Skip to content
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Допоможіть зробити сайт кращим Відповісти на 2 запитання

Чи порекомендуєте ви сайт Vodafone друзям та знайомим?

точно не буду рекомендувати
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
точно порекомендую
0 - точно не буду рекомендувати
10 - точно порекомендую
Будь ласка, вкажіть основні причини вашої оцінки:
Що, на вашу думку, нам потрібно поліпшити?

Лови PASS!

доступ до безліміту в улюблених додатках

Online PASS
Social PASS
Video PASS
Online PASS

Безлімітний трафік на додатки:

Viber
WhatsApp
Hangouts
Classroom
Google Meet
FaceTime
Skype
WeChat
Zoom
Microsoft Team
Skype
Telegram

Акційна вартість послуги
Online PASS до 14.01.2021

30 грн/міс.

0 грн/міс.
Social PASS

Безлімітний трафік на додатки:

Instagram
Facebook
Snapchat
Twitter
Pinterest
TikTok
Likee
LinkedIn

Вартість послуги Social PASS

50 грн/міс.
Video PASS

Безлімітний трафік на додатки:

YouTube
MEGOGO
Netflix

Акційна вартість послуги
Video PASS протягом 4 місяців

50 грн/міс.

0 грн/міс.

Як підключити?

Підключення та користування послугою Online PASS безкоштовне в період Акції.

Як підключити?

Підключення та користування послугою Social PASS коштує 50 грн/міс.

Як підключити?

Підключення та користування послугою Video PASS безкоштовне в період Акції.

Кроки підключення

Пам’ятайте: більшість сервісів і додатків використовують не тільки власні, а й сторонні ресурси, трафік на які може тарифікуватися відповідно до умов твого тарифного плану.

1

У вас повинен бути підключений пакет послуг на місяць

2

Наберіть відповідну комбінацію для підключення послуги PASS, яку обираєте (або відразу всі), та натисніть виклик
Online PASS - *316*1# (на умовах Акції)
Social PASS - *310*1#
Video PASS - *313# (на умовах Акції)

3

Отримайте перше SMS про активацію обраної послуги PASS

1

У вас повинен бути підключений пакет послуг на місяць

2

Наберіть відповідну комбінацію для підключення послуги PASS, яку обираєте (або відразу всі), та натисніть виклик
Online PASS - *316*1# (на умовах Акції)
Social PASS - *310*1#
Video PASS - *313# (на умовах Акції)

3

Отримайте перше SMS про активацію обраної послуги PASS

FAQ

Online PASS
Social PASS
Video PASS

Про Online PASS

Що таке Online PASS?

Це додаткова послуга від Vodafone. Після її підключення трафік на додатки в межах цієї послуги - безлімітний.  При їх використанні ваші гігабайти списуватися не будуть. 

Які додатки входять до послуги Online PASS?

До послуги Online PASS входять: 
• Меседжинг (текстові та графічні повідомлення) в Viber, Telegram, WhatsApp, Hangouts, WeChat, Skype, Zoom, Google Classroom;
•Аудіо- та відеодзвінки в Zoom, Viber, WhatsApp, Skype, Skype for business, Hangouts, Google Meet, Microsoft Teams, WeChat, FaceTime.

Перелік додатків може бути змінено, про що ми заздалегідь поінформуємо відповідно до закону. Стежте за цією сторінкою, щоб першим дізнатися, які нові додатки будуть з’являтися у вашому PASS.

Як користуватися послугою та яка її вартість?

Послуга буде доступна для використання, якщо виконані дві обов’язкові умови:
- сплачений основний пакет послуг на місяць/4 тижні в рамках вашого тарифного плану;
- послуга Online PASS активована та сплачена вартість її використання. 
У період невиконання хоча б однієї з обов’язкових умов, будуть діяти базові тарифи відповідно до вашого тарифного плану.

Вартість послуги Online PASS - послуга безкоштовна до 14.01.2021, надалі  - 30 грн. щомісяця. 
На передплаті повна вартість послуги знімається під час її підключення та за наявності достатньої суми на рахунку, щомісяця у період з 00:00 до 8:00. Про це надійде інформація в SMS-повідомленні після 8:00.
На контракті при підключенні сплачуйте вартість послуги пропорційно до кількості днів, що залишились до кінця місяця, а надалі повна вартість послуги буде списуватися кожного 1-го числа місяця.

