Крок 1
Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:
- Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
- ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
- будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2
Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.
Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.
Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.
Крок 3
Для анонімних клієнтів передплати:
- дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),
– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),
– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;
- надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!
Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:
- надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
- вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
- надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу zakaz@vodafone.ua, вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».
Крок 4
Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.
Крок 5
Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).
Увага!
З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.
Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.