (результату интелектуальной діяльності);

- доведення такого об'єкту авторського права (результату інтелектуальної діяльності) до загального відома так, щоб будь-яка особа могла отримати доступ до твору з будь-якого місця і у будь-який час по власному вибору (доведення до загального відома);

- надання за договором права використання такого об'єкту авторського права (результату інтелектуальної діяльності) іншій особі.

3.19. Користувач не має права на розміщення на Сайті об'єктів авторського права (інших результатів інтелектуальної діяльності), виняткові права на які належать третім особам, не маючи відповідного письмового договору з правовласником.

4. Положення відносно облікового запису Користувача

4.1. Ви несете відповідальність за ваш обліковий запис: тримаєте ваші дані для авторизації на Сайті в таємниці. Для користування Сайтом потрібна точна і повна реєстраційна інформація.

4.2. Ви несете відповідальність за безпеку ваших паролів і за будь-яке використання вашого облікового запису.

4.3. Будь ласка, негайно повідомите нас про будь-яке несанкціоноване використання вашого аккаунта.

4.4. Не допускається надавати дозвіл будь-якій іншій фізичній або юридичній особі використати вашу особу (чи особисті дані) для авторизації на Сайті і його використання (як Користувачем, так і Фахівцем) на Сайті).

4.5. Не вказуйте ваше реальне ім'я або будь-яку іншу інформацію, по якій вас можна ідентифікувати, там, де це можуть побачити інші відвідувачі Сайту (на публічних форумах і так далі).

4.6. Ваше користування особистим профілем має бути добросовісним і ви маєте бути повнолітніми, щоб користуватися Сайтом.

5. Конфіденційність

5.1. Ваша особиста інформація зберігатиметься у безпечному режимі. На Сайті реалізовані різні технології і процедури шифрування для захисту вашої особистої інформації від несанкціонованого доступу, яка зберігається в наших комп'ютерних системах. Ми також використовуємо відповідні технології, що обмежують доступ третіх осіб до вашої особистої інформації.

5.2. Доступ до повного функціонала Сайту можливий після Реєстрації і Авторизації по імені користувача (адреса електронної пошти, номер телефону) і паролю. Ви повною мірою несете відповідальність за будь-яке використання Сайту, використовуючи ім'я користувача і пароль. Ми залишаємо за собою право відмінити або відключити ваш логін і пароль у будь-який час.

5.3. Якщо ви завершили процедуру Реєстрації, то ви погодилися з тим, що ми можемо спілкуватися з вами, у тому числі шляхом напряму інформації, листів і повідомлень (у тому числі комерційних) для вас. Ці повідомлення можуть бути відправлені по електронній пошті, SMS або іншим чином, використовуючи контактну інформацію з вашого аккаунта, у тому числі інформацію, надану при реєстрації.

5.4. Ми не продаємо і не поширюємо адреси електронної пошти наших Користувачів і Фахівців (детальніше про те, як ми поводимося з вашою особистою інформацією - в Положенні про конфіденційність і захист персональних даних).

5.5. Ми використовуємо тільки ті дані, якими ви поділитися з Сайтом при Реєстрації на Сайті і при налаштуванні розділів вашого особистого аккаунта.

5.6. Ми не можемо контролювати стабільність роботи засобів комунікацій (зокрема, електронної пошти, SMS, якості і стабільності з'єднання з провайдером інтернет-послуг і так далі).

5.7. Електронна пошта, SMS, текстові повідомлення і мобільний зв'язок не шифруються.

5.8. Ми проситимемо вашого дозволу для збору даних про місце розташування пристрою. Якщо ви спочатку дозволили збір цієї інформації, ви можете відключити цю функцію пізніше, змінивши налаштування у вашому особистому профілі, проте це обмежуватиме вашу здатність використати певні наші послуги. Якщо ви дозволите Сайту (додаткам Сайту для мобільних пристроїв) доступ до сервісів визначення місцезнаходження, ми можемо дізнаватися про місцезнаходження пристрої, коли Сайт (його мобільне застосування) працює у фоновому режимі. Відключення можливості визначення нами точного місця розташування пристрою не обмежує нашу можливість отримувати інформацію про його приблизне місце розташування шляхом визначення IP- адреси. Ми використовуємо інформацію про місцезнаходження, щоб допомогти надати Вам відповідальніші послуги, що персоналізуються.

