Якщо SIM/USIM-картка тривалий час не використовувалася?
Якщо Ваш номер був заблокований за заборгованістю та Ви протягом трьох місяців не користувалися послугами зв’язку, надання послуг зі сторони оператора може бути припинено. Ви можете з паспортом звернутися до найближчого Центру продажу та обслуговування Vodafone Україна для уточнення можливості відновлення номера/картки та контрактного підключення.
Як переоформити номер на іншого користувача?
Переоформлення номера надається тільки за згодою поточного і нового користувача при зверненні в магазин Vodafone.
Якщо номер оформлений на фізичну особу:
- Зверніться в магазин Vodafone разом з поточним користувачем номера.
- Новому користувачу необхідно мати при собі оригінал паспорта громадянина України та ідентифікаційний код.
- Поточному користувачу досить надати оригінал документа, що посвідчує особу.
Якщо номер оформлений на юридичну особу:
- Для отримання дозволу на переоформлення номера, будь ласка, зверніться до співробітника, відповідального за мобільний зв'язок у Вашій компанії.
- Після отримання дозволу зверніться в магазин Vodafone.
- При собі необхідно мати заяву на переоформлення номера або довіреність від компанії, оригінал паспорта громадянина України та ідентифікаційний код.
Важлива інформація:
- Вартість послуги - 34.74 грн, сума знімається з рахунку клієнта на якого переоформлюється номер.
- Баланс і бонусні бали не переносяться.
- Якщо на номері є діюча додаткова угода, всі умови і зобов'язання переносяться на нового користувача.