loading

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"
Як дізнатися куди знялися гроші?
open

Для абонентів передплати:
Деталізацію можна безкоштовно переглянути в My Vodafone (Меню – Роздiл Витрати). Доступна інформація за останні 6 місяців. Детальна інформація та можливість відправити на e-mail є тільки за поточний і попередній місяць. Відображаються всі події: і платні, і безкоштовні (виняток – безкоштовні інтернет-сесії).

Для абонентів контракту:
Детальну інформацію щодо витрат на особовому рахунку можна отримати безкоштовно декількома способами:

  • My Vodafone (Меню – Роздiл Витрати)
  • в електронних рахунках, які направляються на електронні адреси абонентів за заявою;
  • при дзвінку на номер 111
  • при особистому зверненні в магазин власника номера з паспортом.

Отримання деталізації платних подій на паперових носіях можливо тільки за останні 3 місяці і надається тільки в магазинах Vodafone. Вартість послуги перенесення інформації на паперовий носій становить 33 грн з ПДВ без ПФ за кожен місяць (за кожен контракт, за яким надається докладна інформація).

Замовлення послуги:
Для фізичних осіб – тільки в магазинах Vodafone. При собі необхідно мати паспорт. Деталізацію на паперовому носії може отримати тільки абонент або його представник, який має нотаріально завірене доручення на отримання такої інформації.
Для юридичних осіб – тільки в магазинах Vodafone. При собі необхідно мати паспорт, довіреність на отримання деталізації на паперовому носії та лист із зазначенням, за якими номерами і за який період необхідно надати інформацію про дзвінки.

Як поповнити рахунок?
open

Поповнюйте ваш рахунок в будь-який час:

Підключайте послугу Автопоповнення, щоб завжди бути на зв'язку.

Як використовувати додатковий рахунок?
open

Додатковий рахунок доступний тільки користувачам передплати.
Баланс додаткового рахунку можна перевірити:

  • в My Vodafone на головному екрані;
  • за допомогою комбінації *101*10#

Додатковий рахунок використовується на дзвінки і SMS абонентам в межах України та за кордон (крім контент-послуг); мобільний iнтернет; послуги в роумінгу і щомісячний/денний платіж.
На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.

При наявності грошей на основному і додатковому рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню – з основного.

Обміняти бонуси на гроші – дізнатися більше

Як переказати гроші іншому абоненту?
open

Для зручного поповнення балансу іншого абонента використовуйте додаток SharPay

Для того, щоб надіслати запит на переказ коштів наберіть:
*150*номер телефону отримувача*сума переказу від 1 до 30 грн# та клавішу «виклику».
Наприклад, для переказу 5 грн на номер 0501234567 необхідно набрати запит *150*0501234567*5#.

Вартість одного переказу – 3 грн з ПДВ і ПФ для всіх клієнтів передплати. Для абонентів контракту послуга недоступна.
Для абонентів, які перебувають у роумінгу, послуга доступна тільки для прийому грошей.

Детальніше на сторінці послуги


Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів Передплати
open

Для здійснення вихiдних подій з номера (дзвiнок, SMS, користування iнтернетом) на рахунку повинно бути не менше 0,01 грн.

Важливо, що ця умова має бути врахована i в наступних випадках:
1. Пiсля підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць) для коректної роботи подiй за номером баланс рахунку також має складати не менше 0,01 грн.
2. При тарифiкацiї подiй з додаткового грошового рахунку (перевiрити залишок *101*10#) мiнiмальний баланс основного рахунку – 0,01 грн.

Потрібна допомога? Відкрийте чат