Послуга Online PASS взаємовиключна з послугою Online PASS_2019. В разі підключення послуги Online PASS - послуга Online PASS_2019 буде відключена.

Що таке «Online PASS у подарунок»?

Це нова Акційна пропозиція, що дозволяє всім абонентам Vodafone підключити та користуватися послугою Online PASS безкоштовно до 14.01.2021 включно.
Період дії Акції: 01.10.2020 - 14.01.2021 включно.
Період безкоштовного користування: з моменту підключення (за умови, що послуга активована в акційний період) до 14.01.2021 включно.
Учасниками Акції можуть стати абоненти тарифів:
Передплати: Red Extra XS, Device M, Device L, Light+, RED XS+, 4G Smart XS, 4G Smart S, 4G Smart M,  Partner, Red Extra XS 2, SuperNet Start, Pro, Pro+, Turbo, SuperNet Unlim, Turbo 2019, Unlim 3G, Unlim 3G Plus.
Контракту: Red S, Red M, Red L.
Абоненти, що користуються зв’язком на умовах корпоративного підключення, необхідно звернутися до свого адміністратора щодо підключення Акції.   

Щоб активувати Акцію, просто підключіть Online PASS. Вартість послуги списуватися не буде (в Акційний період).

Офіційні правила Акції

Підключення та відключення

Як підключити послугу?

Щоб підключити Online PASS:
Наберіть *316*1# або скористайтесь додатком My Vodafone («Мої послуги»–настисніть на Online PASS–«Підключити»).

Перевірка статусу: *316*2#

Якщо послуга попередньо встановлена в тарифі, комбінації не актуальні.  Вона просто не потребує підключення.  

Послуга Online PASS взаємовиключна з послугою Online PASS_2019. В разі підключення послуги Online PASS - послуга Online PASS_2019 буде відключена.

Як відключити послугу?

Щоб відключити Online PASS:
Наберіть *316*3# або скористайтесь додатком My Vodafone («Мої послуги»–настисніть на Online PASS–«Відключити»).

Перевірка статусу: *316*2#

Якщо послуга попередньо встановлена в тарифі, комбінації не актуальні.  Вона просто не буде доступна для відключення.  

Інформація про обмеження

В яких тарифах доступна послуга Online PASS?

Послуга Online PASS доступна для підключення в тарифах:

Передплати: Red Extra XS, Device M, Device L, Light+, RED XS+, 4G Smart XS, 4G Smart S, 4G Smart M,  Partner, Red Extra XS 2, SuperNet Start, Pro, Pro+, Turbo, SuperNet Unlim, Turbo 2019, Unlim 3G, Unlim 3G Plus.

Контракту: Red S, Red M, Red L.

В тарифі Joice послуга Online PASS вже включена в базове наповнення тарифу за замовчуванням та не потребує підключення.

Дізнатися назву вашого тарифу:
*101# - для передплати
*110*21# - для контракту

Що може тарифікуватися при користуванні додатками?

Online PASS - не поширюється на аудіо- та відеодзвінки в додатку Telegram, а також меседжинг  (текстові та графічні повідомлення) в додатках: Google Meet,  Microsoft Teams, Skype for business – вони будуть тарифікуватися згідно з вашим тарифним планом.

При підключеній послузі Online PASS ви отримаєте безлімітний трафік у перелічених додатках, за виключенням технічного трафіку, який може тарифікуватися, наприклад:

- Показ реклами, що здійснюється під час перегляду потокового відео
- Оголошення та рекламні посилання, які відображаються в додатках
- Зовнішні посилання та навігація на інші сайти, програми, новини, блоги, карти тощо
- Подкасти
- RRS-канали
- Оновлення програмного забезпечення/додатків
- Відео та вміст, розміщені на інших сайтах, які відтворюються в додатку

Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (у режимі модема) або в разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифного плану.

Більшість сервісів і додатків використовують не тільки власні, але й сторонні ресурси, які можуть використовувати ГБ вашого основного пакета. Для коректної роботи послуги Online PASS рекомендуємо стежити за залишком ГБ в основному пакеті, користуватися додатковими пакетами інтернету в разі потреби.

Послуги  PASS надаються лише за умови використання сервісу через офіційні додатки iOS або Android. При використанні неофіційних додатків або Lite-версій трафік може бути не ідентифіковано в мережі і буде тарифікуватися згідно з вашим тарифним планом.

