0 800 400 111, 0 800 400 007

Будьте завжди на зв’язку і не пропустіть жодного дзвінка з безкоштовними послугами сповіщення про пропущені виклики!

  • «Вам дзвонили» — допоможе Вам не пропустити важливий дзвінок. За допомогою цієї послуги Ви зможете дізнатися, хто і коли Вам телефонував під час перебування поза зоною дії мережі або коли Ваш телефон був вимкнений.
  • «Є зв'язок» — допоможе Вам дізнатися про те, що раніше недоступний абонент, якому Ви не змогли додзвонитися, знову з'явився в мережі і Ви можете йому зателефонувати.
  • «Я на зв'язку» — за допомогою цієї послуги Ви зможете дозволити або заборонити інформувати інших абонентів про свою появу в мережі (за замовчуванням - дозволено).
  • «Лінія вільна» — допоможе Вам дізнатися про те, що раніше зайнятий абонент закінчив попередню розмову і Ви можете йому зателефонувати.
  • Режим «День/Ніч» — дозволяє ввести заборону на доставку сповіщень про пропущені виклики в нічний період - з 23.00 до 7.00 (за замовчуванням - дозволено).

Використання USSD-команд та SMS для налаштування послуг:

Дія USSD-запит SMS з кодом на номер 620
Отримання інструкції щодо налаштування послуг *120# Інфо / Info / Инфо
Перевірка статусу послуги «Вам дзвонили» *120*1# 1
Підключення послуги «Вам дзвонили» *120*11# 11
Відключення послуги «Вам дзвонили» *120*12# 12
Перевірка статусу послуги «Є зв'язок» *120*2# 2
Підключення послуги «Є зв'язок» *120*21# 21
Відключення послуги «Є зв'язок» *120*22# 22
Перевірка статусу послуги «Я на зв'язку» *120*3# 3
Підключення послуги «Я на зв'язку» *120*31# 31
Відключення послуги «Я на зв'язку» *120*32# 32
Перевірка статусу послуги «Лінія вільна» *120*4# 4
Підключення послуги «Лінія вільна» *120*41# 41
Відключення послуги «Лінія вільна» *120*42# 42
Перевірка встановленої мови супроводу послуг *120*9# 9
Встановлення української мови супроводу послуг *120*91# 91
Встановлення російської мови супроводу послуг *120*92# 92
Встановлення англійської мови супроводу послуг *120*93# 93
Встановлення транслітерації української мови супроводу послуг *120*94# 94
Встановлення транслітерації російської мови супроводу послуг *120*95# 95
Перевірка статусу режиму «День/Ніч» *120*0# 0
Підключення режиму «День/Ніч» *120*01# 01
Відключення режиму «День/Ніч» *120*02# 02

Для керування послугами, Ви можете скористатися зручним голосовим меню. Для цього зателефонуйте за номером +380501200000 або 284 та, слідуючи голосовим підказкам, перейдіть у відповідне меню (меню-3-2).

Підключення / Відключення / Перевірка статусу послуг — безкоштовні.

Послуги надаються безкоштовно всім абонентам на постійній основі. Для коректної роботи послуг, перевірте правильність встановленої переадресації на сервісний номер +380501200020. Якщо у Вас встановлена переадресація на інший номер — послуги «Завжди на зв’язку» працювати не будуть.

Інформація про пропущені виклики зберігається протягом 24 годин з моменту надходження дзвінка. Якщо протягом доби Ви не вмикали телефон, інформація про пропущені дзвінки не надійде.

При вихідному дзвінку Ви можете бачити на дисплеї телефону «переадресацію ввімкнено». Це не позначається ані на якості зв'язку, ані на фінансовому стані Вашого рахунку. Скасувати появу цього повідомлення та саму переадресацію, викликану роботою послуг «Завжди на зв’язку», неможливо.

Онлайн Консультант
Текстовий чат