Skip to content
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Послуга «Швидке з‘єднання з оператором»

Скористатися послугою швидкого з‘єднання з оператором контактного центру можна зателефонувавши за безкоштовним номером 555. Підключення послуги відбувається шляхом з’єднання з оператором. При підключеній послузі у вас є можливість з’єднатися з оператором без черги за двома номерами: 555 та 111 необмежену кількість разів протягом 24 годин з урахуванням точного часу підключення послуги. Послуга «Швидке з‘єднання з оператором» доступна всім абонентам ПрАТ «ВФ Україна» та діє тільки на території України, де є покриття мережі оператора, цілодобово.

Вартість підключення послуги – 10 грн. з урахуванням ПДВ та збору до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ. Зняття коштів відбувається за фактом з’єднання з оператором.

Як керувати номером через Інтернет?

Використовуйте додаток самообслуговування My Vodafone для управління номером.

Що робити, якщо відправлені SMS не приходять одержувачу?

Швидше за все у абонента - відправника в налаштуваннях повідомлень, в розділі тип повідомлення (формат повідомлення) встановлено:

  • електронна пошта
  • факс
  • пейджер

Необхідно, щоб в даному пункті був вказаний стандартний текст.

Також необхідно, щоб типом носія був GSM-канал (Не GPRS).

Складнощі, які можуть виникати, при зміні формату:

У деяких телефонах, можуть виникати складнощі зі зміною формату повідомлень, тобно типом повідомлення є стандартний текст, але повідомлення не доставляються. Тоді рекомендуємо абоненту вставляти карту в інший телефон і виконати там аналогічні дії.

Якщо абонент відкриває SMS і у нього зависає телефон:

Така ситуація може виникати якщо з SIM-картки не видалили привітальні SMS. Потрібно просто вставити SIM-карту в будь-який інший телефонний апарат (не смартфон від Nokia), видалити всі вхідні SMS.

Чому SMS приходить порожнім або з "ієрогліфами"?

Або відправник в налаштуваннях вказав особливий формат повідомлення (не "текст"), або відправив логотип / мелодію, яку телефон одержувача не підтримує

Як налаштувати Інтернет на телефоні?

Для коректної роботи Інтернету необхідно налаштувати телефон.

Для цього слід замовити автоматичні налаштування для телефону за наступним посиланням.

Якщо використовувана модель телефону не підтримує автоматичні налаштування - необхідно внести їх вручну. Для цього можна скористатися підказками зі сторінки.

Увага! Рекомендуємо видаляти з пам'яті телефону налаштування тих послуг, якими Ви не плануєте користуватися.

Налаштування SMS для телефону

Для відправки та прийняття SMS необхідно перевірити наступні налаштування:

В налаштуваннях вашого телефону повинен бути вірно вказано номер SMS-центру: +380 50 000 501 і він повинен бути обраний як поточного SMS центру. За замовчуванням цей номер прописаний у вашій SIM-картці. Однак якщо ви змінили або видалили цей номер, його потрібно ввести знову.

Формат SMS повинен бути Текстовим, для цього в налаштуваннях SMS потрібно обрати відповідний розділ:

  • Формат SMS - Текст 
  • Тип з'єднання в налаштуваннях повинен бути GSM.

Якщо у Вашому телефоні в Налаштуваннях SMS є опція «Через той же центр», її необхідно відключити.

Якщо в налаштуваннях SMS Вашого телефону є опція «Звіт про доставку», Ви можете включити або відключити отримання повідомлень про доставку SMS кінцевого одержувача.

Ви не зможете відповісти на вхідний SMS, якщо пам'ять Вашого телефону або SIM-карти заповнена. Для цього необхідно очистити пам'ять телефону або SIM-карти і всі повідомлення будуть прийняті успішно.

Налаштування MMS для смартфону

Для того, щоб скористатися перевагами послуги MMS (мультимедійні повідомлення) на вашому телефоні, Вам необхідно виконати наступні кроки.

Активуйте послугу одним зі способів:

Для контрактних абонентів ПрАТ «Vodafone Україна»:

Зателефонувавши за номером 111 (безкоштовно з мобільного ПрАТ «Vodafone Україна» в Україні) і скориставшись допомогою оператора. За допомогою послуги «Інтернет-Помічник». Звернувшись за допомогою в найближчий центр продажів і обслуговування.

Для абонентів Передплата:

набравши з мобільного телефону *109*210#; відправивши SMS-повідомлення на номер 1040001. 

Увага! Послуга буде активована протягом доби.

Налаштуйте свій телефон одним зі способів:

За допомогою сервісу замовлення автоматичних налаштувань на сайті ПрАТ «Vodafone Україна». За допомогою детальних інструкцій на сайті ПрАТ «Vodafone Україна». Зателефонувавши за номером 111 (безкоштовно з мобільного ПрАТ «Vodafone Україна» в Україні) і скориставшись допомогою оператора. Відправивши безкоштовне SMS-повідомлення на короткий номер 1020.

Система самостійно визначить перелік послуг, який підтримує Ваш телефон і запропонує Вам замовити налаштування на Ваш розсуд.

Вручну створіть в телефоні профайл зі стандартними налаштуваннями:

Назва параметру Параметри послуги
Ім'я з'єднання MMS GPRS
Канал браузера GPRS
Номер з'єднання -
Access Point Name (APN)* mms
Ім'я Залишити незаповненим
Запит пароля Ні
Пароль Залишити незаповненим
Тип розпізнавання Звичайний
Адреса протоколу 192.168.010.010
Номер порту 8080 - для телефонів з підтримкою 2.0
9201 - для всіх інших телефонів
Тип з'єднання -
Домашня сторінка http: // mms /
Швидкість передачі даних -
Захист зв'язку Вимкнути
Режим сеансу Безперервний зв'язок/td>

Контрактним абонентам, що підключились до 25.07.2007, слід використовувати ім'я точки доступу (APN) mms.umc.ua.

Налаштування SMS для смартфону

Для відправки та прийняття SMS необхідно перевірити наступні налаштування:

В налаштуваннях вашого телефону повинен бути вказаний правильний номер SMS-центру: +38050 000 501 і він повинен бути обраний як поточного SMS центру. За замовчуванням цей номер прописаний у вашій SIM-картці. Однак якщо ви змінили або видалили цей номер, його потрібно ввести знову.

Формат SMS повинен бути Текстовим, для цього в налаштуваннях SMS потрібно обрати відповідний розділ:

  • Формат SMS - Текст 
  • Тип з'єднання в налаштуваннях повинен бути GSM.

Якщо у Вашому телефоні в Налаштуваннях SMS є опція «Через той же центр», її необхідно відключити.

Якщо в налаштуваннях SMS Вашого телефону є опція «Звіт про доставку», Ви можете включити або відключити отримання повідомлень про доставку SMS кінцевого одержувача.

Ви не зможете відповісти на вхідний SMS, якщо пам'ять Вашого телефону або SIM-карти заповнена. Для цього необхідно очистити пам'ять телефону або SIM-карти і всі повідомлення будуть прийняті успішно.

Налаштування мобільного GPRS/EDGE Інтернету

Налаштування мобільного GPRS / EDGE Інтернету Тепер абоненти Передплати можуть всього за один крок налаштувати в своєму мобільному телефоні GPRS-послуги:

  • MMS GPRS 
  • Мобільний GPRS Internet

Для цього необхідно просто відправити безкоштовне SMS-повідомлення на короткий номер 1020.

Система самостійно визначить перелік послуг, який підтримує Ваш телефон і запропонує Вам замовити налаштування на Ваш розсуд.

Увага! Після отримання налаштувань потрібно зберегти їх у своєму телефоні.

Абоненти Передплати можуть активувати всі GPRS послуги самостійно, відправивши SMS-повідомлення на номер 1040001.

Контрактні абоненти Передплати можуть активувати послуги особисто, зателефонувавши за номером 111 (безкоштовно по Україні з мобільного мережі ПрАТ «Vodafone Україна» Передоплата, цілодобово). Або за допомогою послуги «Інтернет-Помічник».

Налаштувати ці послуги на своєму телефоні Ви також можете за допомогою сервісу замовлення автоматичних налаштувань на сайті для абонентів Передплати.

Для зручності користувачів у послузі Мобільний GPRS-Інтернет реалізована можливість доступу з некоректними або порожніми настройками. Тарифікація такого доступу здійснюється згідно тарифного плану абонента.

Відчуйте більше переваг сучасного мобільного зв'язку, налаштувавши на своєму телефоні Мобільний Інтернет.

Як використовувати бонусний рахунок? Чи можна ці гроші перевести на основний рахунок?

Переказати кошти з додаткового грошового рахунку на основний неможливо. Пріоритет їх використання вище, ніж коштів з основного рахунку.

Зверніть увагу! Використовувати ці кошти можна не на всі послуги.

Як підключитися на контракт?

