Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"
Відновлення PIN/PUK SIM-картки
open

Що робити, якщо тричі неправильно введено PIN-код?

  1. Ваш телефон попросить ввести PUK-код.
  2. Знайдіть PUK-код на пластиковому тримачі від SIM-картки і введіть його.
  3. Встановіть новий PIN-код – і SIM-картка буде розблокована.

Як відновити PUK-код, якщо пластиковий тримач загубився?

Для користувачів в Україні:

1. Зателефонуйте з іншого телефона на один із номерів контакт-центру:

  • 111 (безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні)
  • 0800 400 111 (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).

Для користувачів за кордоном:

1. Зателефонуйте з іншого телефона на номер:

  • +380 500 400 111 (безкоштовно з мобільного Vodafone в роумінгу).

2. Дайте відповідь на одне із запитань:

  • два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…);
  • IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка.

Як відновити PUK-код для контрактних номерів або зареєстрованих на паспортні дані?

Надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер та вкажіть ваш контактний номер для зв’язку.

Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин - з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Що робити, якщо всі спроби введення PUK-коду вичерпано?

  1. Замініть SIM-картку згідно з інструкцією для подальшого користування номером.
Як змінити формат SIM-картки або відновити втрачену чи пошкоджену SIM?
open

Для зміни формату SIM-картки без зміни номера, відновлення втраченої чи пошкодженої SIM-картки, скористайтесь інструкцією.

Для заміни на eSIM – ознайомтесь з інструкцією.

Гарантійна заміна SIM-картки
open

Якщо протягом перших 30 днів з моменту активації нового стартового пакета або останньої заміни, SIM-картка перестала працювати, зверніться, будь ласка, в магазин Vodafone для безкоштовної заміни SIM-картки на нову.

Гарантійна заміна SIM-картки не проводиться в наступних випадках:

  • SIM-картка була заблокована в результаті 10 спроб введення неправильного PUK-коду;
  • на SIM-картці виявлені тріщини, пошкодження, подряпини або інші дефекти, спричинені механічними пошкодженнями або температурним чи іншим впливом.
Як терміново заблокувати SIM-картку?
open

Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222  (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222  (безкоштовно з усіх мереж в Україні).

Щоб підтвердити, що Ви є власником номера, надайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, які вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які Ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за виключенням коротких номерів та номерів, які починаються з 0-800/900…).

Якщо Ваш номер зареєстровано на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номеру.

Після оформлення заявки Ви можете здійснити заміну SIM-картки у зручний час за 3 простих кроки.

Обмеження віддаленої заміни SIM-картки
open

«Обмеження віддаленої заміни SIM-картки» – це послуга, що додатково захистить Ваш номер від шахраїв.

З нею Ви можете бути впевненими, що заміна SIM-картки буде можливою лише при Вашому особистому зверненні:

  • дистанційна заміна буде доступною лише при зверненні з Вашого номера телефону;
  • у випадку втрати SIM-картки чи її виходу з ладу – замінити SIM буде можливо лише при зверненні у магазин Vodafone з паспортом чи ID-карткою або додатком Дія з відображенням ID-картки.

Якщо Ваш номер обслуговується на передплаті, є незареєстрованим на паспортні дані та за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки» – для заміни втраченої чи пошкодженої SIM-картки потрібно буде обов’язково зареєструвати свій номер у магазині Vodafone.


Відключення послуги можливе:

  • для незареєстрованих клієнтів передплати - лише за умови проведення реєстрації персональних даних при особистому зверненні в магазин Vodafone з оригіналом вашого паспорту/ ID-карткою чи з додатком Дія з відображенням ID-картки.
  • для зареєстрованих клієнтів передплати – при особистому зверненні в магазин Vodafone з оригіналом документу (паспортом чи ID-карткою), на який зареєстровано номер чи з додатком Дія з відображенням ID-картки.
  • для фізичних осіб контрактної форми обслуговування – при особистому зверненні в магазин Vodafone з оригіналом документа (паспортом/ ID-карткою), на який зареєстровано номер чи з додатком Дія з відображенням ID-картки.
  • для юридичних осіб контрактної форми обслуговування – запитом на VipZakaz, при зверненні до відповідальної особи вашої компанії або до магазину Vodafone з довіреністю на фірмовому бланку вашої компанії та оригіналом паспорту/ ID-карткою чи додатком Дія з відображенням ID-картки.
Якщо SIM-карта тривалий час не використовувалася/номер не поповнювався
open

У кожної SIM-картки є термін дії номера. Перевірити цей термін можна за допомогою запиту: *101#.

