Якщо номер телефону не поповнювався 370 днів і ви не виконали дії для його розблокування впродовж наступних 60 та 30 днів (деталі вказані у блоці «Розблокування номера передплати, якщо не було поповнення рахунку впродовж 370 днів»), то такий номер вважається остаточно деактивованим. Якщо з моменту такої деактивації пройшло менше 2 років, номер може отримати лише останній власник. Для цього:
Крок 1
Перевірте наявність вашого номера у продажу в розділі «Підбір за маскою».
Крок 1.1. Якщо він доступний, ви можете одразу його придбати.
Крок 1.2 Якщо ж вашого номера немає в продажу, то відновлення можливе лише останнім власником (вартість складе від 325 грн та залежить від категорії номера). Для цього:
Крок 2
Вкажіть у формі «Відновити номер»:
- номер, який потрібно відновити
- ваші прізвище, ім’я та по батькові
- контактний номер телефону для зв’язку
Для підтвердження того, що саме ви були останнім власником номера, дайте відповіді на максимально можливу кількість зазначених нижче питань (деякі є обов’язковими):
- На які номери найчастіше телефонували (щонайменше 2 номера)? (обов’язково)
- Яка остання модель телефона або його IMEI* (обов’язково)
*- якщо пристрій з двома SIM-картками – вкажіть обидва IMEI. Перевірити: *#06#
- Коли востаннє телефонували з цього номера? (обов’язково)
- Якою була сума і дата останнього поповнення?
- Як називався тариф або яке його наповнення?
- Яка дата активації номера або дата здійснення першого дзвінка?
- Якщо в останній рік користування номером були за кордоном – укажіть країну і дату
Якщо ваш номер був зареєстрований на персональні дані, додатково прикріпіть у формі «Відновити номер»:
- ваше фото, на якому видно обличчя, а в руках ви тримаєте документ, що посвідчує особу і аркуш, на якому власноруч написана фраза: «Фото для відновлення номера», указана дата, ваш підпис»
приклад фото
- фото всіх заповнених сторінок паспорта (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотнього боку).
Важливо: вкладення приймаються у форматі jpg або pdf.
Крок 3
Результат перевірки повідомимо протягом 7 робочих днів дзвінком або в SMS на вказаний у заявці контактний номер телефону.
Важливо!
Для підтвердження, що ви були останнім користувачем номера, вам може зателефонувати наш спеціаліст і задати додаткові запитання.
Зверніть увагу: ми телефонуємо з 9:00 до 17:30 за київським часом. Врахуйте це, якщо знаходитесь за кордоном. Такий дзвінок може тарифікуватись відповідно до умов вашого тарифу чи оператора.
У разі успішної перевірки ви отримаєте повідомлення з подальшими діями, а саме:
придбайте будь-який стартовий пакет Vodafone (окрім як з тарифом Device чи Yezzz!) або ваучер eSIM з новим номером (вартість - від 125 грн)
Перевірити, чи ваш пристрій підтримує eSIM, можна в розділі «Список девайсів з eSIM».
Крок 4
1. Активуйте придбаний номер:
- якщо ви в Україні - зателефонуйте на 111, побудьте на лінії кілька секунд після з’єднання, очікувати підключення оператора не потрібно. Або скористайтеся інтернетом;
- якщо ви в роумінгу – зателефонуйте на +380 50 0 400 111 або скористайтеся інтернетом.
2. Поповніть рахунок на суму, достатню для придбання вашого попереднього номера (сума
складається з вартості самого номера і вартості послуги «Підбір номера» та буде вказана у повідомленні).
3. Сповістіть нас про активацію та поповнення придбаного номера листом на адресу zakaz@vodafone.ua.
Тема листа: «Відновлення деактивованого номера передплати». У самому листі вкажіть:
- номер телефону, який хочете відновити;
- номер телефону придбаного стартового пакета;
- серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри під штрихкодом).