Щоб стати абонентом Контракт, необхідно, в першу чергу, підписати договір на надання послуг мобільного зв'язку з компанією ПрАТ «ВФ Україна».

Контракт підходить Вам якщо:

  • Ви плануєте подорожувати за кордон та вільно користуватися міжнародним роумінгом. 
  • Обирайте тарифний пакет, який найкращим чином відповідає Вашим потребам. 
  • Якщо Ви не можете визначитися зі способом підключення, будь ласка, звертайтеся за порадою до експертів з продажу в магазинах і до офіційних дилерів.

Дізнайтеся детально про:

  • переваги підключення до мережі ПрАТ «ВФ Україна»; 
  • можливість порівняти і вибрати найкращий для Вас тарифний пакет.

Фізична особа надає наступні документи:

  • паспорт громадянина України, де вказана адреса реєстрації, або паспорт громадянина іноземної держави;
  • ідентифікаційний номер громадянина (в окремих випадках особи звільняються від надання номеру згідно з ст. 5 Закону України «Про Державний реєстр фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів», при цьому в паспорті проставляється штамп "особа має право сплачувати за данними паспорта").

Як телефонувати по Україні та за її межі?

Вихідний дзвінок по Україні

Ви приїхали в Україну, вибрали мережу ПрАТ «ВФ Україна» і бажаєте зателефонувати абоненту, у якого український номер телефону - наберіть номер в міжнародному форматі (тарифікація при цьому відповідає локальному дзвінку в межах України):

+ <Код країни> <код місцевості або мережі в Україні без попереднього нуля> <номер телефону>.

Наприклад, щоб зателефонувати до Одеси, Україна, наберіть: +380 482 ХХХ ХХХ, де:

  • + Знак, що використовується у мобільних телефонах стандарту GSM для заміни коду міжнародного доступу з будь-якої країни; 
  • 380 - міжнародний код України; 
  • 482 - код міста Одеси; 
  • ХХХ ХХХ - телефонний номер абонента.

Про тарифи на роумінгові дзвінки в межах України дізнайтеся у Вашого домашнього оператора.

Вихідний дзвінок за межі України - міжнародний дзвінок

Ви приїхали в Україну вибрали мережу ПрАТ «ВФ Україна» і бажаєте зателефонувати абоненту, який знаходиться за межами України, - наберіть номер в міжнародному форматі (тарифікація при цьому відповідає міжнародному дзвінку за межі України).

+ <Код країни> <код місцевості / мережі> <номер телефону>.

Наприклад, щоб зателефонувати до Сан-Франциско, наберіть: +1 415 ХХХ ХХ ХХ, де:

  • + Знак, який використовується у мобільних телефонах стандарту GSM для заміни коду міжнародного доступу з будь-якої країни; 
  • 1 - код США; 
  • 415 - код Сан-Франциско; 
  • ХХХ ХХ ХХ - телефонний номер абонента.

Про тарифи на роумінгові дзвінки за межі України дізнайтеся у Вашого домашнього оператора

Як підключити мобільний Інтернет для гостьових абонентів?

Якщо Ви використовуєте тільки телефон (смартфон):

Безпосередньо в телефоні (смартфоні) створіть новий профайл з такими параметрами для користування послугою:

Ім'я з'єднання MTS NET CSD або будь-яке
Носій даних GSM Data або CSD
Номер дозвону 955 (в Україні) або +380503144455 (в роумінгу)
Ім'я користувача Залишити незаповненим
Підтвердження паролю Ні
Пароль Залишити незаповненим
Розпiзнавання Звичайне
IP-адреса. Перелік протоколів, що підтримуються: Залишити незаповненим
Тип дзвінка передачі даних Analogue або ISDN
Адреса DNS Залишити незаповненим

Якщо Ви використовуєте мобільний термінал, підключений до ПК або КПК:

  • Підключіть Ваш мобільний термінал до ПК або КПК за допомогою кабельного (USB або RS232), інфрачервоного, Bluetooth-з'єднання або через PCMCIA слот.
  • Встановіть на ПК відповідний драйвер модему Вашого терміналу (драйвер можна знайти на web-сайті виробника або на CD, який Ви отримали разом з терміналом).
  • Перевірте працездатність модему.
  • Створіть на ПК або КПК нове Dial-Up з'єднання з наступними параметрами для користування послугою:
Ім'я користувача Залишити незаповненим
Пароль Залишити незаповненим
Номер дозвону 955 (в Україні) або +380503144455 (в роумінгу)
IP-адреса Отримати автоматично
Адреса DNS Отримати автоматично

Детальні інструкції щодо встановлення параметрів Dial-Up з'єднання в залежності від операційної системи, яку Ви використовуєте:

  • Установки Dial-Up з'єднання для Windows 9x.
  • Установки Dial-Up соединения для Windows 2000, XP.
  • Установки Dial-Up з'єднання для Windows CE.

Активуйте Dial-Up з'єднання та користуйтесь!

Додаткова інформація

Характеристики технології, що використовується:

  • технологія передачі даних: CSD (GSM Data);
  • швидкiсть передачi даних: 9.6 Кбіт/сек.

Перелік протоколів, що підтримуються:

  • Інтернет: HTTP, HTTPS, FTP;
  • електронна пошта: POP3/SMTP, IMAP4.

Увага! Для відправлення електронних поштових повідомлень Ви можете користуватись SMTP-сервером компанії MTS: smtp.mts.com.ua

Короткі номери для гостей мережі «Vodafone Україна»

