loading
Загальні питання

Загальні питання

Послуга «Швидке з‘єднання з оператором»
open

Скористатися послугою швидкого з‘єднання з оператором контактного центру можна зателефонувавши за безкоштовним номером 555. Підключення послуги відбувається шляхом з’єднання з оператором. При підключеній послузі у вас є можливість з’єднатися з оператором без черги за двома номерами: 555 та 111 необмежену кількість разів протягом 24 годин з урахуванням точного часу підключення послуги. Послуга «Швидке з‘єднання з оператором» доступна всім абонентам ПрАТ «ВФ Україна» та діє тільки на території України, де є покриття мережі оператора, цілодобово.

Вартість підключення послуги – 10 грн. з урахуванням ПДВ та збору до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ. Зняття коштів відбувається за фактом з’єднання з оператором.

Як керувати номером через Інтернет?
open

Використовуйте додаток самообслуговування My Vodafone для управління номером.

Що робити, якщо відправлені SMS не приходять одержувачу?
open

Швидше за все у абонента - відправника в налаштуваннях повідомлень, в розділі тип повідомлення (формат повідомлення) встановлено:

  • електронна пошта
  • факс
  • пейджер

Необхідно, щоб в даному пункті був вказаний стандартний текст.

Також необхідно, щоб типом носія був GSM-канал (Не GPRS).

Складнощі, які можуть виникати, при зміні формату:

У деяких телефонах, можуть виникати складнощі зі зміною формату повідомлень, тобnо типом повідомлення є стандартний текст, але повідомлення не доставляються. Тоді рекомендуємо абоненту вставляти карту в інший телефон і виконати там аналогічні дії.

Якщо абонент відкриває SMS і у нього зависає телефон:

Така ситуація може виникати якщо з SIM-картки не видалили привітальні SMS. Потрібно просто вставити SIM-карту в будь-який інший телефонний апарат (не смартфон від Nokia), видалити всі вхідні SMS.

Чому SMS приходить порожнім або з "ієрогліфами"?
open

Або відправник в налаштуваннях вказав особливий формат повідомлення (не "текст"), або відправив логотип / мелодію, яку телефон одержувача не підтримує

Як налаштувати Інтернет на телефоні?
open

Для коректної роботи Інтернету необхідно налаштувати телефон.

Для цього слід замовити автоматичні налаштування для телефону за наступним посиланням.

Якщо використовувана модель телефону не підтримує автоматичні налаштування - необхідно внести їх вручну. Для цього можна скористатися підказками зі сторінки.

Увага! Рекомендуємо видаляти з пам'яті телефону налаштування тих послуг, якими Ви не плануєте користуватися.

Налаштування SMS для телефону
open

Для відправки та прийняття SMS необхідно перевірити наступні налаштування:

В налаштуваннях вашого телефону повинен бути вірно вказано номер SMS-центру: +380 50 000 501 і він повинен бути обраний як поточного SMS центру. За замовчуванням цей номер прописаний у вашій SIM-картці. Однак якщо ви змінили або видалили цей номер, його потрібно ввести знову.

Формат SMS повинен бути Текстовим, для цього в налаштуваннях SMS потрібно обрати відповідний розділ:

  • Формат SMS - Текст 
  • Тип з'єднання в налаштуваннях повинен бути GSM.

Якщо у Вашому телефоні в Налаштуваннях SMS є опція «Через той же центр», її необхідно відключити.

Якщо в налаштуваннях SMS Вашого телефону є опція «Звіт про доставку», Ви можете включити або відключити отримання повідомлень про доставку SMS кінцевого одержувача.

Ви не зможете відповісти на вхідний SMS, якщо пам'ять Вашого телефону або SIM-карти заповнена. Для цього необхідно очистити пам'ять телефону або SIM-карти і всі повідомлення будуть прийняті успішно.

Налаштування SMS для смартфону
open

Для відправки та прийняття SMS необхідно перевірити наступні налаштування:

В налаштуваннях вашого телефону повинен бути вказаний правильний номер SMS-центру: +38050 000 501 і він повинен бути обраний як поточного SMS центру. За замовчуванням цей номер прописаний у вашій SIM-картці. Однак якщо ви змінили або видалили цей номер, його потрібно ввести знову.


Формат SMS повинен бути Текстовим, для цього в налаштуваннях SMS потрібно обрати відповідний розділ:

  • Формат SMS - Текст 
  • Тип з'єднання в налаштуваннях повинен бути GSM.

Якщо у Вашому телефоні в Налаштуваннях SMS є опція «Через той же центр», її необхідно відключити.

Якщо в налаштуваннях SMS Вашого телефону є опція «Звіт про доставку», Ви можете включити або відключити отримання повідомлень про доставку SMS кінцевого одержувача.

Ви не зможете відповісти на вхідний SMS, якщо пам'ять Вашого телефону або SIM-карти заповнена. Для цього необхідно очистити пам'ять телефону або SIM-карти і всі повідомлення будуть прийняті успішно.

Налаштування мобільного GPRS/EDGE Інтернету
open

Налаштування мобільного GPRS / EDGE Інтернету Тепер абоненти Передплати можуть всього за один крок налаштувати в своєму мобільному телефоні GPRS-послуги:

  • Мобільний GPRS Internet


Для цього необхідно просто відправити безкоштовне SMS-повідомлення на короткий номер 1020.

Система самостійно визначить перелік послуг, який підтримує Ваш телефон і запропонує Вам замовити налаштування на Ваш розсуд.


Увага! Після отримання налаштувань потрібно зберегти їх у своєму телефоні.

Абоненти Передплати можуть активувати всі GPRS послуги самостійно, відправивши SMS-повідомлення на номер 1040001.

Контрактні абоненти Передплати можуть активувати послуги особисто, зателефонувавши за номером 111 (безкоштовно по Україні з мобільного мережі Vodafone Україна Передоплата, цілодобово). Або за допомогою послуги «Інтернет-Помічник».

Налаштувати ці послуги на своєму телефоні Ви також можете за допомогою сервісу замовлення автоматичних налаштувань на сайті для абонентів Передплати.


Для зручності користувачів у послузі Мобільний GPRS-Інтернет реалізована можливість доступу з некоректними або порожніми настройками. Тарифікація такого доступу здійснюється згідно тарифного плану абонента.

Відчуйте більше переваг сучасного мобільного зв'язку, налаштувавши на своєму телефоні Мобільний Інтернет.

Як використовувати бонусний рахунок? Чи можна ці гроші перевести на основний рахунок?
open

Переказати кошти з додаткового грошового рахунку на основний неможливо. Пріоритет їх використання вище, ніж коштів з основного рахунку.


Зверніть увагу! Використовувати ці кошти можна не на всі послуги.

Як підключитися на контракт?
open

Щоб стати абонентом Контракт, необхідно, в першу чергу, підписати договір на надання послуг мобільного зв'язку з компанією ПрАТ «ВФ Україна».


Контракт підходить Вам якщо:

  • Ви плануєте подорожувати за кордон та вільно користуватися міжнародним роумінгом. 
  • Обирайте тарифний пакет, який найкращим чином відповідає Вашим потребам. 
  • Якщо Ви не можете визначитися зі способом підключення, будь ласка, звертайтеся за порадою до експертів з продажу в магазинах і до офіційних дилерів.


Дізнайтеся детально про:

  • переваги підключення до мережі ПрАТ «ВФ Україна»; 
  • можливість порівняти і вибрати найкращий для Вас тарифний пакет.


Фізична особа надає наступні документи:

  • паспорт громадянина України, де вказана адреса реєстрації, або паспорт громадянина іноземної держави;
  • ідентифікаційний номер громадянина (в окремих випадках особи звільняються від надання номеру згідно з ст. 5 Закону України «Про Державний реєстр фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів», при цьому в паспорті проставляється штамп "особа має право сплачувати за данними паспорта").
Як телефонувати по Україні та за її межі?
open

Вихідний дзвінок по Україні

Ви приїхали в Україну, вибрали мережу ПрАТ «ВФ Україна» і бажаєте зателефонувати абоненту, у якого український номер телефону - наберіть номер в міжнародному форматі (тарифікація при цьому відповідає локальному дзвінку в межах України):

+ <Код країни> <код місцевості або мережі в Україні без попереднього нуля> <номер телефону>.

Наприклад, щоб зателефонувати до Одеси, Україна, наберіть: +380 482 ХХХ ХХХ, де:

  • + Знак, що використовується у мобільних телефонах стандарту GSM для заміни коду міжнародного доступу з будь-якої країни; 
  • 380 - міжнародний код України; 
  • 482 - код міста Одеси; 
  • ХХХ ХХХ - телефонний номер абонента.


Про тарифи на роумінгові дзвінки в межах України дізнайтеся у Вашого домашнього оператора.

Вихідний дзвінок за межі України - міжнародний дзвінок

Ви приїхали в Україну вибрали мережу ПрАТ «ВФ Україна» і бажаєте зателефонувати абоненту, який знаходиться за межами України, - наберіть номер в міжнародному форматі (тарифікація при цьому відповідає міжнародному дзвінку за межі України).

