loading
Як уникнути непередбаченої тарифікації?
open

Вирушаючи за кордон, не забудьте перевірити чи активована у Вас послуга переадресації в меню свого телефону або через USSD-запити.


Статус перевірки для всіх абонентів:

USSD-запит Вид переадресації

  • *#21# переадресовуються 
  • *#61# переадресація при відсутності відповіді 
  • *#62# переадресація в разі недосяжності абонента 
  • *#67# переадресація, якщо телефон зайнятий


Для того щоб скасувати всі раніше встановлені переадресації (умовні і безумовна) можна відправити USSD-запит ##002# або скористатися меню телефону.


Перевірити доступність передачі даних в роумінгу

Також необхідно відключити передачу даних на своєму терміналі (якщо Ви не плануєте користуватися інтернетом) так як на Вашому телефоні або смартфоні може бути активовано автоматичне оновлення встановлених додатків або синхронізація з електронною поштою і т.д.


Дані оновлення будуть тарифікуватися як інтернет-трафік в роумінгу.

Яка мінімальна сума повинна бути на рахунку у абонентів Передплати?
open

Для здійснення події на рахунку повинно бути достатньо коштів на оплату мінімальної одиниці тарифікації цієї події. Для здійснення події в межах наданого пакета послуг на рахунку повино бути не менше 0,01 грн.


Здійснення платного дзвінка можливе при мінімальному балансі основного рахунку у 0,01 грн, якщо на грошовому бонусному рахунку є достатньо коштів на оплату мінімальної одиниці тарифікації цього дзвінка. Відправлення платного SMS можливе при мінімальному балансі основного рахунку у 0,01 грн, якщо на грошовому бонусному рахунку є достатньо коштів для відправлення одного SMS.


Для підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць) на рахунку мобільного номера повинна бути достатня сума для оплати пакета (на день, на 28 днів, на місяць) з урахуванням, що після підключення пакета послуг, баланс рахунку мобільного номера складатиме не менше 0,01 грн.

Як замовити Vodafone-кредит
open

Vodafone-Кредит автоматично доступний усім контрактним абонентам, які користуються зв'язком та послугами компанії більше 6 місяців.

Як поповнити рахунок не виходячи з дому або перебуваючи за кордоном?
open

Поповнюйте зручно Ваш рахунок у будь-який час використовуючи додаток Vodafone Pay

Також поповнити рахунок можно за допомогою онлайн переказів на сайті Vodafone, з використанням платіжної системи Portmone.com.

Як отримати деталізацію витрат?
open

Для абонентів передплати:

Ви можете безкоштовно переглянути деталізацію витрат в системі «My Vodafone».

Також є можливість звернутися з паспортом в найближчий Центр продажу та обслуговування і пройти реєстрацію персональних даних.

Після цього інформацію можна отримувати в наших Центрах продажу та обслуговування за події, починаючи з дати реєстрації.


Для абонентів контракт:

Детальна інформація за видатками на особовому рахунку доступна кожному контрактному абоненту БЕЗКОШТОВНО:

  • в електронних рахунках, які надсилаються на електронні адреси абонентів за їх заявою,
  • за допомогою My Vodafone
  • за допомогою безкоштовного дзвінка в Інформаційний Центр за номером 111,
  • при особистому зверненні в центр продажів і обслуговування абонентів.


Отримання деталізації платних подій на паперових носіях можливо тільки за останні 3 місяці і надається тільки в центрах продажу та обслуговування ПрАТ «Vodafone Україна». Вартість послуги перенесення інформації на паперовий носій (щільністю 80 гр / м2) становить 33 грн з ПДВ без ПФ за кожен місяць (за кожен контракт, за яким надається детальна інформація).


Замовлення послуги:

  • Для фізичних осіб - тільки в центрах продажу та обслуговування ПрАТ «Vodafone Україна». При собі необхідно мати паспорт. Деталізацію на паперовому носії може отримати тільки абонент або його представник, який має нотаріально завірене доручення на отримання такої інформації.
  • Для юридичних осіб - тільки в центрах продажу та обслуговування ПрАТ «Vodafone Україна». При собі необхідно мати паспорт, довіреність на отримання деталізації на паперовому носії та лист із зазначенням за якими номерами і за який період необхідно надати інформацію про дзвінки.