Operator name COUNTRY Short Code Service
Vodafone Albania 144 Customer Care
Vodafone Albania 111 Voice Mail
PLUS Albania 144 Customer Care for Postpaid Users
PLUS Albania 139 Customer Care for Postpaid Users
PLUS Albania 140 Customer Care for Postpaid Users
PLUS Albania 141 Prepaid Account Recharge
PLUS Albania 142 Prepaid Account Recharge via Third Party
Wataniya Telecom Algerie Algeria 555 Voice Mail
Wataniya Telecom Algerie Algeria 333 Customer Care
Unite Angola 19192 Customer Care Consumer
Unite Angola 19300 Customer Care Business
Unite Angola 19123 Voice Mail
Telecom Personal Argentina *111 Customer Care Consumer
Telecom Personal Argentina *555 Voice Mail
Claro Argentina Argentina *611 Customer Care Consumer
Claro Argentina Argentina *2747 Voice Mail
ArmenTel Armenia 611 Customer Care
ArmenTel Armenia 600 Voice Mail
VivaCell Armenia 111 Customer Care Consumer
VivaCell Armenia 130 Voice Mail
Optus Australia 321 Voice Mail
Optus Australia 937 Customer Care Consumer (8am-7pm EST)
Optus Australia 147 Voice Mail Recall
Optus Australia 159 Missed Call Service
Vodafone-Hutchison Australia 121 Voice Mail
Vodafone-Hutchison Australia 1555 Customer Care Consumer
Vodafone-Hutchison Australia 1223 Directory Enquiries
Vodafone-Hutchison Australia 123 Information Services (Premium)
Vodafone-Hutchison Australia 1511 Prepaid Account Top Up via IVR
Vodafone-Hutchison Australia 1512 Prepaid Account Enquiry via IVR
Telstra Australia 125111 Customer Care Consumer
Telstra Australia 125117 Customer Care Consumer
Telstra Australia 125109 Customer Care Business
Telstra Australia 101 Voice Mail
Orange Austria Austria 30699 Voice Mail
Orange Austria Austria 70699 Customer Care Consumer
A1 Telecom Austria 66477 Voice Mail
T-Mobile Austria 2200 Voice Mail
T-Mobile Austria 2000 Customer Care Consumer
T-Mobile Austria 20333 Customer Care Business
T-Mobile Austria 2030 Klax Serviceline
T-Mobile Austria 2040 Klax Recharging
Azercell Azerbaijan 2002 Customer Care Consumer
Azercell Azerbaijan 2020 Customer Care Consumer
Azercell Azerbaijan 6565 Customer Care Consumer
Azercell Azerbaijan 6061 Voice Mail
Bakcell Azerbaijan 555 Customer Care Consumer
Bakcell Azerbaijan 7072 Voice Mail
Azerfon Azerbaijan 707 Voice Mail
Azerfon Azerbaijan 777 Customer Care Consumer
Azerfon Azerbaijan 789 Customer Care Business
Batelco Bahrain 114 Voice Mail
Batelco Bahrain 196 Customer Care Consumer
MTS Belarus Belarus 876 MTS Ukraine Customer Care
MTS Belarus Belarus 890 Customer Care
BeST Belarus 909 Customer Care Consumer
BeST Belarus 985 Voice Mail
KPN Group Belgium 1933 Voice Mail
KPN Group Belgium 1999 Customer Care
KPN Group Belgium 1980 EU Roaming Tariff Information
KPN Group Belgium 1996 MVNO Voice Mail
KPN Group Belgium 1987 MVNO Voice Mail
KPN Group Belgium 1945 MVNO Voice Mail
Mobistar Belgium 5555 Voice Mail
Mobistar Belgium 5000 Customer Care Consumer
Mobistar Belgium 5995 Customer Care Business
Belgacom Mobile Belgium 1230 Voice Mail
Belgacom Mobile Belgium 6000 Customer Care Dutch
Belgacom Mobile Belgium 6060 Customer Care French
Belgacom Mobile Belgium 6030 Customer Care English
Belgacom Mobile Belgium 1231 Voice Mail Setup Direct Access
Belgacom Mobile Belgium 1965 Customer Care Plug Mobile
Belgacom Mobile Belgium 1232 Voice Mail Deposit Common Access
BH Telecom Bosnia & Herzegovina 1444 Customer Care Consumer
BH Telecom Bosnia & Herzegovina 1322 Customer Care Business
Claro Brazil 468 Customer Care Consumer
VIVO MG Brazil *555 Voice Mail
VIVO Brazil *8486 Customer Care Consumer
VIVO Brazil *555 Voice Mail
BTC Bulgaria 110 Voice Mail
BTC Bulgaria 123 Customer Care Consumer
BTC Bulgaria 121 Customer Care Business
Mobiltel Bulgaria *88 Customer Care Consumer
Cosmo Bulgaria Bulgaria 120 Voice Mail
Cosmo Bulgaria Bulgaria 123 Customer Care Consumer / Business
Orange Cameroun 999 Voice Mail
Orange Cameroun 900 Customer Care
Rogers Wireless Canada 611 Customer Care Consumer
Bell Mobility Canada *611 Customer Care Consumer
Bell Mobility Canada 611 Customer Care Consumer
Bell Mobility Canada #7656 Customer Care Consumer
Telus Canada 611 Customer Care International
Orange Caraibe 888 Voice Mail
Orange Caraibe 555 Customer Care Consumer
Orange Caraibe 777 Customer Care Business
Entel PCS Chile 101 Roaming Assistance 2
Entel PCS Chile *101 Roaming Assistance
Entel PCS Chile 103 Customer Care Consumer
Entel PCS Chile #123 Voice Mail
Vip-NET GSM d.o.o. Croatia 7000 Voice Mail
Vip-NET GSM d.o.o. Croatia 7720 Customer Care Business
Vip-NET GSM d.o.o. Croatia 7700 Customer Care Consumer
T-Mobile (HT Mobile) Croatia 1550 Customer Care Consumer
T-Mobile (HT Mobile) Croatia 1511 Voice Mail
T-Mobile (HT Mobile) Croatia 1500 Customer Care Business
Cuban Telecom Cuba *123 Voice Mail
Cuban Telecom Cuba *2266 Customer Care Consumer
CYTA-Vodafone Cyprus 132 Customer Care Consumer
CYTA-Vodafone Cyprus 123 Voice Mail
MTN-Cyprus Cyprus 121 Voice Mail
MTN-Cyprus Cyprus 136 Customer Care Consumer
MTN-Cyprus Cyprus 137 Customer Care Business
Telefonica O2 Czech Republic *99 Voice Mail
Telefonica O3 Czech Republic *11 Customer Care Consumer
Telefonica O4 Czech Republic 1188 O2 Assistant - Information and Assistance Service
Vodafone (Oskar) Czech Republic *608 Customer Care Consumer
Vodafone (Oskar) Czech Republic *077 Customer Care Business
Vodafone (Oskar) Czech Republic *98 Voice Mail
T-Mobile (Radio Mobil/Paegas) Czech Republic 3311 Voice Mail
T-Mobile (Radio Mobil/Paegas) Czech Republic 4603 Customer Care Consumer
T-Mobile (Radio Mobil/Paegas) Czech Republic 4644 Customer Care Business
T-Mobile (Radio Mobil/Paegas) Czech Republic 3322 Voice Mail Mobile Box
T-Mobile (Radio Mobil/Paegas) Czech Republic 5544 Customer Support
Compania de Telefonos (Claro) Dominican Republic *611 Customer Care Consumer / Business
Compania de Telefonos (Claro) Dominican Republic *99 Voice Mail
Conecel Ecuador *611 Customer Care Consumer / Business
MobiNil Egypt 110 Customer Care Consumer
MobiNil Egypt 777 Voice Mail
Vodafone Egypt 808 Voice Mail
Vodafone Egypt 888 Customer Care Consumer
Vodafone Egypt 858 Prepaid Top-Up
Vodafone Egypt 2828 Data Technical Support
Vodafone Egypt 881 Collection
Etisalat Misr Egypt 444 Voice Mail
Etisalat Misr Egypt 333 Customer Care Consumer
Etisalat Misr Egypt 900 Customer Care Business
Elisa Finland 777 Voice Mail
Elisa Finland 118 Customer Care Business
Bouygues Telecom France 614 Customer Assistance
Orange (France Telecom) France 888 Voice Mail
Orange (France Telecom) France 700 Customer Care
Orange (France Telecom) France 706 Customer Care Business
SFR France 1023 Main Customer Care Consumer
SFR France 1024 Customer Care VIP
SFR France 1026 Specific Customer Care 2
SFR France 123 Voice Mail
SFR France 914 Hotline Roaming Tariff EU Regulation
SFR France 767 Assistance Service
SFR France 118000 Directory Service for SFR subscribers
SFR France 118218 International Directory Enquiries
SFR France 118008 International Directory Enquiries
SFR France 950 Credit Consultation
Free Mobile France 123 Voice Mail
Free Mobile France 3244 Customer Care Consumer
Orange Reunion France, Reunion Island 800 Voice Mail
Orange Reunion France, Reunion Island 456 Customer Care
Orange Reunion France, Reunion Island 330 Customer Care
Orange Reunion France, Reunion Island 789 Customer Care
Orange Reunion France, Reunion Island 762 Eurotariff Information
SRR Reunion France, Reunion Island 1043 Customer Care Consumer
SRR Reunion France, Reunion Island 123 Voice Mail
Airtel (Celtel) Gabon 111 Customer Care Consumer
Airtel (Celtel) Gabon 120 Voice Mail
Magticom Georgia 1191 Customer Care Consumer
Geocell Georgia 7777 Customer Care Business
Mobitel (Beeline) Georgia 611 Customer Care Consumer
Mobitel (Beeline) Georgia 600 Voice Mail
Telecom (ex T-Mobile) Germany 3311 Voice Mail
Telecom (ex T-Mobile) Germany 2202 Customer Care Consumer
E-Plus Germany 46835 Hotel Reservation Service
O2 Germany Germany 333 Voice Mailbox
Vodafone D2 Germany 333 Voice Mailbox
Scancom (MTN) Ghana 555 Voice Mail
Scancom (MTN) Ghana 111 Customer Care Consumer
Gibtelecom Gibraltar 194 Customer Care Consumer
COSMOTE Greece 13838 Customer Care Consumer & Prepaid
COSMOTE Greece 13839 Customer Care Business
COSMOTE Greece 123 Voice Mail
Wind Hellas Greece 122 Voice Mail
Wind Hellas Greece 1260 Customer Care Consumer
Wind Hellas Greece 1277 Customer Care Business
Wind Hellas Greece 1266 Roaming Free Phone Number for EU
Vodafone Panafon Greece 121 Voice Mail
Vodafone Panafon Greece 13830 Customer Care Consumer
Vodafone Panafon Greece 12579 Roaming Charges Info Text
Vodafone Panafon Greece 1399 Customer Care Business or Corporate
Vodafone Panafon Greece 11833 Directory Enquiry & Connect
Hong Kong CSL Hong Kong *988 Voice Mail
Hong Kong CSL Hong Kong 1010 Customer Care
Hong Kong CSL Hong Kong *300 Info Service
Hong Kong CSL Hong Kong *1081 Directory Service (English)
Hong Kong CSL Hong Kong *1083 Directory Service (Cantonese)
Hong Kong CSL Hong Kong *1088 Directory Service (Mandarin)
Hutchison Telephone Co. Ltd. Hong Kong *32 Voice Mail (3G)
Hutchison Telephone Co. Ltd. Hong Kong *55 Voice Mail (2G)
HKT Hong Kong *92 Voice Mail (3G) SC1
HKT Hong Kong *90 Voice Mail (3G) SC2
HKT Hong Kong *92 Voice Mail (2G) SC1
HKT Hong Kong *90 Voice Mail (2G) SC2
Telenor (ex Pannon) Hungary 170 Voice Mail (2G) SC
Telenor (ex Pannon) Hungary 1220 Customer Care Consumer
Vodafone Iceland 1415 Voice Mail
Vodafone Iceland 1414 Customer Care Consumer
Loop Mobile India 50800 Customer Care Consumer
Vodafone Mobile, Delhi India 111 Customer Care Consumer
Vodafone Mobile, Delhi India 51234 Voice Mail
Vodafone India, Mumbai India 111 Customer Care Consumer
Indosat Indonesia 111 Postpaid Customer Care
Indosat Indonesia 100 Prepaid Customer Care
Indosat Indonesia 555 Check Balance for Prepaid
XL Indonesia Indonesia 817 Customer Care Consumer
MTN Iran 710 Voice Mail
MTN Iran 700 Customer Care Consumer
MTN Iran 701 Customer Care Business
Zain Iraq 117 Voice Mail
Zain Iraq 107 Customer Care Cosumer
Vodafone (ex Eircell) Ireland 1907 Customer Care Consumer / Business
Vodafone (ex Eircell) Ireland 1747 E-mail Retrival
Hutchison 3G Ireland 171 Voice Mail
Hutchison 3G Ireland 1913 Customer Care Consumer
Cellcom Israel *80 Voice Mail
Cellcom Israel *123 Customer Care Consumer
Cellcom Israel *24 Information Services SC1
Cellcom Israel *25 Information Services SC2
Cellcom Israel *22 Information Services SC3
Cellcom Israel *610 Self Provisioning
Partner (Orange) Israel *151 Voice Mail
Partner (Orange) Israel *054 Customer Care Business
Partner (Orange) Israel *333 Customer Care Consumer
Partner (Orange) Israel *4330 Other Services
Pelephone Israel *444 Customer Care Consumer / Business
Pelephone Israel *151 Voice Mail
TIM Italy 41919 Voice Mail
TIM Italy 119 Customer Care Consumer
TIM Italy 41901 I.Box Number Speech
H3G Italy 133 Customer Care Consumer
H3G Italy 4133 Voice Mail
H3G Italy 4030 Prepaid Top Up
H3G Italy 139 Customer Care Business
WIND Italy 4200 Voice Mail
WIND Italy 155 Customer Care Consumer
WIND Italy 1255 Directory Enquires
WIND Italy 1928 Customer Care Business
DoCoMo Japan 113 Customer Care Consumer
