Переходьте в Vodafone вже зараз
Тарифи зі знижкою
Передплата
Контракт
Тарифи зі знижкою
Передплата
Контракт
Перевірити статус
Тарифи зі знижкою
Передплата
Контракт
Популярні запитання
«Підбір тарифу» – це можливість порівняти доступні тарифи на ринку України для клієнтів, що планують перенести номер з одного оператора на інший без зміни номера. Для порівняння враховані тарифи, які доступні на умовах Передплати.
«Підбір тарифів» відображає тарифи, що максимально наближені до введеної клієнтом суми та потрапляють в один із діапазонів.
Діапазони за якими розподілені тарифи: 0-90 грн, 91-110 грн, 111-130 грн, 131-160 грн, 161-180 грн, 161-180 грн, 181-250 грн, більше 250 грн.
У випадку, коли у оператора відсутній тариф, що відповідає зазначеному діапазону, відображено тарифну пропозицію з найнижчою ціною.
Вартість 100 грн/4 тижні за тариф Vodafone Turbo діє протягом 6 місяців з моменту підключення 2 пакета послуг в мережу Vodafone. Починаючи з 8-го місяця, діятиме стандартна вартість – 165 грн/4 тижні. Стандартні умови та вартість тарифу.
Вартість 110 грн/4 тижні за тариф Vodafone Joice Start діє протягом 6 місяців з моменту підключення у мережу Vodafone. Починаючи з 7-го місяця, діятиме стандартна вартість – 180 грн/4 тижні. Стандартні умови та вартість тарифу.
Вартість 140 грн/4 тижні за тариф Vodafone Joice Pro діє протягом 6 місяців з моменту підключення у мережу Vodafone. Починаючи з 7-го місяця, діятиме стандартна вартість – 230 грн/4 тижні. Стандартні умови та вартість тарифу.
Вартість 170 грн/4 тижні за тариф Vodafone Joice Max діє протягом 6 місяців з моменту підключення у мережу Vodafone. Починаючи з 7-го місяця, діятиме стандартна вартість – 300 грн/4 тижні. Стандартні умови та вартість тарифу.
З тарифами Vodafone ви можете ознайомитися за посиланням.
З тарифами інших операторів та усіма додатковими сервісами – на офіційних сайтах цих операторів.
Акція «TurboБезлім» передбачає нарахування безлімітного інтернету та 1 600 хв по Україні за умови своєчасної оплати за тариф.
Під своєчасною оплатою мається на увазі факт оплати пакета послуг на 4 тижні у планову дату списання коштів за цей пакет послуг. У разі відсутності своєчасної оплати, діятимуть стандартні умови тарифу.
Акція доступна з 16.10.2023 по 30.03.2024 р. Детальні правила акції
«Орієнтовна вартість тарифу на день» визначена шляхом розділення вартості пакета послуг на 28 днів.
Наприклад у тарифі Vodafone Turbo: 3,57 грн/день визначено як вартості тарифу 100 грн/4 тижні поділено на 28 днів.
При порівнянні тарифів в «Підбір тарифу» відображаються основні характеристики тарифів: вартість, що доступна клієнтам при переході з одного оператора на інший без зміни номера, обсяг хв та інтернету, кількість застосунків, що доступні для безлімітного користування в тарифах. Детальна інформація про додаткові, бонусні послуги, акційні пропозиції та умови користування тарифами – на офіційних сайтах відповідних операторів.
Вартість дзвінків вказано за першу секунду кожної хвилини розмови, до вартості якої включено кожну наступну секунду зазначеної хвилини в межах розмови. Тарифікація відбувається в першу секунду кожної хвилини розмови.
Інформація про послуги та вартість вказана у гривнях з урахуванням ПДВ та збору до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% вартості послуг без урахування ПДВ станом на 29.12.2023 (дата першої публікації «Підбір тарифу» на сайті Vodafone Україна.
Мінімальний строк дії тарифу − 28 днів із моменту його введення.
Детальну інформацію щодо тарифів, акцій, вартості та умов надання послуг можна отримати за телефонами:
111 — безкоштовно з мобільного Vodafone Україна в Україні;
0800 400 111 — для абонентів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).
