Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Будьте завжди на зв’язку і не пропустіть жодного дзвінка з безкоштовними послугами сповіщення про пропущені виклики!

  • «Вам дзвонили» — допоможе Вам не пропустити важливий дзвінок. За допомогою цієї послуги Ви зможете дізнатися, хто і коли Вам телефонував під час перебування поза зоною дії мережі або коли Ваш телефон був вимкнений.
  • «Є зв'язок» — допоможе Вам дізнатися про те, що раніше недоступний абонент, якому Ви не змогли додзвонитися, знову з'явився в мережі і Ви можете йому зателефонувати. Послуга надається тільки на номери мережі Vodafone.
  • «Я на зв'язку» — за допомогою цієї послуги Ви зможете дозволити або заборонити інформувати інших абонентів про свою появу в мережі (за замовчуванням - дозволено). Послуга надається тільки на номери мережі Vodafone.
  • «Лінія вільна» — допоможе Вам дізнатися про те, що раніше зайнятий абонент закінчив попередню розмову і Ви можете йому зателефонувати. Послуга надається тільки на номери мережі Vodafone.
  • Режим «День/Ніч» — дозволяє ввести заборону на доставку сповіщень про пропущені виклики в нічний період – з 23.00 до 7.00 (за замовчуванням – дозволено).

Для керування послугами, Ви можете скористатися зручним голосовим меню. Для цього зателефонуйте за номером +380501200000 або 284 та, слідуючи голосовим підказкам, перейдіть у відповідне меню (меню-3-2).

Підключення / Відключення / Перевірка статусу послуг — безкоштовні.

Послуги надаються безкоштовно всім абонентам на постійній основі. Для коректної роботи послуг, перевірте правильність встановленої переадресації на сервісний номер +380501200020. Якщо у Вас встановлена переадресація на інший номер — послуги «Завжди на зв’язку» працювати не будуть.

Інформація про пропущені виклики зберігається протягом 24 годин з моменту надходження дзвінка. Якщо протягом доби Ви не вмикали телефон, інформація про пропущені дзвінки не надійде.

При вихідному дзвінку Ви можете бачити на дисплеї телефону «переадресацію ввімкнено». Це не позначається ані на якості зв'язку, ані на фінансовому стані Вашого рахунку. Скасувати появу цього повідомлення та саму переадресацію, викликану роботою послуг «Завжди на зв’язку», неможливо.

Потрібна допомога? Відкрийте чат