5.9. Ви повинні розуміти і погоджуєтеся з тим, що під час вашої комунікації з Фахівцем у рамках надання інформаційних послуг, ваші персональні дані будуть доступні Фахівцеві, з якими ви взаємодієте.

5.10. Якщо Фахівець завершив Реєстрацію, він погодився з тим, що Сайт може без обмежень рекламувати Фахівця (безкоштовно для Фахівця) в соціальних мережах, електронних і інших засобах масової інформації в якості лікаря, що консультує на Сайті.

6. Контент і Послуги

6.1. Сайт є безкоштовним сервісом, який пропонує також і платні послуги.

6.2. Ви можете безкоштовно поспілкуватися з питань, що стосуються здоров'я і отримати деякі відповіді і ради.

6.3. Контент належить Власнику. Ви не можете використати Сайт для будь-яких комерційних цілей. Усі права, зокрема, права власності і майнові права разом з усіма правами на інтелектуальну власність, є нашою власністю, за винятком Вашого права відповідно до закону на будь-яку інформацію або контент, пов'язані з онлайн консультаціями, які надає Фахівець.

6.4. Ви погоджуєтеся з тим, що Контент, сформований в процесі надання безвідплатних послуг, зокрема питання Користувачів і відповіді на них Фахівців, можуть модерироваться Фахівцем-модератором з метою їх узгодження з положеннями Угоди і інших правил Сайту, його сервісів.

6.5. Ви погоджуєтеся не брати участь у будь-якій діяльності, яка б привела до порушення авторських прав відносно контенту. Ви не можете відтворювати, створювати схожі твори, поширювати, публічно виконувати або публічно демонструвати контент або будь-яку його частину без нашої попередньої письмової згоди. Ви можете, проте, використати додатки так, як вони розроблені і призначені для використання, у тому числі з використанням можливостей додатків, що дозволяють вам повторно розміщувати матеріали або частини контенту, у тому числі ті, які дозволяють вам поширювати контент через інші сторонні програми, соціальні мережі (наприклад, Facebook або Twitter), у разі, якщо ви не змінюватимете їх зміст.

6.6. Ви погоджуєтеся не передавати, не викачувати, не завантажувати, не розміщувати, не продавати, не передавати будь-які інші права, не розголошувати, не створювати дзеркальні сайти і взагалі не використовувати будь-який аспект програм, контенту, в цілому або в частині, у будь-якій формі і будь-якими засобами.

6.7. Ви можете зв'язатися з нами, якщо ви вважаєте, що Контент порушує ваші авторські права. Ви можете зажадати видалення цих матеріалів (чи блокування доступу до них) від нас .

6.8. Не передавайте нам нічого, якщо ви не хочете, щоб ми отримали права на це. Якщо ви хочете зберегти будь-яку ділову інформацію, ідею, концепцію або винахід, не відправляйте їх на Сайт по електронній пошті або будь-яким іншим чином.

7. Поширення дії окремих положень Угоди

Якщо ви є Користувачем, то погоджуєтеся з поширенням на Вас дії справжньої Угоди з урахуванням особливостей, викладених в розділі 11 Угод, якщо ви є Фахівцем, то погоджуєтеся з поширенням на вас цієї Угоди з урахуванням особливостей, викладених в розділі 10 Угоди.

8. Умови використання сервісів Сайту

8.1. Мета Сайту полягає в наданні Користувачам можливостей для підтримки їх власних рішень про власне здоров'я. Ви можете використати Сайт для особистих, але не для комерційних цілей, відповідно до законодавства України.

8.2. Особи, що мають вищу медичну освіту, можуть подати заявку для Реєстрації в якості Фахівця. Подання заявки не гарантує завершення Реєстрації на Сайті в якості Фахівця.

8.3. Комерційне використання або поширення будь-якого Контенту не допускається.

8.4. При користуванні Сайтом ви погоджуєтеся не збирати будь-яку інформацію про інших Користувачів і Фахівців.

8.5. Ви погоджуєтеся використати сервіси Сайту відповідально, так, щоб це не було незаконним, загрозливим, образливим, не мало ознак порнографії, не несло шкідливого впливу на неповнолітніх, не було вульгарне, не було пов'язано з насильством, непристойністю, не зазіхало на недоторканість приватного життя, не містило елементів расової, етнічної і будь-якій іншій дискримінації.

