Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone у 2 кварталі 2019 року: зростання доходів і покриття 4G

Vodafone у 2 кварталі 2019 року: зростання доходів і покриття 4G

Vodafone збільшив прибуток за результатами 2 кварталу 2019 року. Виручка компанії у квітні-червні цього року збільшилася в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року на 20,7% і склала 3,8 млрд грн.

Vodafone досяг зростання OIBDA на 13,8% в річному численні, за результатами 2 кварталу цей показник досяг 2 млрд грн. Маржа OIBDA стабільна, у другому кварталі вона склала 51,7%. Чистий прибуток компанії в 2 кварталі 2019 року сягнув 511 млн грн.

Основною причиною збільшення доходів Vodafone стало зростання кількості data-користувачів і споживання послуг передачі даних. Обсяги трафіку ростуть завдяки активності 4G-користувачів: так, 4G-клієнт Vodafone за результатами кварталу в середньому використав 7,7 ГБ трафіку на місяць. Це вдвічі більше, ніж використовують 3G-клієнти. Загальний обсяг інтернет трафіку в мережі Vodafone за рік збільшився вдвічі.

Також збільшилися доходи торгової діяльності в зв'язку з розширенням власного роздробу. На сьогоднішній день Vodafone Retail – один з найбільших рітейлерів у країні, торговельна мережа компанії сьогодні налічує близько 240 власних магазинів. Магазини Vodafone пропонують тільки сертифіковані товари: смартфони, різні ґаджети, переносну електроніку, роутери, аксесуари. У магазинах також можна підключити будь-які послуги Vodafone і отримати кваліфіковану консультацію від експертів компанії.

Активне споживання стимулювали вигідні тарифи: лінійка тарифів SuperNet з великим об'ємом інтернет-трафіку для клієнтів передплаченого зв'язку, тарифи для контрактних клієнтів компанії, а також збільшені пакети мобільного інтернету в бізнес-тарифах компанії. У червні компанія також запустила новий молодіжний тариф Joice з безлімітним трафіком для топових мультимедійних майданчиків і сервісів. Тарифи Vodafone користуються популярністю у клієнтів і є одними з найдоступніших, про що свідчить найнижчий на ринку показник ARPU – 61 грн.

Зростання споживання стало можливим також завдяки активному розширенню покриття мереж швидкісного інтернету. У 2019 кількість населених пунктів України, охоплених 4G, збільшилася в 4 рази. На сьогодні мережа Vodafone доступна понад 62% українців і охоплює більше 4000 населених пунктів. Інвестиції компанії в розвиток інфраструктури з моменту початку будівництва мереж швидкісного мобільного інтернету станом на 2 квартал 2019 склали 23,1 млрд грн.

Ще одним фактором збільшення виручки стало зростання доходів від послуг роумінгу внаслідок збільшення споживання послуг. У квітні минулого року Vodafone запропонував вигідні базові тарифи в 75 країнах світу, інтернет став доступним – 100 МБ інтернету в роумінгу і безлімітний меседжинг коштують 40 грн. Це сприяло суттєвому зростанню користування – за останній рік клієнти Vodafone почали користуватися інтернетом у роумінгу в 2,1 рази активніше. А кількість роумерів збільшилася на 18%. Цього року Vodafone продовжує робити роумінг ще більш вигідним – на початку червня перелік країн для вигідного роумінгу збільшився до понад 85 країн.

За результатами 2 кварталу 2019 року кількість клієнтів Vodafone в Україні залишається стабільною і становить 19,6 млн з невеликою тенденцією до зростання. Серед чинників зростання можна відзначити запуск в Україні послуги мобільного перенесення номера. У травні-червні 3657 клієнтів скористалися послугою, щоб перейти в мережу Vodafone зі своїм номером.