+ <Код країни> <код місцевості / мережі> <номер телефону>.

Наприклад, щоб зателефонувати до Сан-Франциско, наберіть: +1 415 ХХХ ХХ ХХ, де:

  • + Знак, який використовується у мобільних телефонах стандарту GSM для заміни коду міжнародного доступу з будь-якої країни; 
  • 1 - код США; 
  • 415 - код Сан-Франциско; 
  • ХХХ ХХ ХХ - телефонний номер абонента.


Про тарифи на роумінгові дзвінки за межі України дізнайтеся у Вашого домашнього оператора

Корисні послуги для гостей Vodafone Україна
open

VIP-довідка 109


VIP-довідка 109 - це унікальний інформаційно-довідковий сервіс, який оперує тільки актуальною бізнес-інформацією і в своєму розпорядженні найповнішу базу інформації, підприємств, товарів та послуг України!

Багатомовна підтримка голосової довідки (Англійська, Французька, Німецька, Іспанська, Російська, Українська мови).

Зателефонувавши 109, Ви легко і швидко отримаєте професійні відповіді на всі питання, а також скористаєтеся ексклюзивними послугами: мобільний перекладач, замовлення таксі, резервування столиків в ресторанах України, замовлення квитків (Ж / Д, автобусний транспорт, морський транспорт), путівник по Україні, розклад транспорту, прогноз погоди і т.д.

Зателефонуйте з Вашого мобільного телефону на короткий номер 109 і отримаєте необхідну Вам інформацію у оператора на англійській, німецькій, французькій, іспанській, російській або українській мові.


Vodafone Інформ 123


Vodafone Інформ 123 - Довідково-інформаційна служба надає широкий спектр довідкової інформації, сервісних та унікальних консультаційних послуг. Підтримка мов: Англійська, Російська, Українська.

Зателефонувавши за номером 123, Ви зможете скористатися такими сервісами: замовлення таксі, прокат автомобілів, замовлення товарів з доставкою, розклад руху всіх видів транспорту, пошук інформації про адресатів, прогноз погоди, інформація для відпочинку і т.д.

Зателефонуйте з Вашого мобільного телефону на короткий номер 123 і отримаєте необхідну Вам інформацію у оператора англійською, російською або українською мовою.


Мобільний путівник – 616


Сервіс надає актуальну інформацію про найцікавіші та найкорисніші міста України. Мобільний путівник – це яскраві мобільні подорожі від ПрАТ «ВФ Україна», надійний помічник мандрівників, найцікавіше про найпрекрасніші міста нашої країни. На порталі представлені популярні серед туристів міста України.

Як скористатися? Зателефонувавши за номером 616, після вибору мови, Вам буде запропоновано вибрати місто: Київ, Львів, Харків, Одеса, Дніпро, Житомир, Полтава, Івано-Франківськ, Ужгород, Яремче і Кам'янець-Подільський.

Вартість дзвінка становить: плата за з'єднання - 11,00 грн, хвилина розмови - 11,00 грн. Тарифікація з 13 секунди.

Щоб отримати повний доступ до управління своїм рахунком скористайтеся системою «ІНТЕРНЕТ-ПОМІЧНИК».

VIP-Довідка
open

Висока швидкість надання інформації на шести мовах і унікальність багатьох сервісів - все це абоненти ПрАТ «Vodafone Україна» знайдуть за номером VIP-довідки 109.


Відчуйте переваги, довірте другорядні або рутинні завдання професіоналам! Телефонуйте 109 і VIP-довідка стане Вашим персональним помічником, консультантом і lifestyle-менеджером в світі інформації та послуг. VIP-довідка - це унікальний інформаційно-довідковий сервіс, який оперує тільки актуальною бізнес-інформацією і в своєму розпорядженні найповнішу базу інформації, підприємств, товарів та послуг України! Зателефонувавши 109, Ви отримаєте доступ до таких послугами:


Мобільний перекладач

Юридична консультація

Віртуальна навігація по 27 містам України

Короткий довідник користувача
open

Купуючи стартовий пакет послуги Передоплата, Ви отримуєте

  • SIM-карта 
  • Посібник Користувача, який також містить Реєстраційну картку та Гарантійні умови 
  • короткий Довідник 
  • Спеціальний стікер з важливими номерами


SIM-КАРТА


SIM-карта містить Ваш персональний телефонний номер. Вона повинна постійно перебувати в Вашому телефоні. На звороті SIM-картки розташовані PIN- та PUK-коди.


Як зробити перший дзвінок


  • Вставте SIM-карту в мобільний телефон. 
  • Увімкніть телефон і введіть PIN-код 0000.


Для того, щоб зателефонувати за бажаним номером, Вам необхідно дотримуватися такої схеми:

  • 050 ХХХ ХХХХ - якщо телефонуєте на мобільний телефон ПрАТ «Vodafone Україна»;
  • (Код оператора) ХХХ ХХХХ - якщо телефонуєте на мобільний телефон іншого оператора; 
  • (Код міста) ХХХ ХХХХ - якщо телефонуєте на міський номер; 
  • + (Код країни) (код міста) ХХХ ХХХХ - якщо телефонуєте за кордон.


Увага! Тільки після Вашого першого дзвiнка Ви матимете можливість приймати дзвінки


Ваш рахунок


Кожен абонент послуги Передоплата отримує персональний рахунок. На ньому зберігається інформація про кожне поповнення та витрачання Ваших коштів. В подальшому Ви можете поповнити свій рахунок за допомогою карт оплати Передоплата.


Для поповнення рахунку Вам необхідно:

  • стерти захисне покриття на зворотному боці картки відплати, щоб побачити весь прихований 14-розрядний код; 
  • зателефонувати зі свого мобільного телефону на безкоштовний номер меню послуги Передоплата 7722 та дотримуватися голосових підказок. (Під час першого поповнення рахунку прослухайте вступну інструкцію та оберіть мову); 
  • після пропозиції поповнити рахунок - натисніть 2; 
  • після звукового сигналу ввести 14-розрядний код карти відплати і більше нічого не натискати. 
  • Ваш рахунок буде поповнено.
USSD-Сервіси для абонентів Передплати
open

USSD (Unstructured Supplementary Services Data) - технологія обміну даними, яка забезпечує обмін інформацією між абонентами та спеціальним сервісом мобільного оператора в режимі реального часу.

Примітка: USSD-повідомлення не зберігається в пам'яті телефону.


Основні переваги використання сервісу:

  • Швидкість - інформація надається в режимі реального часу.
  • Зручність - простий доступ до фінансової інформації та інформації про програму лояльності.


Для того щоб відправити запит, необхідно набрати встановлений порядок символів, а саме: * код запиту # і натиснути кнопку виклику.