8.6. Ви не можете отримати доступ до нашої мережі, устаткування або контенту будь-яким способом, який може завдати шкоди, вивести з ладу або погіршити їх, або заважати роботі іншої людини. Ви не можете намагатися отримати несанкціонований доступ до будь-якого Контенту, особистих профілів інших Користувачів або Фахівців, комп'ютерних систем, мереж, пов'язаних з Сайтом.

8.7. Ви не можете використати будь-які автоматизовані засоби (такі як, наприклад, "скрапинг") для доступу до Сайту. Такой несанкціонований доступ полягає, зокрема, у використанні облікових даних іншої людини, щоб отримати доступ до Сайту. Будь-яка спроба будь-якої фізичної або юридичної особи просити інформацію для входу будь-якого іншого користувача або Фахівця, також як спроба отримати доступ до рахунків Підприємця, Користувача, Фахівця буде розцінена як пряме порушення справжньої Угоди і чинного законодавства.

8.8. При використанні Сайту ви погоджуєтеся, що ми можемо присилати вам автоматичні повідомлення по електронній пошті, мобільному телефону або іншу контактну інформацію, надану вами в налаштуваннях особистого профілю, зокрема те, що відноситься до дій, які вам рекомендується зробити. Зміст таких повідомлень може вміщувати ваші персональні дані. Ви розумієте і погоджуєтеся з тим, що при цьому ви отримуєте свою особисту медичну інформацію по електронній пошті, SMS або шляхом телефонного повідомлення, і це не є безпечним для збереження конфіденційності. Ви також розумієте і погоджуєтеся з тим, що, отримавши таку інформацію про здоров'я по електронній пошті, SMS і так далі ви оплачуватимете відповідні послуги інтернет-провайдера, оператора мобільного зв'язку і так далі. У налаштуваннях облікового запису ви можете контролювати те, яка інформація передається вам, і яким чином її відправляти, ви можете відмовитися від отримання нагадувань, іншій інформації електронною поштою, SMS і так далі. Якщо ви не хочете отримувати особисту інформацію, то вам необхідно змінити відповідні налаштування облікового запису.

8.9. При порушенні будь-якогї з умов цієї Угоди ваш дозвіл на використання Контенту і послуг Сайту, Фахівців автоматично припиняється і ви повинні негайно знищити усі копії, які ви зробили з будь-якої частини Контенту.

9. Міжнародні користувачі

Ми не робимо ніяких заяв, що продукти, Контент або послуги, описані або доступні через Сайт, доступні і відповідають вимогам, які можуть пред'являтися за межами України.

10. Контент Фахівця

10.1. Фахівцями можуть бути тільки особи з вищою медичною освітою. Сайт не перевіряє достовірність документів, наданих Фахівцем сайту на підтвердження наявності вищої медичної освіти і не несе відповідальності у разі надання Фахівцем недостовірної інформації про себе.

10.2. Все, що створено, змінено, представлено, розміщено, видано і тому подібне Фахівцями на сайті, а також основи стосунків між Фахівцями і Підприємцями регулюється наступними спеціальними положеннями.

10.2.1. При наданні відповідей на питання Користувачів допускаються тільки змістовні відповіді медичного характеру в освітніх, довідкових цілях.

10.2.2. Фахівець не зобов'язаний відповідати на будь-кого поставлене питання.

10.2.3. Виступати Фахівцем можна тільки, якщо особа досить упевнена, що її знання і відповіді, ймовірно, будуть корисні для Користувачів.

10.2.4. Відповіді не повинні надавати конкретні рекомендації по лікуванню або створити враження, що вони є заміною реальної консультації з лікарем в розумінні законодавства України, окрім випадків надання відповіді ліцензійним Фахівцем.

10.2.5. Заборонено займатися медичною допомогою і/або медичним обслуговуванням через Сайт в розумінні законодавства України, навіть якщо Фахівець взаємодіє зі своїм фактичним пацієнтом.

10.2.6. Усі медичні інформаційні послуги платного характеру повинні надаватися через Сайт. Стосунки між Підприємцем і Фахівцем врегульовані "Договором надання платних інформаційних послуг", з умовами якого Фахівець погоджується при Реєстрації.

10.2.7. Фахівець повинен уникати розголошування інформації про Користувачів.

10.2.8. Відповіді не повинні носити рекламний характер.

10.2.9. Фахівець повинен посилатися на джерела інформації, коли це доречно, і уникати плагіату.