Якщо завершився термін дії SIM/USIM-карти, вона може бути заблокована оператором - абонентський номер, тарифний план, баланс рахунку та можливість отримувати вхідні дзвінки зберігаються ще впродовж 60 днів

Після завершення цього терміну обслуговування абонентського номера буде повністю припинено, але протягом ще 30 днів абонент може відновити номер, звернувшись у магазин Vodafone.

Якщо при закінченні терміну дії номера картка реєструється в мережі Vodafone, надходять вхідні дзвінки, але при цьому здійснювати вихідні події Ви не можете, то для продовження терміну дії номера достатньо поповнити рахунок на суму від 5 грн. Поповнення можна зробити будь-яким способом, крім послуги «Переказ коштів». Після кожного наступного поповнення рахунку на суму від 5 грн (крім послуги «Переказ коштів») термін дії продовжується на 370 днів.

Якщо карта не реєструється в мережі, зверніться до контактного центру для уточнення можливості відновлення такого номера:

  • 111  – безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні;
  • 0800 400 111  – для абонентів інших операторів (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).


Розблокування SIM-карти у разі відсутності вихідних подій:

Якщо карта заблокована в разі відсутності вихідних подій (дзвінки, SMS, користування мобільним інтернетом) більш ніж 180 днів, то для продовження терміну дії номера достатньо поповнити рахунок на суму від 5 грн. Поповнення можна зробити будь-яким способом, крім послуги «Переказ коштів». Після кожного наступного поповнення рахунку на суму від 5 грн (крім послуги «Переказ коштів») термін дії продовжується на 370 днів.

Як зареєструвати на себе свій номер передплати?
open

Вся інформація щодо реєстрації номера передплати на персональні дані – тут 

Як перейти з Передплати на Контракт?
open

Клієнт Передплати має можливість безкоштовно перейти на Контрактну форму обслуговування зі збереженням свого номера телефону та SIM-картки.

Для цього потрібно:

  • звернутись у магазин Vodafone з робочою SІМ-картку зі своїм номером (це важливо, адже спочатку потрібно буде пройти ідентифікацію за кодом SMS);
  • та надати оригінал паспорта громадянина України чи ID-картку та РНОКПП (ІПН) або додаток «Дія» з відображенням ID-картки.

Під час оформлення заявки Ви можете обрати будь-який доступний тарифний план для Контрактних клієнтів.

Важливо!

Перехід на Контрактну форму обслуговування можливий не раніше ніж через 30 днів з моменту активації номера на Передплаті.
Для активації номера на умовах Контрактного обслуговування потрібно буде поповнити рахунок на суму авансу, що залежить обраного тарифного плану. Якщо на Вашому рахунку Передплати залишаться кошти – вони будуть перенесені на особовий рахунок Контрактного обслуговування після підписання Договору.

Перед оформленням заявки, рекомендуємо ознайомитись із Договором.

Як переоформити контрактний номер на іншого власника?
open

Переоформлення номера надається тільки за згодою поточного і нового власників при зверненні в магазин Vodafone.


Якщо номер оформлений на фізичну особу:

Зверніться в магазин Vodafone разом з поточним власником номера.

Поточному та новому власникам необхідно надати оригінал паспорта громадянина України чи ID-картку та РНОКПП (ІПН) або додаток Дія з відображенням ID-картки.


Якщо номер оформлений на юридичну особу:

Для отримання дозволу на переоформлення номера, будь ласка, зверніться до співробітника, відповідального за мобільний зв'язок у Вашій компанії.

Після отримання дозволу зверніться в магазин Vodafone.

При собі необхідно мати заяву на переоформлення номера або довіреність від компанії, оригінал паспорта чи ID-картки та РНОКПП (ІПН) або додаток Дія з відображенням ID-картки.


Важлива інформація:

Вартість послуги – 34.74 грн, сума знімається з рахунку клієнта, на якого переоформлюється номер.

Баланс і бонусні бали не переносяться.

Якщо на номері є діюча додаткова угода, всі умови і зобов'язання переносяться на нового власника.

Як захистисти себе від шахраїв?
open

У жодному випадку не передавайте третім особам інформацію стосовно Вашого номера:

  • PUK-код
  • Дані документів
  • Номери, з якими Ви спілкуєтесь
  • IMEI Вашого пристрою
  • SMS-коди, які надходять на Ваш номер

 

Ця інформація може бути використана шахраями для отримання доступу до Вашої SIM-картки.

Зверніть увагу:

співробітники Vodafone ніколи не телефонують для уточнення цієї інформації. Повідомляйте дані нашому співробітнику тільки у випадку самостійного звернення.

Для безпеки номера передплаченої форми обслуговування, рекомендуємо зареєструвати свій номер на паспортні дані або перейти на контрактну форму обслуговування.