Як орієнтуватися в деталізації витрат:


Дата події - Дата і час події в форматі ДД.ММ.РРРР ГГ: МІ.
Номер - номер учасника розмови (співрозмовника)
APN - Назва точки доступу (Access Point Name)
Вартість - вартість наданої послуги
Бізнес час - символ «B» для події, що відбулася в бізнес час
Тарифна група - назва тарифної групи
Послуга - назва наданої послуги
Теле. - Дзвінок
SMS -> - Вихідні SMS
SMS <- - Вхідне SMS
Emrg - Екстрені дзвінки (101-104, 112)
clir - Антивизначник номера
fax - Передача факсу
data - Передача даних
cfa - Запит про всі послуги переадресації
cfu - Безумовна переадресація
cfac - Все умовні переадресації
cf busy - Переведення за умовою "зайнято"
cf nrepl - Переведення за умовою "немає відповіді"
cf nrich - Переведення за умовою "абонент недоступний"
cw - Очікування виклику
ch - Утримання виклику
ct - Переведення виклику
mpty - Конференцзв'язок
cug - Закрита група користувачів
ccbs - Встановлення з'єднання при зайнятості абонента
inet - інтернет трафік
ussd - Сервіс USSD

Що робити, якщо при поповненні через банкомат або термінал самообслуговування гроші не надійшли на рахунок?
open

При поповненні за допомогою банківської платіжної картки сума повинна надійти на рахунок протягом 2-х годин.


Якщо кошти не надійшли, для перевірки статусу платежу зверніться в службу підтримки компанії, яка обслуговувала платіж. Контактний номер служби підтримки вказано на чеку / квитанції про оплату.


Якщо Вам буде надана інформація про успішне проходження оплати, для подальшого вирішення питання зверніться до контакт-центру в телефонному або On-line режимі.


Будь ласка, на момент звернення підготуйте наступну інформацію:

  • Дата і час поповнення. 
  • Сума поповнення. 
  • Номер чека / транзакції / операції. 
  • Номер терміналу. 
  • Адреса терміналу. 
  • Номер служби підтримки.
Як поповнити рахунок з мобільного телефону?
open

Поповнюйте зручно Ваш рахунок у будь-який час використовуючи додаток Vodafone Рay

Як поповнити баланс іншого абонента?
open

За допомогою послуги «Переказ грошей» Ви зможете в будь-який момент поповнити баланс іншого абонента Передплата і номери абонентів Vodafone Коннект без контракту, використовуючи тільки власний мобільний телефон!

Для зручного поповнення балансу іншого абонента використовуйте додаток Vodafone Pay


Переказ грошей за допомогою USSD-запиту:

  • Наберіть на своєму телефоні * 150 * номер, на який хочете перевести гроші (наприклад, 0501234567) * сума від 1 до 10 грн #
  • У разі, якщо Bаш запит був складений коректно, Bи отримаєте USSD-відповідь з кодом підтвердження переказу. Для підтвердження наберіть команду * 150 * код підтвердження #


Переказ грошей за допомогою SMS-запиту:

  • Надішліть на номер 150 SMS-повідомлення з наступним текстом: <номер, на який хочете перевести гроші> * <сума від 1 до 10 грн>.
  • У відповідь Ви отримаєте повідомлення з унікальним кодом для підтвердження переказу. Код відправте на номер 150
  • Якщо Bаш запит був складений коректно, Bи отримаєте SMS-повідомлення, яке підтверджує факт прийняття заявки.


Поповнення ваучером

  • Придбайте ваучер поповнення рахунку необхідного номіналу і виконайте поповнення одним із таких способів:
  • Наберіть на телефоні комбінацію *100*ХХХХХХХХХХХХХХ*YYYYYYYYYY# , де ХХХХХХХХХХХХХХ — це секретний код ваучера, а YYYYYYYYYY - номер телефона одержувача - абонента ПрАТ «Vodafone Україна» або Vodafone.
  • Зателефонуйте за номером 7722 (БЕЗКОШТОВНО) і введіть секретний код ваучера, дотримуючись голосових підказок - доступно тільки для абонентів Передоплата.
  • Використовуючи «Інтернет помічник».