10.2.10. Використання відповіді як засоби для просування товарів, робіт або послуг забороняється.

10.2.11. Фахівець повинен уникати інших дій, що порушують ці або інші правила, які застосовуються до нього.

10.2.12. Якщо Фахівець створив шаблон графіку відеоконсультацій, Сайт залишає за собою право застосовувати цей шаблон без додаткового узгодження з Фахівцем до тих пір, поки Фахівець не змінить графік відеоконсультацій або не повідомить Сайт у письмовій формі на admin@zdorro.online, що він цього не бажає.

11. Контент Користувачів

11.1. На Сайті можуть мати місце тільки питання, поставлені в освітніх, інформаційних, довідкових цілях. Вирішуються тільки питання, які можуть описувати загальну ситуацію, ілюструвати хворобу або її симптоми, і не мають бути факти, які створювали б враження унікальності випадку (такого, що може відноситися до одного конкретного користувача). В той же час питання повинні торкатися надання медичної інформації довідкового характеру.

11.2. Будь-які відповіді, отримані на Сайт, не є діагнозом або лікуванням. Зміст будь-якої відповіді є думкою Фахівця, що відповідає на питання.

11.3. Немає гарантії, що на будь-яке поставлене питання буде дана відповідь.

11.4. Користувач погоджується дотримуватися усіх умов роботи і не робити нічого, що привело б до анулювання (видалення, блокування) його особистого профілю, а саме:

11.4.1. Ставити питання так, щоб можна було подумати, що це унікальний випадок, що стосується конкретного користувача або є унікальним для якоїсь іншої конкретної людини, окрім питань медичної інформації довідкового характеру.

11.4.2. Погоджується, що він повнолітній.

11.4.3. Розміщувати ім'я (імена), адресу електронної пошти (адреси), або номер телефону, URL, або будь-яку іншу конфіденційну або особисту інформацію про вас або про яку-небудь другу фізичну або юридичну особу на Сайті.

11.4.4. Використати Сайт для цілей, що порушують законодавство.

11.4.5. Розміщувати матеріали, що порушують чиїсь права.

11.4.6. Видавати себе за іншу особу.

11.4.7. Розміщувати матеріали, що вводять в оману, є загрозливими, наклепницькими і так далі (оцінювати це ми будемо на власний розсуд).

11.4.8. Використати Сайт не за призначенням.

11.4.9. Розміщувати рекламу.

11.4.10. Ставити один і те ж питання кілька разів.

11.4.11. Поводитися таким чином, що заважало б іншим особам використати Сайт або зробило б користування Сайтом менш комфортним.

11.5. При використанні (зокрема, розміщенні контенту або при спробі отримати доступ) Сайту ви погоджуєтеся з тим, що ми маємо право на наш власний розсуд зробити таке: видалити Контент, що не відповідає цим умовам (чи попередити про видалення Контенту), припинити ваш доступ на Сайт у разі будь-якого порушення будь-якого з цих Умов; припинити доступ на Сайт, якщо реєстраційна інформація користувача і/або адреса електронної пошти більше не є актуальними; видалити будь-яке повідомлення Користувача на Сайті.

11.6. Ми залишаємо за собою право прибігати до будь-яких інших дій, якщо ми вважаємо це за необхідне для захисту особистої безпеки відвідувачів Сайту і громадськості.

11.7. Ви погоджуєтеся, що не відправлятимете або не передаватимете Сайту будь-яку інформацію, яка порушує які-небудь права будь-якої особи. Якщо ви розміщуєте ділову інформації, ідею, концепцію або винахід і так далі на Сайті, ви тим самим погоджуєтеся, що таке розміщення не є конфіденційним. Ви погоджуєтеся з тим, що завантажувати будь-які файли ви можете тільки коли у вас є усі необхідні права і дозвільні документи.

11.8. Строго заборонені завантаження будь-якого роду матеріалів, що містять вирази ненависті, насильства, образливих зображень або поведінки, непристойності, порнографію і так далі, що може привести до громадянської, адміністративній або кримінальній відповідальності відповідно до чинного законодавства або іншим чином суперечить положенням Угоди.

11.9. Ви погоджуєтеся, що ви не завантажуватимете будь-який матеріал, що містить програмні віруси або будь-який інший комп'ютерний код, файли або програми, призначені для знищення або обмеження функціональності будь-якого комп'ютерного програмного забезпечення або веб-сайту.