ПрАТ «ВФ Україна», 01601, м. Київ, вул. Лейпцизька, 15, у реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій №1.
Переваги
Популярні запитання
- Підключення на контракт доступне лише в магазині Vodafone.
- Ви можете ознайомитися з тарифами при подачі заявки на сайті у розділі «Тарифи зі знижкою», або при підписанні контракту в магазині Vodafone.
Після подачі заявки на сайті дочекайтеся SMS, що перенесення номера схвалено, а потім завітайте в наш магазин. - Для підписання контракту необхідний оригінал паспорта, ID-картки або відображення ID-картки в застосунку «Дія».
Указані ціни на тарифи діятимуть протягом перших 12 місяців користування, далі - стандартні умови тарифів.
Для цього після подачі заявки на перенесення вашого номера дочекайтеся SMS, що перенесення номера схвалено та оберіть спосіб перенесення:
1. У магазині Vodafone:
Повідомте про те, що подали заявку на перенесення.
- Оберіть стартовий пакет із тарифом, у який хочете перейти (вартість стартових пакетів: для тарифу Joice Start – 150 грн, Joice Pro - 200 грн, Joice Max – 250 грн). За допомогою спеціаліста перенесіть номер. Знижка на тариф, що вказана в розділі «Тарифи зі знижкою», буде діяти з 2-го місяця користування, а вартість першого місяця входить у вартість обраного стартового пакета.
- Або придбайте стартовий пакет «MNP» за 1 грн (яка потім буде зарахована вам на мобільний рахунок), за допомогою спеціаліста перенесіть номер, оберіть тариф та сплатіть його вартість зі знижкою, яка вказана в розділі «Тарифи зі знижкою».
2. Самостійно:
У будь-якій точці продажу купіть стартовий пакет із тарифом, який вам до вподоби.
Важливо! Не вставляйте у пристрій SIM-картку Vodafone до моменту початку перенесення номера. Дотримуйтесь інструкцій із SMS.
- Із номера, який ви хочете перенести, зателефонуйте на 0 800 400 400 (безкоштовно по Україні) та продиктуйте номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті, який ви придбали.
- Після перенесення номера та активації нової SIM - буде застосована знижка на обраний тариф.
Вказані ціни на тарифи діятимуть протягом перших 6-ти місяців користування, далі - стандартні умови тарифів.
Незареєстрований номер - номер, який не було зареєстровано на ваші Прізвище та ім’я з наданням документів (паспорта, ID-картки) у поточного оператора. (Інформацію можна дізнатися у вашого поточного оператора)
Подати заявку на перенесення номера, якщо він не зареєстрований, можна:
- на сайті,
- за номером 0 800 400 111
- у найближчому магазині Vodafone
При подачі заявки:
- підтвердіть, що ви є власником номера, надавши пароль, який надійде на ваш номер у SMS та за допомогою вхідного дзвінка від Vodafone;
- вкажіть, що номер не зареєстрований;
- для подачі заявки на сайті - підтвердіть особу за допомогою Bank ID або ЕЦП, якщо подаєте заявку по телефону - надайте ваш ПІБ співробітнику, а для перенесення номера в магазині Vodafone - оригінал паспорта/ID-картки чи застосунок «Дія» із відображенням ID-картки;
- дочекайтеся SMS, що перенесення номера схвалено;
- оберіть тариф та, залежно від вибору, слідуйте інструкціям у розділах «Хочу перенести номер у тариф контрактної форми обслуговування» та «Хочу перенести номер у тариф передплати»
Важливо!
Не вставляйте у пристрій SIM-картку Vodafone до моменту початку перенесення номера. Дотримуйтесь інструкцій із SMS.
Зареєстрований номер - номер, який було зареєстровано на ваші Прізвище та ім’я з наданням документів (паспорта, ID-картки) або номер, що обслуговується на контрактній формі у поточного оператора.
