loading

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Передплата

Контракт

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G
open

Крок 1

Купіть спеціальний стартовий пакет для відновлення та заміни SIM-картки на нашому сайті з безкоштовною доставкою.
Оплачуйте лише вартість стартового пакета – 25 грн.
Отримайте замовлення у зручному відділенні Нової Пошти чи Укрпошти. Доставка здійснюється безкоштовно.

Крок 2

Після отримання стартового пакета для відновлення та заміни SIM-картки:

  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію 222 (безкоштовно з будь-якого номера Vodafone Україна);
  • повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM-картки (цифри, які вказані на новому стартовому пакеті або на пластиковому тримачі під штрихкодом).

Номер буде перенесено на нову SIM-картку одразу.

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій для користування вашим номером.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тарифний план і всі підключені послуги на момент заміни SIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку;
  • контакти в телефонній книзі, які були збережені на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх з SIM-картки на ваш пристрій. В разі потреби, зверніться до інструкції виробника вашого пристрою.

Також ви можете замінити SIM-картку у найближчому магазині Vodafone

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)
open

Крок 1

Купіть спеціальний стартовий пакет для відновлення та заміни SIM-картки на нашому сайті з безкоштовною доставкою.
Оплачуйте лише вартість стартового пакета – 25 грн.
Отримайте замовлення у зручному відділенні Нової Пошти чи Укрпошти. Доставка здійснюється безкоштовно.

Крок 2

Після отримання стартового пакета для відновлення та заміни SIM-картки, зателефонуйте за номером:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні)

далі:

  • назвіть номер, який потрібно відновити;
  • надайте відповідь оператору на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, які вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки);
    – IMEI пристрою, у якому знаходилась стара SIM-картка;
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, які починаються з 0800/900…);
  • повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM-картки (цифри, які вказані на новому стартовому пакеті або на пластиковому тримачі під штрихкодом).

Зверніть увагу!
Щоб виконати заміну SIM-картки у випадку неуспішної ідентифікації – необхідно звернутись у магазин з документом, що засвідчує особу та зареєструвати свій номер телефону.


Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій для користування вашим номером.
Зверніть увагу!
Номер буде перенесено на нову SIM-картку впродовж 60 хвилин.

Важливо!

  • стан поточного рахунку, тарифний план і всі підключені послуги на момент заміни SIM-картки будуть перенесені на нову USIM-картку;
  • контакти в телефонній книзі, які були збережені на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо виконувати резервне копіювання телефонної книги. В разі потреби, зверніться до інструкції виробника вашого пристрою.

Також ви можете замінити SIM-картку у найближчому магазині Vodafone

Термінове блокування SIM-карти
open

Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні)

Щоб підтвердити, що ви є власником номера, надайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, які вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за виключенням коротких номерів та номерів, які починаються з 0800/900…)

Після оформлення заявки ви можете здійснити заміну SIM-картки у зручний час за 3 простих кроки

Заміна SIM-картки для зареєстрованих абонентів передплати
open

Крок 1

Зверніться у магазин з оригіналом документу, на який зареєстровано номер телефону.

Крок 2

Купіть у магазині стартовий пакет для відновлення та заміни SIM-картки.

Крок 3

Для заміни поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G – надайте код підтверждення з SMS. Номер буде перенесено на нову SIM-картку одразу.

Для відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу) – для проходження ідентифікації надайте співробітнику оригінал документу, на який виконана реєстрація. Номер буде перенесено на нову SIM-картку впродовж 60 хвилин.

Як дізнатись PIN/PUK код?
open

Якщо Ви три рази невірно ввели PIN-код, більшість телефонів запитують PUK-код, який вказаний на пластиковому тримачі від Вашої SIM-картки.

Після введення PUK-коду необхідно встановити новий PIN-код і телефон розблокується.