При підвищеному навантаженні на мережу швидкість інтернету може бути обмежена. Послуги діють на території України при наявності покриття мережі оператора, крім території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або здійснюють їх не в повному обсязі.

Чи можливо використовувати свій мобільний як модем з метою користування послугою PASS на підключеному пристрої?

Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (в режимі модема) або в разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифного плану.

Скільки послуг PASS я можу підключити одночасно?

Можна одночасно підключити 3 різні послуги PASS (Online PASS + Social PASS + Video PASS).

Я можу користуватися послугою Online PASS в роумінгу?

Послуги PASS доступні лише на території України в мережі Vodafone.
При плануванні подорожей за кордон користуйтеся
- Для передплати пропозиціями для роумінгу.
- Для контракту пропозиціями для роумінгу.

Про Online PASS_2019

Що таке Online PASS_2019?

Якщо ви підключили послугу Online PASS до 1 жовтня 2020 року, то ви користуєтесь послугою Online PASS_2019. Від 1 жовтня послуга «Online PASS» змінила назву на «Online PASS_2019» та була закрита для нових підключень.

Послуга Online PASS_2019 дозволяє вам користуватися без тарифікації трафіку відповідно до умов вашого тарифного плану наступними сервісами:
- Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest;
- Меседжинг (текстові та графічні повідомлення) у Viber, WhatsApp, Facebook Messenger, Skype, Telegram та SnapChat.

Більшість сервісів і додатків використовують не тільки власні, але і сторонні ресурси, які можуть використовувати ГБ вашого основного пакета. Для коректної роботи послуги PASS рекомендуємо стежити за залишком ГБ в основному пакеті, користуватися додатковими пакетами інтернету в разі потреби.

Що може тарифікуватися при користуванні додатками?

Online PASS_2019 - не поширюється на аудіо- і відеодзвінки – вони будуть тарифікуватися згідно з вашим тарифним планом.

Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (в режимі модема) або у разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифного плану.

При підвищеному навантаженні на мережу швидкість доступу до інтернету може бути обмежена. Послуги діють на території України за наявності покриття мережі оператора, крім тимчасово окупованої території та території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або здійснюють їх не в повному обсязі.

Зверніть увагу, деякі додатки можуть отримати доступ до інших платформ/послуг/сайтів інших постачальників контенту, і цей трафік може тарифікуватися згідно з вашим тарифним планом, наприклад:

- Показ реклами, що здійснюється під час перегляду потокового відео
- Оголошення та рекламні посилання, які відображаються в додатках
- Зовнішні посилання та навігація на інші сайти, програми, новини, блоги, карти тощо
- Подкасти
- RRS-канали
- Оновлення програмного забезпечення/додатків
- Відео та вміст, розміщені на інших сайтах, які відтворюються в додатку.

Як користуватися послугою та яка її вартість?

Керування послугою

Послуга Online PASS_2019
Вартість  30 грн. щомісяця
Підключення ВІДСУТНЄ послуга вже не доступна для підключення
Перевірка статусу *316*2#
Відключення *316*3#

Послуга Online PASS_2019 доступна для використання, якщо виконані дві обов’язкові умови:
- сплачений основний пакет послуг на місяць/4 тижні в рамках вашого тарифного плану;
- послуга Online PASS_2019 активована та сплачена вартість її використання.
У період невиконання хоча б однієї з обов’язкових умов будуть діяти базові тарифи відповідно до вашого тарифного плану.

На передплаті вартість послуги знімається щомісяця в дату підключення у період з 00:00 до 8:00, про що ми поінформуємо SMS-повідомленням після 8:00.
На контракті вартість послуги списується кожного 1-го числа місяця..

Послуга Online PASS взаємовиключна з послугою Online PASS_2019. В разі підключення послуги Online PASS - послуга Online PASS_2019 буде відключена.

Про Social PASS

Що таке Social PASS?

Це додаткова послуга від Vodafone. Після її підключення трафік на додатки в межах цієї послуги - безлімітний.  При їх використанні ваші гігабайти списуватися не будуть. 

Які додатки входять до послуги Social PASS?

