На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Спеціальні пропозиції
Застосовуючи інструменти Big Data, ми аналізуємо, як ви користуєтеся своїм номером – наприклад, якими послугами користуєтеся, а якими – ні. Виходячи з цих даних, ми готуємо для вас спеціальну пропозицію.
Що це може бути:
І ще багато-багато інших пропозицій.
Зазвичай клієнт отримує SMS-повідомлення від відправника Vodafone з описом пропозиції і умовами підключення.
Також, щоб перевірити, що ми підготували саме для вас, скористайтеся спеціальним червоним банером на головній сторінці сайту:
Якщо ви отримали SMS від Vodafone з пропозицією перейти в один з тарифів 4G Smart (XS, S, M чи XL) – у повідомленні буде вказано короткий номер, на який потрібно відправити безкоштовне SMS для переходу.
Зверніть увагу, що при переході анулюються кошти на додатковому рахунку (перевірити *101*10#) і відключається послуга «Рік без абонплат», якщо вона активна на вашому поточному тарифі (перевірити статус *365*1#).
Якщо ця пропозиція відобразилась, коли ви ввели свій номер на червоному банері на сайті, після опису внизу натискайте на кнопку «Отримати».
Питання не вирішено? Зателефонуйте нам:
111 — безкоштовно з мобільного Vodafone Україна в Україні;
0800 400 111 — консультація щодо тарифів та послуг Vodafone Україна для абонентів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).
Повернутися до всіх запитань
Який оператор використовує код?
Код | Оператор мобільного зв'язку |
050, 066, 095, 099, 075 | Vodafone Україна |
067, 068, 096, 097, 098 | Київстар |
063, 073, 093 | Lifecell |
091 | 3Mob |
092 | PEOPLEnet |
094 | Інтертелеком |
З послугою перенесення номера (MNP) абонент одного оператора може перейти до іншого, зберігши номер телефону і код оператора.
Код | Місто |
044 | Київ |
045 | Київська область |
031 | Ужгород, Закарпатська область |
032 | Львів |
033 | Луцьк, Волинська область |
034 | Івано-Франківськ |
035 | Тернопіль |
036 | Рівне |
037 | Чернівці |
038 | Хмельницький |
041 | Житомир |
043 | Вінниця |
046 | Чернігів |
047 | Черкаси |
048 | Одеса |
051 | Миколаїв |
052 | Кропивницький, Кіровоградська область |
053 | Полтава |
054 | Суми |
055 | Херсон |
056 | Дніпро |
057 | Харків |
061 | Запоріжжя |
062 | Донецьк |
064 | Луганськ |
Код | Опис |
0800 | Виділені номери Зазвичай використовується як гаряча лінія компанії. Дзвінок з мобільного на території України безкоштовний. |
0900 | Різні платні послуги |
089 | Інтертелеком (міський номер) |
Повернутися до всіх запитань
Часті питання абонентів Vodafone
Термін дії номера cтановить 370 днів з моменту останнього поповнення рахунку.
Якщо ви не поповнювали рахунок, термін дії номера – 30/60 днів з моменту здійснення першого дзвінка (залежно від вашого тарифу).
Якщо з моменту закінчення терміну дії номера минуло:
поповніть рахунок від 5 грн (окрім «Переказу коштів»). Після цього ваш номер розблокується. Ви зможете телефонувати і користуватися інтернетом.
зателефонуйте за номером 111 та залиште заявку. Як тільки ваш номер буде знову зареєстрований у мережі, поповніть рахунок від 5 грн (окрім «Переказу коштів»). Це треба зробити не раніше, ніж наступного дня, і не пізніше, ніж через 7 днів. Після цього номер буде розблокований, і ви зможете знову телефонувати та користуватися інтернетом.
ваш номер неможливо відновити. При цьому залишок невикористаних коштів на вашому рахунку не повертається.
Рекомендуємо завантажити застосунок My Vodafone, аби легко і зручно вирішувати питання за вашим номером.
Про все важливе ми також нагадаємо вам у SMS.
Підключення пакета послуг на місяць відбувається автоматично за умови, якщо на вашому рахунку достатньо коштів для зняття місячної оплати.
Перевірити, чи підключений пакет послуг на місяць: *101#
Дочекайтеся SMS про успішне підключення місячного тарифу та нарахування пакетів послуг (гігабайтів, хвилин і SMS).
Мінімальна сума поповнення: 5 грн (окрім послуги «Переказ коштів»).
Якщо сума заборгованості на рахунку перевищує встановлений кредитний ліміт:
Блокування відбувається 1-го числа або в будь-який день місяця.
Внесіть на свій рахунок оплату в розмірі суми заборгованості +0,01 грн.
Щоб уникнути блокування номера:
Рахунок за попередній місяць потрібно сплатити:
За день до дати блокування ми обов'язково надішлемо вам SMS, аби ви вчасно сплатили рахунок і знову користувалися нашими послугами.
Всю інформацію про свій номер ви також можете дізнатися в застосунку My Vodafone
Суму кредитного ліміту за вашим номером можна дізнатися в застосунку My Vodafone (розділ «Деталі номера»).
Як дізнатися свій тариф
Передплата
Контракт
Питання не вирішено? Зателефонуйте нам:
111 — безкоштовно з мобільного Vodafone Україна в Україні;
0800 400 111 — консультація щодо тарифів та послуг Vodafone Україна для абонентів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).
Повернутися до всіх запитань
Питання не вирішено? Зателефонуйте нам:
111 — безкоштовно з мобільного Vodafone Україна в Україні;
0800 400 111 — консультація щодо тарифів та послуг Vodafone Україна для абонентів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).
Повернутися до всіх запитань
Як дізнатись свій номер
Питання не вирішено? Зателефонуйте нам:
111— безкоштовно з мобільного Vodafone Україна в Україні;
0800 400 111— консультація щодо тарифів та послуг Vodafone Україна для абонентів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні)
Повернутися до всіх запитань
Загальні питання
Використовуйте додаток самообслуговування My Vodafone для управління номером.
Оберіть спосіб підключення:
При підключенні через застосунок My Vodafone:
При підключенні в магазині Vodafone:
Ознайомитись з умовами контрактних тарифів можна за посиланням.
Швидше за все у абонента - відправника в налаштуваннях повідомлень, в розділі тип повідомлення (формат повідомлення) встановлено:
Необхідно, щоб в даному пункті був вказаний стандартний текст.
Також необхідно, щоб типом носія був GSM-канал (Не GPRS).