DoCoMo Japan 1417 Voice Mail
DoCoMo Japan 151 Customer Care Business
Orange (ex Mobilecom) Jordan 1777 Customer Care
Orange (ex Mobilecom) Jordan 1444 Voice Mail
K`Cell Kazakhstan 9090 Customer Care Consumer
K`Cell Kazakhstan 2000 Voice Mail
VIVA Kuwait 102 Customer Care Consumer / Business
VIVA Kuwait 221 Voice Mail
NMT Kuwait 166 Voice Mail
NMT Kuwait 121 Customer Care Consumer
Skymobile (Beeline) Kyrgyz Republic 611 Customer Care Consumer
Skymobile (Beeline) Kyrgyz Republic 612 Customer Care Consumer
Latvian Mobile Telephone Latvia 1188 International Directory Enquiries
Latvian Mobile Telephone Latvia 1655 Customer Care Consumer / Business
Bite Latvija Latvia 1601 Customer Care Consumer
Bite Latvija Latvia 1604 Roaming Tariff Line Latvian
MIC2 (Touch) Libancell Lebanon 161 Voice Mail
MIC2 (Touch) Libancell Lebanon 111 Customer Care Consumer
MIC2 (Touch) Libancell Lebanon 113 Customer Care Business
Bite GSM Lithuania 1511 Voice Mail
Bite GSM Lithuania 1501 Customer Care Consumer
Bite GSM Lithuania 1504 Roaming Tariff Line Lithuanian
Omnitel Lithuania 1599 Voice Mail
Omnitel Lithuania 1533 Customer Care Consumer
P&T Luxembourg 6280 Voice Mail
P&T Luxembourg 12420 Customer Care Consumer
P&T Luxembourg 4321 Customer Care Business
Tango Luxembourg 777 Customer Care Consumer
Tango Luxembourg 700 Voice Mail
Orange (ex VoxMobile) Luxembourg 600 Voice Mail
Orange (ex VoxMobile) Luxembourg 606 Customer Care Consumer
Orange (ex VoxMobile) Luxembourg 810 VIP Corporate Line
Orange (ex VoxMobile) Luxembourg 609 EU Tariffs Infoline
ONE (ex Cosmofon) Macedonia 181 Customer Care Consumer
ONE (ex Cosmofon) Macedonia 123 Voice Mail
T-Mobile Macedonia 122 Customer Care Consumer
T-Mobile Macedonia 125 Voice Mail
VIP Operator Macedonia 1222 Voice Mail
VIP Operator Macedonia 1234 Customer Care Consumer
VIP Operator Macedonia 1238 Customer Care Business
Airtel Malawi 120 Voice Mail
Airtel Malawi 121 Customer Care Consumer
Airtel Malawi 111 Customer Care Consumer
Maxis Mobile Malaysia 123 Customer Care Consumer
Dhiraagu Maldives 700 Voice Mail
Dhiraagu Maldives 123 Customer Care Consumer
Dhiraagu Maldives 131 Customer Care Business
Dhiraagu Maldives 110 International Directory Enquiries
Mobisle (Go Mobile) Malta 121 Voice Mail
Mobisle (Go Mobile) Malta 146 Customer Care Consumer / Business
Vodafone Malta 247 Customer Care Consumer
Vodafone Malta 100 Customer Care Business
Vodafone Malta 909 Voice Mail
Telcel Mexico 111 Customer Care Consumer / Business
Telcel Mexico 886 Voice Mail
Moldcell Moldova 9495 Voice Mail
Moldcell Moldova 9495 Voice Mail
Moldcell Moldova 444 Customer Care Consumer
Orange (ex Voxtel) Moldova 555 Voice Mail
Orange (ex Voxtel) Moldova 777 Customer Care Consumer
Chrnogorski Telekom (T-Mobile) Montenegro 14078 Voice Mail
Chrnogorski Telekom (T-Mobile) Montenegro 1500 Customer Care Consumer
Telenor (ex Promonte) Montenegro 14077 Voice Mail
Telenor (ex Promonte) Montenegro 1188 Customer Care Consumer
MTel Montenegro 1600 Customer Care Consumer
Meditel Morocco 121 Customer Care Consumer
MTC Namibia 123 Voice Mail
MTC Namibia 120 Customer Care Consumer
MTC Namibia 135 Corporate Accounts
T-Mobile (ex Ben & Orange) Netherlands 1233 Voice Mail
T-Mobile (ex Ben & Orange) Netherlands 1200 Customer Care Consumer
KPN Netherlands 1200 Customer Care Consumer
KPN Netherlands 1233 Voice Mail
KPN Netherlands 1244 Customer Care Business
MTN Nigeria 100 Voice Mail
MTN Nigeria 180 Customer Care Consumer
MTN Nigeria 181 Customer Care Business
TeliaSonera (ex NetCom) Norway 5050 Customer Care Consumer
TeliaSonera (ex NetCom) Norway 5051 Customer Care Business
Network Norway 9060 Customer Care Consumer / Business
Network Norway 1882 International Directory Enquiries
Telenor Pakistan 345 Customer Care Consumer / Business
Telenor Pakistan 500 Voice Mail
Jawwal Palestine 111 Customer Care Consumer
America Movil (Claro) Peru 131 Voice Mail
America Movil (Claro) Peru 123 Customer Care Consumer
America Movil (Claro) Peru 135 Customer Care Business
Orange (PTK-Centertel) Poland 501 Voice Mail
Orange (PTK-Centertel) Poland 100 Customer Care Consumer
Orange (PTK-Centertel) Poland 600 Customer Care Business
Polska Telefonia Cyfrowa Poland 602950 Voice Mail
Polska Telefonia Cyfrowa Poland 602900 Customer Care Consumer
Polska Telefonia Cyfrowa Poland 602913 Directory Assistance
Polkomtel (PLUS) Poland 2222 Voice Mail
Polkomtel (PLUS) Poland 2601 Customer Care Consumer / Business
Polkomtel (PLUS) Poland 4444 Voice Access to E-Mail
Optimus Portugal 133 Voice Mail
Optimus Portugal 1693 Customer Care Consumer
Optimus Portugal 1893 Directory Service
Optimus Portugal 1230 Fax/Data Help Desk
Optimus Portugal 1255 Account Refill Prepaid
Optimus Portugal 16939 Customer Care Business
TMN Portugal 200 Voice Mail
TMN Portugal 12050 Customer Care Business
TMN Portugal 1696 Customer Care Consumer
Vodafone Portugal 1500 General Information
Vodafone Portugal 16912 Customer Care Consumer
Vodafone Portugal 1214 Customer Care Data/Fax/Internet
Vodafone Portugal 16914 Customer Care Data/Fax/Internet
Vodafone Portugal 1212 Customer Care Consumer
Qtel (Qatar Telecom) Qatar 124 Voice Mail
Qtel (Qatar Telecom) Qatar 123 International Directory Enquiries
Qtel (Qatar Telecom) Qatar 111 National Directory Enquiries
Cosmote Romania 177 Voice Mail
Cosmote Romania 1234 Customer Care Consumer
Cosmote Romania 1212 Customer Care Business
Vodafone (ex MobiFon) Romania 334 Voice Mail
Vodafone (ex MobiFon) Romania 333 Voice Mail
Vodafone (ex MobiFon) Romania *222 Customer Care Consumer
Orange (ex MobilRom) Romania 555 Voice Mail
Orange (ex MobilRom) Romania 401411 Customer Care Consumer
Orange (ex MobilRom) Romania 410 Corporate Help Line
Orange (ex MobilRom) Romania 408 Fax & Data Help Line
VimpelCom (Beeline) Russia 600 Voice Mail
VimpelCom (Beeline) Russia 611 Customer Care Consumer
MTS Russia 890 Customer Care Consumer
MTS Russia 860 Voice Mail
ZAO SMARTS Russia 117 Voice Mail
ZAO SMARTS Russia 119 Customer Care Consumer (Automatic)
Ekaterinbourg 2000 Russia 111 Customer Care
Thuraya Satellite 100 Customer Care
STC Saudi Arabia 902 Customer Care Consumer
STC Saudi Arabia 1500 Customer Care Consumer
STC Saudi Arabia 955 Voice Mail
STC Saudi Arabia 905 National Directory Enquiries
Zain Saudi Arabia 959 Customer Care Consumer / Business
Zain Saudi Arabia 1700 Voice Mail
Mobily Saudi Arabia 1100 Customer Care Consumer
Sonatel Orange Senegal 1441 Customer Care Consumer
Sonatel Orange Senegal 602 Voice Mail
Telekom Srbija Serbia 789 Customer Care Consumer
Telekom Srbija Serbia 19813 Customer Care Business
Telekom Srbija Serbia 711 Voice Mail
Telenor Serbia 9863 Customer Care Consumer
Telenor Serbia 909 Voice Mail
Telenor Serbia 9000 Customer Care Business
VIP Mobile Serbia 7777 Voice Mail
VIP Mobile Serbia 1234 Customer Care Consumer
VIP Mobile Serbia 12342 Checking Prepaid Account Balance (IVR)
VIP Mobile Serbia 1230 Customer Care Business
VIP Mobile Serbia 12345 Recharging Prepaid Account via IVR
Singtel Singapore 1389 Voice Mail
Singtel Singapore 1383 Voice Mail
Singtel Singapore 1688 Customer Care
Starhub Singapore 1303 Voice Mail
Starhub Singapore 1633 Customer Care
M1 Singapore 1381 Voice Mail
Slovak Telecom Slovakia 12399 Voice Mail
Slovak Telecom Slovakia 12345 Customer Care Consumer / Business
Slovak Telecom Slovakia 12320 Eurotariff Information
Orange Slovakia 555 Voice Mail
Orange Slovakia 905 Customer Care Consumer
Orange Slovakia 908 Customer Care Business
Orange Slovakia 999 Concierge Service
Telefonica O2 Slovakia 999 Voice Mail
Telefonica O3 Slovakia 949 Customer Care Consumer
SiMobile Slovenia 444 Voice Mail
SiMobile Slovenia 404040 Customer Care Consumer
Vodacom South Africa 121 Voice Mail
Vodacom South Africa 111 Customer Care Consumer
Vodacom South Africa 1940 Customer Care Business
Vodacom South Africa 82110 Directory Enquiries
MTN South Africa 100 Voice Mail
MTN South Africa 173 Customer Care Consumer
France Telecom (Orange) Spain 242 Voice Mail
France Telecom (Orange) Spain 470 Customer Care Consumer
France Telecom (Orange) Spain 471 Customer Care Business
Telefonica Moviles Spain 123 Voice Mail
Telefonica Moviles Spain 609 Customer Care Consumer
Vodafone Spain 177 Voice Mail
Vodafone Spain 123 Customer Care Consumer
Vodafone Spain 1442 Customer Care Business
Vodafone Spain 122 Customer Care Business
Vodafone Spain 22160 Customer Care Platinum
Vodafone Spain 22155 Technical Assistance - Internet Configuration
Vodafone Spain 22171 Wake Up Service
Xfera Spain 633 Voice Mail
Xfera Spain 622 Customer Care Consumer
TeliaSonera Sweden 133 Voice Mail
TeliaSonera Sweden 90200 Customer Care Consumer
TeliaSonera Sweden 90400 Customer Care Business
Telenor Sverige Sweden 888 Voice Mail
Telenor Sverige Sweden 222 Customer Care Postpaid
Telenor Sverige Sweden 221 Customer Care Prepaid
Telenor Sverige Sweden 600 Telephony Service – Business (VAS)
Chunghwa Taiwan 800 Customer Care Consumer / Business
Babilon Tajikistan 2000 Voice Mail
Babilon Tajikistan 2006 Customer Care Consumer
TCell Tajikistan 888 Voice Mail
TCell Tajikistan 7070 Customer Care Consumer
TCell Tajikistan 8080 Customer Care Business
TCell Tajikistan 590 Voice Mail
AIS Thailand *99 Voice Mail
AIS Thailand 1175 Customer Care Consumer
TAC Thailand 1678 Customer Care Consumer
Tunisie Telecom Tunisia 1700 Voice Mail
Tunisie Telecom Tunisia 1298 Customer Care Consumer
Orascom (Tunisiana) Tunisia 1111 Customer Care Consumer
Orascom (Tunisiana) Tunisia 1777 Voice Mail
Orascom (Tunisiana) Tunisia 1144 Hotline Corporate
Avea Turkey 500 Customer Care Consumer / Business
Avea Turkey 999 Voice Mail
Vodafone (Telsim) Turkey 542 Customer Care
Vodafone (Telsim) Turkey 7543 Voice Mail
Vodafone (Telsim) Turkey 7512 Missed Calls
Vodafone (Telsim) Turkey 7001 Invoice Details
Vodafone (Telsim) Turkey 7542 Voice Mail
Turkcell Turkey 7532 Voice Mail
Turkcell Turkey 7500 Invoice Details Number
Turkcell Turkey 7565 Call Info
MTS (BCTI) Turkmenistan 890 Customer Care Consumer
DU (EITC) UAE 161 Voice Mail
DU (EITC) UAE 155 Customer Care Consumer
DU (EITC) UAE 188 Customer Care Enterprise
Etisalat UAE 101 Customer Care Consumer
Telefonica UK UK 901 Voice Mail
Telefonica UK UK 100 Customer Care Consumer
Telefonica UK UK 2266 EU Regulation Information Line
Vodafone UK 191 Customer Care Consumer
3G Hutchison UK 123 Voice Mail
4G Hutchison UK 333 Customer Care Consumer
E&E UK 150 Customer Care Consumer
E&E UK 650 Customer Care Business
E&E UK 118500 International Directory Enquiries
Cable & Wireless UK, Guernsey 151 Customer Care Consumer / Business
Cable & Wireless UK, Guernsey 171 Voice Mail
Cable & Wireless UK, Guernsey 170 Prepaid Assistance
Cable & Wireless UK, Guernsey 177 Prepaid Credit/Debit Card Top-Up
Manx Telecom UK, Isle of Man 121 Voice Mail
Manx Telecom UK, Isle of Man 154 Prepaid Top-Up
Jersey Telecom (JT) UK, Jersey 171 Voice Mail
Jersey Telecom (JT) UK, Jersey 151 Customer Care Consumer
Jersey Telecom (JT) UK, Jersey 154 Customer Care Business
T-Mobile USA 611 Customer Care Consumer
T-Mobile USA 123 Voice Mail
Viettel Vietnam 19008198 Customer Care Center

