Шановні клієнти передплаченої та контрактної форм обслуговування, у яких немає можливості відвідати наш магазин для заміни втраченої SIM-картки:
для дистанційного відновлення номера необхідно придбати пакет PowerSIM чи, за його відсутності, будь-який стартовий пакет передплати з новим номером, підготувати документ, що засвідчує особу та зателефонувати на 222 (безкоштовно в мережі Vodafone) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні).
Детальна інформація розміщена тут.
Передплата
Контракт
Крок 1
Купіть спеціальний стартовий пакет: на сайті з безкоштовною доставкою на будь-яке відділення Нової Пошти чи Укрпошти або у точках продажу поруч з Вами.
Крок 2
Зателефонуйте за номером: 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та надайте необхідну інформацію
для заміни активної SIM-картки
Крок 3
Користуйтеся далі своїм номером, тарифом та підключеними послугами
Крок 1
Купіть спеціальний стартовий пакет для відновлення та заміни SIM-картки на нашому сайті з безкоштовною доставкою. Отримайте замовлення у зручному відділенні Нової Пошти чи Укрпошти. Ви оплачуєте лише вартість стартового пакета – 25 грн, а доставка здійснюється безкоштовно.
Також Ви можете придбати пакет у точках продажу поруч з Вашим домом.
Крок 2
Після отримання стартового пакета для відновлення та заміни SIM-картки:
- подайте заявку на заміну SIM-картки в додатку «My Vodafone» (розділ Послуги > Доступні послуги > Операції з SIM-карткою > Заміна SIM-картки) чи перейдіть за посиланням. Номер буде перенесено на нову SIM-картку впродовж 60 хвилин (якщо заявка подана з 09:00 до 20:59) або після 09:00 (якщо заявка подана з 21:00 до 08:59).
- або зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію 222 (безкоштовно з будь-якого номера Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер Вашої нової SIM-картки (цифри, які вказані на новому стартовому пакеті або на пластиковому тримачі під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS. Номер буде перенесено на нову SIM-картку одразу.
У випадку, якщо клієнт не може надати SMS-код з будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише у магазині Vodafone згідно правил, описаних у розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».
Зверніть увагу!
Якщо Ваш номер зареєстровано на паспортні дані або підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то у таких випадках перед проведенням заміни SIM-картки буде виконана додаткова перевірка.
Після запиту очікуйте на дзвінок від оператора.
Крок 3
Встановіть SIM-картку в пристрій для користування Вашим номером.
Важливо:
- стан поточного рахунку, тарифний план і всі підключені послуги на момент заміни SIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку;
- контакти в телефонній книзі, які були збережені на старій SIM-картці, не відновлюються;
- для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх з SIM-картки на Ваш пристрій. В разі потреби, зверніться до інструкції виробника Вашого пристрою.
Також Ви можете замінити SIM-картку у найближчому магазині Vodafone.
Крок 1
Зверніться у магазин Vodafone з оригіналом паспорта/ID-картки або паспортом громадянина України для виїзду за кордон чи з додатком «Дія» з відображенням документа та придбайте спеціальний стартовий пакет Power SIM вартістю 25 грн чи віртуальну eSIM вартістю 100 грн.
Крок 2
- назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити;
- дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, які вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки);
– два номери, з якими Ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, які починаються з 0800/900…);
– IMEI пристрою, у якому знаходилась стара SIM-картка. - надайте співробітнику серійний номер Вашої нової SIM-картки (цифри, які вказані на новому стартовому пакеті або на пластиковому тримачі під штрихкодом);
- пред’явіть співробітнику Ваш паспорт/ID-картку/паспорт громадянина України для виїзду за кордон чи покажіть додаток «Дія» з відображенням документа. У заявці на заміну SIM-картки будуть зафіксовані Ваші персональні дані.
Орієнтовний час, впродовж якого номер буде перенесено на нову SIM-картку, складає 60 хвилин.
Крок 3
Встановіть SIM-картку в пристрій для користування Вашим номером не раніше, ніж через 60 хвилин (або перезавантажте його у випадку, якщо нова SIM-картка була встановлена раніше цього часу).
