На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Застосовуючи інструменти Big Data, ми аналізуємо, як ви користуєтеся своїм номером – наприклад, якими послугами користуєтеся, а якими – ні. Виходячи з цих даних, ми готуємо для вас спеціальну пропозицію.
Що це може бути:
І ще багато-багато інших пропозицій.
Зазвичай клієнт отримує SMS-повідомлення від відправника Vodafone з описом пропозиції і умовами підключення.
Також, щоб перевірити, що ми підготували саме для вас, скористайтеся спеціальним червоним банером на головній сторінці сайту:
Якщо ви отримали SMS від Vodafone з пропозицією перейти в один з тарифів 4G Smart (XS, S, M чи XL) – у повідомленні буде вказано короткий номер, на який потрібно відправити безкоштовне SMS для переходу.
Зверніть увагу, що при переході анулюються кошти на додатковому рахунку (перевірити *101*10#) і відключається послуга «Рік без абонплат», якщо вона активна на вашому поточному тарифі (перевірити статус *365*1#).
Якщо ця пропозиція відобразилась, коли ви ввели свій номер на червоному банері на сайті, після опису внизу натискайте на кнопку «Отримати».
Питання не вирішено? Зателефонуйте нам:
111 — безкоштовно з мобільного Vodafone Україна в Україні;
0800 400 111 — консультація щодо тарифів та послуг Vodafone Україна для абонентів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).
Повернутися до всіх запитань