Для абонентів передплати:
Деталізацію можна безкоштовно переглянути в My Vodafone (Меню – Роздiл Витрати). Доступна інформація за останні 6 місяців. Детальна інформація та можливість відправити на e-mail є тільки за поточний і попередній місяць. Відображаються всі події: і платні, і безкоштовні (виняток – безкоштовні інтернет-сесії).
Для абонентів контракту:
Детальну інформацію щодо витрат на особовому рахунку можна отримати безкоштовно декількома способами:
- My Vodafone (Меню – Роздiл Витрати)
- в електронних рахунках, які направляються на електронні адреси абонентів за заявою;
- при дзвінку на номер 111
- при особистому зверненні в магазин власника номера з паспортом.
Отримання деталізації платних подій на паперових носіях можливо тільки за останні 3 місяці і надається тільки в магазинах Vodafone. Вартість послуги перенесення інформації на паперовий носій становить 33 грн з ПДВ без ПФ за кожен місяць (за кожен контракт, за яким надається докладна інформація).
Замовлення послуги:
Для фізичних осіб – тільки в магазинах Vodafone. При собі необхідно мати паспорт. Деталізацію на паперовому носії може отримати тільки абонент або його представник, який має нотаріально завірене доручення на отримання такої інформації.
Для юридичних осіб – тільки в магазинах Vodafone. При собі необхідно мати паспорт, довіреність на отримання деталізації на паперовому носії та лист із зазначенням, за якими номерами і за який період необхідно надати інформацію про дзвінки.
Поповнюйте ваш рахунок в будь-який час:
Підключайте послугу Автопоповнення, щоб завжди бути на зв'язку.
Додатковий рахунок доступний тільки користувачам передплати.
Баланс додаткового рахунку можна перевірити:
- в My Vodafone на головному екрані;
- за допомогою комбінації *101*10#
Додатковий рахунок використовується на дзвінки і SMS абонентам в межах України та за кордон (крім контент-послуг); мобільний iнтернет; послуги в роумінгу і щомісячний/денний платіж.
На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
При наявності грошей на основному і додатковому рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню – з основного.
Обміняти бонуси на гроші – дізнатися більше
Для зручного поповнення балансу іншого абонента використовуйте додаток SharPay
Для того, щоб надіслати запит на переказ коштів наберіть:
*150*номер телефону отримувача*сума переказу від 1 до 30 грн# та клавішу «виклику».
Наприклад, для переказу 5 грн на номер 0501234567 необхідно набрати запит *150*0501234567*5#.
Вартість одного переказу – 3 грн з ПДВ і ПФ для всіх клієнтів передплати. Для абонентів контракту послуга недоступна.
Для абонентів, які перебувають у роумінгу, послуга доступна тільки для прийому грошей.
Детальніше на сторінці послуги
Для здійснення вихiдних подій з номера (дзвiнок, SMS, користування iнтернетом) на рахунку повинно бути не менше 0,01 грн.
Важливо, що ця умова має бути врахована i в наступних випадках:
1. Пiсля підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць) для коректної роботи подiй за номером баланс рахунку також має складати не менше 0,01 грн.
2. При тарифiкацiї подiй з додаткового грошового рахунку (перевiрити залишок *101*10#) мiнiмальний баланс основного рахунку – 0,01 грн.