Складнощі, які можуть виникати, при зміні формату:
У деяких телефонах, можуть виникати складнощі зі зміною формату повідомлень, тобnо типом повідомлення є стандартний текст, але повідомлення не доставляються. Тоді рекомендуємо абоненту вставляти карту в інший телефон і виконати там аналогічні дії.
Якщо абонент відкриває SMS і у нього зависає телефон:
Така ситуація може виникати якщо з SIM-картки не видалили привітальні SMS. Потрібно просто вставити SIM-карту в будь-який інший телефонний апарат (не смартфон від Nokia), видалити всі вхідні SMS.
Або відправник в налаштуваннях вказав особливий формат повідомлення (не "текст"), або відправив логотип / мелодію, яку телефон одержувача не підтримує
Для коректної роботи Інтернету необхідно налаштувати телефон.
Для цього слід замовити автоматичні налаштування для телефону за наступним посиланням.
Якщо використовувана модель телефону не підтримує автоматичні налаштування - необхідно внести їх вручну. Для цього можна скористатися підказками зі сторінки.
Увага! Рекомендуємо видаляти з пам'яті телефону налаштування тих послуг, якими Ви не плануєте користуватися.
Для відправки та прийняття SMS необхідно перевірити наступні налаштування:
В налаштуваннях вашого телефону повинен бути вірно вказано номер SMS-центру: +380 50 000 501 і він повинен бути обраний як поточного SMS центру. За замовчуванням цей номер прописаний у вашій SIM-картці. Однак якщо ви змінили або видалили цей номер, його потрібно ввести знову.
Формат SMS повинен бути Текстовим, для цього в налаштуваннях SMS потрібно обрати відповідний розділ:
Якщо у Вашому телефоні в Налаштуваннях SMS є опція «Через той же центр», її необхідно відключити.
Якщо в налаштуваннях SMS Вашого телефону є опція «Звіт про доставку», Ви можете включити або відключити отримання повідомлень про доставку SMS кінцевого одержувача.
Ви не зможете відповісти на вхідний SMS, якщо пам'ять Вашого телефону або SIM-карти заповнена. Для цього необхідно очистити пам'ять телефону або SIM-карти і всі повідомлення будуть прийняті успішно.
Для відправки та прийняття SMS необхідно перевірити наступні налаштування:
В налаштуваннях вашого телефону повинен бути вказаний правильний номер SMS-центру: +38050 000 501 і він повинен бути обраний як поточного SMS центру. За замовчуванням цей номер прописаний у вашій SIM-картці. Однак якщо ви змінили або видалили цей номер, його потрібно ввести знову.
Формат SMS повинен бути Текстовим, для цього в налаштуваннях SMS потрібно обрати відповідний розділ:
Якщо у Вашому телефоні в Налаштуваннях SMS є опція «Через той же центр», її необхідно відключити.
Якщо в налаштуваннях SMS Вашого телефону є опція «Звіт про доставку», Ви можете включити або відключити отримання повідомлень про доставку SMS кінцевого одержувача.
Ви не зможете відповісти на вхідний SMS, якщо пам'ять Вашого телефону або SIM-карти заповнена. Для цього необхідно очистити пам'ять телефону або SIM-карти і всі повідомлення будуть прийняті успішно.
Тепер абоненти Vodafone Ukraine можуть всього за один крок налаштувати в своєму мобільному телефоні мобільний GPRS інтернет:
Для цього необхідно просто відправити безкоштовне SMS-повідомлення з цифрою "0" на короткий номер 1020.
Увага! Після отримання налаштувань потрібно зберегти їх у своєму телефоні.
Абоненти Передплати можуть активувати всі GPRS послуги самостійно, відправивши SMS-повідомлення на номер 1040001.
Контрактні абоненти Передплати можуть активувати послуги особисто, зателефонувавши за номером 111 (безкоштовно по Україні з мобільного мережі Vodafone Україна Передоплата, цілодобово). Або за допомогою послуги «Інтернет-Помічник».
Налаштувати ці послуги на своєму телефоні Ви також можете за допомогою сервісу замовлення автоматичних налаштувань на сайті для абонентів Передплати.
Для зручності користувачів у послузі Мобільний GPRS-Інтернет реалізована можливість доступу з некоректними або порожніми настройками. Тарифікація такого доступу здійснюється згідно тарифного плану абонента.
Відчуйте більше переваг сучасного мобільного зв'язку, налаштувавши на своєму телефоні Мобільний Інтернет.
Переказати кошти з додаткового грошового рахунку на основний неможливо. Пріоритет їх використання вище, ніж коштів з основного рахунку.
Зверніть увагу! Використовувати ці кошти можна не на всі послуги.
Вихідний дзвінок по Україні
Ви приїхали в Україну, вибрали мережу ПрАТ «ВФ Україна» і бажаєте зателефонувати абоненту, у якого український номер телефону - наберіть номер в міжнародному форматі (тарифікація при цьому відповідає локальному дзвінку в межах України):
+ <Код країни> <код місцевості або мережі в Україні без попереднього нуля> <номер телефону>.
Наприклад, щоб зателефонувати до Одеси, Україна, наберіть: +380 482 ХХХ ХХХ, де:
Про тарифи на роумінгові дзвінки в межах України дізнайтеся у Вашого домашнього оператора.
Вихідний дзвінок за межі України - міжнародний дзвінок
Ви приїхали в Україну вибрали мережу ПрАТ «ВФ Україна» і бажаєте зателефонувати абоненту, який знаходиться за межами України, - наберіть номер в міжнародному форматі (тарифікація при цьому відповідає міжнародному дзвінку за межі України).
+ <Код країни> <код місцевості / мережі> <номер телефону>.
Наприклад, щоб зателефонувати до Сан-Франциско, наберіть: +1 415 ХХХ ХХ ХХ, де:
Про тарифи на роумінгові дзвінки за межі України дізнайтеся у Вашого домашнього оператора
VIP-довідка 109 - це унікальний інформаційно-довідковий сервіс, який оперує тільки актуальною бізнес-інформацією і в своєму розпорядженні найповнішу базу інформації, підприємств, товарів та послуг України!
Багатомовна підтримка голосової довідки (Англійська, Французька, Німецька, Іспанська, Російська, Українська мови).
Зателефонувавши 109, Ви легко і швидко отримаєте професійні відповіді на всі питання, а також скористаєтеся ексклюзивними послугами: мобільний перекладач, замовлення таксі, резервування столиків в ресторанах України, замовлення квитків (Ж / Д, автобусний транспорт, морський транспорт), путівник по Україні, розклад транспорту, прогноз погоди і т.д.