Корисні послуги для гостей Vodafone Україна

VIP-довідка 109

VIP-довідка 109 - це унікальний інформаційно-довідковий сервіс, який оперує тільки актуальною бізнес-інформацією і в своєму розпорядженні найповнішу базу інформації, підприємств, товарів та послуг України!

Багатомовна підтримка голосової довідки (Англійська, Французька, Німецька, Іспанська, Російська, Українська мови).

Зателефонувавши 109, Ви легко і швидко отримаєте професійні відповіді на всі питання, а також скористаєтеся ексклюзивними послугами: мобільний перекладач, замовлення таксі, резервування столиків в ресторанах України, замовлення квитків (Ж / Д, автобусний транспорт, морський транспорт), путівник по Україні, розклад транспорту, прогноз погоди і т.д.

Зателефонуйте з Вашого мобільного телефону на короткий номер 109 і отримаєте необхідну Вам інформацію у оператора на англійській, німецькій, французькій, іспанській, російській або українській мові.

Vodafone Інформ 123

Vodafone Інформ 123 - Довідково-інформаційна служба надає широкий спектр довідкової інформації, сервісних та унікальних консультаційних послуг. Підтримка мов: Англійська, Російська, Українська.

 

Зателефонувавши за номером 123, Ви зможете скористатися такими сервісами: замовлення таксі, прокат автомобілів, замовлення товарів з доставкою, розклад руху всіх видів транспорту, пошук інформації про адресатів, прогноз погоди, інформація для відпочинку і т.д.