Таблиця призначення номерів USSD-запитів


Номер запиту
Призначення
*101#
Інформація про стан рахунку, термін дії послуги й тарифної моделі
*101*10#
Перевірка бонусного рахунку
*101*4# , *101*04#
Перевірка безкоштовних хвилин
*100*код ваучера#
Поповнення рахунку за допомогою ваучера
*111*номер телефону#
Комбінація для здійснення вихідного дзвінку в роумінгу
*150*номер телефону*сума#
Запит на переказ грошей
*150#
Інструкція про користування послугою «Переказ грошей»
*104*номер телефону#
Запит послуги «Передзвони мені»
*104*0#
Інформація про кількість запитів, які залишились в рамках послуги «Передзвони мені»
*104*номер телефону*01#
Запит послуги «Передзвони мені» на укр. мові
*104*номер телефону*02#
Запит послуги «Передзвони мені» на рос. мові
*104*номер телефону*03#
Запит послуги «Передзвони мені» на анг. мові
*104*01#
Інструкція на укр. мові
*104*02#
Інструкція на рос. мові
*104*03#
Інструкція на анг. мові
*120#
Отримання інструкцій по управлінню послугами
*120*1#
Перевірка статусу послуги «Вам дзвонили»
*120*11#
Активація послуги «Вам дзвонили»
*120*12#
Деактивація послуги «Вам дзвонили»
*120*2#
Перевірка статусу послуги «Є зв'язок»
*120*21#
Активація послуги «Є зв'язок»
*120*22#
Деактивация услуги «Есть связь»
*120*3#
Перевірка статусу послуги «Я на зв'язку»
*120*31#
Активація послуги «Я на зв'язку»
*120*32#
Деактивація послуги «Я на зв'язку»
*120*9#
Перевірка статусу мови супроводу послуги
*120*91#
Для встановлення української мови супроводу послуги
*120*92#
Для встановлення російської мови супроводу послуги
*120*93#
Для встановлення англійської мови супроводу послуги
*120*94#
Для встановлення української мови (трансліт) супроводу послуги
*120*0#
Перевірка статусу режиму «День/Ніч»
*120*1#
Активація режиму «День/Ніч»
*120*2#
Деактивація режиму «День/Ніч»
*161#
Визначення свого номеру
*777#
Загальна інформація про існуючі запити в рамках програми лояльності Бонус
*777*1#
Інформація про кількість бонусів Бонус на рахунку
*777*2#
Інформація про те, як здійснити обмін бонусів на послуги зв'язку
*777*3#
Дата першого дзвінка
*777*2*010#
Обмін 500 бонусів Бонус на 10 грн
*777*2*050#
Обмін 2500 бонусів Бонус на 50 грн
*777*2*1002#
Обмін 120 бонусів Бонус на 5 грн
*777*2*1003#
Обмін 240 бонусів Бонус на 10 грн
*777*2*1005#
Обмін 600 бонусів Бонус на 30 грн
*777*2*1006#
Обмін 960 бонусів Бонус на 50 грн
*777*2*1007#
Обмін 1800 бонусів Бонус на 100 грн
*777*2*100#
Обмін 180 бонусів Бонус на 100 хвилин в мережі ПрАТ «Vodafone Україна»
*777*2*1000#
Обмін 480 бонусів Бонус на 1000 хвилин в мережі ПрАТ «Vodafone Україна»
*777*2*3000#
Обмін 1400 бонусів Бонус на 3000 хвилин в мережі ПрАТ «Vodafone Україна»
*777*2*120#
Обмін 400 бонусів Бонус на 20 хвилин на всі мережі в Україні, включаючи мережу ПрАТ «Vodafone Україна»
*777*2*150#
Обмін 900 бонусів Бонус на 50 хвилин на всі мережі в Украине, включаючи мережу ПрАТ «Vodafone Україна»
*777*2*3100#
Обмін 1600 бонусів Бонус на 100 хвилин на всі мережі в Україні, включаючи мережу ПрАТ «Vodafone Україна»
*777*2*310#
Обмін 100 бонусів Бонус на 10 SMS
*777*2*300#
Обмін 8000 бонусів Бонус на 100 SMS
*777*2*1050#
Обмін 240 бонусів Бонус на 50 SMS
*777*2*1100#
Обмін 360 бонусів Бонус на 100 SMS
**67*номер телефону#
Активація переадресації: «зайнято» - переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону
**61*номер телефону#
Активація переадресації: «немає відповіді» — переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок
**62*номер телефону#
Активація переадресації: «поза зоною досяжності» — переадресація, якщо Ви знаходитесь поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнено
##002#
Відміна всіх видів переадресації
##21#
Відміна переадресації «негайно» — безумовна переадресація всіх дзвінків
##67#
Відміна переадресації «зайнято» — переадресайія дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону
##61#
Відміна переадресації «немає відповіді» — переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок
##62#
Відміна переадресації «поза зоною досяжності» — переадресація, коли Ви знаходитесь поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнено
*#21#
Перевірити стан переадресації «негайно» — безумовна переадресація всіх дзвінків
*#67#
Перевірити стан переадресації «зайнято» — переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону
*#61#
Перевірити стан переадресації «немає відповіді» — переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок
*#62#
Перевірити стан переадресації «поза зоною досяжності» — переадресація, коли Ви знаходитесь поза зоню покриття GSM або Ваш телефон вимкнено


При використанні USSD-запитів *104*номер телефону# , *777# , *777*1# , *777*2#, *777*3# абонент має можливість самостійно обирати мову USSD-повідомлення-відповіді —українську, російську чи англійську.

За замовчуванням встановлена українська мова. Для зміни мови на російську необхідно після номера запиту перед символом # набрати *02; на англійську — *03.

Мова змінюється лише для поточного запиту.

Приклад для USSD-запиту *777#:

*777*01# або *777# — українська мова. *777*02# — російська мова. *777*03# — англійська мова. Блокування GPRS послуг


За допомогою USSD-запиту:

  • *109*80# — Запит для перевірки статусу сервісу «Блокування Мобільного Інтернету, WAP, Online TV».
  • *109*81# — Запит на активацію сервісу «Блокування Мобільного Інтернету, WAP, Online TV».
  • *109*82# — Запит на деактивацію сервісу «Блокування Мобільного Інтернету, WAP, Online TV».
  • *109*90# — Перевірка статусу сервісу «Блокування APN mts.internet».
  • *109*91# — Активація сервісу «Блокування APN mts.internet».
  • *109*92# — Деактивація сервісу «Блокування APN mts.internet»..
  • *109*102# — Замовлення блокування послуги Мобільний Інтернет у роумінгу.
  • *109*101# — Перевірка статусу.
  • *109*103# — Розблокування.


Блокування / розблокування здійснюється протягом доби з моменту призначення, щодо виконання абоненту приходить SMS-нотифікація.


Обмеження:


Послуга поширюється тільки на абонентів ПрАТ «Vodafone Україна» і не надається гостьовим абонентам операторів роумінг-партнерів.

Якщо під час активного блокування «Мобільного Інтернету, WAP, Online TV», абонент відправить запит на активацію «Мобільного Інтернету в роумінгу», то крім активації Мобільного Інтернету в роумінгу також активуються послуги GPRS, WAP, Online TV в домашній мережі, тобто деактивується блокування «Мобільного інтернету, WAP, Online TV».

Щоб отримати повний доступ до управління своїм рахунком скористайтеся системою «My Vodafone».

USSD-Сервіси для Контрактних абонентів
open

USSD (Unstructured Supplementary Services Data) - технологія обміну даними, яка забезпечує обмін інформацією між абонентами та спеціальним сервісом мобільного оператора в режимі реального часу.

Сервіс USSD не вимагає додаткового замовлення або активації, він надається абонентам на постійній основі безкоштовно. Сервіс доступний з мобільного телефону, який працює в стандарті GSM, незалежно від моделі.

Примітка: USSD-повідомлення не зберігається в пам'яті телефону.


Основні переваги використання сервісу:

  • швидкість - інформація надається в режимі реального часу 
  • зручність - простий доступ до фінансової інформації та інформації про програму лояльності


Для того щоб відправити запит, необхідно набрати встановлений порядок символів, а саме: * код запиту # і натиснути кнопку виклику.


Номера запитівПризначення
*110*10#
*110*10*01#
*110*10*02#
*110*10*03#
Перевірка залишку коштів на особовому рахунку;
Українська мова;
Російська мова;
Англійська мова;
*110*20#Перевірка залишку пакетних хвилин / пакета послуг;
*110*11#Інформація про дати та суми останніх 6-ти платежів по особовому рахунку;
*110*12#Інформація про суми останніх 3-х рахунків по особовому рахунку;
*110*13#Повна інформація по останньому рахунку; за місяць:
Стан рахунку на початок місяця;
Оплати за місяць (якщо були);
Повернення за місяць (якщо були);
Сума послуг зв'язку;
Сума пенсійного фонду;
Стан рахунку на кінець місяця;
*110*14#Інформація про кількість бонусів на особовому рахунку і сума бонусів, яку буде анулювано в ході наступного біллінга;
*110*21#Інформація про тарифну модель;
*110*22#Термін дії додаткової угоди;
*100*код ваучера#Поповнення рахунку за допомогою ваучера;
*110*30#
*110*301*Пароль#
*110*302*Пароль#
Статус GPRS послуг (WAP, Internet, Гіпер.NET);
Активація GPRS послуг;
Деактивація GPRS послуг;
*110*303*#
*110*313*#
*110*343*#
Інформація про послугу GPRS Internet;
Інформація про послугу GPRS WAP;
Інформація про послугу Гіпер.Net;
*110*33#
*110*331*Пароль#
*110*332*Пароль#
*110*333# 
Статус послуги Передача данних;
Активація Передача даних;
Деактивація Передача даних;
Інформація про послугу Передача даних;
*110*50#
*110*503#
Статус послуги Міжнародна лінія;
Інформація про послугу Міжнародна лінія;
*110*51#
*110*513#
Статус послуги Міжнародний роумінг;
Інформація про послугу Міжнародний роумінг;
*110*52#
*110*521*1*Пароль#
*110*521*2*Пароль#
*110*522*Пароль#
*110*523#
Статус послуги Голосова пошта;
Активація послуги Голосова пошта (російська мова);
Активація послуги Голосова пошта (англійська мова);
Деактивація послуги Голосова пошта;
Інформація про послугу Голосова пошта;
*110*53#
*110*531*Пароль#
*110*532*Пароль#
*110*533#
Статус послуги SMS;
Активація SMS;
Деактивація SMS;
Інформація про послугу SMS;
*110*60#
*110*601*Пароль#
*110*602*Пароль#
*110*603#
Статус послуги Додатковий пакет мережі;
Активація послуги Додатковий пакет мережі;
Деактивація послуги Додатковий пакет мережі;
Інформація про послугу Додатковий пакет мережі;
*110*61#
*110*611*Пароль#
*110*612*Пароль#
*110*613#
Статус послуги Заборона визначення номера;
Активація послуги Заборона визначення номера;
Деактивація послуги Заборона визначення номера;
Інформація про послугу Заборона визначення номера;
*110*62#
*110*621*Пароль#
*110*622*Пароль#
*110*623#
Статус послуги Детальний рахунок;
Активація послуги Детальний рахунок;
Деактивація послуги Детальний рахунок;
Інформація про послугу Детальний рахунок;
*110*40#
*110*401*1* Пароль #
*110*401*2* Пароль #
*110*401*3* Пароль #
*110*401*4* Пароль #
*110*401*5* Пароль #
*110*402* Пароль #
*110*403#
Статус послуги Моя Сім'я;
Активація послуги (1 номер) Моя Сім'я;
Активація послуги (2 номери) Моя Сім'я;
Активація послуги (3 номери) Моя Сім'я;
Активація послуги (4 номери) Моя Сім'я;
Активація послуги (5 номерів) Моя Сім'я;
Деактивація послуги Моя Сім'я;
Інформація про послугу Моя Сім'я;
*104*номер телефона#Запит послуги «Передзвони мені»;
*104*0#Інформація про кількість запитів, що залишилися, в рамках послуги «Передзвони мені»;
*104*номер телефона*01#
*104*номер телефона*02#
*104*номер телефона*03#
Запит послуги «Передзвони мені» українською;