Зателефонуйте з Вашого мобільного телефону на короткий номер 109 і отримаєте необхідну Вам інформацію у оператора на англійській, німецькій, французькій, іспанській, російській або українській мові.
Vodafone Інформ 123 - Довідково-інформаційна служба надає широкий спектр довідкової інформації, сервісних та унікальних консультаційних послуг. Підтримка мов: Англійська, Російська, Українська.
Зателефонувавши за номером 123, Ви зможете скористатися такими сервісами: замовлення таксі, прокат автомобілів, замовлення товарів з доставкою, розклад руху всіх видів транспорту, пошук інформації про адресатів, прогноз погоди, інформація для відпочинку і т.д.
Зателефонуйте з Вашого мобільного телефону на короткий номер 123 і отримаєте необхідну Вам інформацію у оператора англійською, російською або українською мовою.
Сервіс надає актуальну інформацію про найцікавіші та найкорисніші міста України. Мобільний путівник – це яскраві мобільні подорожі від ПрАТ «ВФ Україна», надійний помічник мандрівників, найцікавіше про найпрекрасніші міста нашої країни. На порталі представлені популярні серед туристів міста України.
Як скористатися? Зателефонувавши за номером 616, після вибору мови, Вам буде запропоновано вибрати місто: Київ, Львів, Харків, Одеса, Дніпро, Житомир, Полтава, Івано-Франківськ, Ужгород, Яремче і Кам'янець-Подільський.
Вартість дзвінка становить: плата за з'єднання - 11,00 грн, хвилина розмови - 11,00 грн. Тарифікація з 13 секунди.
Щоб отримати повний доступ до управління своїм рахунком скористайтеся системою «ІНТЕРНЕТ-ПОМІЧНИК».
Висока швидкість надання інформації на шести мовах і унікальність багатьох сервісів - все це абоненти ПрАТ «Vodafone Україна» знайдуть за номером VIP-довідки 109.
Відчуйте переваги, довірте другорядні або рутинні завдання професіоналам! Телефонуйте 109 і VIP-довідка стане Вашим персональним помічником, консультантом і lifestyle-менеджером в світі інформації та послуг. VIP-довідка - це унікальний інформаційно-довідковий сервіс, який оперує тільки актуальною бізнес-інформацією і в своєму розпорядженні найповнішу базу інформації, підприємств, товарів та послуг України! Зателефонувавши 109, Ви отримаєте доступ до таких послугами:
Мобільний перекладач | |
Юридична консультація | |
Віртуальна навігація по 27 містам України |
Купуючи стартовий пакет послуги Передоплата, Ви отримуєте
SIM-карта містить Ваш персональний телефонний номер. Вона повинна постійно перебувати в Вашому телефоні. На звороті SIM-картки розташовані PIN- та PUK-коди.
Для того, щоб зателефонувати за бажаним номером, Вам необхідно дотримуватися такої схеми:
Увага! Тільки після Вашого першого дзвiнка Ви матимете можливість приймати дзвінки
Кожен абонент послуги Передоплата отримує персональний рахунок. На ньому зберігається інформація про кожне поповнення та витрачання Ваших коштів. В подальшому Ви можете поповнити свій рахунок за допомогою карт оплати Передоплата.
Для поповнення рахунку Вам необхідно:
USSD (Unstructured Supplementary Services Data) - технологія обміну даними, яка забезпечує обмін інформацією між абонентами та спеціальним сервісом мобільного оператора в режимі реального часу.
Примітка: USSD-повідомлення не зберігається в пам'яті телефону.
Основні переваги використання сервісу:
Для того щоб відправити запит, необхідно набрати встановлений порядок символів, а саме: * код запиту # і натиснути кнопку виклику.
Таблиця призначення номерів USSD-запитів
Номер запиту | Призначення |
---|---|
*101# | Інформація про стан рахунку, термін дії послуги й тарифної моделі |
*101*10# | Перевірка бонусного рахунку |
*101*4# , *101*04# | Перевірка безкоштовних хвилин |
*100*код ваучера# | Поповнення рахунку за допомогою ваучера |
*111*номер телефону# | Комбінація для здійснення вихідного дзвінку в роумінгу |
*150*номер телефону*сума# | Запит на переказ грошей |
*150# | Інструкція про користування послугою «Переказ грошей» |
*104*номер телефону# | Запит послуги «Передзвони мені» |
*104*0# | Інформація про кількість запитів, які залишились в рамках послуги «Передзвони мені» |
*104*номер телефону*01# | Запит послуги «Передзвони мені» на укр. мові |
*104*номер телефону*02# | Запит послуги «Передзвони мені» на рос. мові |
*104*номер телефону*03# | Запит послуги «Передзвони мені» на анг. мові |
*104*01# | Інструкція на укр. мові |
*104*02# | Інструкція на рос. мові |
*104*03# | Інструкція на анг. мові |
*120# | Отримання інструкцій по управлінню послугами |
*120*1# | Перевірка статусу послуги «Вам дзвонили» |
*120*11# | Активація послуги «Вам дзвонили» |
*120*12# | Деактивація послуги «Вам дзвонили» |
*120*2# | Перевірка статусу послуги «Є зв'язок» |
*120*21# | Активація послуги «Є зв'язок» |
*120*22# | Деактивация услуги «Есть связь» |
*120*3# | Перевірка статусу послуги «Я на зв'язку» |
*120*31# | Активація послуги «Я на зв'язку» |
*120*32# | Деактивація послуги «Я на зв'язку» |
*120*9# | Перевірка статусу мови супроводу послуги |
*120*91# | Для встановлення української мови супроводу послуги |
*120*92# | Для встановлення російської мови супроводу послуги |
*120*93# | Для встановлення англійської мови супроводу послуги |
*120*94# | Для встановлення української мови (трансліт) супроводу послуги |
*120*0# | Перевірка статусу режиму «День/Ніч» |
*120*1# | Активація режиму «День/Ніч» |
*120*2# | Деактивація режиму «День/Ніч» |
*161# | Визначення свого номеру |
*777# | Загальна інформація про існуючі запити в рамках програми лояльності Бонус |
*777*1# | Інформація про кількість бонусів Бонус на рахунку |
*777*2# | Інформація про те, як здійснити обмін бонусів на послуги зв'язку |
*777*3# | Дата першого дзвінка |
*777*2*010# | Обмін 500 бонусів Бонус на 10 грн |
*777*2*050# | Обмін 2500 бонусів Бонус на 50 грн |
*777*2*1002# | Обмін 120 бонусів Бонус на 5 грн |
*777*2*1003# | Обмін 240 бонусів Бонус на 10 грн |
*777*2*1005# | Обмін 600 бонусів Бонус на 30 грн |
*777*2*1006# | Обмін 960 бонусів Бонус на 50 грн |
*777*2*1007# | Обмін 1800 бонусів Бонус на 100 грн |
