Із сервісом «GOOD'OK» обирайте і встановлюйте популярні мелодії, які програватимуться замість звичних монотонних сигналів під час очікування з’єднання. Той, хто подзвонить вам, почує у слухавці ту мелодію, яку ви забажаєте.
Для вибору мелодії:
Як керувати сервісом?
Ви можете використовувати наступні SMS-запити на номер 700:
Запит
|
Текст SMS на номер 700
|
Замовити мелодію
|
ХХХХХХ (де Х – це код мелодії)
|
Подарувати мелодію
|
present ХХХХХХ 380*********
|
Отримати статус за послугою GOOD'OK
|
s
|
Отримати інформацію про вартість мелодії за кодом мелодії
|
info ХХХХХХ
|
Отримати інформацію про мелодії іншого абонента
|
copy 380*********
|
Відмовитися від мелодії
|
end ХХХХХХ
|
Встановлення мелодії за замовчуванням
|
def ХХХХХХ
|
Відключити послугу GOOD'OK
|
OFF або off
|
Вибір мови повідомлень
|
українська – ukr
англійська – eng |
Отримати перелік SMS-запитів для керування сервісом
|
h |
Яка вартість сервісу?
- Користування сервісом «GOOD'OK» безкоштовне, оплачуються тільки мелодії.
- Вартість мелодії – 8 грн/тиждень.
- У разі нестачі коштів для покупки або продовження мелодії «GOOD'OK» на тиждень, вартість буде 1,50 грн/день.
- Програвання мелодії на наступний тарифний період продовжується автоматично, до самостійної відмови від мелодії або відключення сервісу. Тарифи наведені з урахуванням усіх податків.
- У разі несплати понад 90 днів – сервіс може бути автоматично відключений з попередженням за 24 години.
Які особливості сервісу GOOD'OK потрібно знати?
- Сервіс «GOOD'OK» підходить для будь-якої моделі мобільного телефона без додаткових налаштувань.
- Скористатися сервісом «GOOD'OK» можуть усі абоненти Vodafone Україна, за винятком тарифів, у яких дія сервісу GOOD'OK не передбачена (напр. ТП Yezzz!).
- Програвання мелодії виконується завжди в період дзвінка перед відповіддю, тарифікація дзвінка відбувається тільки після відповіді абонента, що викликається.
- Абонентові, що здійснює виклик, мелодія буде програватись тільки за умови, якщо абонент, що викликається, доступний і вільний.
- Якщо абонент зайнятий або недоступний, мелодія не програється: абонент, що дзвонить, чує стандартні сигнали.
Чи працює сервіс за кордоном?
- Гарантована територія надання сервісу – уся Україна, крім тимчасово окупованих територій та територій, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень або здійснюють їх не в повному обсязі.
- При виїзді за кордон зніматиметься плата за підключені мелодії в розмірі стандартної вартості, доки мелодії або сам сервіс не будуть відключені.
- Надсилати SMS та дзвонити на короткі номери за кордоном неможливо, тому керування сервісом відбувається через комунікацію з контакт-центром +380 500 400 111 – дзвінок безкоштовний.
Публічна угода про надання доступу до Контент-послуги «GOOD’OK»