Зателефонуйте з Вашого мобільного телефону на короткий номер 123 і отримаєте необхідну Вам інформацію у оператора на англійській, російській або українській мові.

City Guide 616

City Guide 616 - це віртуальний гід MТC по основних визначних пам'яток міст України.

Мобільний путівник може надати інформацію не тільки про визначні пам'ятки України, а й про відпочинок, розваги, корисних місцях і службах! Ви отримуєте довідку про яскраві місцях нашої країни - Алушти, Дніпропетровська, Івано-Франківська, Кам'янця-Подільського, Києва, Львова, Одеси, Полтави, Севастополя, Сімферополя, Трускавця, Ужгорода, Умані, Феодосії, Харкова, Хмельницького, Чернігова та Ялти.

Після набору короткого номера 616, Ви потрапляєте в спеціальне меню, в якому, використовуючи голосові підказки, обираєте місто і пам'ятку, про яку хочете послухати розповідь. Також невід'ємною частиною віртуального Мобільного путівника MТC є спеціальні карти-схеми. На цих картах позначені всі визначні пам'ятки, які перераховані в віртуальному Мобільному путівнику MТC. Сервіс надається українською, російською та англійською мовами.

Щоб отримати інформацію про місто або пам'ятка, необхідно зателефонувати за коротким номером 616 і скористатися голосовими підказками.

Щоб отримати повний доступ до управління своїм рахунком скористайтеся системою «ІНТЕРНЕТ-ПОМІЧНИК».

VIP-Довідка

Висока швидкість надання інформації на шести мовах і унікальність багатьох сервісів - все це абоненти ПрАТ «Vodafone Україна» знайдуть за номером VIP-довідки 109.

Відчуйте переваги, довірте другорядні або рутинні завдання професіоналам! Телефонуйте 109 і VIP-довідка стане Вашим персональним помічником, консультантом і lifestyle-менеджером в світі інформації та послуг. VIP-довідка - це унікальний інформаційно-довідковий сервіс, який оперує тільки актуальною бізнес-інформацією і в своєму розпорядженні найповнішу базу інформації, підприємств, товарів та послуг України! Зателефонувавши 109, Ви отримаєте доступ до таких послугами:

Короткий довідник користувача

Купуючи стартовий пакет послуги Передоплата, Ви отримуєте

  • SIM-карта 
  • Посібник Користувача, який також містить Реєстраційну картку та Гарантійні умови 
  • короткий Довідник 
  • Спеціальний стікер з важливими номерами
SIM-КАРТА

SIM-карта містить Ваш персональний телефонний номер. Вона повинна постійно перебувати в Вашому телефоні. На звороті SIM-картки розташовані PIN- та PUK-коди.

Як зробити перший дзвінок
  • Вставте SIM-карту в мобільний телефон. 
  • Увімкніть телефон і введіть PIN-код 0000.

Для того, щоб зателефонувати за бажаним номером, Вам необхідно дотримуватися такої схеми:

  • 050 ХХХ ХХХХ - якщо телефонуєте на мобільний телефон ПрАТ «Vodafone Україна»;
  • (Код оператора) ХХХ ХХХХ - якщо телефонуєте на мобільний телефон іншого оператора; 
  • (Код міста) ХХХ ХХХХ - якщо телефонуєте на міський номер; 
  • + (Код країни) (код міста) ХХХ ХХХХ - якщо телефонуєте за кордон.

Увага! Тільки після Вашого першого дзвiнка Ви матимете можливість приймати дзвінки

Ваш рахунок

Кожен абонент послуги Передоплата отримує персональний рахунок. На ньому зберігається інформація про кожне поповнення та витрачання Ваших коштів. В подальшому Ви можете поповнити свій рахунок за допомогою карт оплати Передоплата.

Для поповнення рахунку Вам необхідно:

  • стерти захисне покриття на зворотному боці картки відплати, щоб побачити весь прихований 14-розрядний код; 
  • зателефонувати зі свого мобільного телефону на безкоштовний номер меню послуги Передоплата 7722 та дотримуватися голосових підказок. (Під час першого поповнення рахунку прослухайте вступну інструкцію та оберіть мову); 
  • після пропозиції поповнити рахунок - натисніть 2; 
  • після звукового сигналу ввести 14-розрядний код карти відплати і більше нічого не натискати. 
  • Ваш рахунок буде поповнено.

USSD-Сервіси для абонентів Передплати

USSD (Unstructured Supplementary Services Data) - технологія обміну даними, яка забезпечує обмін інформацією між абонентами та спеціальним сервісом мобільного оператора в режимі реального часу.

Примітка: USSD-повідомлення не зберігається в пам'яті телефону.

Основні переваги використання сервісу:

  • Швидкість - інформація надається в режимі реального часу.
  • Зручність - простий доступ до фінансової інформації та інформації про програму лояльності.

Для того щоб відправити запит, необхідно набрати встановлений порядок символів, а саме: * код запиту # і натиснути кнопку виклику.

Таблиця призначення номерів USSD-запитів
Номер запиту Призначення
*101# Інформація про стан рахунку, термін дії послуги й тарифної моделі
*101*10# Перевірка бонусного рахунку
*101*4# , *101*04# Перевірка безкоштовних хвилин
*100*код ваучера# Поповнення рахунку за допомогою ваучера
*111*номер телефону# Комбінація для здійснення вихідного дзвінку в роумінгу
*150*номер телефону*сума# Запит на переказ грошей
*150# Інструкція про користування послугою «Переказ грошей»
*104*номер телефону# Запит послуги «Передзвони мені»
*104*0# Інформація про кількість запитів, які залишились в рамках послуги «Передзвони мені»
*104*номер телефону*01# Запит послуги «Передзвони мені» на укр. мові
*104*номер телефону*02# Запит послуги «Передзвони мені» на рос. мові
*104*номер телефону*03# Запит послуги «Передзвони мені» на анг. мові
*104*01# Інструкція на укр. мові
*104*02# Інструкція на рос. мові
*104*03# Інструкція на анг. мові
*120# Отримання інструкцій по управлінню послугами
*120*1# Перевірка статусу послуги «Вам дзвонили»
*120*11# Активація послуги «Вам дзвонили»
*120*12# Деактивація послуги «Вам дзвонили»
*120*2# Перевірка статусу послуги «Є зв'язок»
*120*21# Активація послуги «Є зв'язок»
*120*22# Деактивация услуги «Есть связь»
*120*3# Перевірка статусу послуги «Я на зв'язку»
*120*31# Активація послуги «Я на зв'язку»
*120*32# Деактивація послуги «Я на зв'язку»
*120*9# Перевірка статусу мови супроводу послуги
*120*91# Для встановлення української мови супроводу послуги
*120*92# Для встановлення російської мови супроводу послуги
*120*93# Для встановлення англійської мови супроводу послуги
*120*94# Для встановлення української мови (трансліт) супроводу послуги
*120*0# Перевірка статусу режиму «День/Ніч»
*120*1# Активація режиму «День/Ніч»
*120*2# Деактивація режиму «День/Ніч»
*161# Визначення свого номеру
*777# Загальна інформація про існуючі запити в рамках програми лояльності Бонус
*777*1# Інформація про кількість бонусів Бонус на рахунку
*777*2# Інформація про те, як здійснити обмін бонусів на послуги зв'язку
*777*3# Дата першого дзвінка
*777*2*010# Обмін 500 бонусів Бонус на 10 грн
*777*2*050# Обмін 2500 бонусів Бонус на 50 грн
*777*2*1002# Обмін 120 бонусів Бонус на 5 грн
*777*2*1003# Обмін 240 бонусів Бонус на 10 грн
*777*2*1005# Обмін 600 бонусів Бонус на 30 грн
*777*2*1006# Обмін 960 бонусів Бонус на 50 грн
*777*2*1007# Обмін 1800 бонусів Бонус на 100 грн
*777*2*100# Обмін 180 бонусів Бонус на 100 хвилин в мережі ПрАТ «Vodafone Україна»
*777*2*1000# Обмін 480 бонусів Бонус на 1000 хвилин в мережі ПрАТ «Vodafone Україна»
*777*2*3000# Обмін 1400 бонусів Бонус на 3000 хвилин в мережі ПрАТ «Vodafone Україна»
*777*2*120# Обмін 400 бонусів Бонус на 20 хвилин на всі мережі в Україні, включаючи мережу ПрАТ «Vodafone Україна»
*777*2*150# Обмін 900 бонусів Бонус на 50 хвилин на всі мережі в Украине, включаючи мережу ПрАТ «Vodafone Україна»
*777*2*3100# Обмін 1600 бонусів Бонус на 100 хвилин на всі мережі в Україні, включаючи мережу ПрАТ «Vodafone Україна»
*777*2*310# Обмін 100 бонусів Бонус на 10 SMS
*777*2*300# Обмін 8000 бонусів Бонус на 100 SMS
*777*2*1050# Обмін 240 бонусів Бонус на 50 SMS
*777*2*1100# Обмін 360 бонусів Бонус на 100 SMS
**67*номер телефону# Активація переадресації: «зайнято» - переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону
**61*номер телефону# Активація переадресації: «немає відповіді» — переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок
**62*номер телефону# Активація переадресації: «поза зоною досяжності» — переадресація, якщо Ви знаходитесь поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнено
##002# Відміна всіх видів переадресації
##21# Відміна переадресації «негайно» — безумовна переадресація всіх дзвінків
##67# Відміна переадресації «зайнято» — переадресайія дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону
##61# Відміна переадресації «немає відповіді» — переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок
##62# Відміна переадресації «поза зоною досяжності» — переадресація, коли Ви знаходитесь поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнено
*#21# Перевірити стан переадресації «негайно» — безумовна переадресація всіх дзвінків
*#67# Перевірити стан переадресації «зайнято» — переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону
*#61# Перевірити стан переадресації «немає відповіді» — переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок
*#62# Перевірити стан переадресації «поза зоною досяжності» — переадресація, коли Ви знаходитесь поза зоню покриття GSM або Ваш телефон вимкнено