*777*2*100# | Обмін 180 бонусів Бонус на 100 хвилин в мережі ПрАТ «Vodafone Україна» |
*777*2*1000# | Обмін 480 бонусів Бонус на 1000 хвилин в мережі ПрАТ «Vodafone Україна» |
*777*2*3000# | Обмін 1400 бонусів Бонус на 3000 хвилин в мережі ПрАТ «Vodafone Україна» |
*777*2*120# | Обмін 400 бонусів Бонус на 20 хвилин на всі мережі в Україні, включаючи мережу ПрАТ «Vodafone Україна» |
*777*2*150# | Обмін 900 бонусів Бонус на 50 хвилин на всі мережі в Украине, включаючи мережу ПрАТ «Vodafone Україна» |
*777*2*3100# | Обмін 1600 бонусів Бонус на 100 хвилин на всі мережі в Україні, включаючи мережу ПрАТ «Vodafone Україна» |
*777*2*310# | Обмін 100 бонусів Бонус на 10 SMS |
*777*2*300# | Обмін 8000 бонусів Бонус на 100 SMS |
*777*2*1050# | Обмін 240 бонусів Бонус на 50 SMS |
*777*2*1100# | Обмін 360 бонусів Бонус на 100 SMS |
**67*номер телефону# | Активація переадресації: «зайнято» - переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону |
**61*номер телефону# | Активація переадресації: «немає відповіді» — переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок |
**62*номер телефону# | Активація переадресації: «поза зоною досяжності» — переадресація, якщо Ви знаходитесь поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнено |
##002# | Відміна всіх видів переадресації |
##21# | Відміна переадресації «негайно» — безумовна переадресація всіх дзвінків |
##67# | Відміна переадресації «зайнято» — переадресайія дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону |
##61# | Відміна переадресації «немає відповіді» — переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок |
##62# | Відміна переадресації «поза зоною досяжності» — переадресація, коли Ви знаходитесь поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнено |
*#21# | Перевірити стан переадресації «негайно» — безумовна переадресація всіх дзвінків |
*#67# | Перевірити стан переадресації «зайнято» — переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону |
*#61# | Перевірити стан переадресації «немає відповіді» — переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок |
*#62# | Перевірити стан переадресації «поза зоною досяжності» — переадресація, коли Ви знаходитесь поза зоню покриття GSM або Ваш телефон вимкнено |
При використанні USSD-запитів *104*номер телефону# , *777# , *777*1# , *777*2#, *777*3# абонент має можливість самостійно обирати мову USSD-повідомлення-відповіді —українську, російську чи англійську.
За замовчуванням встановлена українська мова. Для зміни мови на російську необхідно після номера запиту перед символом # набрати *02; на англійську — *03.
Мова змінюється лише для поточного запиту.
Приклад для USSD-запиту *777#:
*777*01# або *777# — українська мова. *777*02# — російська мова. *777*03# — англійська мова. Блокування GPRS послуг
За допомогою USSD-запиту:
Блокування / розблокування здійснюється протягом доби з моменту призначення, щодо виконання абоненту приходить SMS-нотифікація.
Послуга поширюється тільки на абонентів ПрАТ «Vodafone Україна» і не надається гостьовим абонентам операторів роумінг-партнерів.
Якщо під час активного блокування «Мобільного Інтернету, WAP, Online TV», абонент відправить запит на активацію «Мобільного Інтернету в роумінгу», то крім активації Мобільного Інтернету в роумінгу також активуються послуги GPRS, WAP, Online TV в домашній мережі, тобто деактивується блокування «Мобільного інтернету, WAP, Online TV».
Щоб отримати повний доступ до управління своїм рахунком скористайтеся системою «My Vodafone».
USSD (Unstructured Supplementary Services Data) - технологія обміну даними, яка забезпечує обмін інформацією між абонентами та спеціальним сервісом мобільного оператора в режимі реального часу.
Сервіс USSD не вимагає додаткового замовлення або активації, він надається абонентам на постійній основі безкоштовно. Сервіс доступний з мобільного телефону, який працює в стандарті GSM, незалежно від моделі.
Примітка: USSD-повідомлення не зберігається в пам'яті телефону.
Основні переваги використання сервісу:
Для того щоб відправити запит, необхідно набрати встановлений порядок символів, а саме: * код запиту # і натиснути кнопку виклику.
Номера запитів | Призначення |
*110*10# *110*10*01# *110*10*02# *110*10*03# | Перевірка залишку коштів на особовому рахунку; Українська мова; Російська мова; Англійська мова; |
*110*20# | Перевірка залишку пакетних хвилин / пакета послуг; |
*110*11# | Інформація про дати та суми останніх 6-ти платежів по особовому рахунку; |
*110*12# | Інформація про суми останніх 3-х рахунків по особовому рахунку; |
*110*13# | Повна інформація по останньому рахунку; за місяць: Стан рахунку на початок місяця; Оплати за місяць (якщо були); Повернення за місяць (якщо були); Сума послуг зв'язку; Сума пенсійного фонду; Стан рахунку на кінець місяця; |
*110*14# | Інформація про кількість бонусів на особовому рахунку і сума бонусів, яку буде анулювано в ході наступного біллінга; |
*110*21# | Інформація про тарифну модель; |
*110*22# | Термін дії додаткової угоди; |
*100*код ваучера# | Поповнення рахунку за допомогою ваучера; |
*110*30# *110*301*Пароль# *110*302*Пароль# | Статус GPRS послуг (WAP, Internet, Гіпер.NET); Активація GPRS послуг; Деактивація GPRS послуг; |
*110*303*# *110*313*# *110*343*# | Інформація про послугу GPRS Internet; Інформація про послугу GPRS WAP; Інформація про послугу Гіпер.Net; |
*110*33# *110*331*Пароль# *110*332*Пароль# *110*333# | Статус послуги Передача данних; Активація Передача даних; Деактивація Передача даних; Інформація про послугу Передача даних; |
*110*50# *110*503# | Статус послуги Міжнародна лінія; Інформація про послугу Міжнародна лінія; |
*110*51# *110*513# | Статус послуги Міжнародний роумінг; Інформація про послугу Міжнародний роумінг; |
*110*52# *110*521*1*Пароль# *110*521*2*Пароль# *110*522*Пароль# *110*523# | Статус послуги Голосова пошта; Активація послуги Голосова пошта (російська мова); Активація послуги Голосова пошта (англійська мова); Деактивація послуги Голосова пошта; Інформація про послугу Голосова пошта; |
