loading

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Інформація для клієнтів Vodafone


Оператор Vodafone надав клієнтам, яким станом на ранок 24 лютого не вдалося здійснити дзвінки або зайти в інтернет через непідключений пакет послуг або через низький баланс:

  • 1000 хвилин для дзвінків по Україні та в мережі;
  • 10 ГБ інтернету.

Абонентам контрактної форми обслуговування, які мають заборгованість, Vodafone встановив кредитні ліміти на 90 днів, щоб клієнти залишалися в мережі активними та могли користуватися мобільним зв’язком.

Оператор також нарахував протягом 24.02-25.02.2022р. 1000 хвилин та 10 ГБ інтернету всім своїм клієнтам, у яких протягом наступних кількох днів буде недостатній баланс для здійснення дзвінків та користування мережею інтернет.

Термін дії послуг – 30 днів з моменту підключення. Перевірити залишок хвилин та гігабайтів можна у додатку My Vodafone.

Потрібна допомога? Відкрийте чат