(Інформацію можна дізнатися у вашого поточного оператора)
Подати заявку на перенесення номера, якщо він зареєстрований, можна:
- на сайті,
- за номером 0 800 400 111
- у найближчому магазині Vodafone
При подачі заявки:
- підтвердіть, що ви є власником номера, надавши пароль, який надійде на ваш номер у SMS
- вкажіть, що ви заєстрований користувач
- для подачі заявки на сайті або по телефону - надайте свої ПІБ так, як зазначено у паспорті, а для перенесення номера в магазині Vodafone - оригінал паспорта/ID-картки чи застосунок «Дія» із відображенням ID-картки;
- дочекайтеся SMS, що перенесення номера схвалено
- оберіть тариф та, залежно від вибору, слідуйте інструкціям у розділах «Хочу перенести номер у тариф контрактної форми обслуговування» та «Хочу перенести номер у тариф передплати»
Важливо! Не вставляйте у пристрій SIM-картку Vodafone до моменту початку перенесення номера. Дотримуйтесь інструкцій із SMS.
Після отримання SMS-підтвердження про перенесення номера, залежно від вибраного вами тарифу, слідуйте інструкціям у розділах «Хочу перенести номер у тариф контрактної форми обслуговування» або «Хочу перенести номер у тариф передплати»
Якщо ви не отримаєте нову SIM-картку від Vodafone - ваш номер не буде перенесено.
Важливо! Не вставляйте у пристрій SIM-картку Vodafone до моменту початку перенесення номера. Дотримуйтесь інструкцій із SMS.
Перенесення номера займає щонайменше 1 робочий день (8 робочих годин) із моменту подачі заявки.
Під час подачі заявки у магазині або по телефону ви можете обрати бажану фактичну дату перенесення вашого номера протягом наступних 30 календарних днів.
Перевірити статус вашої заявки на перенесення номера до мережі Vodafone можна у розділі «Перевірити статус»
На всіх етапах перенесення номера до мережі Vodafone вам будуть надходити SMS-повідомлення.
Як тільки почнеться перенесення вашого номера, ви отримаєте наступне SMS-повідомлення:
[ Ім’я, раді повідомити вам, що процес перенесення номера вже розпочався! Будь ласка, вставте SIM-картку Vodafone у телефон. Під час процесу можлива відсутність зв'язку до 3 годин. Одразу після закінчення перенесення номера ми відправимо вам SMS на нову SIM-картку. З повагою, Vodafone ]
Після перенесення вашого номера на вашу нову SIM-картку від Vodafone надійде наступне SMS-повідомлення:
[ Ім’я, ваш номер успішно перенесено. Дякуємо за вибір Vodafone ]
Відмовитися від перенесення мобільного номера можна протягом половини терміну до обраної дати на перенесення (тобто, якщо ви подали заявку 1-го числа та вказали бажану дату перенесення 2-го числа, то у такому випадку відмова можлива впродовж 4 робочих годин із моменту подачі заявки).
- Номер є незареєстрованим, а заявка подана як від зареєстрованого користувача.
- Номер зареєстровано, а заявка подана як від анонімного користувача.
- Указаний номер зареєстрований на іншу людину.
- У заявці на перенесення номера надані неповні або недостовірні дані.
- Номер заблокований (послуги зв’язку не надаються у поточного оператора).
- Заявка на перенесення вказаного номера вже була подана раніше.
- Після останнього перенесення номера пройшло менш ніж 30 календарних днів.
- Надання послуг за вказаним номером може бути припинено через причини, передбачені законодавством України (шахрайство та інше).
- Зміна оператора ніяк не впливає на надання сервісів, прив’язаних до вашого номера (банківські картки, картки лояльності, ідентифікація й авторизація на сайтах, у поштовому клієнті, месенджерах тощо).
- Після перенесення номера до мережі Vodafone для оплати послуг зв’язку через термінали, вебсайти, мобільні застосунки вам потрібно вибирати оператора Vodafone та вказувати ваш поточний номер.
- Коли ви будете телефонувати на номер, який був перенесений в іншу мережу, Vodafone поінформує вас про те, що цей номер перенесено.