До послуги Social PASS входять: 

- Instagram
- Facebook
- TikTok
- Snapchat
- Twitter 
- Pinterest
- Likee
- LinkedIn

Перелік додатків може бути змінено, про що ми заздалегідь поінформуємо відповідно до закону. Стежте за цією сторінкою, щоб першим дізнатися, які нові додатки будуть з’являтися у вашому PASS.

Як користуватися послугою та яка її вартість?

Послуга буде доступна для використання, якщо виконані дві обов’язкові умови:
- сплачений основний пакет послуг на місяць/4 тижні в рамках вашого тарифного плану;
- послуга Social PASS активована, та сплачена вартість її використання. 
У період невиконання хоча б однієї з обов’язкових умов, будуть діяти базові тарифи відповідно до вашого тарифного плану.

Вартість послуги Social PASS - 50 грн. щомісяця. 
На передплаті повна вартість послуги знімається під час її підключення та за наявності достатньої суми на рахунку, щомісяця у період з 00:00 до 8:00. Про це надійде інформація в SMS-повідомленні після 8:00.
На контракті при підключенні сплачуйте вартість послуги пропорційно до кількості днів, що залишились до кінця місяця, а надалі повна вартість послуги буде списуватися кожного 1-го числа місяця.

Підключення та відключення

Як підключити послугу?

Щоб підключити Social PASS:
Наберіть *310*1# або скористайтесь додатком My Vodafone («Мої послуги»–настисніть на Social PASS–«Підключити»).

Перевірка статусу: *310*2#

Якщо послуга попередньо встановлена в тарифі, комбінації не актуальні.  Вона просто не потребує підключення.  

Як відключити послугу?

Щоб відключити Social PASS:
Наберіть *310*3# або скористайтесь додатком My Vodafone («Мої послуги»–настисніть на Social PASS–«Відключити»).

Перевірка статусу: *310*2#

Якщо послуга попередньо встановлена в тарифі, комбінації не актуальні. Вона просто не буде доступна для відключення.  

Обмеження і доступність в тарифах

В яких тарифах доступна послуга Social PASS?

Послуга Social PASS доступна для підключення в тарифах:

Передплати: Vodаfone RED EXTRA XS, Vodafone Device M, Vodafone Device L, Vodafone LIGHT+, Vodafone RED XS+, Vodafone 4G Smart XS, Vodafone 4G Smart S, Vodafone 4G Smart M,  Vodafone Partner, Vodafone UNLIM 3G, Vodafone UNLIM 3G Plus, Vodafone RED EXTRA XS 2, Vodafone Family Plus, Vodafone Family, Vodafone SuperNet Start_2019, Vodafone SuperNet Pro_2019, Vodafone SuperNet Unlim, Vodafone SuperNet Turbo_2019, Vodafone SuperNet Pro-1_2019, Vodafone SuperNet Start, Vodafone SuperNet Pro, Vodafone SuperNet TURBO, Vodafone SuperNet Pro+

Контракту: Red S, Red M, Red L.

В тарифі Joice послуга Social PASS вже включена в базове наповнення тарифу за замовчуванням та не потребує підключення.

Дізнатися назву вашого тарифу:
*101# - для передоплати
*110*21# - для контракту 

Інформація про обмеження

Що може тарифікуватися при користуванні додатками?

Аудіо- та відеодзвінки, реклама, відкриття зовнішніх посилань не входять в послуги PASS і будуть тарифікуватися відповідно до вашого тарифного плану.

Зверніть увагу, деякі додатки можуть отримати доступ до інших платформ/послуг/сайтів інших постачальників контенту, і цей трафік може тарифікуватися згідно з вашим тарифним планом, наприклад:

- Показ реклами, що здійснюється під час перегляду потокового відео 
- Оголошення та рекламні посилання, які відображаються в додатках
- Зовнішні посилання та навігація на інші сайти, програми, новини, блоги, карти тощо
- Подкасти
- RRS-канали
- Оновлення програмного забезпечення/додатків
- Відео та вміст, розміщені на інших сайтах, які відтворюються в додатку

Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (в режимі модема) або в разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифного плану.

Більшість сервісів і додатків використовують не тільки власні, але й сторонні ресурси, які можуть використовувати ГБ вашого основного пакета. Для коректної роботи послуги Social PASS рекомендуємо стежити за залишком ГБ в основному пакеті, користуватися додатковими пакетами інтернету в разі потреби.

