Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Які смартфони купують українці – аналітика Vodafone Retail

4Gr

Які смартфони купують українці – аналітика Vodafone Retail

Vodafone Retail представив щоквартальний аналітичний звіт ринку смартфонів в Україні. В основі звіту – дані продажів у власній роздрібній мережі за третій квартал 2019 року, а також big data аналітика на базі даних мережі Vodafone.

Що змінилось у третьому кварталі порівняно з другим
При виборі смартфона українці і далі звертають увагу на наявність 4G і великого екрана. Частка смартфонів з екраном 6+ дюймів продовжує зростати: 69% у 3 кварталі проти 58% у другому кварталі 2019. 4G-ready смартфони вже сягнули 99% серед усіх нових смартфонів. Разом з тим, зростає популярність смартфонів із підтримкою NFC – вже майже половина покупців обирають NFC-смартфони, тоді як в минулому кварталі таких було 40%. Більшість усіх нових смартфонів, які купують українці, як і раніше, мають 2 SIM-карти.

У цьому кварталі українці практично одноголосно обирали в мережі Vodafone Retail найбільше смартфонів виробництва Samsung. Лише в Донецькій, Миколаївській та Сумській областях більш популярними стали смартфони XIAOMI.

Відданість брендам
 

  1. Українці залишаються доволі консервативними під час вибору нового смартфона.
  2. На першому місті в рейтингу любові до брендів традиційно є власники iPhone – 71% яблучників купують собі нові iPhone. Вони також найдовше користуються своїми трубками – майже 2 роки.
  3. Друге місце розділяють Samsung і Xiaomi – половина власників цих смартфонів залишається вірними своїм улюбленим брендам, коли купують новий смартфон. Переваги решти користувачів цих двох брендів взаємно перетинаються. 17% колишніх користувачів Samsung змінили їх у третьому кварталі на Xiaomi, 16% користувачів Xiaomi купили смартфон Samsung. І перші, і другі користуються своїми смартфонами в середньому 1,5 роки.
  4. На третьому місці Huawei – 32% власників смартфонів Huawei обирали новий телефон, не змінюючи бренд. А от термін використання таких смартфонів є меншим – лише 1,4 роки.

big-data

Гендерні розбіжності
Чоловіки частіше змінюють смарфтони, ніж жінки. Люди із середнім і низьким достатком, як і в попередньому кварталі, були більш схильні до покупки нового смартфона, ніж їх заможні співвітчизники. Улюблений колір смартфона в Україні – чорний (44,5%), за ним слідують сині (28%), сірі (11,0%) і золоті (4,5%) смартфони.

Українці стали більш вимогливими щодо обсягу пам’яті, доступної у смартфонах з акцентом на більші обсяги зберігання інформації. Смартфони з обсягом пам’яті 32 ГБ – в топі продажів у 3 кварталі.

Додаткові покупки до смарфтонів
До кожного третього смартфона докуповують карту пам’яті. Найчастіше обирають карту пам’яті так само з обсягом 32 ГБ. В третьому кварталі українці стали частіше купувати страховку під час покупки смартфона. Якщо в першому кварталі 2019 року кожний восьмий смартфон був проданий зі страховкою, у третьому кварталі 2019 – кожен третій. Стекла й чохли є в чеку майже до кожного другого смартфона.

4Gr

Wearables

Фітнес-браслети завдяки своїй ціні та розмаїттю переважають в продажах над смарт-годинниками, але останні в третьому кварталі набирають оберти: їхня частка в загальних продажах wearables складає 32% проти 24% кварталом раніше. Лідером продажів серед наручних годинників в 3 кварталі є Xiaomi. Зростає частка продажів дитячих смарт-годинників Elari, разом з цим падають продажі годинників HUAWEI. Vodafone Retail є дочірньою компанією Vodafone Україна. Мережа Vodafone Retail сьогодні налічує 240 магазинів в 70 містах. В компанії працює більше 1500 співробітників. Перший магазин відкрився в лютому 2018 року.