Запит послуги «Передзвони мені» російською;

Запит послуги «Передзвони мені» англійською;
*104#
*104*01#
*104*02#
*104*03#

Інструкція українською мовою;
Інструкція російською мовою;
Інструкція англійською мовою;
*120#Отримання інструкції щодо налаштування послуг;
*120*1#Перевірка статусу послуги «Вам дзвонили»;
*120*11#Активувати послугу «Вам дзвонили»;
*120*12#Деактивувати послугу «Вам дзвонили»;
*120*2#Перевірка статусу послуги «Є зв'язок»;
*120*21#Активувати послугу «Є зв'язок»;
*120*22#Деактивувати послугу «Є зв'язок»;
*120*3#Перевірка статусу послуги «Я на зв'язку»;
*120*31#Активувати послугу «Я на зв'язку»;
*120*32#Деактивувати послугу «Я на зв'язку»;
*120*9#Перевірка статусу мови супроводу послуги;
*120*91#Для встановлення української мови супроводу послуги;
*120*92#Для встановлення російської мови супроводу послуги;
*120*93#Для встановлення англійської мови супроводу послуги;
*120*94#Для встановлення української(транслит) мови супроводу послуги;
*120*0#Перевірка статуса режиму «День/Ніч»;
*120*01#Активация режиму «День/Ніч»;
*120*02#Деактивация режиму «День/Ніч»;
**21*номер телефона#Активація переадресації: «негайно» – безумовна переадресація всіх дзвінків;
**67*номер телефона#Активація переадресації: «зайнято» – переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону;
**61*номер телефона#Активація переадресації: «немає відповіді» – переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок;
**62*номер телефона#Активація переадресації: «поза зоною досяжності» – переадресація, коли Ви знаходитеся поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнений;
##002#Відміна всіх видів переадресації;
##21#Відміна переадресації: «негайно» – безумовна переадресація всіх дзвінків;
##67#Відміна переадресації: «зайнято» – переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону;
##61#Відміна переадресації: «немає відповіді» – переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок;
##62#Відміна переадресації: «поза зоною досяжності» – переадресація, коли Ви знаходитеся поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнений;
*#21#Перевірити стан переадресації: «негайно» – безумовна переадресація всіх дзвінків;
*#67#Перевірити стан переадресації: «зайнято» – переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону;
*#61#Перевірити стан переадресації: «немає відповіді» – переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок;
*#62#Перевірити стан переадресації: «поза зоною досяжності» – переадресація, коли Ви знаходитеся поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнений;


При використанні USSD-запитів *104* номер телефону #, *110#, *110*1 #, *110*2 #, *110*3# абонент має можливість самостійно вибирати мову відповідного USSD-повідомлення - українську, російську або англійську.

За замовчуванням встановлено українську мову. Для зміни мови на російську необхідно після номера запиту перед символом # набрати *02, на англійську - *03.

Мова змінюється лише для поточного запиту.


Приклад для USSD-запиту *110#:

  • *110*01# або *110# - українська мова; 
  • *110*02# - російську мову; 
  • *110*03# - англійська мова;

Для активації / деактивації послуг потрібен Пароль, який необхідно додавати наприкінці кожного запиту.

Пароль забезпечує конфіденційність управління послугами.


Якщо Ви - фізична особа, для замовлення пароля зателефонуйте до Центру Обслуговування Абонентів за номером 111. Унікальний згенерований пароль буде надісланий Вам в SMS-повідомленні протягом 2-х діб.

Юридична особа може замовити пароль, надіславши заявку на факс (044) 240 240 0 або зателефонувавши за номером (050) 462 24 00. Призначений пароль Ви дізнаєтесь з надісланого SMS або у контактної особи Вашої організації протягом 2-х діб.

Як стати абонентом Vodafone Україна?
open

У Вас є можливість вибрати для себе найкращий варіант підключення до мережі Vodafone Україна:

  • Передоплата - найшвидший спосіб почати користування мобільним зв'язком, без контрактних зобов'язань. 
  • Контрактне підключення - для тих, хто користується мобільним зв'язком щодня, без плати за з'єднання.

... щоб залишатися на зв'язку, де б Ви були!

Для того, щоб стати абонентом Передоплата, досить придбати стартовий пакет з будь-яким із запропонованих тарифів ПрАТ «ВФ Україна».

Стартовий пакет потрібно активувати, зробивши дзвінок до дати, зазначеної на його зворотному боці на території України в мережі ПрАТ «ВФ Україна». Щоб скористатися послугами зв'язку від ПрАТ «ВФ Україна», Вам необхідно мати мобільний телефон стандарту GSM 900/1800.

Якщо Ви не скористалися SIM-карткою, яка входить в стартовий пакет (тобто не зробили дзвінок до зазначеної дати), Ви не зможете скористатися послугами з цим стартовим пакетом. Після активації термін дії Вашого номера встановлюється на 30 днів з моменту дзвінка при відсутності поповнення. Після поповнення рахунку від 5 грн послуга продовжується на 365 днів. Для запобігання відключенню Вашого номера заздалегідь потурбуйтесь про продовження терміну дії. Продовжити термін дії Вашого номера можливо тільки шляхом поповнення рахунку. При кожному поповненні рахунку ваучером будь-якого номіналу термін дії Вашого номера продовжується на 365 днів з моменту поповнення рахунку.

Коди оператора ПрАТ «ВФ Україна»: 095, 050, 066, 099

Увага! При відсутності вихідних подій (наприклад, вихідних дзвінків та SMS) за номером протягом 10 місяців, тарифний пакет абонента може бути змінений на будь-якій іншій тариф, доступний для підключення.

Для того, щоб стати контрактних абонентом, потрібно вибрати тарифний пакет і підписати договір на надання послуг мобільного зв'язку з компанією ПрАТ «ВФ Україна».

Для укладення Договору / Угоди необхідно надати наступні документи та відомості:

  • діючий паспорт громадянина України з відміткою про реєстрацію особи в Україні; 
  • довідка про присвоєння ідентифікаційного номера; 
  • відомості про своє місце проживання (поштову адресу); 
  • відомості про контактний телефон в Україні.

Ви також можете скористатися будь-яким зручним для Вас способом для того, щоб оплатити свої рахунки.

Варіанти підключення

Який би варіант підключення Ви не обрали, Ви завжди зможете відчути переваги користування мобільним зв'язком від ПрАТ «ВФ Україна». Адже ПрАТ «ВФ Україна» - це саме більше національне GSM/EDGE-покриття, а також можливість користуватися послугами роумінгу в мережах 375 компаній-партнерів ПрАТ «ВФ Україна» на п'яти континентах! Крім того, ПрАТ «ВФ Україна» пропонує своїм абонентам прості і вигідні тарифи і додаткову послугу «Моя Сім'я», яка дозволяє витрачати ще менше.

Якщо Ви не можете визначитися зі способом підключення, будь ласка, звертайтеся за порадою до експертів з продажу в магазинах і до офіційних дилерів.

Умови користування послугою безпроводного доступу до мережі Інтернет
open

З повними умовами використання ви можете ознайомитися за посиланням

Як телефонувати на екстрені номери з мобільного телефону?
open

Номери екстреного виклику:

  • 101 пожежна охорона / служба порятунку
  • 102 поліція
  • 103 швидка медична допомога
  • 112 служба екстреної допомоги
  • 104 аварійна служба газу
Умови користування мережами мобільного зв'язку
open

З повними умовами використання ви можете ознайомитися за посиланням

Як із іншої країни подзвонити в центр обслуговування абонентів?
open

Для отримання консультації в телефонному режимі використовуйте номер консультаційного центру +380500400111 - дзвінок безкоштовний

Також можна зв'язатися з оператором через службу On-line центр обслуговування.

Договір на підключення
open

Договір про надання послуг мобільного зв’язку

Договір про надання безпровідного доступу до мережі Інтернет

Що таке термін дії номеру? Як його подовжити?
open

Термін дії номера визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою.

Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 грн чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.


Якщо при поповненні виникає помилка, зверніться до оператора за номером:

  • 111  (дзвінок безкоштовний з мобільного Vodafone в Україні);
  • 0800 400 111  (дзвінок безкоштовний з будь-якого номера в Україні).
Тарифи

Тарифи

Де можна переглянути інформацію по своєму тарифу PrP?
open

Для перевірки назви тарифного плану використовуйте запит *101#.
Перелік тарифів доступний за наступним посиланням. Виберіть потрібний тариф із загального списку для ознайомлення з його умовами.

Щоб отримати повний доступ до управління своїм рахунком скористайтеся додатком My Vodafone.

Як змінити тариф?
open

Для абонентів передплати:

Для зміни тарифу скористайтеся системою «My Vodafone» або використовуйте комбінації для переходу в обраний вами тариф

Заявка на зміну тарифу опрацьовується протягом доби. За фактом зміни тарифного плану на Ваш номер надійде SMS.


Для абонентів контракт:

Для зміни тарифу скористайтеся «Інтернет-Помічником» або зверніться до Центру обслуговування абонентів за номерами:

  • 111  (з мобільного номера абонента ПрАТ «Vodafone Україна» дзвінок безкоштовний) 
  • 555  (10 грн за підключення послуги з урахуванням ПДВ та збору до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ. При підключеній послузі у вас є можливість з’єднатися з оператором без черги необмежену кількість разів протягом 24 годин з урахуванням точного часу підключення послуги. Зняття коштів відбувається за фактом з’єднання з оператором.) 
  • 0 800 400 111  (безкоштовно в усіх мережах зв'язку України) і подайте заявку.


Для фізичних осіб досить назвати П.І.Б. і паспортні дані власника номера.

Для юридичних осіб зміна тарифу можлива за заявою на фірмовому бланку підприємства з підписом керівника і печаткою, яку можна відправити факсом +38 (044) 240 24 00 або електронною поштою за адресою zakaz@mts.com.ua. Послуга доступна для зареєстрованих e-mail адрес.

Оформіть реєстраційну заяву у фірмовому салоні-магазині або надішліть її зручним для Вас способом:

  • на електронну адресу zakaz@mts.com.ua (скан-копія заяви); 
  • на факс ПрАТ «Vodafone Україна» +38 (044) 240 24 00; 
  • поштою.


Реєстраційна заява оформляється на фірмовому бланку з підписом директора та печаткою і повинна містити наступні дані:

  • Назва компанії; 
  • особистий рахунок; 
  • Контактна особа; 
  • контактний номер телефону; 
  • електронна адреса, з якої в подальшому будуть надходити листи від компанії
Тарифи на номери 0-800..., 0-900…
open

Дзвінки на номери 0-800… безкоштовні. Вартість дзвінків на номери 0-900… надані у таблиці нижче.


Початок номеру:Плата за з'єднання,
грн. з ПДВ без ПФ
Вартість хвилини,
грн. з ПДВ без ПФ
Служба підтримки
0 900 230-1,000,00111 або 0800400111
0 900 231-1,0060,00111 або 0800400111
0 900 232-1,002,40111 або 0800400111
0 900 233-1,004,80111 або 0800400111
0 900 234-1,007,20111 або 0800400111
0 900 235-1,0010,00111 або 0800400111
0 900 236-1,0015,00111 або 0800400111
0 900 237-1,0020,00111 або 0800400111
0 900 238-1,0025,00111 або 0800400111
0 900 239-1,0030,00111 або 0800400111
0 900 250-1,000,00111 або 0800400111
0 900 251-1,000,00111 або 0800400111
0 900 252-1,006,00111 або 0800400111
0 900 253-1,001,50111 або 0800400111
0 900 254-1,003,00111 або 0800400111
0 900 255-1,004,50111 або 0800400111
0 900 256-1,0010,02111 або 0800400111
0 900 257-1,0060,00111 або 0800400111
0 900 258-1,0015,00111 або 0800400111
0 900 259-1,0030,00111 або 0800400111
0 900 260-1,0045,00111 або 0800400111
0 900 261-1,00100,00111 або 0800400111
0 900 262-1,00140,00111 або 0800400111
0 900 263-1,004,99111 або 0800400111
0 900 264-1,0060,00111 або 0800400111
0 900 265-1,007,00111 або 0800400111
0 900 266-1,0010,00111 або 0800400111
0 900 267-1,0034,99111 або 0800400111
0 900 268-1,0015,00111 або 0800400111
0 900 269-1,0025,00111 або 0800400111
0 900 300-1,000,00111 або 0800400111
0 900 301-1,007,78111 або 0800400111
0 900 302-1,006,00111 або 0800400111
0 900 303-1,004,48111 або 0800400111
0 900 304-1,004,00111 або 0800400111
0 900 305-1,0010,01111 або 0800400111
0 900 306-1,002,00111 або 0800400111
0 900 307-1,0035,00111 або 0800400111
0 900 308-1,001,50111 або 0800400111
0 900 309-1,0015,00111 або 0800400111
0 900 310-1,001,98111 або 0800400111
0 900 311-1,002,40111 або 0800400111
0 900 312-1,003,18111 або 0800400111
0 900 313-1,004,98111 або 0800400111
0 900 314-1,007,98111 або 0800400111
0 900 315-1,0015,00111 або 0800400111
0 900 316-1,009,96111 або 0800400111
0 900 317-1,0012,00111 або 0800400111
0 900 318-1,0019,98111 або 0800400111
0 900 319-1,0030,00111 або 0800400111
0 900 320-1,000,00111 або 0800400111
0 900 321-1,00100,00111 або 0800400111
0 900 322-1,00140,00111 або 0800400111
0 900 323-1,00120,00111 або 0800400111
0 900 324-1,0010,02111 або 0800400111
0 900 325-1,0015,00111 або 0800400111
0 900 326-1,0025,02111 або 0800400111
0 900 327-1,0034,98111 або 0800400111
0 900 328-1,0045,00111 або 0800400111
0 900 329-1,0060,00111 або 0800400111
0 900 450-1,0019,02111 або 0800400111
0 900 451-1,0015,00111 або 0800400111
0 900 452-1,0012,48111 або 0800400111
0 900 453-1,0010,02111 або 0800400111
0 900 454-1,004,98111 або 0800400111
0 900 455-1,007,50111 або 0800400111
0 900 456-1,003,78111 або 0800400111
0 900 457-1,002,52111 або 0800400111
0 900 458-1,001,26111 або 0800400111
0 900 459-1,000,00111 або 0800400111
0 900 900-1,0030,00111 або 0800400111
0 900 901-1,001,50111 або 0800400111
0 900 902-1,0012,00111 або 0800400111
0 900 903-1,003,00111 або 0800400111
0 900 904-1,0060,00111 або 0800400111
0 900 905-1,006,00111 або 0800400111
0 900 906-1,009,00111 або 0800400111
0 900 907-1,0015,00111 або 0800400111
0 900 908-1,004,50111 або 0800400111
0 900 909-1,0037,50111 або 0800400111
Роумінг

Роумінг

Як із іншої країни подзвонити в центр обслуговування абонентів?
open

Для отримання консультації в телефонному режимі використовуйте номер консультаційного центру
+380500400111  - дзвінок безкоштовний.

Також можна зв'язатися з оператором через службу On-line центр обслуговування.

Роумінг і як його активувати
open

Абонентам передплати Водафон не має потреби активувати послугу міжнародного роумінгу. Досить мати на рахунку сумy, необхідну для відправки одного SMS і суму, рівну вартості однієї хвилини розмови в залежності від місцезнаходження та відповідно до роумінгових зонових тарифів.


Для того, щоб скористатися міжнародним роумінгом, необхідно зробити перший дзвінок (активувати стартовий пакет), перебуваючи в мережі ПрАТ «ВФ Україна» на території України. Також необхідно зробити перше поповнення рахунку в мережі ПрАТ «ВФ Україна» на території України.


Залежно від особливостей мережі роумінг-партнера, Ви можете користуватися послугою одностороннього або двостороннього роумінга:

  • односторонній роумінг дозволяє отримувати і відправляти SMS, отримувати вхідні дзвінки;
  • двосторонній роумінг дозволяє отримувати і відправляти SMS, отримувати вхідні дзвінки, а також здійснювати вихідні дзвінки. Для здійснення вихідного дзвінка в мережах з двостороннім роумінгом, необхідно ввести спеціальну комбінацію USSD символів. У ряді мереж з двостороннім роумінгом для здійснення вихідних дзвінків можливий прямий набір номера в міжнародному форматі.


В роумінгу не надаються послуги GPRS, CSD.

Деталі


Увага! Радимо внести додаткову суму на рахунок, щоб запобігти відключенню номера під час подорожі. Роумінг-тарифи є вищими за локальні, тому розрахуйте розмір суми, виходячи з запланованої кількості розмов та тривалості поїздки.

