Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"
Як дізнатися свій тариф?
open

Для перевiрки назви свого тарифу:

  • наберіть *101#
  • зателефонуйте 111*1

Умови вашого тарифу можна знайти за посиланням
Перевiрити термiн дiї мiсячного пакетата та залишок послуг за тарифом: *101*4#

Перевiряй усю iнформацiю за номером у My Vodafone (Меню – Роздiл Тарифи)

Як підключити місячний пакет?
open

Оплата пакета послуг за вашим тарифом знімається щомісяця. Щоб перевірити термін його дії, наберіть *101*4#.
Якщо на вашому рахунку недостатньо коштів для оплати місячного пакета послуг, автоматично підключиться денний тариф.

Як підключити пакет послуг на місяць:

  • поповніть рахунок, аби на ньому була достатня сума для оплати пакета;
  • наберіть *101*444#;
  • перезавантажте телефон (або увімкніть/вимкніть режим літака) для активації пакета послуг;
  • дочекайтеся SMS про підключення місячного пакета.

Про закінчення терміну дії вашого пакета і необхідність поповнити рахунок ми повідомимо в SMS за 2 дні.
Підключити місячний пакет послуг або дізнатися дату оновлення вашого тарифу можна також у нашому додатку My Vodafone

Як змінити тариф?
open

Для зміни тарифного плану необхідно:

  • обрати тариф;
  • перевірити, аби на рахунку була достатня сумма для переходу та оплати першого місячного пакету;
  • набрати комбінацію для зміни тарифу;
  • дочекайтися SMS про підключення пакету послуг.

Увага! На сайті вказан повний перелік існуючих тарифів у компанії. Аби переглянути тарифи, доступні для переходу за вашим номером – заходьте до My Vodafone (Меню – Тарифи – Зміна тарифу). Підключити оптимальний тариф вийде в один клік.

Як підключити «Рік без абонплат»?
open

Платіть наперед та користуйтеся своїм тарифом протягом 12 місяців – пакет послуг на місяць буде оновлюватися автоматично без будь-яких змін об’ємів послуг та обов’язкових платежів.

Якщо бажаєте підключити «Рік без абонплат» у діючому тарифі:

  • переконайтесь, що на рахунку достатня сумма;
  • наберіть *365#
  • дочекайтеся SMS про підключення послуги.

Якщо бажаєте перейти у новий тариф та підключити послугу «Рік без абонплат»:

  • переконайтесь, що на рахунку достатня сумма (перший місяць оплати за тариф + вартість послуги на рік);
  • наберіть комбінацію для зміни тарифу;
  • дочекайтеся SMS про зміну тарифу;
  • дочекайтеся SMS про підключення тарифу;
  • наберіть *365# для підключення послуги на рік;
  • дочекайтеся SMS про підключення послуги.
Потрібна допомога? Відкрийте чат