0 800 400 111, 0 800 400 007
Для клієнтів Vodafone Україна Передплата

Для зміни формату SIM-карти

Для отримання SIM-карти у форматі micro- і nano-SIM заявку складати не потрібно – звертайтесь до найближчого магазину Vodafone


Якщо номер втрачений

Щоб заблокувати SIM-карту і отримати дублікат необхідно скласти заявку одним із таких способів:

  • зв'язатися зі співробітником служби Online-центру обслуговування;
  • подзвонити до оператора за номером 111 (безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні) або 0 (800) 400 000 (для абонентів інших операторів (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).
  • скористайтеся «Інтернет-Помічником»

Щоб підтвердити, що Ви є власником SIM-картки, необхідно надати кодове слово або PUK-код (вказаний на пластиковому тримачі).

Якщо ці дані відсутні, надайте, будь ласка, додаткову інформацію:

  • два телефонних номери, на які ви нещодавно дзвонили або надсилали повідомлення,
  • сума на рахунку та сума останнього поповнення рахунку або дата здійснення останньої дії за номером.

Відновлення SIM-карти може бути проведено за зверненням повнолітньої особи. Для оформлення заявки на відновлення надайте оператору паспортні дані або інший документ що посвідчує особу (водійське посвідчення, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідчення особи члена екіпажу, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний паспорт іноземця, військовий квиток, пенсійне посвідчення);Після оформлення заявки звертайтесь до найближчого магазину Vodafone.

Увага! Отримати дублікат можна протягом 30 днів з моменту оформлення заявки оператором, візьміть з собою документ який вказали в заявці.

Послуга заміна SIM-карти безкоштовна.


Як дізнатись PIN/PUK код?

Якщо Ви невірно ввели PIN-код, більшість телефонів запрошують PUK-код (PUK-код вказаний на пластиковому тримачі), після введення якого вводиться новий PIN-код, і телефон розблоковується.

Якщо пластиковий тримач не зберігся, PUK-код можна уточнити одним із таких способів:

  • зв'язатися зі співробітником служби Online-центру обслуговування;
  • подзвонити до оператора за номером 111 (безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні) або 0 (800) 400 000 (для абонентів інших операторів (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).
  • скористайтеся «Інтернет-Помічником»

Щоб отримати PUK-код потрібно підтвердити, що Ви є власником SIM-картки, необхідно надати кодове слово або надайте, будь ласка, додаткову інформацію:

  • два телефонних номери, на які ви нещодавно дзвонили або надсилали повідомлення;
  • cума на рахунку та сума останнього поповнення рахунку або дата здійснення останньої дії за номером.

Якщо PUK-код був заблокований, Вам необхідно скласти заявку на відновлення номеру і отримати дублікат SIM-карти у магазині Vodafone


Як заблокувати SIM/USIM-картку?

Ви можете заблокувати свою sim-картку тільки у разі її втрати. Зверніться до оператора у Центр Обслуговування Абонентів Vodafone Україна за номерами:
111 - безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні
0800 400 111 - для абонентів інших операторів (безкоштовно з будь-якого номера в Україні)
В процесі спілкування з оператором Вам необхідно підтвердити, що Ви – власник картки, для цього необхідно надати PUK-код (альтернатива – кодове слово або відповіді на питання щодо роботи Вашого номера).


Якщо SIM/USIM-картка тривалий час не використовувалася?

У кожної SIM/USIM-карти є термін дії номера. Після активації карти він становить 60 днів (для стартових пакетів Vodafone Red XS чи Red S, Vodafone Light чи Light+). Після кожного наступного поповнення рахунку на суму від 5 грн. (крім послуги «Переказ грошей») термін дії продовжується на 365 днів. Перевірити термін дії номера можна за допомогою запиту: *101#
Якщо термін дії номера минув, карта може бути заблокована оператором.
Також карта може бути заблокована в разі відсутності вихідних подій (дзвінків, SMS&MMS, користування мобільним Інтернетом) більш 180 днів.
Якщо при закінченні терміну дії номера картка реєструється в мережі Vodafone UA, надходять вхідні дзвінки, але при цьому здійснювати вихідні дзвінки Ви не можете — для продовження терміну дії номера достатньо поповнити рахунок на суму від 5 грн. Поповнення можна зробити будь-яким способом, крім послуги «Переказ грошей».
Якщо карта не реєструється в мережі — зверніться до оператора у Центр Обслуговування Абонентів Vodafone Україна для уточнення можливості відновлення такого номера:
111 - безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні
0800 400 111 - для абонентів інших операторів (безкоштовно з будь-якого номера в Україні)


Для клієнтів Vodafone Україна Контракт

Як замінити пошкоджену SIM/USIM-картку на нову?

Для отримання нової USIM-картки у форматі mini-micro-nano Ви можете з паспортом звернутися до найближчого Центру продажу та обслуговування Vodafone Україна.


Як замінити втрачену SIM/USIM-картку на нову?

Якщо Ви загубили SIM/USIM-картку для отримання нової у форматі mini-micro-nano, Ви можете з паспортом звернутися до найближчого Центру продажу та обслуговування Vodafone Україна.


Якщо номер заблокований невірним введенням PIN/PUK коду?

Якщо Ви невірно ввели PIN-код, скористайтеся PUK-кодом (PUK-код вказаний на пластиковій картці, що знаходиться у стартовому пакеті).
Якщо Ви десять разів поспіль невірно введете PUK-код, Вашу SIM/USIM-картку буде заблоковано. У разі втрати або блокування PUK-коду звертайтеся за номерами:
111 - безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні
0800 400 111 - для абонентів інших операторів (безкоштовно з будь-якого номера в Україні)
В процесі спілкування з оператором Вам необхідно підтвердити, що Ви – власник картки, для цього необхідно надати PUK-код (альтернатива – кодове слово або відповіді на питання щодо роботи Вашого номера) та залишити паспортні дані для отримання нової USIM-картки в Центрах продажу та обслуговування абонентів Vodafone Україна.


Якщо SIM/USIM-картка тривалий час не використовувалася?

Якщо Ваш номер був заблокований за заборгованістю та Ви протягом трьох місяців не користувалися послугами зв’язку, надання послуг зі сторони оператора може бути припинено. Ви можете з паспортом звернутися до найближчого Центру продажу та обслуговування Vodafone Україна для уточнення можливості відновлення номера/картки та контрактного підключення.

Онлайн Консультант
Текстовий чат