Інформація для клієнтів Vodafone
Оператор Vodafone надав клієнтам, яким станом на ранок 24 лютого не вдалося здійснити дзвінки або зайти в інтернет через непідключений пакет послуг або через низький баланс:
- 1000 хвилин для дзвінків по Україні та в мережі;
- 10 ГБ інтернету.
Абонентам контрактної форми обслуговування, які мають заборгованість, Vodafone встановив кредитні ліміти на 90 днів, щоб клієнти залишалися в мережі активними та могли користуватися мобільним зв’язком.
Оператор також нарахував протягом 24.02-25.02.2022р. 1000 хвилин та 10 ГБ інтернету всім своїм клієнтам, у яких протягом наступних кількох днів буде недостатній баланс для здійснення дзвінків та користування мережею інтернет.
Термін дії послуг – 30 днів з моменту підключення. Перевірити залишок хвилин та гігабайтів можна у додатку My Vodafone.