11.10. Викачувавши будь-який файл, мультимедіа, інформацію і так далі (окрім файлів, що передаються вами Фахівцеві при наданні їм інформаційних послуг) ви надаєте нам дозвіл на використання, копіювання, друк, відображення, відтворення, зміну, публікацію.

11.11. Ви погоджуєтеся відшкодувати Сайту усі витрати (збитки), що виникли внаслідок не виконання вами умов Угоди.

11.12. Ми залишаємо за собою право видаляти будь-який Контент і що-небудь інше, що знаходиться на Сайті, на власний розсуд.

12. Відповідальність і відсутність гарантій

12.1. Користувач використовує сервіси Сайту на свій страх і ризик. Сервіси надаються "як є". Власник не бере на себе ніякої відповідальності, у тому числі за невідповідність сервісів Сайту очікуванням Користувача або Фахівця.

12.2. Сайт не гарантує, що:

- Послуги надаються безперервно, швидко, надійно і без помилок;

- результати, які можуть бути отримані з використанням сервісів, будуть точними і надійними і можуть використовуватися для будь-яких цілей або в якійсь ролі (наприклад, для лікування, встановлення і/або підтвердження яких-небудь фактів);

- якість якого-небудь продукту, послуги, інформації і ін., отриманих з використанням Сайту, відповідатиме очікуванням Користувача.

12.3. Будь-яку інформацію і/або матеріали (у тому числі завантажене програмне забезпечення, листи, відповіді, інструкції і так далі), доступ до яких Користувач дістає з використанням сервісів (у тому числі, платних) Сайту, Користувач може використати на свій власний страх і ризик і самостійно несе відповідальність за можливі наслідки використання вказаної інформації і/або матеріалів, у тому числі за збиток, який це може заподіяти Користувачеві, комп'ютеру Користувача або третім особам, за втрату даних або будь-яку іншу шкоду.

12.4. Сайт не несе відповідальності за будь-які види збитків, що сталися внаслідок використання Користувачем сервісів Сайту або окремих частин/функцій сервісів.

12.5. Сайт або будь-які особи, задіяні на Сайті, не несуть відповідальності за ускладнення захворювань, травми, смерть, викликані вашим використанням або неправильним використанням Сайту або Контенту (у тому числі Контенту Користувачів і/або Контенту Фахівців).

12.6. Користувач не має права вимагати від Сайту переказу (повернення) грошових коштів зі свого рахунку на Сайті на будь-які інші рахунки (банківський, картковий і ін.).

12.7. Сайт виконує свої зобов'язання стосовно будь-якої фінансової акції, що проводиться Сайтом, за умови суворого дотримання користувачем умов акції, як це прописано в рекламному банері акції або у будь-яких інших документах Сайту. Усі фінансові акції, що проводяться Сайтом, одноразові - Сайт виконує свої зобов'язання стосовно кожної фінансової акції тільки один раз.

12.8. Обмеження відповідальності в цьому розділі, не відносяться до порушень вами положень права інтелектуальної власності або ваших зобов'язань, що стосуються відшкодування збитків за даною Угодою.

13. Сайти і контент третіх осіб

13.1. Сервіси Сайту можуть утримувати посилання на інших сайтах в мережі Інтернет (сайти третіх осіб). Вказані треті особи і їх Контент не перевіряються на відповідність тим або іншим вимогам (достовірності, повноти, законності і тому подібне). Ми не несемо відповідальність за будь-яку інформацію, матеріали, розміщені на сайтах третіх осіб, до яких Користувач або Фахівці дістають доступ з використанням їх сервісів, у тому числі, за будь-які думки або твердження, виражені на сайтах третіх осіб, рекламу і тому подібне, а також за доступність таких сайтів або їх контенту і наслідки їх використання.

13.2. Посилання (у будь-якій формі) на будь-який сайт, продукт, послугу, будь-яку інформацію комерційного або некомерційного характеру, отримані з використанням сервісів Сайту, не є схваленням або рекомендацією цих продуктів (послуг, діяльності), за винятком випадків, коли на це прямо вказується на ресурсах Сайту.

14. Розділ "Особистий кабінет пацієнта"

14.1. Система Сайту надає авторизованим Користувачам можливість отримання безкоштовної і платної медичних інформаційних послуг.