Якщо пластиковий тримач не зберігся, PUK-код можна відновити одним із наступних способів:

  • 111 (безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні);
  • 0800 400 111 (безкоштовно з будь-якого номера в Україні);
  • зв'язатися зі співробітником служби Online-центру обслуговування ;
  • подзвонити до оператора за номером 111 (безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні) або 0 (800) 400 000 (для абонентів інших операторів (безкоштовно з будь-якого номера в Україні);

Щоб підтвердити, що Ви є користувачем номера надайте відповідь на одне із запитань:

  • Два номери , на які Ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за виключенням коротких номерів та номерів, які починаються з 0-800/900…).

Якщо PUK-код був заблокований, Вам необхідно скласти заявку на відновлення номера і отримати дублікат SIM-картки у магазині Vodafone.

Як зареєструвати свій номер?
open

Ви можете зареєструвати свій номер на фізичну або юридичну особу одним із способів:

Для економії вашого часу, заздалегідь заповніть заяву для фізичних або юридичних осіб. З прикладом заповнення заяви можна ознайомитись тут

Для реєстрації номера вам потрібно назвати код, який буде відправлений в SMS, тому при зверненні в магазин не забудьте взяти з собою SIM-карту.

Для реєстрації номера на фізичну особу ви можете надати оригінал одного з документів та довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру:

  • паспорт громадянина України (ID – картка з електронним безконтактним носієм);
  • паспорт громадянина України (ID – картка без електронного безконтактного носія);
  • паспорт громадянина України (у вигляді книжечки);
  • паспорт громадянина України, до якого внесені дані про місце реєстрації в АРК «Крим» з обов‘язковою довідкою про взяття на облік особи, що переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції;
  • тимчасове посвідчення, що підтверджує особу громадянина України (видається в разі втрати паспорта громадянина України); посвідчення біженця (для біженців).

Для реєстрації номера на юридичну особу потрібно надати:

  • найменування юр. особи;
  • ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ;
  • юридичну адресу.

Ви можете зареєструвати один або відразу декілька своїх номерів.

Перевірити факт реєстрації номера можна за посиланням

Обмеження віддаленої заміни SIM-картки
open

Для додаткового захисту Вашого номера від шахраїв підключіть послугу «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки»:

  • звернувшись до оператора за номером 111 (безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні) або за номером 0800 400 111 (безкоштовно з будь-якого номера в Україні)
  • самостійно через додаток My Vodafone

Щоб виконати заміну SIM-картки у разі її втрати або змінити формат на 4G Ready *, зареєструйте свій номер у будь-якому магазині Vodafone.

*при заміні формату SIM реєстрація номеру не є обов’язковою

Після підключення даної послуги замінити SIM-картку зможе тільки та людина, на кого вона зареєстрована. Для цього потрібно особисто звернутися в магазин Vodafone з оригіналом документа, на який зареєстрований номер.

Як захистити себе від шахраїв?
open

Ми піклуємось про захист Ваших персональних даних та просимо Вас не передавати третім особам інформацію стосовно вашого номера:

  • кодове слово
  • PUK-код
  • серійний номер SIM-картки
  • номери телефонів абонентів, з якими Ви спілкуєтесь
  • SMS-коди, які надходять на ваш номер.

Дана інформація може бути використана шахраями для отримання доступу до Вашої SIM-картки.
Також зверніть увагу, що Vodafone не телефонує Вам для уточнення цієї інформації.
Будьте уважні!

Якщо SIM/USIM-картка тривалий час не використовувалася?
open

У кожної SIM/USIM-карти є термін дії номера. Після активації карти він становить:

Термін дії
Назва тарифу Vodafone
30 днів
SuperNet Start, SuperNet Pro, SuperNet UNLIM, Family+, RED EXTRA XS-2
60 днів
Family, SuperNet Pro (в межах спеціальних умов), SuperNet Turbo, Joice, UNLIM 3G, UNLIM 3G+, RED S/M/L/XS+, RED EXTRA XS, RED EXTRA S, Device M, Light+, Zahid
90 днів
Device S


Після кожного наступного поповнення рахунку на суму від 5 грн (крім послуги «Переказ коштів») термін дії продовжується на 365 днів. Перевірити термін дії номера можна за допомогою запиту: *101#

Якщо термін дії номера минув, карта може бути заблокована оператором.

