Допомога абонентам
Для абонентів передплати
Термін дії номера cтановить 370 днів з моменту останнього поповнення рахунку.
Якщо ви не поповнювали рахунок, термін дії номера – 30/60 днів з моменту здійснення першого дзвінка (залежно від вашого тарифу).
- за комбінацією для перевірки рахунку: *101#
- або у застосунку My Vodafone (розділ «Більше» → «Деталі профілю»).
Якщо з моменту закінчення терміну дії номера минуло:
- Менше 60 днів:
поповніть рахунок від 5 грн (окрім «Переказу коштів»). Після цього ваш номер розблокується. Ви зможете телефонувати і користуватися інтернетом.
- Більше 60, але менше 90 днів:
зателефонуйте за номером 111 та залиште заявку. Як тільки ваш номер буде знову зареєстрований у мережі, поповніть рахунок від 5 грн (окрім «Переказу коштів»). Це треба зробити не раніше, ніж наступного дня, і не пізніше, ніж через 7 днів. Після цього номер буде розблокований, і ви зможете знову телефонувати та користуватися інтернетом.
- Понад 90 днів:
ваш номер неможливо відновити. При цьому залишок невикористаних коштів на вашому рахунку не повертається.
Рекомендуємо завантажити застосунок My Vodafone, аби легко і зручно вирішувати питання за вашим номером.
Про все важливе ми також нагадаємо вам у SMS.
Підключення пакета послуг на місяць відбувається автоматично за умови, якщо на вашому рахунку достатньо коштів для зняття місячної оплати.
Перевірити, чи підключений пакет послуг на місяць: *101#
- Завершіть усі інтернет-сесії на вашому телефоні (увімкніть/вимкніть режим «У літаку»).
- Перевірте рахунок: *101#
- Якщо на вашому рахунку недостатньо коштів, наберіть *101*4# і дізнайтеся необхідну суму поповнення. Після цього поповніть рахунок на вказану суму.
- Наберіть комбінацію для підключення пакета на місяць: *101*444# і кнопку виклику.
Дочекайтеся SMS про успішне підключення місячного тарифу та нарахування пакетів послуг (гігабайтів, хвилин і SMS).
- у застосунку My Vodafone
- на сайті
- у магазинах Vodafone
Мінімальна сума поповнення: 5 грн (окрім послуги «Переказ коштів»).
Для абонентів контрактної форми
Блокування номера за перевищення кредитного ліміту
Якщо сума заборгованості на рахунку перевищує встановлений кредитний ліміт:
- після зняття місячної оплати за тариф,
- при використанні платних послуг.
Блокування відбувається 1-го числа або в будь-який день місяця.
Внесіть на свій рахунок оплату в розмірі суми заборгованості +0,01 грн.
Щоб уникнути блокування номера:
- наприкінці місяця перевірте баланс особового рахунку – у My Vodafone або наберіть *110*10#
- завчасно внесіть на рахунок суму вартості вашого тарифу на наступний місяць.
Рахунок за попередній місяць потрібно сплатити:
- до 15-го числа поточного місяця (умова не діє в разі перевищення кредитного ліміту).
За день до дати блокування ми обов'язково надішлемо вам SMS, аби ви вчасно сплатили рахунок і знову користувалися нашими послугами.
Всю інформацію про свій номер ви також можете дізнатися в застосунку My Vodafone
Кредитний ліміт
Суму кредитного ліміту за вашим номером можна дізнатися в застосунку My Vodafone (розділ «Деталі номера»).