*110*53# *110*531*Пароль# *110*532*Пароль# *110*533# | Статус послуги SMS; Активація SMS; Деактивація SMS; Інформація про послугу SMS; |
*110*60# *110*601*Пароль# *110*602*Пароль# *110*603# | Статус послуги Додатковий пакет мережі; Активація послуги Додатковий пакет мережі; Деактивація послуги Додатковий пакет мережі; Інформація про послугу Додатковий пакет мережі; |
*110*61# *110*611*Пароль# *110*612*Пароль# *110*613# | Статус послуги Заборона визначення номера; Активація послуги Заборона визначення номера; Деактивація послуги Заборона визначення номера; Інформація про послугу Заборона визначення номера; |
*110*62# *110*621*Пароль# *110*622*Пароль# *110*623# | Статус послуги Детальний рахунок; Активація послуги Детальний рахунок; Деактивація послуги Детальний рахунок; Інформація про послугу Детальний рахунок; |
*110*40# *110*401*1* Пароль # *110*401*2* Пароль # *110*401*3* Пароль # *110*401*4* Пароль # *110*401*5* Пароль # *110*402* Пароль # *110*403# | Статус послуги Моя Сім'я; Активація послуги (1 номер) Моя Сім'я; Активація послуги (2 номери) Моя Сім'я; Активація послуги (3 номери) Моя Сім'я; Активація послуги (4 номери) Моя Сім'я; Активація послуги (5 номерів) Моя Сім'я; Деактивація послуги Моя Сім'я; Інформація про послугу Моя Сім'я; |
*104*номер телефона# | Запит послуги «Передзвони мені»; |
*104*0# | Інформація про кількість запитів, що залишилися, в рамках послуги «Передзвони мені»; |
*104*номер телефона*01# *104*номер телефона*02# *104*номер телефона*03# | Запит послуги «Передзвони мені» українською; Запит послуги «Передзвони мені» російською; Запит послуги «Передзвони мені» англійською; |
*104# *104*01# *104*02# *104*03# | Інструкція українською мовою; Інструкція російською мовою; Інструкція англійською мовою; |
*120# | Отримання інструкції щодо налаштування послуг; |
*120*1# | Перевірка статусу послуги «Вам дзвонили»; |
*120*11# | Активувати послугу «Вам дзвонили»; |
*120*12# | Деактивувати послугу «Вам дзвонили»; |
*120*2# | Перевірка статусу послуги «Є зв'язок»; |
*120*21# | Активувати послугу «Є зв'язок»; |
*120*22# | Деактивувати послугу «Є зв'язок»; |
*120*3# | Перевірка статусу послуги «Я на зв'язку»; |
*120*31# | Активувати послугу «Я на зв'язку»; |
*120*32# | Деактивувати послугу «Я на зв'язку»; |
*120*9# | Перевірка статусу мови супроводу послуги; |
*120*91# | Для встановлення української мови супроводу послуги; |
*120*92# | Для встановлення російської мови супроводу послуги; |
*120*93# | Для встановлення англійської мови супроводу послуги; |
*120*94# | Для встановлення української(транслит) мови супроводу послуги; |
*120*0# | Перевірка статуса режиму «День/Ніч»; |
*120*01# | Активация режиму «День/Ніч»; |
*120*02# | Деактивация режиму «День/Ніч»; |
**21*номер телефона# | Активація переадресації: «негайно» – безумовна переадресація всіх дзвінків; |
**67*номер телефона# | Активація переадресації: «зайнято» – переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону; |
**61*номер телефона# | Активація переадресації: «немає відповіді» – переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок; |
**62*номер телефона# | Активація переадресації: «поза зоною досяжності» – переадресація, коли Ви знаходитеся поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнений; |
##002# | Відміна всіх видів переадресації; |
##21# | Відміна переадресації: «негайно» – безумовна переадресація всіх дзвінків; |
##67# | Відміна переадресації: «зайнято» – переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону; |
##61# | Відміна переадресації: «немає відповіді» – переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок; |
##62# | Відміна переадресації: «поза зоною досяжності» – переадресація, коли Ви знаходитеся поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнений; |
*#21# | Перевірити стан переадресації: «негайно» – безумовна переадресація всіх дзвінків; |
*#67# | Перевірити стан переадресації: «зайнято» – переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону; |
*#61# | Перевірити стан переадресації: «немає відповіді» – переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок; |
*#62# | Перевірити стан переадресації: «поза зоною досяжності» – переадресація, коли Ви знаходитеся поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнений; |
При використанні USSD-запитів *104* номер телефону #, *110#, *110*1 #, *110*2 #, *110*3# абонент має можливість самостійно вибирати мову відповідного USSD-повідомлення - українську, російську або англійську.
За замовчуванням встановлено українську мову. Для зміни мови на російську необхідно після номера запиту перед символом # набрати *02, на англійську - *03.
Мова змінюється лише для поточного запиту.
Приклад для USSD-запиту *110#:
Для активації / деактивації послуг потрібен Пароль, який необхідно додавати наприкінці кожного запиту.
Пароль забезпечує конфіденційність управління послугами.
Якщо Ви - фізична особа, для замовлення пароля зателефонуйте до Центру Обслуговування Абонентів за номером 111. Унікальний згенерований пароль буде надісланий Вам в SMS-повідомленні протягом 2-х діб.
Юридична особа може замовити пароль, надіславши заявку на факс (044) 240 240 0 або зателефонувавши за номером (050) 462 24 00. Призначений пароль Ви дізнаєтесь з надісланого SMS або у контактної особи Вашої організації протягом 2-х діб.
У Вас є можливість вибрати для себе найкращий варіант підключення до мережі Vodafone Україна:
... щоб залишатися на зв'язку, де б Ви були!
Для того, щоб стати абонентом Передоплата, досить придбати стартовий пакет з будь-яким із запропонованих тарифів ПрАТ «ВФ Україна».
Стартовий пакет потрібно активувати, зробивши дзвінок до дати, зазначеної на його зворотному боці на території України в мережі ПрАТ «ВФ Україна». Щоб скористатися послугами зв'язку від ПрАТ «ВФ Україна», Вам необхідно мати мобільний телефон стандарту GSM 900/1800.
