loading

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Інформація для клієнтів Vodafone


Оператор Vodafone надав клієнтам, яким станом на ранок 24 лютого не вдалося здійснити дзвінки або зайти в інтернет через непідключений пакет послуг або через низький баланс:

  • 1000 хвилин для дзвінків по Україні та в мережі;
  • 10 ГБ інтернету.

Абонентам контрактної форми обслуговування, які мають заборгованість, Vodafone встановив кредитні ліміти на 90 днів, щоб клієнти залишалися в мережі активними та могли користуватися мобільним зв’язком.

Оператор також нарахував протягом 24.02-25.02.2022р. 1000 хвилин та 10 ГБ інтернету всім своїм клієнтам, у яких протягом наступних кількох днів буде недостатній баланс для здійснення дзвінків та користування мережею інтернет.

Термін дії послуг – 30 днів з моменту підключення. Перевірити залишок хвилин та гігабайтів можна у додатку My Vodafone.

Потрібна допомога? Відкрийте чат