0 800 400 111, 0 800 400 007

Ця послуга надається абонентам всіх тарифних пакетів i включена в базовий пакет послуг.

За допомогою послуги Конференц-зв'язок Ви маєте можливість об'єднати декілька розмов у конференцію, приєднати нового учасника до конференції, видалити учасника з конференції, приєднати до конференції вхідний дзвінок, вести конфіденційну розмову з будь-яким з учасників конференції, здійснити ще один виклик з переведенням поточної конференції в режим очікування, об'єднати декілька конференцій.

Для роботи з послугою Конференц-зв'язок необхідно підключити послугу Очікування/Утримання виклику.

Алгоритм дій з організації конференції може залежати від моделі вашого телефону. Детальний опис використання послуги «Конференц-зв'язок» ви можете знайти в інструкції до вашого телефону.

Увага! Послуга Конференц-зв'язок дозволяє організувати одночасний зв’язок між максимум шістьма абонентами (включно з Вами).

Вартість послуги

Виклики, які використовують декілька з'єднань (Очікування/Утримання виклику, Конференц-зв'язок), сплачуються у відповідності з кількістю встановлених з’єднань.

Керування послугою

Керувати послугою «Конференц-зв'язок» Ви можете за допомогою Інтернет-помічника або SMS.

Як підключити? Як відключити? Як перевірити статус?
Відправити SMS з цифрою 1 на номер 2052 Відправити SMS з цифрою 2 на номер 2052 Відправити SMS з цифрою 3 на номер 2052

Увага: при зміні тарифу послуга «Конференц-зв'язок» активується автоматично і безкоштовно. Для повторної деактивації потрібно надіслати SMS із цифрою 2 на номер 2052.

Онлайн Консультант
Текстовий чат