Послуги  PASS надаються лише за умови використання сервісу через офіційні додатки iOS або Android, і через офіційні веб-версії у смартфонах. При використанні неофіційних додатків або Lite-версій трафік може бути не ідентифіковано в мережі і буде тарифікуватися згідно з вашим тарифним планом.

При підвищеному навантаженні на мережу швидкість інтернету може бути обмежена. Послуги діють на території України при наявності покриття мережі оператора, крім території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або здійснюють їх не в повному обсязі.

Чи можливо використовувати свій мобільний як модем з метою користування послугою PASS на підключеному пристрої?

Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (в режимі модема) або в разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифного плану.

Скільки послуг PASS я можу підключити одночасно?

Можна одночасно підключити 3 різні послуги PASS (Online PASS + Social PASS + Video PASS).

Я можу користуватися послугою Social PASS в роумінгу?

Послуги PASS доступні лише на території України в мережі Vodafone.
При плануванні подорожей за кордон користуйтеся
- Для передплати пропозиціями для роумінгу.

- Для контракту пропозиціями для роумінгу.

Про Video PASS

Що таке Video PASS?

Це додаткова послуга від Vodafone. Після її підключення трафік на додатки в межах цієї послуги - безлімітний.  При їх використанні ваші гігабайти списуватися не будуть. 

Які додатки входять до послуги Video PASS?

До послуги Video PASS входять такі популярні додатки без тарифікації інтернету: 
- YouTube, 
- Netflix, 
- MEGOGO.

Перелік додатків може бути змінено, про що ми заздалегідь поінформуємо відповідно до закону. Стежте за цією сторінкою, щоб першим дізнатися, які нові додатки будуть з’являтися у вашому PASS.

Послуга Video PASS не включає в себе вартість підписки в інтернет-додатках (сервісах): YouTube Premium, Netflix, MEGOGO

Що таке «YouTube без перерв»?

Це акція від компанії Vodafone в партнерстві з YouTube, в межах якої всі поточні і нові клієнти мережі Vodafone отримують можливість підключити підписку YouTube Premium і послугу Video Pass на 4 місяці безкоштовно, з подальшим платним продовженням. 
Детальні правила користування Акцією за посиланням.

Умови участі в Акції "YouTube без перерв":

- Бути клієнтом мережі Vodafone; 
- Бути клієнтом акційного тарифу;
- Мати оплачений місячний пакет у тарифі;
- Ввести комбінацію для підключення *313# або зайти в додаток My Vodafone - розділ "YouTube без перерв" - натисніть на "Підключити";
- Отримати в SMS подальшу інструкцію для підключення.
Примітка: 
- Для діючих абонентів Vodafone: Якщо ваш телефон підтримує можливість користування двома SIM-картами, то карта Vodafone має бути основною та активною не менше ніж одну добу.

Період проведення Акції: з 01.06.2020 по 28.02.2021.

Територія дії Акції – вся Україна, крім тимчасово окупованих територій і території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень або здійснюють їх не в повному обсязі. Просимо уважно ознайомитися з усіма умовами на сайті, деталі - на www.vodafone.ua/youtube
ПрАТ «ВФ Україна», 01601, м. Київ, ул. Лейпцизька, 15 в реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій № 47.

Як користуватися послугою та яка її вартість?

Послуга буде доступна для використання, якщо виконані дві обов’язкові умови:
- сплачений основний пакет послуг на місяць/4 тижні в рамках вашого тарифного плану;
- послуга Video PASS активована, та сплачена вартість її використання. 
У період невиконання хоча б однієї з обов’язкових умов, будуть діяти базові тарифи відповідно до вашого тарифного плану.

Вартість послуги Video PASS - 50 грн. щомісяця.
На передплаті повна вартість послуги знімається під час її підключення та за наявності достатньої суми на рахунку, щомісяця у період з 00:00 до 8:00. Про це надійде інформація в SMS-повідомленні після 8:00.
На контракті при підключенні сплачуйте вартість послуги пропорційно до кількості днів, що залишились до кінця місяця, а надалі повна вартість послуги буде списуватися кожного 1-го числа місяця.Вартість послуги списується кожного 1-го числа місяця.

Підключення та відключення

Як підключити послугу?

Щоб підключити Video PASS:
Наберіть *313*1# або скористайтесь додатком My Vodafone («Мої послуги»–настисніть на Video PASS–«Підключити»).