При використанні USSD-запитів *104*номер телефону# , *777# , *777*1# , *777*2#, *777*3# абонент має можливість самостійно обирати мову USSD-повідомлення-відповіді —українську, російську чи англійську.

За замовчуванням встановлена українська мова. Для зміни мови на російську необхідно після номера запиту перед символом # набрати *02; на англійську — *03.

Мова змінюється лише для поточного запиту.

Приклад для USSD-запиту *777#:

*777*01# або *777# — українська мова. *777*02# — російська мова. *777*03# — англійська мова. Блокування GPRS послуг

За допомогою USSD-запиту:

  • *109*80# — Запит для перевірки статусу сервісу «Блокування Мобільного Інтернету, WAP, MMS, Online TV».
  • *109*81# — Запит на активацію сервісу «Блокування Мобільного Інтернету, WAP, MMS, Online TV».
  • *109*82# — Запит на деактивацію сервісу «Блокування Мобільного Інтернету, WAP, MMS, Online TV».
  • *109*90# — Перевірка статусу сервісу «Блокування APN mts.internet».
  • *109*91# — Активація сервісу «Блокування APN mts.internet».
  • *109*92# — Деактивація сервісу «Блокування APN mts.internet»..
  • *109*102# — Замовлення блокування послуги Мобільний Інтернет у роумінгу.
  • *109*101# — Перевірка статусу.
  • *109*103# — Розблокування.

Блокування / розблокування здійснюється протягом доби з моменту призначення, щодо виконання абоненту приходить SMS-нотифікація.

Обмеження:

Послуга поширюється тільки на абонентів ПрАТ «Vodafone Україна» і не надається гостьовим абонентам операторів роумінг-партнерів.

Якщо під час активного блокування «Мобільного Інтернету, WAP, MMS, Online TV», абонент відправить запит на активацію «Мобільного Інтернету в роумінгу», то крім активації Мобільного Інтернету в роумінгу також активуються послуги GPRS, WAP, ММS, Online TV в домашній мережі, тобто деактивується блокування «Мобільного інтернету, WAP, MMS, Online TV».

Щоб отримати повний доступ до управління своїм рахунком скористайтеся системою «My Vodafone».

USSD-Сервіси для контрактних абонентів

USSD (Unstructured Supplementary Services Data) - технологія обміну даними, яка забезпечує обмін інформацією між абонентами та спеціальним сервісом мобільного оператора в режимі реального часу.

Сервіс USSD не вимагає додаткового замовлення або активації, він надається абонентам MТC Україна, MТC Україна Передоплата, JEANS на постійній основі безкоштовно. Сервіс доступний з мобільного телефону, який працює в стандарті GSM, незалежно від моделі.

Примітка: USSD-повідомлення не зберігається в пам'яті телефону.

Основні переваги використання сервісу:

  • швидкість - інформація надається в режимі реального часу 
  • зручність - простий доступ до фінансової інформації та інформації про програму лояльності

Для того щоб відправити запит, необхідно набрати встановлений порядок символів, а саме: * код запиту # і натиснути кнопку виклику.

Номера запитів Призначення
*110*10# 
*110*10*01# 
*110*10*02# 
*110*10*03#
Перевірка залишку коштів на особовому рахунку; 
Українська мова;
Російська мова; 
Англійська мова;
*110*20# Перевірка залишку пакетних хвилин / пакета послуг;
*110*11# Інформація про дати та суми останніх 6-ти платежів по особовому рахунку;
*110*12# Інформація про суми останніх 3-х рахунків по особовому рахунку;
*110*13# Повна інформація по останньому рахунку; за місяць:
Стан рахунку на початок місяця;
Оплати за місяць (якщо були);
Повернення за місяць (якщо були);
Сума послуг зв'язку;
Сума пенсійного фонду;
Стан рахунку на кінець місяця;
*110*14# Інформація про кількість бонусів на особовому рахунку і сума бонусів, яку буде анулювано в ході наступного біллінга;
*110*21# Інформація про тарифну модель;
*110*22# Термін дії додаткової угоди;
*100*код ваучера# Поповнення рахунку за допомогою ваучера;
*110*30# 
*110*301*Пароль# 
*110*302*Пароль#
Статус GPRS послуг (WAP, MMS, Internet, Гіпер.NET); 
Активація GPRS послуг; 
Деактивація GPRS послуг;
*110*303*# 
*110*313*# 
*110*323*# 
*110*343*#
Інформація про послугу GPRS Internet;
Інформація про послугу GPRS WAP;
Інформація про послугу GPRS MMS;
Інформація про послугу Гіпер.Net;
*110*33# 
*110*331*Пароль# 
*110*332*Пароль# 
*110*333# 
Статус послуги Передача данних; 
Активація Передача даних; 
Деактивація Передача даних; 
Інформація про послугу Передача даних;
*110*50# 
*110*503#
Статус послуги Міжнародна лінія;
Інформація про послугу Міжнародна лінія;
*110*51# 
*110*513#
Статус послуги Міжнародний роумінг; 
Інформація про послугу Міжнародний роумінг;
*110*52# 
*110*521*1*Пароль# 
*110*521*2*Пароль# 
*110*522*Пароль# 
*110*523#
Статус послуги Голосова пошта; 
Активація послуги Голосова пошта (російська мова); 
Активація послуги Голосова пошта (англійська мова); 
Деактивація послуги Голосова пошта; 
Інформація про послугу Голосова пошта;
*110*53# 
*110*531*Пароль#
*110*532*Пароль# 
*110*533#
Статус послуги SMS; 
Активація SMS; 
Деактивація SMS; 
Інформація про послугу SMS;
*110*60# 
*110*601*Пароль# 
*110*602*Пароль# 
*110*603#
Статус послуги Додатковий пакет мережі; 
Активація послуги Додатковий пакет мережі; 
Деактивація послуги Додатковий пакет мережі; 
Інформація про послугу Додатковий пакет мережі;
*110*61# 
*110*611*Пароль# 
*110*612*Пароль# 
*110*613#
Статус послуги Заборона визначення номера;
Активація послуги Заборона визначення номера; 
Деактивація послуги Заборона визначення номера; 
Інформація про послугу Заборона визначення номера;
*110*62# 
*110*621*Пароль# 
*110*622*Пароль# 
*110*623#
Статус послуги Детальний рахунок; 
Активація послуги Детальний рахунок; 
Деактивація послуги Детальний рахунок; 
Інформація про послугу Детальний рахунок;
*110*40# 
*110*401*1* Пароль # 
*110*401*2* Пароль # 
*110*401*3* Пароль # 
*110*401*4* Пароль # 
*110*401*5* Пароль # 
*110*402* Пароль # 
*110*403#
Статус послуги Моя Сім'я; 
Активація послуги (1 номер) Моя Сім'я; 
Активація послуги (2 номери) Моя Сім'я; 
Активація послуги (3 номери) Моя Сім'я; 
Активація послуги (4 номери) Моя Сім'я; 
Активація послуги (5 номерів) Моя Сім'я; 
Деактивація послуги Моя Сім'я; 
Інформація про послугу Моя Сім'я;
*104*номер телефона# Запит послуги «Передзвони мені»;
*104*0# Інформація про кількість запитів, що залишилися, в рамках послуги «Передзвони мені»;
*104*номер телефона*01# 
*104*номер телефона*02# 
*104*номер телефона*03#
Запит послуги «Передзвони мені» українською; 

Запит послуги «Передзвони мені» російською; 