- Перенести свій номер до мережі Vodafone зможуть лише абоненти операторів: «Київстар», lifecell, «ТріМоб» та «Інтертелеком». Абоненти інших операторів, на жаль, не можуть перенести свій номер до мережі Vodafone, але можуть зробити нове підключення та скористатися нашою послугою «Вибір номера» на схожий номер.
Клієнти Vodafone можуть відключити таке інформування за допомогою USSD-комбінації:
*181*3# – відключити голосове повідомлення під час дзвінків на номери, перенесені до будь-якого мобільного оператора України.
• Також клієнти Vodafone можуть перевірити, до якої мережі належить номер співрозмовника, за допомогою USSD-комбінації: *181*номер телефону# (номер телефону має бути у форматі 380XX1234567).
Тарифи діють на території України за наявності покриття мережі оператора, крім території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень або здійснюють їх не в повному обсязі.
Під «Тарифи зі знижкою для клієнтів контракту» мається на увазі можливість користування тарифом за спеціальною ціною протягом 12 місяців, залежно від тарифу, для клієнтів тарифів контракту, що перейдуть у мережу Vodafone за допомогою послуги перенесення номера.
Під «Тарифи зі знижкою для клієнтів передплати» мається на увазі можливість користування тарифом за спеціальною ціною протягом 6 місяців, залежно від тарифу, для клієнтів передплати, що перейдуть у мережу Vodafone за допомогою послуги перенесення номера.
З 14.11.2023 р. для клієнтів тарифів передплати спеціальна ціна діє у перші 6 місяців із дати перенесення номера в мережу Vodafone, а саме: Joice Start – 110 грн/4 тижні (знижка 38%), Joice Pro – 140 грн/4 тижні (знижка 39%), Joice Max – 170 грн/4 тижні (знижка 43%). Починаючи з 7-го місяця буде діяти стандартна вартість пакета послуг на 4 тижні.
З 14.11.2023 р. для клієнтів, що перенесуть свій номер у тариф Vodafone Turbo буде діяти спеціальна ціна – 100 грн на 4 тижні ( знижка 39%). Спеціальна ціна діє протягом 6 місяців з моменту підключення 2 пакету послуг. На 8 місяці з моменту перенесення номеру до мережі Vodafone будуть діяти стандартна вартість в межах тарифу.
З 01.04.2023 р. для клієнтів тарифів контракту спеціальна ціна діє в перші 12 місяців із дати перенесення номера в мережу Vodafone, а саме: Vodafone Red Turbo – 70 грн/місяць (знижка 44%), Vodafone Red Start–100 грн/місяць (знижка 43%), Vodafone Red Pro–135 грн/місяць (знижка 41%), Vodafone Red Max – 170 грн/місяць (знижка 43%), Vodafone Red Unlim Plus – 220 грн/місяць (знижка 37%), Vodafone Red Unlim Max – 310 грн/місяць (знижка 31%) . Починаючи з 13-го місяця буде діяти стандартна вартість пакета послуг на місяць.
Вартість дзвінків указана за першу секунду кожної хвилини розмови, до вартості якої включено кожну наступну секунду зазначеної хвилини в межах розмови. Тарифікація відбувається в першу секунду кожної хвилини розмови.
Тарифи вказані y гривнях з урахуванням ПДВ та збору до Пенсійного фонду, що становить 7,5% від вартості послуг без ПДВ, станом на 01.04.2023 року.
Мінімальний строк дії тарифу – 28 днів із моменту його введення.
Детальну інформацію щодо тарифів, акцій, вартості та умов надання послуг можна отримати в застосунку My Vodafone або за телефонами:
111 – безкоштовно з мобільного Vodafone Україна (в Україні);
0800 400 111 – для клієнтів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).
ПрАТ «ВФ Україна», 01601, м. Київ, вул. Лейпцизька, 15, у реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій №1.
Популярні запитання
Ви маєте можливість подати заявку на перенесення номера/номерів у мережу Vodafone кількома способами:
- На сайті Vodafone
- Зателефонувавши до Контакт Центру 0 800 400 007 (дзвінок безкоштовний)
- В одному з магазинів Vodafone
В одній заявці можна вказати від 1 до 200 номерів.