Також Ви завжди можете отримати детальну інструкцію щодо переказу грошей. Для цього необхідно набрати комбінацію *150# або відправити порожнє SMS-повідомлення на номер:

  • 1501 для отримання інструкції на російській мові.
  • 1502 для отримання інструкції на українській мові.
  • 1503 для отримання інструкції на англійській мові.


Вартість одного переказу - 3,00 грн. (З ПДВ і ПФ) у всіх ТП Передплата.

USSD-запити, SMS-запити і вхідні SMS не тарифікуються.

Для абонентів, які знаходяться в роумінгу, послуга доступна тільки для прийому грошей.

Як поповнити рахунок готівкою?
open

Ви можете поповнити рахунок за допомогою:

  • послуги «Легке поповнення»; 
  • ваучерів.


Послуга «Легке Поповнення»


Поповніть свій або будь-який інший абонентський номер ПрАТ «Vodafone Україна» зручним для Вас способом:

  • в відділеннях і філіях банків; 
  • в партнерських мережах терміналів; 
  • в фірмових магазинах при оплаті через касу банківської установи здійснюється поповнення особових рахунків тільки контрактних абонентів. Місцезнаходження найближчого магазину.


Мінімальна сума платежу - 5 грн. Максимальна сума платежу для абонентів Передплата -14999 грн, для абонентів Контракт - 99 999 грн.

Зарахування коштів на рахунок триває від 2 хвилин до декількох годин.

Збережіть чек до моменту зарахування грошей на абонентський номер.


Як поповнити рахунок за допомогою терміналів самообслуговування:

  1. Використовуючи графічне меню терміналу, оберіть послугу «Поповнення абонентських номерів компанії ПрАТ« Vodafone Україна »». 
  2. Введіть свій або будь-який інший абонентський номер ПрАТ «Vodafone Україна» або номер особового рахунку. 
  3. Вставте в купюроприймач суму, на яку хочете поповнити рахунок. 
  4. Натисніть кнопку «Оплатити». 
  5. Візьміть чек, що підтверджує поповнення.


Як поповнити рахунок за допомогою POS-терміналів і Windows-терміналів:

  1. Надайте оператору терміналу інформацію про своє або будь-якому іншому абонентському номері ПрАТ «Vodafone Україна» і суму, на яку необхідно зробити поповнення. 
  2. Отримайте чек від оператора терміналу про поповнення. 


Поповнення ваучером власного рахунку

Купіть ваучер поповнення рахунку необхідного номіналу і виконайте поповнення одним із таких способів:

  • Наберіть на телефоні комбінацію *100*ХХХХХХХХХХХХХХ#, де ХХХХХХХХХХХХХХ - це секретний код ваучера. 
  • Зателефонуйте за номером 7722 (БЕЗКОШТОВНО) і введіть секретний код ваучера, дотримуючись голосових підказок - доступно тільки для абонентів Передоплата. 
  • Використовуючи «Інтерент помічник». 


Поповнення ваучером чужого рахунку ПрАТ «Vodafone Україна» або Vodafone

Купіть ваучер поповнення рахунку необхідного номіналу і виконайте поповнення одним із таких способів:

  • Наберіть на телефоні комбінацію *100*ХХХХХХХХХХХХХХ*YYYYYYYYYY#, де ХХХХХХХХХХХХХХ - це секретний код ваучера, а YYYYYYYYYY - номер телефону одержувача - абонента ПрАТ «Vodafone Україна» або Vodafone. 
  • Зателефонуйте за номером 7722 (БЕЗКОШТОВНО) і введіть секретний код ваучера, дотримуючись голосових підказок - доступно тільки для абонентів Передоплата. 
  • Використовуючи «Інтерент помічник».


Увага! Можливість поповнення рахунку ваучером недоступна абонентам.

Потрібна допомога? Відкрийте чат