Запит послуги «Передзвони мені» англійською;
*104# 
*104*01# 
*104*02# 
*104*03#

Інструкція українською мовою; 
Інструкція російською мовою; 
Інструкція англійською мовою;
*120# Отримання інструкції щодо налаштування послуг;
*120*1# Перевірка статусу послуги «Вам дзвонили»;
*120*11# Активувати послугу «Вам дзвонили»;
*120*12# Деактивувати послугу «Вам дзвонили»;
*120*2# Перевірка статусу послуги «Є зв'язок»;
*120*21# Активувати послугу «Є зв'язок»;
*120*22# Деактивувати послугу «Є зв'язок»;
*120*3# Перевірка статусу послуги «Я на зв'язку»;
*120*31# Активувати послугу «Я на зв'язку»;
*120*32# Деактивувати послугу «Я на зв'язку»;
*120*9# Перевірка статусу мови супроводу послуги;
*120*91# Для встановлення української мови супроводу послуги;
*120*92# Для встановлення російської мови супроводу послуги;
*120*93# Для встановлення англійської мови супроводу послуги;
*120*94# Для встановлення української(транслит) мови супроводу послуги;
*120*0# Перевірка статуса режиму «День/Ніч»;
*120*01# Активация режиму «День/Ніч»;
*120*02# Деактивация режиму «День/Ніч»;
**21*номер телефона# Активація переадресації: «негайно» – безумовна переадресація всіх дзвінків;
**67*номер телефона# Активація переадресації: «зайнято» – переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону;
**61*номер телефона# Активація переадресації: «немає відповіді» – переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок;
**62*номер телефона# Активація переадресації: «поза зоною досяжності» – переадресація, коли Ви знаходитеся поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнений;
##002# Відміна всіх видів переадресації;
##21# Відміна переадресації: «негайно» – безумовна переадресація всіх дзвінків;
##67# Відміна переадресації: «зайнято» – переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону;
##61# Відміна переадресації: «немає відповіді» – переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок;
##62# Відміна переадресації: «поза зоною досяжності» – переадресація, коли Ви знаходитеся поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнений;
*#21# Перевірити стан переадресації: «негайно» – безумовна переадресація всіх дзвінків;
*#67# Перевірити стан переадресації: «зайнято» – переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону;
*#61# Перевірити стан переадресації: «немає відповіді» – переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок;
*#62# Перевірити стан переадресації: «поза зоною досяжності» – переадресація, коли Ви знаходитеся поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнений;

При використанні USSD-запитів * 104 * номер телефону #, * 110 #, * 110 * 1 #, * 110 * 2 #, * 110 * 3 # абонент має можливість самостійно вибирати мову відповідного USSD-повідомлення - українську, російську або англійську.

За замовчуванням встановлено українську мову. Для зміни мови на російську необхідно після номера запиту перед символом # набрати * 02, на англійську - * 03.

Мова змінюється лише для поточного запиту.

Приклад для USSD-запиту * 110 #:

  • * 110 * 01 # або * 110 # - українська мова; 
  • * 110 * 02 # - російську мову; 
  • * 110 * 03 # - англійська мова;

Для активації / деактивації послуг потрібен Пароль, який необхідно додавати наприкінці кожного запиту.

Пароль забезпечує конфіденційність управління послугами.

Якщо Ви - фізична особа, для замовлення пароля зателефонуйте до Центру Обслуговування Абонентів за номером 111. Унікальний згенерований пароль буде надісланий Вам в SMS-повідомленні протягом 2-х діб.

Юридична особа може замовити пароль, надіславши заявку на факс (044) 240 240 0 або зателефонувавши за номером (050) 462 24 00. Призначений пароль Ви дізнаєтесь з надісланого SMS або у контактної особи Вашої організації протягом 2-х діб.

Як стати абонентом Vodafone Україна?

У Вас є можливість вибрати для себе найкращий варіант підключення до мережі ПрАТ «Vodafone Україна»:

  • Передоплата - найшвидший спосіб почати користування мобільним зв'язком, без контрактних зобов'язань. 
  • Контрактне підключення - для тих, хто користується мобільним зв'язком щодня, без плати за з'єднання.

... щоб залишатися на зв'язку, де б Ви були!

Для того, щоб стати абонентом Передоплата, досить придбати стартовий пакет з будь-яким із запропонованих тарифів ПрАТ «Vodafone Україна».

Стартовий пакет потрібно активувати, зробивши дзвінок до дати, зазначеної на його зворотному боці на території України в мережі ПрАТ «Vodafone Україна». Щоб скористатися послугами зв'язку від ПрАТ «Vodafone Україна», Вам необхідно мати мобільний телефон стандарту GSM 900/1800.

Якщо Ви не скористалися SIM-карткою, яка входить в стартовий пакет (тобто не зробили дзвінок до зазначеної дати), Ви не зможете скористатися послугами з цим стартовим пакетом. Після активації термін дії Вашого номера встановлюється на 30 днів з моменту дзвінка при відсутності поповнення. Після поповнення рахунку послуга продовжується на 365 днів. Для запобігання відключенню Вашого номера заздалегідь потурбуйтесь про продовження терміну дії. Продовжити термін дії Вашого номера можливо тільки шляхом поповнення рахунку. При кожному поповненні рахунку ваучером будь-якого номіналу термін дії Вашого номера продовжується на 365 днів з моменту поповнення рахунку.

Коди оператора ПрАТ «Vodafone Україна»: 095, 050, 066, 099

Увага! При відсутності вихідних подій (наприклад, вихідних дзвінків та SMS) за номером протягом 10 місяців, тарифний пакет абонента може бути змінений на будь-якій іншій тариф, доступний для підключення. уточнити у CRM

Для того, щоб стати контрактних абонентом, потрібно вибрати тарифний пакет і підписати договір на надання послуг мобільного зв'язку з компанією ПрАТ «Vodafone Україна».

Для укладення Договору / Угоди необхідно надати наступні документи та відомості:

  • діючий паспорт громадянина України з відміткою про реєстрацію особи в Україні; 
  • довідка про присвоєння ідентифікаційного номера; 
  • відомості про своє місце проживання (поштову адресу); 
  • відомості про контактний телефон в Україні.

Ви також можете скористатися будь-яким зручним для Вас способом для того, щоб оплатити свої рахунки.

Варіанти підключення

Який би варіант підключення Ви не обрали, Ви завжди зможете відчути переваги користування мобільним зв'язком від ПрАТ «Vodafone Україна». Адже ПрАТ «Vodafone Україна» - це саме більше національне GSM / EDGE-покриття, а також можливість користуватися послугами роумінгу в мережах 375 компаній-партнерів ПрАТ «Vodafone Україна» на п'яти континентах! Крім того, ПрАТ «Vodafone Україна» пропонує своїм абонентам прості і вигідні тарифи і додаткову послугу «Моя Сім'я», яка дозволяє витрачати ще менше.

Якщо Ви не можете визначитися зі способом підключення, будь ласка, звертайтеся за порадою до експертів з продажу в магазинах і до офіційних дилерів.

Інтернет помічник Контракт

Послуга Ваші Помічники - більше можливостей самостійно контролювати свій рахунок і керувати ним за допомогою мережі Інтернет та SMS.

Компанія ПрАТ «Vodafone Україна» пропонує безкоштовну та зручну послугу Ваші Помічники, завдяки якій Ви зможете самостійно контролювати свій рахунок і керувати ним.

За допомогою послуги Ваші Помічники Ви можете безкоштовно отримувати таку інформацію:

  • контактні дані; 
  • номер персонального рахунку; 
  • номер контракту; 
  • фінансову інформацію (баланс, суму рахунків і платежів); 
  • назва тарифного плану; 
  • термін дії Додаткової угоди; 
  • залишок пакетних хвилин / послуг; 
  • кількість бонусів; 
  • PUK-коди.

І це ще не все.

Умови користування послугою безпроводного доступу до мережі Інтернет

З повними умовами використання ви можете ознайомитися за посиланням

Як телефонувати на екстрені номери з мобільного телефону?

Номери екстреного виклику:

  • 101 пожежна охорона / служба порятунку
  • 102 поліція
  • 103 швидка медична допомога
  • 112 служба екстреної допомоги
  • 104 аварійна служба газу

Умови користування мережами мобільного зв'язку

З повними умовами використання ви можете ознайомитися за посиланням

Як із іншої країни подзвонити в центр обслуговування абонентів?

Для отримання консультації в телефонному режимі використовуйте номер консультаційного центру +380500400111 - дзвінок безкоштовний

Також можна зв'язатися з оператором через службу On-line центр обслуговування.

Що таке термін дії номеру? Як його подовжити?

Термін дії номера визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою.

 
Потрібна допомога?

Відкрийте чат

1-month-freemain_icn_24_7_support2g360-view360-view3g-hi-dark3g-hi3g-mid3g4g-hi-dark4g-hi4g-mid4g-plus-hi4g-plus-hi4g-plus-mid4g-plus-plus-hi-dark4g-plus-plus-hi4g-plus-plus-mid4g-plus-plus