Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone нараховує по 100 грн своїм клієнтам для зв'язку за кордоном

Vodafone нараховує по 100 грн своїм клієнтам для зв'язку за кордоном

Vodafone нараховує по 100 грн на рахунки своїх клієнтів, які перебувають зараз за кордоном.

«Напередодні закриття кордонів ми робимо все можливе, щоб наші клієнти залишалися на зв'язку. В даний момент ми нараховуємо нашим клієнтам, які знаходяться в роумінгу, кошти на рахунки, щоб дати можливість залишатися на зв'язку до прибуття в Україну − не тільки з урядовими органами, а й зі своїми близькими, що залишилися вдома, а також вчасно отримувати актуальну життєво важливу інформацію», – говорить директор з маркетингу Vodafone Україна Андрій Отрощенко.

14 березня спільно з Міністерством закордонних справ України Vodafone проінформував своїх клієнтів, які перебувають у роумінгу, про майбутнє закриття кордону України до 3 квітня. У повідомленні клієнти також отримали рекомендації, як діяти в разі, якщо повернутися до зазначеного часу в країну не виходить. Так, необхідно звернутися в посольства або консульства України у країні перебування (контакти автоматично приходять всім клієнтам Vodafone при реєстрації в роумінгу), а також зареєструватися на вебресурсі МЗС України https://friend.mfa.gov.ua

З 13 березня на час карантину Vodafone надав своїм клієнтам в Україні безкоштовний безлімітний доступ до популярних месенджерам і соціальним мережам Online Pass − щоб підтримати можливість залишатися на зв'язку, не дивлячись на введені обмеження.

Щоб скористатися доступом до послуги Online Pass, потрібно набрати комбінацію *316*1# . Послуга для безлімітного спілкування в соціальних мережах буде діяти протягом 28 днів з моменту підключення, після чого буде відключена. Перевірити статус послуги Online Pass можна за допомогою USSD-команди *316*2# .

Послуга Online Pass доступна для підключення клієнтам передплачених тарифних лінійок Vodafone Family, Vodafone RED Extra, Vodafone RED, Vodafone RED 2015 року, тарифів Vodafone Light + та Vodafone ZAHID. У тарифах Vodafone SuperNet Start / Pro / Unlim і Joice послуга Online Pass вже включена в пакет послуг відповідно до умов тарифу і не вимагає підключення. Детальніше про послугу – на сайте.