0 800 400 111, 0 800 400 007
Для клієнтів Vodafone Україна Передплата

Зміна формату SIM-картки

Для отримання нової SIM-картки у форматі micro- і nano-USIM, яка підтримує 4G, звертайтесь до найближчого магазину Vodafone з активною SIM-карткою.


Якщо номер втрачений

Щоб заблокувати SIM-картку і отримати дублікат, необхідно скласти заявку, скориставшись одним із способів:

  • Online-обслуговування;
  • 111 (дзвінок безкоштовний з мобільного Vodafone в Україні);
  • 0 (800) 400 111 (дзвінок безкоштовний з будь-якого номера в Україні).

Щоб підтвердити, що Ви є власником номеру надайте відповідь на одне із запитань:

  • Кодове слово (якщо Ви встановлювали його раніше).
  • PUK-код (8 цифр, які вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки).
  • Серійний номер SIM-картки (набір цифр, які вказані на старій SIM-картці або стартовому пакеті від неї).
  • Два номери на які Ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за виключенням коротких номерів та номерів, які починаються з 0-800/900…).

Після оформлення заявки звертайтесь до найближчого магазину Vodafone.

Увага!
При зверненні в магазин, будьте готові назвати номер заявки на заміну SIM-картки, який Вам надав співробітник компанії.

Отримати дублікат можна протягом 30 днів з моменту оформлення заявки оператором.

Послуга заміни SIM-картки безкоштовна.


Як дізнатись PIN/PUK код?

Якщо Ви три рази невірно ввели PIN-код, більшість телефонів запитують PUK-код, який вказаний на пластиковому тримачі від Вашої SIM-картки.

Після введення PUK-коду необхідно встановити новий PIN-код і телефон розблокується.

Якщо пластиковий тримач не зберігся, PUK-код можна відновити одним із наступних способів:

  • Online-обслуговування;
  • 111 (безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні);
  • 0800 400 111 (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).

Щоб підтвердити, що Ви є власником номера надайте відповідь на одне із запитань:

  • Кодове слово (якщо Ви встановлювали його раніше);
  • Серійний номер SIM-картки (набір цифр, які вказані на старій SIM-картці або стартовому пакеті від неї);
  • Два номери, на які Ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за виключенням коротких номерів та номерів, які починаються з 0-800/900…).

Якщо PUK-код був заблокований, Вам необхідно скласти заявку на відновлення номера і отримати дублікат SIM-картки у магазині Vodafone.


Як заблокувати SIM/USIM-картку?

Ви можете заблокувати свою sim-картку тільки у разі її втрати. Зверніться до оператора у Центр Обслуговування Абонентів Vodafone Україна за номерами:
111 - безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні
0800 400 111 - для абонентів інших операторів (безкоштовно з будь-якого номера в Україні)
В процесі спілкування з оператором Вам необхідно підтвердити, що Ви – власник картки, для цього необхідно надати PUK-код (альтернатива – кодове слово або відповіді на питання щодо роботи Вашого номера).


Якщо SIM/USIM-картка тривалий час не використовувалася?

У кожної SIM/USIM-карти є термін дії номера. Після активації карти він становить 60 днів (для стартових пакетів Vodafone Red XS чи Red S, Vodafone Light чи Light+). Після кожного наступного поповнення рахунку на суму від 5 грн. (крім послуги «Переказ грошей») термін дії продовжується на 365 днів. Перевірити термін дії номера можна за допомогою запиту: *101#
Якщо термін дії номера минув, карта може бути заблокована оператором.
Також карта може бути заблокована в разі відсутності вихідних подій (дзвінків, SMS&MMS, користування мобільним Інтернетом) більш 180 днів.
Якщо при закінченні терміну дії номера картка реєструється в мережі Vodafone UA, надходять вхідні дзвінки, але при цьому здійснювати вихідні дзвінки Ви не можете — для продовження терміну дії номера достатньо поповнити рахунок на суму від 5 грн. Поповнення можна зробити будь-яким способом, крім послуги «Переказ грошей».
Якщо карта не реєструється в мережі — зверніться до оператора у Центр Обслуговування Абонентів Vodafone Україна для уточнення можливості відновлення такого номера:
111 - безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні
0800 400 111 - для абонентів інших операторів (безкоштовно з будь-якого номера в Україні)


Для клієнтів Vodafone Україна Контракт

Як замінити втрачену SIM/USIM-картку на нову?

Якщо Ви загубили SIM/USIM-картку, для отримання нової у форматі mini-micro-nano, Ви можете з паспортом звернутися до найближчого Центру продажу та обслуговування Vodafone Україна.


Як замінити пошкоджену SIM/USIM-картку на нову?

Якщо Ви пошкодили SIM/USIM-картку, для отримання нової у форматі mini-micro-nano, Ви можете з паспортом звернутися до найближчого Центру продажу та обслуговування Vodafone Україна.


Якщо номер заблокований невірним введенням PIN/PUK коду?

Якщо Ви невірно ввели PIN-код, скористайтеся PUK-кодом (PUK-код вказаний на пластиковій картці, що знаходиться у стартовому пакеті).
Якщо Ви десять разів поспіль невірно введете PUK-код, Вашу SIM/USIM-картку буде заблоковано. У разі втрати або блокування PUK-коду звертайтеся за номерами:
111 - безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні
0800 400 111 - для абонентів інших операторів (безкоштовно з будь-якого номера в Україні)
В процесі спілкування з оператором Вам необхідно підтвердити, що Ви – власник картки, для цього необхідно надати PUK-код (альтернатива – кодове слово або відповіді на питання щодо роботи Вашого номера) та залишити паспортні дані для отримання нової USIM-картки в Центрах продажу та обслуговування абонентів Vodafone Україна.


Якщо SIM/USIM-картка тривалий час не використовувалася?

Якщо Ваш номер був заблокований за заборгованістю та Ви протягом трьох місяців не користувалися послугами зв’язку, надання послуг зі сторони оператора може бути припинено. Ви можете з паспортом звернутися до найближчого Центру продажу та обслуговування Vodafone Україна для уточнення можливості відновлення номера/картки та контрактного підключення.

Онлайн Консультант
Текстовий чат