loading

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"
Передплата

Передплата

Контракт

Контракт


Крок 1

Купіть спеціальний стартовий пакет: на сайті з безкоштовною доставкою на будь-яке відділення Нової Пошти чи Укрпошти або у точках продажу поруч з вами.


Крок 2

Зателефонуйте за номером: 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та надайте необхідну інформацію
для заміни активної SIM-картки
для відновлення SIM-картки


Крок 3

Користуйтеся далі своїм номером, тарифом та підключеними послугами

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G
open

Крок 1

Купіть спеціальний стартовий пакет для відновлення та заміни SIM-картки:
на нашому сайті з безкоштовною доставкою. Отримайте замовлення у зручному відділенні Нової Пошти чи Укрпошти. Ви оплачуєте лише вартість стартового пакета – 25 грн, а доставка здійснюється безкоштовно.
Також ви можете придбати пакет у точках продажу поруч з вашим домом.

Крок 2

Після отримання стартового пакета для відновлення та заміни SIM-картки:

  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію 222 (безкоштовно з будь-якого номера Vodafone Україна);
  • повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM-картки (цифри, які вказані на новому стартовому пакеті або на пластиковому тримачі під штрихкодом).

Номер буде перенесено на нову SIM-картку одразу.

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій для користування вашим номером.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тарифний план і всі підключені послуги на момент заміни SIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку;
  • контакти в телефонній книзі, які були збережені на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх з SIM-картки на ваш пристрій. В разі потреби, зверніться до інструкції виробника вашого пристрою.

Також ви можете замінити SIM-картку у найближчому магазині Vodafone

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)
open

Крок 1

Купіть спеціальний стартовий пакет для відновлення та заміни SIM-картки:
на нашому сайті з безкоштовною доставкою. Отримайте замовлення у зручному відділенні Нової Пошти чи Укрпошти. Ви оплачуєте лише вартість стартового пакета – 25 грн, а доставка здійснюється безкоштовно.
Також ви можете придбати пакет у точках продажу поруч з вашим домом.

Крок 2

Після отримання стартового пакета для відновлення та заміни SIM-картки, зателефонуйте за номером:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні)

далі:

  • назвіть номер, який потрібно відновити;
  • надайте відповідь оператору на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, які вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки);
    – IMEI пристрою, у якому знаходилась стара SIM-картка;
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, які починаються з 0800/900…);
  • повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM-картки (цифри, які вказані на новому стартовому пакеті або на пластиковому тримачі під штрихкодом).

Зверніть увагу!
Щоб виконати заміну SIM-картки у випадку неуспішної ідентифікації – необхідно звернутись у магазин з документом, що засвідчує особу та зареєструвати свій номер телефону.


Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій для користування вашим номером.
Зверніть увагу!
Номер буде перенесено на нову SIM-картку впродовж 60 хвилин.

Важливо!

  • стан поточного рахунку, тарифний план і всі підключені послуги на момент заміни SIM-картки будуть перенесені на нову USIM-картку;
  • контакти в телефонній книзі, які були збережені на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо виконувати резервне копіювання телефонної книги. В разі потреби, зверніться до інструкції виробника вашого пристрою.

Також ви можете замінити SIM-картку у найближчому магазині Vodafone

Термінове блокування SIM-карти
open

Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні)

Щоб підтвердити, що ви є власником номера, надайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, які вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за виключенням коротких номерів та номерів, які починаються з 0800/900…)

Після оформлення заявки ви можете здійснити заміну SIM-картки у зручний час за 3 простих кроки

Заміна SIM-картки для зареєстрованих абонентів передплати
open

Крок 1

Зверніться у магазин з оригіналом документу, на який зареєстровано номер телефону.

Крок 2

Купіть у магазині стартовий пакет для відновлення та заміни SIM-картки.

Крок 3

Для заміни поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G – надайте код підтверждення з SMS. Номер буде перенесено на нову SIM-картку одразу.

Для відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу) – для проходження ідентифікації надайте співробітнику оригінал документу, на який виконана реєстрація. Номер буде перенесено на нову SIM-картку впродовж 60 хвилин.

Фізичні особи
open

Щоб отримати нову SIM-картку у форматі micro- і nano-USIM, яка підтримує 4G, звертайтесь до найближчого магазину Vodafone з Вашим паспортом.

Юридичні особи
open

Щоб отримати нову SIM-картку у форматі micro- і nano-USIM, яка підтримує 4G:

  • зверніться до контактної особи Вашої компанії;
  • зверніться до найближчого магазину Vodafone з довіреністю на фірмовому бланку Вашої компанії та паспортом.
Потрібна допомога? Відкрийте чат