Як користуватися телефоном в роумінгу?
open

Як користуватися телефоном в роумінгу?


до поїздки

Переконайтеся, що необхідні Вам номера внесені в пам'ять телефону в міжнародному форматі разом з відповідними кодами міжнародного доступу.

Наприклад, номери в Україні повинні бути в форматі + 380 YY ХХХ ХХХХ, де:

 

  • + Знак, що використовується у мобільних телефонах стандарту GSM для заміни коду доступу до міжнародної лінії в будь-якій країні світу;
  • 380 - міжнародний код України;
  • YY - код місцевості або мережі в Україні без попереднього нуля;
  • ХХХ ХХХХ - телефонний номер абонента. 

 

Ви можете не змінювати ці номери після повернення, адже префікс працюватиме і в Україні.

Скасуйте всі заборони на міжнародні дзвінки через меню вашого телефону.

Якщо послугу міжнародного роумінгу ви не активуєте, але по прибуттю закордон включите ваш телефон з SIM-картою ПрАТ «ВФ Україна», всі види переадресації, які були встановлені в Україні, не будуть спрацьовувати.

Не забудьте взяти з собою зарядний пристрій та адаптер.

Завжди кладіть телефон, зарядний пристрій і адаптер до ручного багажу для гарантування максимальної безпеки та цілості телефону.

Вимкніть свій телефон перед посадкою в літак і знову увімкніть його в терміналі аеропорту прибуття.

Якщо Ви вирішили не брати телефон з собою в подорож за кордон, в разі необхідності, увімкніть переадресації вхідних дзвінків на будь-який інший локальний (український) номер телефону.

Рекомендуємо уважно перевірити встановлені умовні переадресації і, якщо немає необхідності в їх використанні, скасувати на час роумінгу всі умовні переадресації, а також переадресацію на Голосову пошту, оскільки при користуванні умовною переадресацією і зокрема переадресацією на Голосову пошту в роумінгу, при виконанні технічних умов умовної переадресації може відбутися подвійна тарифікація за вхідний дзвінок і за переадресацію - вихідний дзвінок. Ви можете зробити безумовну переадресацію вхідних дзвінків на телефон в Україні на час Вашої подорожі. В такому випадку Ви будете використовувати Ваш телефон тільки для вихідних дзвінків. Усі вхідні дзвінки будуть надходити на той номер телефону, на який ви замовили безумовну переадресацію.


Під час прибуття

Після включення Ваш телефон мережа буде обрана автоматично. Якщо автоматичного вибору мережі не відбулося, Ви можете вибрати мережу вручну, використовуючи пошукове меню телефону. Перед поїздкою прочитайте «Посібник користувача» до Вашого телефону.

Після пошуку мережі на дисплеї Вашого телефону з'явиться код місцевого оператора, який буде надавати Вам зв'язок у роумінгу.

Кожен раз набирайте номер телефону в міжнародному форматі, навіть якщо номер місцевий.


Для абонентів стандарту GSM

Наберіть: + <код країни> <код місцевості / мережі> <номер телефону>.

Наприклад, щоб зателефонувати до Запоріжжя, Україна, наберіть: + 380 612 ХХ ХХХХ, де:

 

  • + Знак, що використовується у мобільних телефонах стандарту GSM для заміни коду міжнародного доступу з будь-якої країни;
  • 380 - міжнародний код України;
  • 612 - код міста Запоріжжя;
  • ХХ ХХ ХХ - телефонний номер абонента.

 

Якщо у Вас виникли серйозні труднощі, телефонуйте цілодобово до Центру обслуговування абонентів (ЦОА):

з мобільного телефону за номером +380 50 0400111 - дзвінок безкоштовний;

Дзвінки в роумінгу платні (згідно з тарифами роумінг-партнера на міжнародні дзвінки).

В яких країнах заборонено користуватися мобільним без гарнітури «Hands-Free» за кермом автомобіля?
open

У деяких країнах заборонено користуватися мобільним телефоном без гарнітури «Hands-Free» під час керування автомобілем.

Повний перелік таких країн: Австрія, Андорра, Боснія і Герцеговина, Гонконг, Ізраїль, Кіпр, Південна Африка, Португалія, Чехія, Бельгія, Греція, Данія, Латвія, Люксембург, Росія, Словаччина, Азербайджан, Бермудські острови, Грузія, Естонія, Ліван, Малайзія, Сінгапур, Словенія, Болгарія, Великобританія, Єгипет, Італія, Німеччина, Польща, Франція, Швейцарія.

Цінуйте Вашу безпеку і життя! Гарнітура «Hands-Free» підвищує безпеку руху, дозволяючи Вам зберігати увагу на дорозі і водночас розмовляти по телефону за кермом


Вирушаючи за кордон, пам'ятайте, що штраф за користування мобільним телефоном без гарнітури «Hands-Free» під час керування автомобілем у декілька разів може перевищувати вартість гарнітури «Hands-Free».

Фінансові питання

Фінансові питання

Як уникнути непередбаченої тарифікації?
open

Вирушаючи за кордон, не забудьте перевірити чи активована у Вас послуга переадресації в меню свого телефону або через USSD-запити.


Статус перевірки для всіх абонентів:

USSD-запит Вид переадресації

  • *#21# переадресовуються 
  • *#61# переадресація при відсутності відповіді 
  • *#62# переадресація в разі недосяжності абонента 
  • *#67# переадресація, якщо телефон зайнятий


Для того щоб скасувати всі раніше встановлені переадресації (умовні і безумовна) можна відправити USSD-запит ##002# або скористатися меню телефону.


Перевірити доступність передачі даних в роумінгу

Також необхідно відключити передачу даних на своєму терміналі (якщо Ви не плануєте користуватися інтернетом) так як на Вашому телефоні або смартфоні може бути активовано автоматичне оновлення встановлених додатків або синхронізація з електронною поштою і т.д.


Дані оновлення будуть тарифікуватися як інтернет-трафік в роумінгу.

Яка мінімальна сума повинна бути на рахунку у абонентів Передплати?
open

Для здійснення події на рахунку повинно бути достатньо коштів на оплату мінімальної одиниці тарифікації цієї події. Для здійснення події в межах наданого пакета послуг на рахунку повино бути не менше 0,01 грн.


Здійснення платного дзвінка можливе при мінімальному балансі основного рахунку у 0,01 грн, якщо на грошовому бонусному рахунку є достатньо коштів на оплату мінімальної одиниці тарифікації цього дзвінка. Відправлення платного SMS можливе при мінімальному балансі основного рахунку у 0,01 грн, якщо на грошовому бонусному рахунку є достатньо коштів для відправлення одного SMS.


Для підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць) на рахунку мобільного номера повинна бути достатня сума для оплати пакета (на день, на 28 днів, на місяць) з урахуванням, що після підключення пакета послуг, баланс рахунку мобільного номера складатиме не менше 0,01 грн.

Як замовити Vodafone-кредит
open

Vodafone-Кредит автоматично доступний усім контрактним абонентам, які користуються зв'язком та послугами компанії більше 6 місяців.

Як поповнити рахунок не виходячи з дому або перебуваючи за кордоном?
open

Поповнюйте зручно Ваш рахунок у будь-який час використовуючи додаток Vodafone Pay

Також поповнити рахунок можно за допомогою онлайн переказів на сайті Vodafone, з використанням платіжної системи Portmone.com.

Як отримати деталізацію витрат?
open

Для абонентів передплати:

Ви можете безкоштовно переглянути деталізацію витрат в системі «My Vodafone».

Також є можливість звернутися з паспортом в найближчий Центр продажу та обслуговування і пройти реєстрацію персональних даних.

Після цього інформацію можна отримувати в наших Центрах продажу та обслуговування за події, починаючи з дати реєстрації.


Для абонентів контракт:

Детальна інформація за видатками на особовому рахунку доступна кожному контрактному абоненту БЕЗКОШТОВНО:

  • в електронних рахунках, які надсилаються на електронні адреси абонентів за їх заявою,
  • за допомогою My Vodafone
  • за допомогою безкоштовного дзвінка в Інформаційний Центр за номером 111,
  • при особистому зверненні в центр продажів і обслуговування абонентів.


Отримання деталізації платних подій на паперових носіях можливо тільки за останні 3 місяці і надається тільки в центрах продажу та обслуговування ПрАТ «Vodafone Україна». Вартість послуги перенесення інформації на паперовий носій (щільністю 80 гр / м2) становить 33 грн з ПДВ без ПФ за кожен місяць (за кожен контракт, за яким надається детальна інформація).


Замовлення послуги:

  • Для фізичних осіб - тільки в центрах продажу та обслуговування ПрАТ «Vodafone Україна». При собі необхідно мати паспорт. Деталізацію на паперовому носії може отримати тільки абонент або його представник, який має нотаріально завірене доручення на отримання такої інформації.
  • Для юридичних осіб - тільки в центрах продажу та обслуговування ПрАТ «Vodafone Україна». При собі необхідно мати паспорт, довіреність на отримання деталізації на паперовому носії та лист із зазначенням за якими номерами і за який період необхідно надати інформацію про дзвінки.


Як орієнтуватися в деталізації витрат:


Дата події - Дата і час події в форматі ДД.ММ.РРРР ГГ: МІ.
Номер - номер учасника розмови (співрозмовника)
APN - Назва точки доступу (Access Point Name)
Вартість - вартість наданої послуги
Бізнес час - символ «B» для події, що відбулася в бізнес час
Тарифна група - назва тарифної групи
Послуга - назва наданої послуги
Теле. - Дзвінок
SMS -> - Вихідні SMS
SMS <- - Вхідне SMS
Emrg - Екстрені дзвінки (101-104, 112)
clir - Антивизначник номера
fax - Передача факсу
data - Передача даних
cfa - Запит про всі послуги переадресації
cfu - Безумовна переадресація
cfac - Все умовні переадресації
cf busy - Переведення за умовою "зайнято"
cf nrepl - Переведення за умовою "немає відповіді"
cf nrich - Переведення за умовою "абонент недоступний"
cw - Очікування виклику
ch - Утримання виклику
ct - Переведення виклику
mpty - Конференцзв'язок
cug - Закрита група користувачів
ccbs - Встановлення з'єднання при зайнятості абонента
inet - інтернет трафік
ussd - Сервіс USSD

Що робити, якщо при поповненні через банкомат або термінал самообслуговування гроші не надійшли на рахунок?
open

При поповненні за допомогою банківської платіжної картки сума повинна надійти на рахунок протягом 2-х годин.


Якщо кошти не надійшли, для перевірки статусу платежу зверніться в службу підтримки компанії, яка обслуговувала платіж. Контактний номер служби підтримки вказано на чеку / квитанції про оплату.


Якщо Вам буде надана інформація про успішне проходження оплати, для подальшого вирішення питання зверніться до контакт-центру в телефонному або On-line режимі.


Будь ласка, на момент звернення підготуйте наступну інформацію:

  • Дата і час поповнення. 
  • Сума поповнення. 
  • Номер чека / транзакції / операції. 
  • Номер терміналу. 
  • Адреса терміналу. 
  • Номер служби підтримки.
Як поповнити рахунок з мобільного телефону?
open

Поповнюйте зручно Ваш рахунок у будь-який час використовуючи додаток Vodafone Рay

Як поповнити баланс іншого абонента?
open

За допомогою послуги «Переказ грошей» Ви зможете в будь-який момент поповнити баланс іншого абонента Передплата і номери абонентів Vodafone Коннект без контракту, використовуючи тільки власний мобільний телефон!

Для зручного поповнення балансу іншого абонента використовуйте додаток Vodafone Pay


Переказ грошей за допомогою USSD-запиту:

  • Наберіть на своєму телефоні * 150 * номер, на який хочете перевести гроші (наприклад, 0501234567) * сума від 1 до 10 грн #
  • У разі, якщо Bаш запит був складений коректно, Bи отримаєте USSD-відповідь з кодом підтвердження переказу. Для підтвердження наберіть команду * 150 * код підтвердження #


Переказ грошей за допомогою SMS-запиту:

  • Надішліть на номер 150 SMS-повідомлення з наступним текстом: <номер, на який хочете перевести гроші> * <сума від 1 до 10 грн>.
  • У відповідь Ви отримаєте повідомлення з унікальним кодом для підтвердження переказу. Код відправте на номер 150
  • Якщо Bаш запит був складений коректно, Bи отримаєте SMS-повідомлення, яке підтверджує факт прийняття заявки.


Поповнення ваучером

  • Придбайте ваучер поповнення рахунку необхідного номіналу і виконайте поповнення одним із таких способів:
  • Наберіть на телефоні комбінацію *100*ХХХХХХХХХХХХХХ*YYYYYYYYYY# , де ХХХХХХХХХХХХХХ — це секретний код ваучера, а YYYYYYYYYY - номер телефона одержувача - абонента ПрАТ «Vodafone Україна» або Vodafone.
  • Зателефонуйте за номером 7722 (БЕЗКОШТОВНО) і введіть секретний код ваучера, дотримуючись голосових підказок - доступно тільки для абонентів Передоплата.
  • Використовуючи «Інтернет помічник».


Також Ви завжди можете отримати детальну інструкцію щодо переказу грошей. Для цього необхідно набрати комбінацію *150# або відправити порожнє SMS-повідомлення на номер:

  • 1501 для отримання інструкції на російській мові.
  • 1502 для отримання інструкції на українській мові.
  • 1503 для отримання інструкції на англійській мові.


Вартість одного переказу - 3,00 грн. (З ПДВ і ПФ) у всіх ТП Передплата.

USSD-запити, SMS-запити і вхідні SMS не тарифікуються.

Для абонентів, які знаходяться в роумінгу, послуга доступна тільки для прийому грошей.

Як поповнити рахунок готівкою?
open

Ви можете поповнити рахунок за допомогою:

  • послуги «Легке поповнення»; 
  • ваучерів.


Послуга «Легке Поповнення»


Поповніть свій або будь-який інший абонентський номер ПрАТ «Vodafone Україна» зручним для Вас способом:

  • в відділеннях і філіях банків; 
  • в партнерських мережах терміналів; 
  • в фірмових магазинах при оплаті через касу банківської установи здійснюється поповнення особових рахунків тільки контрактних абонентів. Місцезнаходження найближчого магазину.


Мінімальна сума платежу - 5 грн. Максимальна сума платежу для абонентів Передплата -14999 грн, для абонентів Контракт - 99 999 грн.

Зарахування коштів на рахунок триває від 2 хвилин до декількох годин.

Збережіть чек до моменту зарахування грошей на абонентський номер.


Як поповнити рахунок за допомогою терміналів самообслуговування:

  1. Використовуючи графічне меню терміналу, оберіть послугу «Поповнення абонентських номерів компанії ПрАТ« Vodafone Україна »». 
  2. Введіть свій або будь-який інший абонентський номер ПрАТ «Vodafone Україна» або номер особового рахунку. 
  3. Вставте в купюроприймач суму, на яку хочете поповнити рахунок. 
  4. Натисніть кнопку «Оплатити». 
  5. Візьміть чек, що підтверджує поповнення.


Як поповнити рахунок за допомогою POS-терміналів і Windows-терміналів:

  1. Надайте оператору терміналу інформацію про своє або будь-якому іншому абонентському номері ПрАТ «Vodafone Україна» і суму, на яку необхідно зробити поповнення. 
  2. Отримайте чек від оператора терміналу про поповнення. 


Поповнення ваучером власного рахунку

Купіть ваучер поповнення рахунку необхідного номіналу і виконайте поповнення одним із таких способів:

  • Наберіть на телефоні комбінацію *100*ХХХХХХХХХХХХХХ#, де ХХХХХХХХХХХХХХ - це секретний код ваучера. 
  • Зателефонуйте за номером 7722 (БЕЗКОШТОВНО) і введіть секретний код ваучера, дотримуючись голосових підказок - доступно тільки для абонентів Передоплата. 
  • Використовуючи «Інтерент помічник». 


Поповнення ваучером чужого рахунку ПрАТ «Vodafone Україна» або Vodafone

Купіть ваучер поповнення рахунку необхідного номіналу і виконайте поповнення одним із таких способів:

  • Наберіть на телефоні комбінацію *100*ХХХХХХХХХХХХХХ*YYYYYYYYYY#, де ХХХХХХХХХХХХХХ - це секретний код ваучера, а YYYYYYYYYY - номер телефону одержувача - абонента ПрАТ «Vodafone Україна» або Vodafone. 
  • Зателефонуйте за номером 7722 (БЕЗКОШТОВНО) і введіть секретний код ваучера, дотримуючись голосових підказок - доступно тільки для абонентів Передоплата. 
  • Використовуючи «Інтерент помічник».


Увага! Можливість поповнення рахунку ваучером недоступна абонентам.

Розваги

Розваги

Як відключити мелодію, яка звучить замість гудків?
open

Для відмови від мелодії замість сигналів гудка слід відправити безкоштовне SMS зі словом OFF на номер 700

Питання щодо SIM-карти та PUK-коду

Питання щодо SIM-карти та PUK-коду

Як змінити формат та відновити SIM-карту?
open

Щоб заблокувати SIM-картку необхідно скласти заявку, скориставшись одним із способів:

  • 111  (дзвінок безкоштовний з мобільного Vodafone в Україні);
  • 0800 400 111  (дзвінок безкоштовний з будь-якого номера в Україні).


Щоб підтвердити, що Ви є власником номеру надайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, які вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки);
  • Два номери, на які Ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за виключенням коротких номерів та номерів, які починаються з 0-800/900…).


Для відновлення втраченої SIM-картки, придбайте стартовий пакет для "Відновлення та заміни сім-картки", вартістю 25 гривень. Зверніть увагу, що при заміні SIM-картки ваш номер телефону, баланс, тарифний пакет та всі підключенні послуги на момент заміни SIM-картки зберігаються. При цьому, контакти, збережені на старій SIM-картці, не відновлюються.


