Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone у 1 кварталі збільшив покриття та кількість дата-користувачів

Vodafone у 1 кварталі збільшив покриття та кількість дата-користувачів

Vodafone поліпшив основні фінансові показники за результатами 1 кварталу 2020 року. Дохід компанії в січні-березні 2020 року склав 4,39 млрд грн, на 28% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Vodafone демонструє найвищу на ринку динаміку збільшення доходу, пов'язану з ростом споживання дата-послуг і збільшенням доходів від торговельної діяльності власної роздрібної мережі Vodafone.

У середньому за результатами першого кварталу дата-клієнт Vodafone використав 4,6 ГБ трафіку на місяць. Зростання споживання стало можливим завдяки активному розширенню покриття мереж швидкісного інтернету. Сьогодні 4G-мережа Vodafone доступна 71% українців, 86% населення може користуватися 3G-покриттям. За рік кількість базових станцій 4G збільшилася вдвічі, а кількість населених пунктів, в яких доступний 4G – в 3 рази. Vodafone інвестував у мережу в 1 кварталі 2020 року близько 1,2 млрд грн, включаючи вартість ліцензії в діапазоні 900МГц – 265 млн грн. Загальні інвестиції компанії у будівництво мереж швидкісного мобільного інтернету склали 26,6 млрд грн.

Крім того, збільшилася кількість data-клієнтів – кількість користувачів USIM-карт з підтримкою 4G за два роки зросла в 3 рази. А кількість клієнтів Vodafone, які скористалися data-послугами, склала 12 млн.

Показник ARPU зріс у 1 кварталі до 68,9 грн, при він цьому залишається найнижчим на ринку, що свідчить про доступність тарифних лінійок Vodafone.

Ще одним фактором збільшення доходів стало зростання продажів у власній роздрібній торгівлі. На сьогоднішній день Vodafone Retail – один з найбільших рітейлерів країни. Магазини Vodafone пропонують тільки сертифіковані товари: смартфони, різні гаджети, переносну електроніку, роутери, аксесуари. У магазинах також можна підключити будь-які послуги Vodafone і отримати кваліфіковану консультацію від експертів компанії.

Показники операційної ефективності демонструють зростання: показник OIBDA збільшився на 30% в порівнянні з 1 кварталом 2019 року і досяг 2,3 млрд грн. Маржа OIBDA збільшилася до 53,3%. У першому кварталі чистий збиток Vodafone Україна склав 744 млн грн, що пов'язано з курсовою різницею по переоцінці Євробондів обсягом $500 млн, випущених компанією в лютому 2020 року – девальвація гривні на кінець кварталу в порівнянні з курсом на дату отримання позики склала 15%.

За результатами першого кварталу 2020 року абонентська база компанії залишається стабільною – 19,5 млн, річні коливання склали -0,1%, спостерігається зростання в сегменті контрактних підключень.

Ключовими подіями, що вплинули на діяльність компанії в 1 кварталі 2020 року, стали:

  1. Підписання договору між Vodafone Україна і Vodafone Group про продовження співпраці на 5 років в рамках угоди про стратегічне партнерство. В рамках нової угоди українська компанія продовжить роботу під брендом Vodafone протягом наступних п'яти років. Як повноправний учасник глобальної програми Vodafone Partner Markets Vodafone Україна може користуватися особливими умовами кооперації з глобальними постачальниками і телекомунікаційними операторами по всьому світу. Це відкриє нові можливості для українського ринку і дозволить українським клієнтам користуватися всіма перевагами сервісу Vodafone, доступного в багатьох країнах світу. Vodafone Group поділиться своєю міжнародною експертизою в питаннях експлуатації, оптимізації мережі та впровадження високоякісних послуг 4G. Українські компанії зможуть скористатися унікальними розробками Vodafone, такими як екосистема IoT, big data аналітика і хмарні сервіси.
  2. Vodafone Україна здійснив свою першу емісію єврооблігацій на міжнародних ринках капіталу обсягом $ 500 млн із прибутковістю 6,20%. Це перший досвід для телеком-ринку України. Vodafone вдалося досягти найнижчої ціни на випуск єврооблігацій серед корпоративних емітентів з України, що демонструє сильні фінансові позиції компанії, а також є великим досягненням не тільки для Vodafone Україна, а й для всього українського ринку.
  3. Vodafone придбав ліцензію на частоти в діапазоні 900 МГц, вартістю 265 млн грн, що дозволить розпочати розгортання національного покриття 4G в Україні.
  4. З огляду на складну ситуацію в країні, викликану епідемією Covid-19, Vodafone надав і продовжує надавати допомогу країні. Vodafone Україна спільно зі своїм акціонером – групою компаній NEQSOL Holding – виділила 33 млн гривень в якості благодійної допомоги лікарням України для боротьби з коронавірусом. Кошти спрямовані на придбання обладнання, систем тестування і засобів захисту для лікарів. Крім того, Vodafone запустив і продовжує впроваджувати ініціативи, спрямовані на підтримку України та українців під час карантину. Попередньо внесок компанії в якості соціальної підтримки оцінюється в суму близько 30 млн гривень. Таким чином, загальна сума допомоги на сьогоднішній день становить 63 млн гривень.