Skip to content
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Допоможіть зробити сайт кращим Відповісти на 2 запитання

Чи порекомендуєте ви сайт Vodafone друзям та знайомим?

точно не буду рекомендувати
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
точно порекомендую
0 - точно не буду рекомендувати
10 - точно порекомендую
Будь ласка, вкажіть основні причини вашої оцінки:
Що, на вашу думку, нам потрібно поліпшити?
Vodafone plans

Клік

Простий крок назустріч розвагам та цікавій інформації. Тепер бути в курсі останніх подій і першим дізнаватися все найцікавіше — простіше простого!

Клік — що це?

Всеохоплюючий, мобільний і повноцінний інформаційно-розважальний сервіс. Новини економіки, культури і спорту, курси валют, прогноз погоди, гороскоп і афіша щодня на екрані Вашого мобільного телефону. Ви матимете доступ до гігантської колекції музики та відео, ігор та анекдотів.

Як працює Клік?

Легко! Не потрібно вводити назву сайту в браузері, відправляти довгі коди в SMS-повідомленнях або слухати нудне голосове меню!

Після встановлення SIM-картки в мобільний телефон інформаційний канал «Клік» активується самостійно! Безшумно, постійно оновлюючись по всім темам, найцікавіша, нова та актуальна інформація буде надходити на Ваш телефон!

«Клік» працює наступним чином: на екран Вашого телефону приходить безкоштовна промо-інформація, яка за відсутності дій з Вашої сторони самостійно зникає з екрану мобільного телефону впродовж 4–10 секунд. Якщо промо-інформація зацікавила, Ви підтверджуєте, що хочете дізнатись подробиці, натискаючи відповідні кнопки вашого пристрою, і потрапляєте в головне меню сервісу. В головному меню обираєте один із пунктів, що зацікавить, із величезного асортименту мобільних продуктів. Ви також можете припинити перегляд промо-інформації, не очікуючи її зникнення за допомогою клавіші «скидання/відмовлення».

Найголовніше! Ви вільні обирати, що читати, дивитися, качати! Ви можете самостійно налаштувати інформаційний-канал «Клік» на Ваш смак, залишати включеними лише теми, які цікаві саме Вам: відкривайте в «SIM-Menu» пункт «Клік» — «Мої теми» і налаштовуйте. 

Керувати статусом інформаційного каналу «Клік» можна за допомогою «Sim Menu» в меню Вашого телефону, у пункті «Клік». Через пункт «Активація» Ви можете самостійно відключити та включити інформаційний канал «Клік». Також можна налаштувати звукове повідомлення, переглянути архів (Клік — Активація — Архів), де зберігаються 10 останніх отриманих повідомлень від «Клік».

Для користування «Клік» існуючим абонентам необхідно обміняти свою SIM-картку на нову з попередньо встановленим аплетом Клік, звернувшись у фірмові магазини Vodafone Україна.

Як відключити?

В меню телефона обрати SIM-Menu >> Клiк >> Активацiя >> Biдключити

Вартість послуги

Вартість замовлення контенту вказана в тексті промо-інформації або в пункті меню «Вартість».

Тарифи вказані в гривнях з урахуванням ПДВ та ПФ у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.

Детальну інформацію щодо тарифів, акцій, вартості та умов надання послуг можна отримати за телефонами:
111 — безкоштовно з мобільного Vodafone Україна в Україні;
0800 400 111 — для абонентів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).
ПрАТ «ВФ Україна», 01601, м. Київ, вул. Лейпцизька, 15, у реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій №1.