Перевірка статусу: *313*2#

Якщо послуга попередньо встановлена в тарифі, комбінації не актуальні.  Вона просто не потребує підключення.  

Як відключити послугу?

Щоб відключити Video PASS:
Наберіть *313*3# або скористайтесь додатком My Vodafone («Мої послуги»–настисніть на Video PASS–«Відключити»).

Перевірка статусу: *313*2#

Якщо послуга попередньо встановлена в тарифі, комбінації не актуальні. Вона просто не буде доступна для відключення.  

Обмеження і доступність в тарифах

В яких тарифах доступна послуга  Video PASS?

Послуга Video PASS доступна для підключення в тарифах:

Передплата: Vodafone RED EXTRA XS, Vodafone RED EXTRA S, Vodafone RED EXTRA М, Vodafone RED EXTRA L, Vodafone Device M, Vodafone Device L, Vodafone LIGHT+, Vodafone RED XS+, Vodafone 4G Smart XS, Vodafone 4G Smart S, Vodafone 4G Smart M, Vodafone RED S, Vodafone RED M, Vodafone RED L,
Vodafone Partner, Vodafone UNLIM 3G, Vodafone UNLIM 3G Plus, Vodafone RED EXTRA XS 2, Vodafone Family Plus, Vodafone Family, Vodafone SuperNet Start_2019, Vodafone SuperNet Pro_2019, Vodafone SuperNet Unlim, Vodafone SuperNet Turbo_2019, Vodafone SuperNet Pro-1_2019, Vodafone SuperNet Start, Vodafone SuperNet Pro, Vodafone SuperNet TURBO, Vodafone SuperNet Pro+
Vodafone ZAHID

Контракт: в тарифах лінійки RED, Vodafone RED+, тарифах Vodafone Ultra, Vodafone Ultra VIP та Device 4G.

Послуга Video PASS вже включена в базове наповнення тарифу Joice за замовчуванням та не потребує підключення.

Дізнатися назву вашого тарифу:
*101# - для передоплати
*110*21# - для контракту

Інформація про обмеження

Що може тарифікуватися при користуванні додатками?

Виключенням є технічний трафік, який може тарифікуватися, наприклад на:

- Показ реклами, що здійснюється під час перегляду потокового відео
- Оголошення та рекламні посилання, які відображаються в додатках
- Зовнішні посилання та навігація на інші сайти, програми, новини, блоги, карти тощо
- Подкасти
- RRS-канали
- Оновлення програмного забезпечення/додатків
- Відео та вміст, розміщені на інших сайтах, які відтворюються в додатку

Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (в режимі модема) або в разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифного плану.

Більшість сервісів і додатків використовують не тільки власні, але й сторонні ресурси, які можуть використовувати ГБ вашого основного пакета. Для коректної роботи послуги Video PASS рекомендуємо стежити за залишком ГБ в основному пакеті, користуватися додатковими пакетами інтернету в разі потреби.

Послуги  PASS надаються лише за умови використання сервісу через офіційні додатки iOS або Android, і через офіційні веб-версії у смартфонах. При використанні неофіційних додатків або Lite-версій трафік може бути не ідентифіковано в мережі і буде тарифікуватися згідно з вашим тарифним планом.

При підвищеному навантаженні на мережу швидкість інтернету може бути обмежена. Послуги діють на території України при наявності покриття мережі оператора, крім території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або здійснюють їх не в повному обсязі.

Чи можливо використовувати свій мобільний як модем з метою користування послугою PASS на підключеному пристрої?

Трафік підключеного пристрою при використанні телефона як точки доступу до інтернету (в режимі модема) або в разі використання в модемах, завантаження трафіку за допомогою служб стиснення даних (Onavo, KickBit ...) або VPN тарифікується відповідно до умов вашого тарифного плану.

Скільки послуг PASS я можу підключити одночасно?

Можна одночасно підключити 3 різні послуги PASS (Online PASS + Social PASS + Video PASS).

Я можу користуватися послугою Video PASS в роумінгу?

Послуги PASS доступні лише на території України в мережі Vodafone.
При плануванні подорожей за кордон користуйтеся
- Для передплати пропозиціями для роумінгу.

- Для контракту пропозиціями для роумінгу.

Close dialog