Skip to content
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Допоможіть зробити сайт кращим Відповісти на 2 запитання

Чи порекомендуєте ви сайт Vodafone друзям та знайомим?

точно не буду рекомендувати
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
точно порекомендую
0 - точно не буду рекомендувати
10 - точно порекомендую
Будь ласка, вкажіть основні причини вашої оцінки:
Що, на вашу думку, нам потрібно поліпшити?

4Gr

Три Effie за один Joice – Vodafone зібрав основні нагороди Effie Awards

За результатами щорічної церемонії нагородження Effie Awards Ukraine, Vodafone Україна зібрав премії відразу в трьох номінаціях із кейсом запуску молодіжного тарифу Joice, що пропонує безлімітний трафік для топових мультимедійних майданчиків і сервісів.

  1. Золото у номінації «Зірки в рекламі» – – за кампанію Joice із залученням дуету «Время и стекло».
  2. Срібло в номінації «Запуск продукту/послуги» – за кампанію Joice, що завоювала нових споживачів діджитал-контенту – підлітків, на яких не діє класична комунікація масмаркет-бренду.
  3. Бронза та єдина нагорода в номінації «Телекомунікаційні послуги» – успішна кампанія на підтримку тарифу Joice, що допомогла привести нових якісних інтернет-користувачів у базу Vodafone, збільшуючи прибутковість компанії.
  4. За підсумком конкурсу департамент бренду і комунікацій Vodafone Україна був визнаний Best Marketing Team 2019 у телекомунікаційній сфері..

Joice від Vodafone змінив правила гри і влаштував найяскравіше і актуальне «віслово» у смартфонах підлітків. До речі, слово «віслово» стало не тільки ключовим словом рекламної кампанії, але й стало одним з найпопулярніших нових слів в Україні – воно увійшло в топ-5 запитів Google в 2019 році. За 3 місяці кампанії Joice перетворив Vodafone на топового молодіжного мобільного оператора – згідно з дослідженнями, Vodafone став лідером за сприйняттям «оператор для молоді».

big-data

Тариф, запущений у червні 2019 року, стартував із передзамовлення, і тільки через місяць з'явився на полицях магазинів. Joice пропонує безлімітний трафік для топових мультимедійних майданчиків і сервісів:

  • Відео: YouTube, Netflix, Vodafone TV, MEGOGO;
  • Музика та книги: Apple Music, Tik Tok, YouTube Music, Vodafone Music, Vodafone Bools, SoundCloud, Shazam, Deezer;
  • Ігри та магазини додатків: Twitch, AppStore, Google Play, Steam;
  • Cоцмережі та месенджери: Instagram, Facebook, twitter, Telegram, Viber, Snapchat, Skype.

У щомісячний пакет послуг також включені 6 ГБ швидкісного інтернету, яких вистачить на інші сервіси, що не включені в безліміт. Тариф орієнтований на інтернет-користувачів, разом з тим включає і великий пакет хвилин для розмов: 600 хвилин для дзвінків на всі мережі по Україні та в Польщу. Вартість тарифу – 100 грн/місяць.

Effie Awards – найпрестижніша нагорода у світі в галузі маркетингових комунікацій, яка вручається за головне досягнення у сфері – ефективність. Заснована в Нью-Йорку в 1968 році, перемога на конкурсі стала глобальним символом успіху в індустрії. Effie Awards Ukraine – щорічна найавторитетніша нагорода в галузі маркетингових комунікацій в Україні. Це національна премія Effie Worldwide, яка проходить в Україні вже 14 років. Цього року в конкурсі взяло участь понад 366 заявок з 52 різних сфер. З них 144 пройшли в фінал. Кейси оцінюють 200 членів журі – фахівці рекламної і комунікаційної галузі.