loading

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Шановні клієнти передплаченої та контрактної форм обслуговування, у яких немає можливості відвідати наш магазин для заміни втраченої SIM-картки:

для дистанційного відновлення номера необхідно придбати пакет PowerSIM чи, за його відсутності, будь-який стартовий пакет передплати з новим номером, підготувати документ, що засвідчує особу та зателефонувати на 222 (безкоштовно в мережі Vodafone) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні).

Детальна інформація розміщена тут.

Передплата

Передплата

Контракт

Контракт


Крок 1

Купіть спеціальний стартовий пакет: на сайті з безкоштовною доставкою на будь-яке відділення Нової Пошти чи Укрпошти або у точках продажу поруч з Вами.


Крок 2

Зателефонуйте за номером: 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та надайте необхідну інформацію
для заміни активної SIM-картки


Крок 3

Користуйтеся далі своїм номером, тарифом та підключеними послугами

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G
open

Крок 1

Купіть спеціальний стартовий пакет для відновлення та заміни SIM-картки на нашому сайті з безкоштовною доставкою. Отримайте замовлення у зручному відділенні Нової Пошти чи Укрпошти. Ви оплачуєте лише вартість стартового пакета – 25 грн, а доставка здійснюється безкоштовно.
Також Ви можете придбати пакет у точках продажу поруч з Вашим домом.

Крок 2

Після отримання стартового пакета для відновлення та заміни SIM-картки:

  • подайте заявку на заміну SIM-картки в додатку «My Vodafone» (розділ Послуги > Доступні послуги > Операції з SIM-карткою > Заміна SIM-картки) чи перейдіть за посиланням. Номер буде перенесено на нову SIM-картку впродовж 60 хвилин (якщо заявка подана з 09:00 до 20:59) або після 09:00 (якщо заявка подана з 21:00 до 08:59).
  • або зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію 222 (безкоштовно з будь-якого номера Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер Вашої нової SIM-картки (цифри, які вказані на новому стартовому пакеті або на пластиковому тримачі під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS. Номер буде перенесено на нову SIM-картку одразу.

У випадку, якщо клієнт не може надати SMS-код з будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише у магазині Vodafone згідно правил, описаних у розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Зверніть увагу!
Якщо Ваш номер зареєстровано на паспортні дані або підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то у таких випадках перед проведенням заміни SIM-картки буде виконана додаткова перевірка.
Після запиту очікуйте на дзвінок від оператора.

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій для користування Вашим номером.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тарифний план і всі підключені послуги на момент заміни SIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку;
  • контакти в телефонній книзі, які були збережені на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх з SIM-картки на Ваш пристрій. В разі потреби, зверніться до інструкції виробника Вашого пристрою.

Також Ви можете замінити SIM-картку у найближчому магазині Vodafone.

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)
open

Крок 1

Зверніться у магазин Vodafone з оригіналом паспорта/ID-картки або паспортом громадянина України для виїзду за кордон чи з додатком «Дія» з відображенням документа та придбайте спеціальний стартовий пакет Power SIM вартістю 25 грн чи віртуальну eSIM вартістю 100 грн.

Крок 2

  • назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити;
  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, які вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки);
    – два номери, з якими Ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, які починаються з 0800/900…);
    – IMEI пристрою, у якому знаходилась стара SIM-картка.
  • надайте співробітнику серійний номер Вашої нової SIM-картки (цифри, які вказані на новому стартовому пакеті або на пластиковому тримачі під штрихкодом);
  • пред’явіть співробітнику Ваш паспорт/ID-картку/паспорт громадянина України для виїзду за кордон чи покажіть додаток «Дія» з відображенням документа. У заявці на заміну SIM-картки будуть зафіксовані Ваші персональні дані.

Орієнтовний час, впродовж якого номер буде перенесено на нову SIM-картку, складає 60 хвилин.

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій для користування Вашим номером не раніше, ніж через 60 хвилин (або перезавантажте його у випадку, якщо нова SIM-картка була встановлена раніше цього часу).

Важливо!

  • відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу) можливе лише при зверненні повнолітньої особи;
  • стан поточного рахунку, тарифний план і всі підключені послуги на момент заміни SIM-картки будуть перенесені на нову USIM-картку;
  • контакти в телефонній книзі, які були збережені на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо виконувати резервне копіювання телефонної книги. В разі потреби, зверніться до інструкції виробника Вашого пристрою.

Вказана на стартовому пакеті Power SIM та у вкладенні до нього інструкція щодо алгоритму дій (розділ «Відновлення втраченої чи пошкодженої SIM-картки») стає неактуальною та буде змінена до 30.04.2022.

Термінове блокування SIM-карти
open

Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні).

Щоб підтвердити, що Ви є власником номера, надайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, які вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які Ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за виключенням коротких номерів та номерів, які починаються з 0800/900…).

Якщо Ваш номер зареєстровано на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номеру.

Після оформлення заявки Ви можете здійснити заміну SIM-картки у зручний час за 3 простих кроки.

Для фізичних осіб (договір оформлений на Ваші паспортні дані), фізичних осіб-підприємців та клієнтів, що обслуговуються за умовами програми «Своє коло»:

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G
open

Крок 1

Купіть спеціальний стартовий пакет для відновлення та заміни SIM-картки на нашому сайті з безкоштовною доставкою. Отримайте замовлення у зручному відділенні Нової Пошти чи Укрпошти. Ви оплачуєте лише вартість стартового пакета – 25 грн, а доставка здійснюється безкоштовно.
Також Ви можете придбати пакет у точках продажу поруч з Вашим домом.

Крок 2

Після отримання стартового пакета для відновлення та заміни SIM-картки:

  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію 222 (безкоштовно з будь-якого номера Vodafone Україна);
  • повідомте оператору серійний номер Вашої нової SIM-картки (цифри, які вказані на новому стартовому пакеті або на пластиковому тримачі під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.

У випадку, якщо клієнт не може надати SMS-код з будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише у магазині Vodafone згідно правил, описаних у розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Номер буде перенесено на нову SIM-картку одразу.

Зверніть увагу!
Якщо за Вашим номером або підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то у таких випадках перед проведенням заміни SIM-картки буде виконана додаткова перевірка.
Після запиту очікуйте на SMS-інформування або дзвінок від оператора.

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій для користування Вашим номером.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тарифний план і всі підключені послуги на момент заміни SIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку;
  • контакти в телефонній книзі, які були збережені на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх з SIM-картки на Ваш пристрій. В разі потреби, зверніться до інструкції виробника Вашого пристрою.

Також Ви можете замінити SIM-картку у найближчому магазині Vodafone.

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)
open

Крок 1

Зверніться у магазин Vodafone з оригіналом документу чи додатком «Дія» з відображенням ID-картки.

Крок 2

Надайте співробітнику Ваш документ чи покажіть додаток «Дія» з відображенням ID-картки.
Номер буде перенесено на нову SIM-картку впродовж 60 хвилин.

Термінове блокування SIM-карти
open

Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні).

Для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номеру.

Для корпоративних клієнтів:

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G або у випадку втрати чи виходу з ладу
open
  • зверніться до відповідальної особи Вашої компанії;
  • відповідальні особи за наявності запасної SIM-картки можуть самостійно здійснювати заміну через web-версію My Vodafone (для користувачів з рівнем доступу Адміністратор Особового рахунку та вище) або дистанційно замовити заміну SIM через VIP Zakaz;
  • зверніться до найближчого магазину Vodafone з довіреністю на фірмовому бланку Вашої компанії та паспортом/ID-карткою чи додатком «Дія» з відображенням ID-картки.
Потрібна допомога? Відкрийте чат