Якщо Ви не скористалися SIM-карткою, яка входить в стартовий пакет (тобто не зробили дзвінок до зазначеної дати), Ви не зможете скористатися послугами з цим стартовим пакетом. Після активації термін дії Вашого номера встановлюється на 30 днів з моменту дзвінка при відсутності поповнення. Після поповнення рахунку від 5 грн послуга продовжується на 365 днів. Для запобігання відключенню Вашого номера заздалегідь потурбуйтесь про продовження терміну дії. Продовжити термін дії Вашого номера можливо тільки шляхом поповнення рахунку. При кожному поповненні рахунку ваучером будь-якого номіналу термін дії Вашого номера продовжується на 365 днів з моменту поповнення рахунку.
Коди оператора ПрАТ «ВФ Україна»: 095, 050, 066, 099
Увага! При відсутності вихідних подій (наприклад, вихідних дзвінків та SMS) за номером протягом 10 місяців, тарифний пакет абонента може бути змінений на будь-якій іншій тариф, доступний для підключення.
Для того, щоб стати контрактних абонентом, потрібно вибрати тарифний пакет і підписати договір на надання послуг мобільного зв'язку з компанією ПрАТ «ВФ Україна».
Для укладення Договору / Угоди необхідно надати наступні документи та відомості:
Ви також можете скористатися будь-яким зручним для Вас способом для того, щоб оплатити свої рахунки.
Який би варіант підключення Ви не обрали, Ви завжди зможете відчути переваги користування мобільним зв'язком від ПрАТ «ВФ Україна». Адже ПрАТ «ВФ Україна» - це саме більше національне GSM/EDGE-покриття, а також можливість користуватися послугами роумінгу в мережах 375 компаній-партнерів ПрАТ «ВФ Україна» на п'яти континентах! Крім того, ПрАТ «ВФ Україна» пропонує своїм абонентам прості і вигідні тарифи і додаткову послугу «Моя Сім'я», яка дозволяє витрачати ще менше.
Якщо Ви не можете визначитися зі способом підключення, будь ласка, звертайтеся за порадою до експертів з продажу в магазинах і до офіційних дилерів.
З повними умовами використання ви можете ознайомитися за посиланням
Номери екстреного виклику:
З повними умовами використання ви можете ознайомитися за посиланням
Для отримання консультації в телефонному режимі використовуйте номер консультаційного центру +380500400111 - дзвінок безкоштовний
Також можна зв'язатися з оператором через службу On-line центр обслуговування.
Договір про надання послуг мобільного зв’язку
Форма заяви про надання послуг стільникового (мобільного) телефонного зв'язку для фізичних осіб
Договір про надання безпровідного доступу до мережі Інтернет
Термін дії номера визначає дату, до якої ви можете користуватися SIM-карткою.
Якщо це новий номер, після активації термін дії буде 30 або 60 днів (залежно від вашого тарифу).
Для продовження терміну дії номера на 370 днів поповніть рахунок на суму від 5 грн чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.
Поповнити рахунок
Під час використання мережі 4G інтернет може працювати у фоновому режимі (навіть якщо в телефоні відключена функція передачі даних).
Для уникнення небажаної тарифікації (якщо не плануєте користуватись інтернетом) рекомендуємо змінити в налаштуваннях телефону тип мережі на 3G та відключити передачу даних.
Тарифи
Для перевiрки назви свого тарифу:
Умови вашого тарифу можна знайти за посиланням
Перевiрити термiн дiї мiсячного пакетата та залишок послуг за тарифом: *101*4#
Перевiряй усю iнформацiю за номером у My Vodafone (Меню – Роздiл Тарифи)
Оплата пакета послуг за вашим тарифом знімається щомісяця. Щоб перевірити термін його дії, наберіть *101*4#.
Якщо на вашому рахунку недостатньо коштів для оплати місячного пакета послуг, автоматично підключиться денний тариф.
Як підключити пакет послуг на місяць:
Про закінчення терміну дії вашого пакета і необхідність поповнити рахунок ми повідомимо в SMS за 2 дні.
Підключити місячний пакет послуг або дізнатися дату оновлення вашого тарифу можна також у нашому додатку My Vodafone
Для зміни тарифного плану необхідно:
Увага! На сайті вказан повний перелік існуючих тарифів у компанії. Аби переглянути тарифи, доступні для переходу за вашим номером – заходьте до My Vodafone (Меню – Тарифи – Зміна тарифу). Підключити оптимальний тариф вийде в один клік.
Платіть наперед та користуйтеся своїм тарифом протягом 12 місяців – пакет послуг на місяць буде оновлюватися автоматично без будь-яких змін об’ємів послуг та обов’язкових платежів.
Якщо бажаєте підключити «Рік без абонплат» у діючому тарифі:
Якщо бажаєте перейти у новий тариф та підключити послугу «Рік без абонплат»:
Роумінг
Для отримання консультації в телефонному режимі використовуйте номер консультаційного центру
+380500400111 - дзвінок безкоштовний.
Також можна зв'язатися з оператором через службу On-line центр обслуговування.
Абонентам передплати Водафон не має потреби активувати послугу міжнародного роумінгу. Досить мати на рахунку сумy, необхідну для відправки одного SMS і суму, рівну вартості однієї хвилини розмови в залежності від місцезнаходження та відповідно до роумінгових зонових тарифів.
Для того, щоб скористатися міжнародним роумінгом, необхідно зробити перший дзвінок (активувати стартовий пакет), перебуваючи в мережі ПрАТ «ВФ Україна» на території України. Також необхідно зробити перше поповнення рахунку в мережі ПрАТ «ВФ Україна» на території України.
Залежно від особливостей мережі роумінг-партнера, Ви можете користуватися послугою одностороннього або двостороннього роумінга:
В роумінгу не надаються послуги GPRS, CSD.
Увага! Радимо внести додаткову суму на рахунок, щоб запобігти відключенню номера під час подорожі. Роумінг-тарифи є вищими за локальні, тому розрахуйте розмір суми, виходячи з запланованої кількості розмов та тривалості поїздки.
Як користуватися телефоном в роумінгу?
до поїздки
Переконайтеся, що необхідні Вам номера внесені в пам'ять телефону в міжнародному форматі разом з відповідними кодами міжнародного доступу.
Наприклад, номери в Україні повинні бути в форматі + 380 YY ХХХ ХХХХ, де:
Ви можете не змінювати ці номери після повернення, адже префікс працюватиме і в Україні.
Скасуйте всі заборони на міжнародні дзвінки через меню вашого телефону.
Якщо послугу міжнародного роумінгу ви не активуєте, але по прибуттю закордон включите ваш телефон з SIM-картою ПрАТ «ВФ Україна», всі види переадресації, які були встановлені в Україні, не будуть спрацьовувати.
