Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Телефонуйте цілодобово безкоштовно

з мобільного Vodafone в Україні (довідка)

111

онлайн-чат

з будь-якого номера в Україні для
клієнтів інших операторів та в національному роумінгу:
з мобільного Vodafone
у роумінгу:

0 800 400 111

380 500 400 111


Середній та малий бізнес

з питань нових підключень:
обслуговування клієнтів:

0 800 400 007

050 462 0004


Інтернет для дому

з питань нових підключень:
обслуговування клієнтів:

0 800 60 60 70

0 800 40 20 40

телефонуйте безкоштовно з 08:00 до 23:00

Подати офіційне звернення або запит можна:

  • на поштову адресу 01601, м. Київ, Лейпцизька, 15;
  • через форму зворотнього зв'язку.

Щоб ми якнайшвидше могли вирішити ваше питання, з метою проведення ідентифікації, просимо в листі вказувати наступну інформацію:

  • Для фізичних осіб (передплаченої форми обслуговування): номер телефону, за яким розглядатиметься звернення; PUK-код (якщо є); суть звернення.
  • Для фізичних осіб (контрактної форми обслуговування): прізвище, ім’я, по батькові; серія і номер паспорта; суть звернення.
  • Для юридичних осіб: суть звернення на офіційному бланку компанії.
Потрібна допомога? Відкрийте чат