0 800 400 111, 0 800 400 007

Якщо номер заблокований невірним введенням PIN/PUK коду?

Якщо Ви невірно ввели PIN-код, скористайтеся PUK-кодом (PUK-код вказаний на пластиковій картці, що знаходиться у стартовому пакеті).
Якщо Ви десять разів поспіль невірно введете PUK-код, Вашу SIM/USIM-картку буде заблоковано. У разі втрати або блокування PUK-коду звертайтеся за номерами:
111 - безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні
0800 400 111 - для абонентів інших операторів (безкоштовно з будь-якого номера в Україні)
В процесі спілкування з оператором Вам необхідно підтвердити, що Ви – власник картки, для цього необхідно надати PUK-код (альтернатива – кодове слово або відповіді на питання щодо роботи Вашого номера) та залишити паспортні дані для отримання нової USIM-картки в Центрах продажу та обслуговування абонентів Vodafone Україна.

Увага! Отримати нову картку можна протягом 30 днів з моменту оформлення заявки оператором.

Як замінити пошкоджену SIM/USIM-картку на нову?

Для клієнтів Vodafone Україна Передплата
Якщо у Вас є стара картка на якій розбірливо видно серійний номер, для отримання дубліката зверніться в Центри продажу та обслуговування Vodafone Україна та отримайте нову (у складенні заяви при цьому немає необхідності).
Для клієнтів Vodafone Україна Контракт
Для отримання нової USIM-картки у форматі mini-micro-nano Ви можете з паспортом звернутися до найближчого Центру продажу та обслуговування Vodafone Україна.


Якщо SIM/USIM-картка тривалий час не використовувалася?

Для клієнтів Vodafone Україна Передплата
У кожної SIM/USIM-карти є термін дії номера. Після активації карти він становить 60 днів (для стартових пакетів Vodafone Red XS чи Red S) та 30 днів (для стартових пакетів Vodafone Light чи Light+). Після кожного наступного поповнення рахунку на суму від 5 грн. (крім послуги «Переказ грошей») термін дії продовжується на 365 днів. Перевірити термін дії номера можна за допомогою запиту: *101#
Якщо термін дії номера минув, карта може бути заблокована оператором.
Також карта може бути заблокована в разі відсутності вихідних подій (дзвінків, SMS&MMS, користування мобільним Інтернетом) більш 180 днів.
Якщо при закінченні терміну дії номера картка реєструється в мережі Vodafone UA, надходять вхідні дзвінки, але при цьому здійснювати вихідні дзвінки Ви не можете — для продовження терміну дії номера достатньо поповнити рахунок на суму від 5 грн. Поповнення можна зробити будь-яким способом, крім послуги «Переказ грошей».
Якщо карта не реєструється в мережі — зверніться до оператора у Центр Обслуговування Абонентів Vodafone Україна для уточнення можливості відновлення такого номера:
111 - безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні
0800 400 111 - для абонентів інших операторів (безкоштовно з будь-якого номера в Україні)
Для клієнтів Vodafone Україна Контракт
Якщо Ваш номер був заблокований за заборгованістю та Ви протягом трьох місяців не користувалися послугами зв’язку, надання послуг зі сторони оператора може бути припинено. Ви можете з паспортом звернутися до найближчого Центру продажу та обслуговування Vodafone Україна для уточнення можливості відновлення номера/картки та контрактного підключення.

Як заблокувати SIM/USIM-картку?

Для клієнтів Vodafone Україна Передплата
Ви можете заблокувати свою sim-картку тільки у разі її втрати. Зверніться до оператора у Центр Обслуговування Абонентів Vodafone Україна за номерами:
111 - безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні
0800 400 111 - для абонентів інших операторів (безкоштовно з будь-якого номера в Україні)
В процесі спілкування з оператором Вам необхідно підтвердити, що Ви – власник картки, для цього необхідно надати PUK-код (альтернатива – кодове слово або відповіді на питання щодо роботи Вашого номера).
Для клієнтів Vodafone Україна Контракт
Для блокування SIM/USIM-картки зверніться до оператора у Центр Обслуговування Абонентів Vodafone Україна за номерами:
111 - безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні
0800 400 111 - для абонентів інших операторів (безкоштовно з будь-якого номера в Україні)
В процесі спілкування з оператором Вам необхідно підтвердити, що Ви власник Контрактного підключення:

  • для фізичних осіб: будьте готові назвати реєстраційні дані (ПІБ, серія і номер паспорта, пароль контракту, якщо він був встановлений);
  • для юридичних осіб: пароль контракту або реквізити компанії, з подальшим підтвердженням блокування заявою по факсу.


Як замінити втрачену SIM/USIM-картку на нову?

Для клієнтів Vodafone Україна Передплата
Якщо Ви загубили SIM/USIM-картку для отримання нової у форматі mini-micro-nano, зверніться до оператора у Центр Обслуговування Абонентів Vodafone Україна за номерами:
111 - безкоштовно з мобільного Vodafone в Україні
0800 400 111 - для абонентів інших операторів (безкоштовно з будь-якого номера в Україні)
В процесі спілкування з оператором Вам необхідно підтвердити, що Ви – власник втраченої картки, для цього необхідно надати PUK-код (альтернатива – кодове слово або відповіді на питання щодо роботи Вашого номера).
Для клієнтів Vodafone Україна Контракт
Якщо Ви загубили SIM/USIM-картку для отримання нової у форматі mini-micro-nano, Ви можете з паспортом звернутися до найближчого Центру продажу та обслуговування Vodafone Україна.
Онлайн Консультант
Текстовий чат