Не забудьте взяти з собою зарядний пристрій та адаптер.
Завжди кладіть телефон, зарядний пристрій і адаптер до ручного багажу для гарантування максимальної безпеки та цілості телефону.
Вимкніть свій телефон перед посадкою в літак і знову увімкніть його в терміналі аеропорту прибуття.
Якщо Ви вирішили не брати телефон з собою в подорож за кордон, в разі необхідності, увімкніть переадресації вхідних дзвінків на будь-який інший локальний (український) номер телефону.
Рекомендуємо уважно перевірити встановлені умовні переадресації і, якщо немає необхідності в їх використанні, скасувати на час роумінгу всі умовні переадресації, а також переадресацію на Голосову пошту, оскільки при користуванні умовною переадресацією і зокрема переадресацією на Голосову пошту в роумінгу, при виконанні технічних умов умовної переадресації може відбутися подвійна тарифікація за вхідний дзвінок і за переадресацію - вихідний дзвінок. Ви можете зробити безумовну переадресацію вхідних дзвінків на телефон в Україні на час Вашої подорожі. В такому випадку Ви будете використовувати Ваш телефон тільки для вихідних дзвінків. Усі вхідні дзвінки будуть надходити на той номер телефону, на який ви замовили безумовну переадресацію.
Під час прибуття
Після включення Ваш телефон мережа буде обрана автоматично. Якщо автоматичного вибору мережі не відбулося, Ви можете вибрати мережу вручну, використовуючи пошукове меню телефону. Перед поїздкою прочитайте «Посібник користувача» до Вашого телефону.
Після пошуку мережі на дисплеї Вашого телефону з'явиться код місцевого оператора, який буде надавати Вам зв'язок у роумінгу.
Кожен раз набирайте номер телефону в міжнародному форматі, навіть якщо номер місцевий.
Для абонентів стандарту GSM
Наберіть: + <код країни> <код місцевості / мережі> <номер телефону>.
Наприклад, щоб зателефонувати до Запоріжжя, Україна, наберіть: + 380 612 ХХ ХХХХ, де:
Якщо у Вас виникли серйозні труднощі, телефонуйте цілодобово до Центру обслуговування абонентів (ЦОА):
з мобільного телефону за номером +380 50 0400111 - дзвінок безкоштовний;
Дзвінки в роумінгу платні (згідно з тарифами роумінг-партнера на міжнародні дзвінки).
У деяких країнах заборонено користуватися мобільним телефоном без гарнітури «Hands-Free» під час керування автомобілем.
Повний перелік таких країн: Австрія, Андорра, Боснія і Герцеговина, Гонконг, Ізраїль, Кіпр, Південна Африка, Португалія, Чехія, Бельгія, Греція, Данія, Латвія, Люксембург, Росія, Словаччина, Азербайджан, Бермудські острови, Грузія, Естонія, Ліван, Малайзія, Сінгапур, Словенія, Болгарія, Велика Британія, Єгипет, Італія, Німеччина, Польща, Франція, Швейцарія.
Цінуйте Вашу безпеку і життя! Гарнітура «Hands-Free» підвищує безпеку руху, дозволяючи Вам зберігати увагу на дорозі і водночас розмовляти по телефону за кермом
Вирушаючи за кордон, пам'ятайте, що штраф за користування мобільним телефоном без гарнітури «Hands-Free» під час керування автомобілем у декілька разів може перевищувати вартість гарнітури «Hands-Free».
Фінансові питання
Для абонентів передплати:
Деталізацію можна безкоштовно переглянути в My Vodafone (Головна – Роздiл Витрати знизу). Доступна інформація за поточний та попередній місяці. Детальна інформація та можливість відправити на e-mail є тільки за поточний і попередній місяць. Відображаються всі події: і платні, і безкоштовні (виняток – безкоштовні інтернет-сесії).
Для абонентів контракту:
Детальну інформацію щодо витрат на особовому рахунку можна отримати безкоштовно декількома способами:
Отримання деталізації платних подій на паперових носіях можливо тільки за останні 3 місяці і надається тільки в магазинах Vodafone. Вартість послуги перенесення інформації на паперовий носій становить 33 грн з ПДВ без ПФ за кожен місяць (за кожен контракт, за яким надається докладна інформація).
Замовлення послуги:
Для фізичних осіб – тільки в магазинах Vodafone. При собі необхідно мати паспорт. Деталізацію на паперовому носії може отримати тільки абонент або його представник, який має нотаріально завірене доручення на отримання такої інформації.
Для юридичних осіб – тільки в магазинах Vodafone. При собі необхідно мати паспорт, довіреність на отримання деталізації на паперовому носії та лист із зазначенням, за якими номерами і за який період необхідно надати інформацію про дзвінки.
Поповнюйте ваш рахунок в будь-який час:
Додатковий рахунок доступний тільки користувачам передплати.
Баланс додаткового рахунку можна перевірити:
Додатковий рахунок використовується на дзвінки і SMS абонентам в межах України та за кордон (крім контент-послуг); мобільний iнтернет; послуги в роумінгу і щомісячний/денний платіж.
На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
При наявності грошей на основному і додатковому рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню – з основного.
Обміняти бонуси на гроші – дізнатися більше
Для того, щоб надіслати запит на переказ коштів наберіть:
*150*номер телефону отримувача*сума переказу від 1 до 30 грн# та клавішу «виклику».
Наприклад, для переказу 5 грн на номер 0501234567 необхідно набрати запит *150*0501234567*5#.
Вартість одного переказу – 3 грн з ПДВ і ПФ для всіх клієнтів передплати. Для абонентів контракту послуга недоступна.
Для абонентів, які перебувають у роумінгу, послуга доступна тільки для прийому грошей.
Детальніше на сторінці послуги
Для здійснення вихiдних подій з номера (дзвiнок, SMS, користування iнтернетом) на рахунку повинно бути не менше 0,01 грн.
Важливо, що ця умова має бути врахована i в наступних випадках:
1. Пiсля підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць) для коректної роботи подiй за номером баланс рахунку також має складати не менше 0,01 грн.
2. При тарифiкацiї подiй з додаткового грошового рахунку (перевiрити залишок *101*10#) мiнiмальний баланс основного рахунку – 0,01 грн.
Питання щодо SIM-карти та PUK-коду
Що робити, якщо тричі неправильно введено PIN-код?
Як відновити PUK-код, якщо пластиковий тримач загубився?