14.2. Власник з моменту здійснення Користувачем усіх дій, вказаних в п.14.5 цієї Угоди, надає Користувачеві можливість укласти Договір надання платних інформаційних послуг Фахівцем на умовах, передбачених в Додатку до цієї Угоди, а також надає Користувачеві можливість отримання безвідплатних послуг, які полягають в наданні письмової відповіді на письмове питання Користувача.

14.3. Сайт не несе відповідальності:

- за якість інформаційних послуг, що надаються Фахівцем;

- за його професіоналізм і відповідність його кваліфікації встановленим вимогам;

- за достовірність документів, що підтверджують кваліфікацію Фахівця.

14.4. Сайт не є установою охорони здоров'я, не надає медичну допомогу і не здійснює медичне обслуговування. Фахівець в стосунках з Користувачем не надає медичну допомогу, не здійснює медичне обслуговування, але надає медичну інформацію довідкового характеру з використанням технічних засобів Сайту.

14.5. Для отримання Безвідплатної послуги авторизований Користувач повинен сформувати Заявку Користувача, тобто у вікні "Поставити своє питання" відмітити зміст питання і надати додаткову інформацію, користуючись підказ

Політика конфіденційності

open

Це Положення про конфіденційність і захист персональних даних (далі - Положення) є додатком до Корстувацької угоди між фізичними особами (Користувачами і Фахівцями), які реєструються на Сайті, і Власником.

Усі терміни, вживані в Положенні, використовуються в значеннях, встановлених Користувацькою угодою, включаючи додаток до неї.

Положення діє відносно усієї інформації, яку Власник може отримати про Користувачів і Фахівців при використанні ними будь-якого з сервісів, служб, програм і продуктів Сайту (далі - Сервіси, Сервіси Сайту). Використання Сервісів Сайту означає беззастережну згоду Користувача/Фахівця з Положенням.

У разі незгоди з Положенням Користувач/Фахівець повинен утриматися від користування Сайтом.

1. Персональні дані Користувачів і Фахівців

1.1. Відповідно до законодавства України, під персональними даними слід розуміти відомості або сукупність відомостей про фізичну особу, яку ідентифіковано або може бути конкретно ідентифіковано. У рамках цього Положення під "персональними даними користувача" слід розуміти наступне: 

1.1.1. Персональні дані, які Користувач/Фахівець надає про себе під час Реєстрації або в процесі використання Сервісів. Обов'язкові для надання Сервісів дані позначаються спеціальним чином. Інша інформація надається Користувачем/Фахівцем з його розсуду і її надання не є обов'язковим для Реєстрації або користування Сервісами.

1.1.2. Дані, які автоматично передаються в процесі їх використання за допомогою встановленого на пристрої Користувача програмного забезпечення, у тому числі IP- адреса, інформація з cookie, інформація про браузер користувача (чи про іншу програму, за допомогою якої здійснюється доступ до Сервісів), час доступу, адреса прошеної сторінки.

1.1.3. Інша інформація про користувача, збір і/або надання якої визначене в документах, що регламентують діяльність окремих Сервісів Сайту.

1.2. Це Положення застосовується тільки до Сервісів Сайту. Власник не контролює і не несе відповідальність за зміст інших сайтів в мережі Інтернет, на які Користувач/Фахівець може перейти по посиланнях, доступних на Сайті, зокрема в Контенті.

1.3. Власник за загальним правилом не перевіряє достовірності персональних даних, наданих Користувачами/Фахівцями. Власник презюмирует сумлінність Користувачів/Фахівців і виходить з того, що вони надають достовірну і достатню персональну інформацію з питань, пропонованих під час Реєстрації і підтримують цю інформацію в актуальному стані.


2. Обробка персональних даних

2.1. Сайт збирає і зберігає тільки ті персональні дані, які потрібні для надання Сервісів і надання послуг (виконання угод і договорів з Користувачем/Фахівцем).

2.2. Персональну інформацію користувача Сайт може використати в наступних цілях:

2.2.1. Ідентифікація сторони у рамках угод і договорів з Власником;

2.2.2. Надання Сервісів, що персоналізуються;

2.2.3. Зв'язок з Користувачем/Фахівцем, у тому числі напрям повідомлень (у тому числі комерційних), запитів і інформації, що стосуються використання Сервісів, надання послуг, а також обробки запитів і заявок;

 2.2.4. Поліпшення якості сервісу, зручності його використання, розробка нових сервісів і послуг;

2.2.5. Таргетування рекламних матеріалів;

2.2.6. Проведення статистичних і інших досліджень на основі знеособлених даних.


