Skip to content
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Допоможіть зробити сайт кращим Відповісти на 2 запитання

Чи порекомендуєте ви сайт Vodafone друзям та знайомим?

точно не буду рекомендувати
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
точно порекомендую
0 - точно не буду рекомендувати
10 - точно порекомендую
Будь ласка, вкажіть основні причини вашої оцінки:
Що, на вашу думку, нам потрібно поліпшити?

Vodafone у 3 кварталі 2019: більше користувачів і дата-доходів

Vodafone збільшив прибуток за результатами 3 кварталу 2019 року. Виручка компанії в липні-вересні цього року зростає швидше за ринок. Річне збільшення виручки склало 29.7%, дохід у 3 кварталі склав 4,3 млрд грн.

Vodafone збільшив OIBDA на 28.9% у річному численні, за результатами 3 кварталу цей показник досяг 2,4 млрд грн. Маржа OIBDA стабільна з тенденцією до зростання, у третьому кварталі вона виросла до 54,6%. Чистий прибуток компанії в 3 кварталі 2019 року склав 887 млн грн.

Основною причиною збільшення доходів Vodafone стало зростання кількості data-користувачів і споживання послуг передачі даних. Загальний обсяг інтернет-трафіку в мережі Vodafone за рік збільшився вдвічі. Зростання дата-доходів за цей час склало 56%.

Активне споживання стимулювали вигідні тарифи: лінійка тарифів SuperNet з великим обсягом інтернет-трафіку для клієнтів передплаченого зв'язку, а також молодіжний тариф Joice із безлімітним трафіком для топових мультимедійних майданчиків і сервісів. Тарифи Vodafone користуються популярністю у абонентів і є одними з найдоступніших на ринку, про що свідчить найнижчий показник ARPU - 68,2 грн.

Зростання споживання стало можливим також завдяки активному розширенню покриття мереж швидкісного інтернету. Сьогодні 4G-мережа Vodafone доступна для 66% українців, 86% населення може користуватися 3G-покриттям. З’явився також новий помітний тренд, який буде посилюватися. Впровадження 4G дало поштовх розвитку нових технологій і нових напрямків бізнесу на їх основі – IoT, big data аналітика, хмарні сервіси. Попит на ці послуги збільшується як серед бізнес-клієнтів компанії, так і на рівні муніципалітетів. За останній рік були укладені меморандуми з міськими адміністраціями Харкова, Києва, Одеси про застосування нових технологічних рішень для розвитку концепції Smart City.

Також збільшилися доходи торгової діяльності у зв'язку з розширенням власної роздрібної мережі. Зараз Vodafone Retail – один з найбільших ритейлерів у країні, торговельна мережа компанії сьогодні налічує більше 240 власних магазинів. Магазини Vodafone пропонують тільки сертифіковані товари: смартфони, різні ґаджети, переносну електроніку, роутери, аксесуари. У магазинах також можна підключити будь-які послуги Vodafone і отримати кваліфіковану консультацію від експертів компанії.

У 3 кварталі 2019 року продовжує збільшуватися кількість клієнтів Vodafone – послуги компанії вибирають 19,8 млн клієнтів.