Важливо! Перевірка виконується за ЄДРПОУ для компаній або РНОКПП (ІПН) для фізичних осіб-підприємців, у випадку відсутності РНОКПП (ІПН) – за паспортними даними.
Відповідно до Ваших потреб обирайте тарифний план з переліку діючих тарифів для бізнес-клієнтів. Якщо потрібно, співробітник Vodafone допоможе Вам обрати тарифний план під час укладання Договору. SIM-карти надаються безкоштовно після підписання документів.
Після перенесення номера/номерів Ви можете змінити раніше обраний тарифний план на будь-який інший, якщо виникне така потреба.
- Паспорт громадянина України. У разі, якщо за підключенням звертається не керівник, додатково надається Довіреність на право підпису представника.
- Для фізичної особи-підприємця - РНОКПП (ІПН) чи паспорт громадянина України у випадку відсутності РНОКПП (ІПН).
- Інформація про повне найменування юридичної особи, ідентифікаційний код юридичної особи.
Перелік документів для підписання:
- Заява на перенесення номерів
- Договір про надання телекомунікаційних послуг
- Угода про надання послуг мобільного зв’язку
- Заява на підключення номерів
Ознайомитись зі всіма шаблонами документів можна в розділі Бланки документів -> Актуальні документи: бланки, шаблони.
Служба підтримки з питань перенесення номера (дзвінок безкоштовний): 0 800 400 007 (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Послуга перенесення номера/номерів надається безкоштовно.
Перенесення номера(ів) відбувається за 1 робочий день (8 робочих годин) з моменту реєстрації заяви.
Максимальний час перенесення номера(ів) – 30 календарних днів. Ви можете обрати бажану дату перенесення Вашого номера(ів) під час підписання заяви у магазині.
Відмовитися від перенесення мобільного номера можна протягом половини терміну до обраної дати на перенесення (тобто, якщо Ви подали заявку 1го числа та вказали бажану дату перенесення 2го числа, то у такому випадку відмова можлива впродовж 4 робочих годин с моменту подачі заявки).
На всіх етапах перенесення номера(ів) до мережі Vodafone Ви будете отримувати SMS-повідомлення.
Статус Вашої заяви на перенесення номера/номерів у мережу Vodafone можна відстежувати в розділі перевірки.
Коли почнеться процес перенесення номера, Ви отримаєте SMS-повідомлення:
Шановний клієнте, раді повідомити Вам, що процес перенесення номера(ів) вже розпочався! Будь ласка, вставте SIM-картку Vodafone в телефон. Під час процесу можлива відсутність зв'язку до 3 годин. Одразу після закінчення перенесення номера ми відправимо Вам SMS на нову SIM-картку. З повагою, Vodafone
Після завершення процесу перенесення номера на Вашу нову SIM-картку від Vodafone, надійде наступне SMS-повідомлення:
Шановний клієнте, вітаємо Вас у мережі Vodafone! Ваш(і) номер(и) успішно перенесено. Користуйтеся зручним контролем коштів і підключенням послуг у My Vodafone – www.vodafone.ua/app_MyVodafone
Дякуємо за вибір Vodafone
Важливо! Не активуйте SIM-картки Vodafone до моменту початку перенесення номера. Вам надійде SMS-повідомлення з інформацією, коли це потрібно буде зробити.
- Вказаний ЄДРПОУ або РНОКПП (ІПН) належить іншій особі
- Номер заблокований (послуги зв’язку не надаються)
- Заява на перенесення вказаного номера(ів) вже була подана раніше
- Після останнього перенесення номера минуло менш ніж 30 календарних днів
- Надання послуг по вказаному номеру може бути припинено через причини, передбачені законодавством України (шахрайство та інше).
Якщо була подана групова заявка і по будь-якому номеру отримано відмову, такий номер автоматично виключається із заявки, а всі підтверджені номери переносяться.
Для перенесення номерів, по яким надійшла відмова, потрібно уточнити і виправити помилку та оформити для них нову коректну заявку.
Статус Вашої заяви на перенесення номера/номерів у мережу Vodafone можна відстежувати в розділі перевірки.