3. Згода суб'єкта персональних даних. Умови обробки персональних даних і їх передачі третім особам

3.1. Сайт зберігає персональну інформацію Користувачів відповідно до сучасних технічних норм і вимог.

3.2. Обробка персональних даних здійснюється виключно за умови надання Користувачем/Фахівцем однозначної згоди на обробку таких даних.

Згода Користувача/Фахівця на обробку персональних даних надається при Реєстрації шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку персональних даних, в цілях обробки, сформульованої в Положенні.

Технічні засоби Сайту не створюють можливості обробки персональних даних до моменту проставляння такої відмітки.

3.3. На персональні дані Користувачів і Фахівців поширюється правовий режим інформації з обмеженим доступом - конфіденційній інформації, окрім випадків добровільного поширення Користувачем/Фахівцем такої інформації для загального доступу необмеженого кола осіб.

3.4. Сайт має право передати персональну інформацію користувача третім особам в наступних випадках:

3.4.1. Користувач/Фахівець дав згоду на здійснення таких дій;

3.4.2. Така передача потрібна у рамках використання певного Сервісу або для надання послуги;

3.4.3. Передача передбачена нормами законодавства;

3.4.4. У зв'язку із заміною сторони Власника в зобов'язанні за Користувацькою угодою;

3.4.5. З метою забезпечення можливості захисту прав і законних інтересів Власника або третіх осіб у випадках, коли Користувач порушує Користувацьку угоду.

3.5. При обробці персональних даних Користувачів Власник керується нормами Закону України "Про захист персональних даних".


4. Зміна користувачем персональної інформації

Користувач/Фахівець може у будь-який момент змінити (оновити, доповнити) надані їм персональні дані або їх частину, скориставшись функцією редагування персональних даних в розділах "Мій аккаунт" і "Мій профіль" облікового запису Користувача/Фахівця, доступного після Авторизації на Сайті.


5. Інші права Користувача

5.1. Власник гарантує забезпечення прав Користувача/Фахівця, передбачених нормами частини другої статті 8 Закону України "Про захист персональних даних", а саме:

5.1.1. Знати про джерела збору, місцезнаходження своїх персональних даних, мети їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) власника або розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення про отримання цієї інформації уповноваженим їм особам, окрім випадків, встановлених законом;

5.1.2. Отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, включаючи інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані;

5.1.3. На доступ до своїх персональних даних;

5.1.4. Отримувати не пізніше чим за тридцять календарних днів з дня вступу запиту, окрім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а також отримувати вміст таких персональних даних;

5.1.5. Пред'являти мотивовану вимогу власникові персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних;

5.1.6. Пред'являти мотивовану вимогу про зміну або знищення своїх персональних даних будь-яким власником і розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно або є недостовірними;

5.1.7. На захист своїх персональних даних від незаконної обробки і випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним захованням, ненаданням або невчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, які є недостовірними або такими, що порочать честь, гідність і ділову репутацію фізичної особи;

5.1.8. Звертатится із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого з прав людини або до суду;

5.1.9. Застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;

5.1.10. Вносити обмовки про обмеження права на обробку своїх персональних даних при наданні згоди;

5.1.11. Відгукнути згоду на обробку персональних даних;

5.1.12. Знати механізм автоматичної обробки персональних даних;

5.1.13. На захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки.


6. Заходи, що приймаються для захисту персональних даних

Адміністрація Сайту робить необхідні і достатні організаційні і технічні заходи по захисту персональних даних Користувача/Фахівця від неправомірного або випадкового доступу, знищення, зміни, блокування, копіювання, поширення, а також від інших неправомірних дій третіх осіб.


7. Зміна Положення

7.1. Власник має право вносити зміни до цього Положення. Нова редакція Положення набирає чинності з моменту її розміщення, якщо інше не передбачене новою редакцією Положення.  

7.2. До стосунків між Користувачем/Фахівцем і Власником, що виникає у зв'язку з вживанням Положення, підлягає вживанню право України.


8. Зворотний зв'язок. Питання і пропозиції

Всі пропозиції або питання з приводу цього Положення слід повідомляти по електронній пошті: admin@zdorro.online.