Зателефонуйте за одним з номерів:

  • 222  (дзвінок безкоштовний з мобільного Vodafone в Україні);
  • 0800 400 222  (дзвінок безкоштовний з усіх мереж зв’язку України).


Надайте необхідну інформацію оператору та вкажіть серійний номер нової USIM-картки.

Якщо протягом перших 30 днів з моменту активації нового стартового пакета або останньої заміни, SIM/USIM-картка перестала працювати, зверніться, будь ласка, в магазин Vodafone для безкоштовної заміни SIM/USIM-картки на нову.


Гарантійна заміна SIM/USIM-картки не провадиться в таких випадках:

  • SIM/USIM-картка була заблокована в результаті 10 спроб введення неправильного PUK-коду;
  • на SIM/USIM-картці виявлені тріщини, відколи, подряпини або інші дефекти, спричинені механічними пошкодженнями або температурним впливом.
Якщо номер заблокований невірним введенням PIN/PUK коду
open

Якщо Ви невірно ввели PIN-код, більшість телефонів запитують PUK-код. Якщо PUK-код був заблокований, продовжити користуватися номером буде можливо тільки після відновлення його на новій карті.

Гарантійна заміна SIM-карти для абонентів Vodafone Україна
open

Якщо протягом перших 30 днів з моменту активації нового стартового пакета або останньої заміни, SIM/USIM-картка перестала працювати, зверніться, будь ласка, в магазин Vodafone для безкоштовної заміни SIM/USIM-картки на нову.


Гарантійна заміна SIM/USIM-картки не провадиться в таких випадках:

  • SIM/USIM-картка була заблокована в результаті 10 спроб введення неправильного PUK-коду;
  • на SIM/USIM-картці виявлені тріщини, відколи, подряпини або інші дефекти, спричинені механічними пошкодженнями або температурним впливом.
Якщо номер заблокований невірним введенням PIN/PUK коду
open

Якщо Ви невірно ввели PIN-код, більшість телефонів запрошують PUK-код (PUK-код вказаний у стартовому пакеті), після введення якого вводиться новий PIN-код, і телефон розблоковується.


У разі якщо PUK-код втрачений, для його отримання зв'яжіться з оператором Онлайн-центру обслуговування, зателефонуйте в ЦОА за номером 111 і пройдіть ідентифікацію.


Якщо PUK-код був заблокований, продовжити користуватися номером буде можливо лише після відновлення його на нову карту.

Як дізнатися PIN/PUK код?
open

Якщо Ви невірно ввели PIN-код, в більшості телефонів буде запитано введення PUK-код (PUK-код вказаний на пластиковому тримачі), після введення якого у Вас буде можливість вказати новий PIN-код, і телефон розблокується.


Якщо пластиковий тримач у Вас не зберігся, PUK-код можна уточнити одним із таких способів:

  • звернутися до співробітника Online-центру обслуговування (посилання на веб-чат);
  • зателефонувати оператору за номером 111 (безкоштовно з мобільних номерів Vodafone в Україні) або 0 (800) 400 000 (для абонентів інших операторів (безкоштовно з будь-якого номера в Україні);
  • скористайтеся "Інтернет-Помічником". Щоб отримати PUK-код необхідно підтвердити, що Ви власник SIM-карти, вказавши кодове слово, або надавши наступну інформацію:
    • два номери, на які Ви нещодавно дзвонили або відправляли повідомлення;
    • сума на рахунку і сума останнього поповнення рахунку або дата останнього події за номером.


Якщо PUK-код був заблокований, Вам необхідно скласти заявку на відновлення номера і отримати дублікат SIM-карти в магазині Vodafone (посилання на адреси магазинів).

Якщо SIM-карта тривалий час не використовувалася
open

У кожної карти є термін дії номера. Після активації карти він становить 30 днів.


Після кожного наступного поповнення рахунку на суму від 5 грн. продовжується на 365 днів.


Перевірити термін дії номера можна за допомогою запиту * 101 #.


Якщо термін дії номера закінчився, карта може бути заблокована оператором.


Також карта може бути заблокована в разі відсутності вихідних подій більше 180 днів.


Якщо при закінченні терміну дії номера карта реєструється в мережі, надходять вхідні дзвінки, але при цьому дзвонити Ви не можете - для продовження терміну дії номера досить поповнити рахунок на суму від 5 грн. Поповнення можна зробити будь-яким способом, крім переказу грошей з іншого номера.


Після завершення терміну дії номера Vodafone Передплата надання послуг буде обмежене оператором.


Абонентський номер, тарифний план, баланс рахунку та можливість отримувати вхідні дзвінки зберігаються ще впродовж 60 днів.


Після завершення цього терміну, обслуговування абонентського номера буде повністю припинине, але протягом ще 30 днів абонент може відновити номер, звернувшись до Центру обслуговування абонентів.


Якщо карта не реєструється в мережі - зверніться до оператора Онлайн-центру обслуговування або ЦОА для уточнення можливості відновлення такого номера.

Як замінити пошкоджену SIM-карту на нову, або на micro / nano-SIM для смартфона?
open

Для отримання SIM-карти у форматі micro- і nano-SIM заявку складати не потрібно – звертайтесь до найближчого магазину Vodafone

Як зареєструвати на себе свою карту?
open

Ви можете зареєструвати свій номер на фізичну або юридичну особу одним із способів:


Для економії Вашого часу, заздалегідь заповніть заяву для фізичних або юридичних осіб. З прикладом заповнення заяви можна ознайомитись тут.


Для реєстрації номера Вам потрібно назвати код, який буде відправлений в СМС, тому при зверненні в магазин не забудьте взяти з собою SIM-карту.


Для реєстрації номера на фізичну особу Ви можете надати оригінал одного з документів і ідентифікаційний код:

  • Паспорт громадянина України (паперовий формат або ID-карта)
  • Паспорт громадянина України для виїзду за кордон
  • Посвідчення водія


Повний перелік документів для реєстрації фізичної особи

Для реєстрації номера на юридичну особу потрібно надати:

  • Найменування юр. особи
  • Ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ
  • Юридичну адресу


Ви можете зареєструвати один або відразу декілька своїх номерів.

Перевірити факт реєстрації номера можна за посиланням.

Що таке Кодове слово?
open

За кодовим словом оператор контактного центру швидко визначить користувача як власника номера, не ставлячи додаткових питань.При будь-якому зверненні в контакт-цент, до онлайн-помічника встановлюйте кодове слово по Вашому номеру для швидкої ідентифікації подальшому як власника номеру.

Як дізнатися свій PUK-код?
open

PUK-код надрукований на тримачі SIM-карти.

Якщо утримувач не зберігся, можна уточнити PUK-код у представника контактного центру.


Зв'язатися з ним можна одним із таких способів:

  • Зв'язатися з співробітником служби On-line центру обслуговування.
  • Подзвонити до оператора за номером 111.


В процесі спілкування з оператором необхідно підтвердити, що Ви є власником картки.


Для користувачів Передплата

Щоб пройти ідентифікацію, необхідно надати свій пароль або дати правильні відповіді на основне питання і два додаткових питання з пропонованих нижче списків.


Основні питання:

2 телефонних номери абонентів, з якими Ви спілкувались.


Додаткові питання:

  • Сума останнього поповнення рахунку або переказу коштів на номер.
  • Дата здійснення останньої платної чи безкоштовної події за номером.
  • Поточна сума на рахунку.


Як спростити ідентифікацію:

Надати код PUK1 (вказано на стартовому пакеті).

Для користувачів Vodafone Контракт

Необхідно надати оператору реєстраційні дані власника контракту (ПІБ, серія номер паспорта, пароль контракту, якщо він був встановлений).


Щоб отримати повний доступ до управління своїм рахунком скористайтесь системою «ІНТЕРНЕТ-ПОМІЧНИК».

Як переоформити номер на іншого власника?
open

Переоформлення номера надається тільки за згодою поточного і нового власника при зверненні в магазин Vodafone.


Якщо номер оформлений на фізичну особу:

  • Зверніться в магазин Vodafone разом з поточним власником номера.
  • Новому власнику необхідно мати при собі оригінал паспорта громадянина України та ідентифікаційний код.
  • Поточному власнику досить надати оригінал документа, що посвідчує особу.


Якщо номер оформлений на юридичну особу:

  • Для отримання дозволу на переоформлення номера, будь ласка, зверніться до співробітника, відповідального за мобільний зв'язок у Вашій компанії.
  • Після отримання дозволу зверніться в магазин Vodafone.
  • При собі необхідно мати заяву на переоформлення номера або довіреність від компанії, оригінал паспорта громадянина України та ідентифікаційний код.


Важлива інформація:

  • Вартість послуги - 34.74 грн, сума знімається з рахунку клієнта на якого переоформлюється номер.
  • Баланс і бонусні бали не переносяться.
  • Якщо на номері є діюча додаткова угода, всі умови і зобов'язання переносяться на нового власника.
Потрібна допомога? Відкрийте чат