Для користувачів в Україні:
1. Зателефонуйте з іншого телефона на один із номерів контакт-центру:
Для користувачів за кордоном:
1. Зателефонуйте з іншого телефона на номер:
2. Дайте відповідь на одне із запитань:
Як відновити PUK-код для контрактних номерів або зареєстрованих на паспортні дані?
Надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер та вкажіть ваш контактний номер для зв’язку.
Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин - з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.
Що робити, якщо всі спроби введення PUK-коду вичерпано?
Для зміни формату SIM-картки без зміни номера, відновлення втраченої чи пошкодженої SIM-картки, скористайтесь інструкцією.
Для заміни на eSIM – ознайомтесь з інструкцією.
Якщо протягом перших 30 днів з моменту активації нового стартового пакета або останньої заміни, SIM-картка перестала працювати, зверніться, будь ласка, в магазин Vodafone для безкоштовної заміни SIM-картки на нову.
Гарантійна заміна SIM-картки не проводиться в наступних випадках:
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:
Щоб підтвердити, що Ви є власником номера, надайте відповідь на одне із запитань:
Якщо Ваш номер зареєстровано на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номеру.
Після оформлення заявки Ви можете здійснити заміну SIM-картки у зручний час за 3 простих кроки.
«Обмеження віддаленої заміни SIM-картки» – це послуга, що додатково захистить Ваш номер від шахраїв.
З нею Ви можете бути впевненими, що заміна SIM-картки буде можливою лише при Вашому особистому зверненні:
Якщо Ваш номер обслуговується на передплаті, є незареєстрованим на паспортні дані та за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки» – для заміни втраченої чи пошкодженої SIM-картки потрібно буде обов’язково зареєструвати свій номер у магазині Vodafone.
Відключення послуги можливе:
У кожної SIM-картки є термін дії номера. Перевірити цей термін можна за допомогою запиту: *101#.
Якщо завершився термін дії SIM/USIM-карти, вона може бути заблокована оператором - абонентський номер, тарифний план, баланс рахунку та можливість отримувати вхідні дзвінки зберігаються ще впродовж 60 днів
Після завершення цього терміну обслуговування абонентського номера буде повністю припинено, але протягом ще 30 днів абонент може відновити номер, звернувшись у магазин Vodafone.
Якщо при закінченні терміну дії номера картка реєструється в мережі Vodafone, надходять вхідні дзвінки, але при цьому здійснювати вихідні події Ви не можете, то для продовження терміну дії номера достатньо поповнити рахунок на суму від 5 грн. Поповнення можна зробити будь-яким способом, крім послуги «Переказ коштів». Після кожного наступного поповнення рахунку на суму від 5 грн (крім послуги «Переказ коштів») термін дії продовжується на 370 днів.
Якщо карта не реєструється в мережі, зверніться до контактного центру для уточнення можливості відновлення такого номера:
Розблокування SIM-карти у разі відсутності вихідних подій:
Якщо карта заблокована в разі відсутності вихідних подій (дзвінки, SMS, користування мобільним інтернетом) більш ніж 180 днів, то для продовження терміну дії номера достатньо поповнити рахунок на суму від 5 грн. Поповнення можна зробити будь-яким способом, крім послуги «Переказ коштів». Після кожного наступного поповнення рахунку на суму від 5 грн (крім послуги «Переказ коштів») термін дії продовжується на 370 днів.
Вся інформація щодо реєстрації номера передплати на персональні дані – тут
Клієнт Передплати має можливість безкоштовно перейти на Контрактну форму обслуговування зі збереженням свого номера телефону та SIM-картки.
Для цього потрібно:
Під час оформлення заявки Ви можете обрати будь-який доступний тарифний план для Контрактних клієнтів.
Важливо!
Перехід на Контрактну форму обслуговування можливий не раніше ніж через 30 днів з моменту активації номера на Передплаті.
Для активації номера на умовах Контрактного обслуговування потрібно буде поповнити рахунок на суму авансу, що залежить обраного тарифного плану. Якщо на Вашому рахунку Передплати залишаться кошти – вони будуть перенесені на особовий рахунок Контрактного обслуговування після підписання Договору.
Перед оформленням заявки, рекомендуємо ознайомитись із Договором.
Переоформлення номера надається тільки за згодою поточного і нового власників при зверненні в магазин Vodafone.
Якщо номер оформлений на фізичну особу:
Зверніться в магазин Vodafone разом з поточним власником номера.
Поточному та новому власникам необхідно надати оригінал паспорта громадянина України чи ID-картку та РНОКПП (ІПН) або додаток Дія з відображенням ID-картки.
Якщо номер оформлений на юридичну особу:
Для отримання дозволу на переоформлення номера, будь ласка, зверніться до співробітника, відповідального за мобільний зв'язок у Вашій компанії.
Після отримання дозволу зверніться в магазин Vodafone.
При собі необхідно мати заяву на переоформлення номера або довіреність від компанії, оригінал паспорта чи ID-картки та РНОКПП (ІПН) або додаток Дія з відображенням ID-картки.
Важлива інформація:
Вартість послуги – 34.74 грн, сума знімається з рахунку клієнта, на якого переоформлюється номер.
Баланс і бонусні бали не переносяться.
Якщо на номері є діюча додаткова угода, всі умови і зобов'язання переносяться на нового власника.
У жодному випадку не передавайте третім особам інформацію стосовно Вашого номера:
Ця інформація може бути використана шахраями для отримання доступу до Вашої SIM-картки.
Зверніть увагу:
співробітники Vodafone ніколи не телефонують для уточнення цієї інформації. Повідомляйте дані нашому співробітнику тільки у випадку самостійного звернення.
Для безпеки номера передплаченої форми обслуговування, рекомендуємо зареєструвати свій номер на паспортні дані або перейти на контрактну форму обслуговування.
SMS
SMS (Short Message Service) – це послуга відправки та отримання коротких текстових повідомлень для спілкування з друзями та знайомими.
Довжина одного SMS:
Якщо телефон було вимкнено – повідомлення зберігаються протягом 3 діб.
Вартість відправки одного SMS на номери українських та закордонних операторів встановлюється згідно з вашим тарифним планом. Переглянути тарифи
Оберіть контакт з телефонної книги або введіть номер у міжнародному форматі:
+ <код країни> <код оператора> <номер телефону>
В налаштуваннях вашого телефону перевірте номер SMS-центру: +38050000501
Питання не вирішено? Зателефонуйте нам:
111 — безкоштовно з мобільного Vodafone Україна в Україні;
0800 400 111 — консультація щодо тарифів та послуг Vodafone Україна для абонентів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні)
Повернутися до всіх запитань