Після завершення терміну дії номера Vodafone Передплата надання послуг буде обмежене оператором. Абонентський номер, тарифний план, баланс рахунку та можливість отримувати вхідні дзвінки зберігаються ще впродовж 60 днів. Після завершення цього терміну, обслуговування абонентського номера буде повністю припинине, але протягом ще 30 днів абонент може відновити номер, звернувшись до компанії Vodafone.

Також карта може бути заблокована в разі відсутності вихідних подій (дзвінків, SMS, користування мобільним інтернетом) більше ніж 180 днів.
Якщо при закінченні терміну дії номера картка реєструється в мережі Vodafone, надходять вхідні дзвінки, але при цьому здійснювати вихідні дзвінки ви не можете – для продовження терміну дії номера достатньо поповнити рахунок на суму від 5 грн. Поповнення можна зробити будь-яким способом, крім послуги «Переказ коштів».
Якщо карта не реєструється в мережі – зверніться до компанії Vodafone для уточнення можливості відновлення такого номера:
111  – безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні;
0800 400 111  – для абонентів інших операторів (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).

Як замінити втрачену SIM/USIM-картку на нову?
open

Якщо Ви загубили SIM/USIM-картку, такого для отримання нової у форматі mini-micro-nano, Ви можете з паспортом звернутися до найближчого Центру продажу та обслуговування Vodafone Україна.

Як замінити пошкоджену SIM/USIM-картку на нову?
open

Якщо Ви пошкодили SIM/USIM-картку, то для отримання нової у форматі mini-micro-nano, Ви можете з паспортом звернутися до найближчого Центру продажу та обслуговування Vodafone Україна.

Якщо номер заблокований невірним введенням PIN/PUK коду?
open

Якщо Ви невірно ввели PIN-код, скористайтеся PUK-кодом (PUK-код вказаний на пластиковій картці, що знаходиться у стартовому пакеті).

Якщо Ви десять разів поспіль невірно введете PUK-код, Вашу SIM/USIM-картку буде заблоковано. У разі втрати або блокування PUK-коду звертайтеся за номерами:

111 - безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні

0800 400 111 - для абонентів інших операторів (безкоштовно з будь-якого номера в Україні)

В процесі спілкування з оператором Вам необхідно підтвердити, що Ви – власник картки, для цього необхідно надати PUK-код (альтернатива – кодове слово або відповіді на питання щодо роботи Вашого номера) та залишити паспортні дані для отримання нової USIM-картки в   Центрах продажу та обслуговування абонентів Vodafone Україна.

Якщо SIM/USIM-картка тривалий час не використовувалася?
open

Якщо Ваш номер був заблокований за заборгованістю та Ви протягом трьох місяців не користувалися послугами зв’язку, надання послуг зі сторони оператора може бути припинено. Ви можете з паспортом звернутися до найближчого  Центру продажу та обслуговування Vodafone Україна для уточнення можливості відновлення номера/картки та контрактного підключення.

Як переоформити номер на іншого користувача?
open

Переоформлення номера надається тільки за згодою поточного і нового користувача при зверненні в магазин Vodafone.

Якщо номер оформлений на фізичну особу:

  • Зверніться в магазин Vodafone разом з поточним користувачем номера.
  • Новому користувачу необхідно мати при собі оригінал паспорта громадянина України та ідентифікаційний код.
  • Поточному користувачу досить надати оригінал документа, що посвідчує особу.

Якщо номер оформлений на юридичну особу:

  • Для отримання дозволу на переоформлення номера, будь ласка, зверніться до співробітника, відповідального за мобільний зв'язок у Вашій компанії.
  • Після отримання дозволу зверніться в магазин Vodafone.
  • При собі необхідно мати заяву на переоформлення номера або довіреність від компанії, оригінал паспорта громадянина України та ідентифікаційний код.

Важлива інформація:

  • Вартість послуги - 34.74 грн, сума знімається з рахунку клієнта на якого переоформлюється номер.
  • Баланс і бонусні бали не переносяться.
  • Якщо на номері є діюча додаткова угода, всі умови і зобов'язання переносяться на нового користувача.
Потрібна допомога? Відкрийте чат