На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Передплата
Контракт
в Україні
Крок 1
Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:
Крок 2
Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.
Як це зробити:
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо вас дзвінком)
або
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.
Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.
Важливо!
У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».
Крок 3
Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.
Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:
Крок 1
Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2
Подайте заявку:
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.
Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.
Важливо!
У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».
Крок 3
Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.
в Україні
Крок 1
Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:
Крок 2
Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.
Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.
Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.
Крок 3
Для анонімних клієнтів передплати:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),
– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),
– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;
Важливо!
Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».
Крок 4
Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.
Крок 5
Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).
Увага!
З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.
Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:
Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).
Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.
Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.
Крок 4
Для анонімних клієнтів передплати:
Для зареєстрованих клієнтів передплати:
Крок 5
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».
Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.
Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.
Увага!
З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.
Важливо!
Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.
Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.
Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.
У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.
в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.
Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.
Для цього
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.
(договір оформлений на ваші паспортні дані), фізичних осіб-підприємців та клієнтів, які обслуговуються за умовами програми «Своє коло»:
в Україні
Крок 1
Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:
Крок 2
Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.
Як це зробити:
або
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.
Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.
Важливо!
У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».
Крок 3
Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією у ваучері.
Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:
Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер на нашому сайті (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2
Подайте заявку:
– у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в застосунку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком або SMS)
– або зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS. Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.
Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.
Важливо!
У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».
Крок 3
Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.
в Україні
Крок 1
Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:
Крок 2
Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно в мережі Vodafone) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.
Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.
Крок 3
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».
Крок 4
Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом) та номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.
Крок 5
Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).
Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, в найближчий магазин Vodafone.
Увага!
З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.
за кордоном
Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSim (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).
Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.
Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.
Крок 4
Крок 5
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».
Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.
Активуйте профіль eSIM у пристрої згідно з інструкцією на ваучері.
Увага!
З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих2 годин). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.
Зверніть увагу!
Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.
Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.
Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.
У цьому випадку для проведення заміни вам потрібно буде подати новий запит і очікувати на повторний дзвінок.
в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.
Для цього зателефонуйте:
Для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на який зареєстрований номер.
Після оформлення заявки ви можете зробити заміну SIM-картки в зручний для вас час за кілька кроків.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.
Для цього
Щоб підтвердити, що ви власник номера, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.
в Україні
Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G або у випадку втрати чи виходу з ладу:
Відповідальні особи за наявності запасної SIM-картки чи профілю eSIM можуть самостійно робити заміну через вебверсію My Vodafone (для користувачів з рівнем доступу Адміністратор особового рахунку та вище) або дистанційно замовити заміну SIM через VIP Замовлення або
за кордоном
Для заміни поточної активної SIM-картки на eSIM або у випадку втрати чи виходу з ладу зверніться до відповідальної особи у вашій компанії.
Відповідальні особи за наявності запасної SIM-картки чи профілю eSIM можуть самостійно робити заміну через вебверсію My Vodafone (для користувачів із рівнем доступу Адміністратор особового рахунку та вище) або дистанційно замовити заміну SIM через VIP Замовлення.
в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на zakaz@vodafone.ua, вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).
У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».
У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).
Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.
Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00.
1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета вартістю 150 грн вам компенсують 100 грн).
2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.
Важливо: