На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Що робити, якщо тричі неправильно введено PIN-код?
Як відновити PUK-код, якщо пластиковий тримач загубився?
Для користувачів в Україні:
1. Зателефонуйте з іншого телефона на один із номерів контакт-центру:
Для користувачів за кордоном:
1. Зателефонуйте з іншого телефона на номер:
2. Дайте відповідь на одне із запитань:
Як відновити PUK-код для контрактних номерів або зареєстрованих на паспортні дані?
Надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер та вкажіть ваш контактний номер для зв’язку.
Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин - з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.
Що робити, якщо всі спроби введення PUK-коду вичерпано?
Для зміни формату SIM-картки без зміни номера, відновлення втраченої чи пошкодженої SIM-картки, скористайтесь інструкцією.
Для заміни на eSIM – ознайомтесь з інструкцією.
Якщо протягом перших 30 днів з моменту активації нового стартового пакета або останньої заміни, SIM-картка перестала працювати, зверніться, будь ласка, в магазин Vodafone для безкоштовної заміни SIM-картки на нову.
Гарантійна заміна SIM-картки не проводиться в наступних випадках:
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:
Щоб підтвердити, що Ви є власником номера, надайте відповідь на одне із запитань:
Якщо Ваш номер зареєстровано на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номеру.
Після оформлення заявки Ви можете здійснити заміну SIM-картки у зручний час за 3 простих кроки.
«Обмеження віддаленої заміни SIM-картки» – це послуга, що додатково захистить Ваш номер від шахраїв.
З нею Ви можете бути впевненими, що заміна SIM-картки буде можливою лише при Вашому особистому зверненні:
Якщо Ваш номер обслуговується на передплаті, є незареєстрованим на паспортні дані та за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки» – для заміни втраченої чи пошкодженої SIM-картки потрібно буде обов’язково зареєструвати свій номер у магазині Vodafone.
Відключення послуги можливе:
У кожної SIM-картки є термін дії номера. Перевірити цей термін можна за допомогою запиту: *101#.
Якщо завершився термін дії SIM/USIM-карти, вона може бути заблокована оператором - абонентський номер, тарифний план, баланс рахунку та можливість отримувати вхідні дзвінки зберігаються ще впродовж 60 днів
Після завершення цього терміну обслуговування абонентського номера буде повністю припинено, але протягом ще 30 днів абонент може відновити номер, звернувшись у магазин Vodafone.
Якщо при закінченні терміну дії номера картка реєструється в мережі Vodafone, надходять вхідні дзвінки, але при цьому здійснювати вихідні події Ви не можете, то для продовження терміну дії номера достатньо поповнити рахунок на суму від 5 грн. Поповнення можна зробити будь-яким способом, крім послуги «Переказ коштів». Після кожного наступного поповнення рахунку на суму від 5 грн (крім послуги «Переказ коштів») термін дії продовжується на 370 днів.
Якщо карта не реєструється в мережі, зверніться до контактного центру для уточнення можливості відновлення такого номера:
Розблокування SIM-карти у разі відсутності вихідних подій:
Якщо карта заблокована в разі відсутності вихідних подій (дзвінки, SMS, користування мобільним інтернетом) більш ніж 180 днів, то для продовження терміну дії номера достатньо поповнити рахунок на суму від 5 грн. Поповнення можна зробити будь-яким способом, крім послуги «Переказ коштів». Після кожного наступного поповнення рахунку на суму від 5 грн (крім послуги «Переказ коштів») термін дії продовжується на 370 днів.
Вся інформація щодо реєстрації номера передплати на персональні дані – тут
Клієнт Передплати має можливість безкоштовно перейти на Контрактну форму обслуговування зі збереженням свого номера телефону та SIM-картки.
Для цього потрібно:
Під час оформлення заявки Ви можете обрати будь-який доступний тарифний план для Контрактних клієнтів.
Важливо!
Перехід на Контрактну форму обслуговування можливий не раніше ніж через 30 днів з моменту активації номера на Передплаті.
Для активації номера на умовах Контрактного обслуговування потрібно буде поповнити рахунок на суму авансу, що залежить обраного тарифного плану. Якщо на Вашому рахунку Передплати залишаться кошти – вони будуть перенесені на особовий рахунок Контрактного обслуговування після підписання Договору.
Перед оформленням заявки, рекомендуємо ознайомитись із Договором.
Переоформлення номера надається тільки за згодою поточного і нового власників при зверненні в магазин Vodafone.
Якщо номер оформлений на фізичну особу:
Зверніться в магазин Vodafone разом з поточним власником номера.
Поточному та новому власникам необхідно надати оригінал паспорта громадянина України чи ID-картку та РНОКПП (ІПН) або додаток Дія з відображенням ID-картки.
Якщо номер оформлений на юридичну особу:
Для отримання дозволу на переоформлення номера, будь ласка, зверніться до співробітника, відповідального за мобільний зв'язок у Вашій компанії.
Після отримання дозволу зверніться в магазин Vodafone.
При собі необхідно мати заяву на переоформлення номера або довіреність від компанії, оригінал паспорта чи ID-картки та РНОКПП (ІПН) або додаток Дія з відображенням ID-картки.
Важлива інформація:
Вартість послуги – 34.74 грн, сума знімається з рахунку клієнта, на якого переоформлюється номер.
Баланс і бонусні бали не переносяться.
Якщо на номері є діюча додаткова угода, всі умови і зобов'язання переносяться на нового власника.
У жодному випадку не передавайте третім особам інформацію стосовно Вашого номера:
Ця інформація може бути використана шахраями для отримання доступу до Вашої SIM-картки.
Зверніть увагу:
співробітники Vodafone ніколи не телефонують для уточнення цієї інформації. Повідомляйте дані нашому співробітнику тільки у випадку самостійного звернення.
Для безпеки номера передплаченої форми обслуговування, рекомендуємо зареєструвати свій номер на паспортні дані або перейти на контрактну форму обслуговування.