Важливо!
- відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу) можливе лише при зверненні повнолітньої особи;
- стан поточного рахунку, тарифний план і всі підключені послуги на момент заміни SIM-картки будуть перенесені на нову USIM-картку;
- контакти в телефонній книзі, які були збережені на старій SIM-картці, не відновлюються;
- для збереження контактів рекомендуємо виконувати резервне копіювання телефонної книги. В разі потреби, зверніться до інструкції виробника Вашого пристрою.
Вказана на стартовому пакеті Power SIM та у вкладенні до нього інструкція щодо алгоритму дій (розділ «Відновлення втраченої чи пошкодженої SIM-картки») стає неактуальною та буде змінена до 30.04.2022.
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.
Для цього, зателефонуйте:
- 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
- 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні).
Щоб підтвердити, що Ви є власником номера, надайте відповідь на одне із запитань:
- PUK-код (8 цифр, які вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
- два номери, на які Ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за виключенням коротких номерів та номерів, які починаються з 0800/900…).
Якщо Ваш номер зареєстровано на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номеру.
Після оформлення заявки Ви можете здійснити заміну SIM-картки у зручний час за 3 простих кроки.
Для фізичних осіб (договір оформлений на Ваші паспортні дані), фізичних осіб-підприємців та клієнтів, що обслуговуються за умовами програми «Своє коло»:
Крок 1
Купіть спеціальний стартовий пакет для відновлення та заміни SIM-картки на нашому сайті з безкоштовною доставкою. Отримайте замовлення у зручному відділенні Нової Пошти чи Укрпошти. Ви оплачуєте лише вартість стартового пакета – 25 грн, а доставка здійснюється безкоштовно.
Також Ви можете придбати пакет у точках продажу поруч з Вашим домом.
Крок 2
Після отримання стартового пакета для відновлення та заміни SIM-картки:
- зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію 222 (безкоштовно з будь-якого номера Vodafone Україна);
- повідомте оператору серійний номер Вашої нової SIM-картки (цифри, які вказані на новому стартовому пакеті або на пластиковому тримачі під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
У випадку, якщо клієнт не може надати SMS-код з будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише у магазині Vodafone згідно правил, описаних у розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».
Номер буде перенесено на нову SIM-картку одразу.
Зверніть увагу!
Якщо за Вашим номером або підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то у таких випадках перед проведенням заміни SIM-картки буде виконана додаткова перевірка.
Після запиту очікуйте на SMS-інформування або дзвінок від оператора.
Крок 3
Встановіть SIM-картку в пристрій для користування Вашим номером.
Важливо:
- стан поточного рахунку, тарифний план і всі підключені послуги на момент заміни SIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку;
- контакти в телефонній книзі, які були збережені на старій SIM-картці, не відновлюються;
- для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх з SIM-картки на Ваш пристрій. В разі потреби, зверніться до інструкції виробника Вашого пристрою.
Також Ви можете замінити SIM-картку у найближчому магазині Vodafone.
Крок 1
Зверніться у магазин Vodafone з оригіналом документу чи додатком «Дія» з відображенням ID-картки.
Крок 2
Надайте співробітнику Ваш документ чи покажіть додаток «Дія» з відображенням ID-картки.
Номер буде перенесено на нову SIM-картку впродовж 60 хвилин.
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.
Для цього, зателефонуйте:
- 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
- 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні).
Для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номеру.
Для корпоративних клієнтів:
- зверніться до відповідальної особи Вашої компанії;
- відповідальні особи за наявності запасної SIM-картки можуть самостійно здійснювати заміну через web-версію My Vodafone (для користувачів з рівнем доступу Адміністратор Особового рахунку та вище) або дистанційно замовити заміну SIM через VIP Zakaz;
- зверніться до найближчого магазину Vodafone з довіреністю на фірмовому бланку Вашої компанії та паспортом/ID-карткою чи додатком «Дія» з відображенням ID-картки.