Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"
Як керувати номером через Інтернет?
open

Використовуйте додаток самообслуговування My Vodafone для управління номером.

Як стати клієнтом контрактної форми обслуговування?
open

Оберіть спосіб підключення:

  • через застосунок My Vodafone;
  • у магазині Vodafone.


При підключенні через застосунок My Vodafone:

  • Встановіть застосунок;
  • На стартовій сторінці натисніть «Стати абонентом Vodafone»;
  • Пройдіть верифікацію через застосунок Дія;
  • Підпишіть договір у застосунку;
  • Поповніть рахунок на суму обраного тарифного плану;
  • Дочекайтесь активації тарифного плану


При підключенні в магазині Vodafone:

  • Оберіть зручний для вас магазин Vodafone;
  • Із собою треба мати паспорт/ID-картку та ідентифікаційний код (або «Дію» за умови наявності цих документів у застосунку);
  • Підпишіть договір у магазині;
  • Поповніть рахунок на суму обраного тарифного плану;
  • Дочекайтесь SMS про нарахування пакета послуг;
  • Перезавантажте телефон для коректного підключення та нарахування пакета послуг.

Ознайомитись з умовами контрактних тарифів можна за посиланням.

Що робити, якщо відправлені SMS не приходять одержувачу?
open

Швидше за все у абонента - відправника в налаштуваннях повідомлень, в розділі тип повідомлення (формат повідомлення) встановлено:

  • електронна пошта
  • факс
  • пейджер

Необхідно, щоб в даному пункті був вказаний стандартний текст.

Також необхідно, щоб типом носія був GSM-канал (Не GPRS).

Складнощі, які можуть виникати, при зміні формату:

У деяких телефонах, можуть виникати складнощі зі зміною формату повідомлень, тобnо типом повідомлення є стандартний текст, але повідомлення не доставляються. Тоді рекомендуємо абоненту вставляти карту в інший телефон і виконати там аналогічні дії.

Якщо абонент відкриває SMS і у нього зависає телефон:

Така ситуація може виникати якщо з SIM-картки не видалили привітальні SMS. Потрібно просто вставити SIM-карту в будь-який інший телефонний апарат (не смартфон від Nokia), видалити всі вхідні SMS.

Чому SMS приходить порожнім або з "ієрогліфами"?
open

Або відправник в налаштуваннях вказав особливий формат повідомлення (не "текст"), або відправив логотип / мелодію, яку телефон одержувача не підтримує

Як налаштувати Інтернет на телефоні?
open

Для коректної роботи Інтернету необхідно налаштувати телефон.

Для цього слід замовити автоматичні налаштування для телефону за наступним посиланням.

Якщо використовувана модель телефону не підтримує автоматичні налаштування - необхідно внести їх вручну. Для цього можна скористатися підказками зі сторінки.

Увага! Рекомендуємо видаляти з пам'яті телефону налаштування тих послуг, якими Ви не плануєте користуватися.

Налаштування SMS для телефону
open

Для відправки та прийняття SMS необхідно перевірити наступні налаштування:

В налаштуваннях вашого телефону повинен бути вірно вказано номер SMS-центру: +380 50 000 501 і він повинен бути обраний як поточного SMS центру. За замовчуванням цей номер прописаний у вашій SIM-картці. Однак якщо ви змінили або видалили цей номер, його потрібно ввести знову.

Формат SMS повинен бути Текстовим, для цього в налаштуваннях SMS потрібно обрати відповідний розділ:

  • Формат SMS - Текст 
  • Тип з'єднання в налаштуваннях повинен бути GSM.

Якщо у Вашому телефоні в Налаштуваннях SMS є опція «Через той же центр», її необхідно відключити.

Якщо в налаштуваннях SMS Вашого телефону є опція «Звіт про доставку», Ви можете включити або відключити отримання повідомлень про доставку SMS кінцевого одержувача.

Ви не зможете відповісти на вхідний SMS, якщо пам'ять Вашого телефону або SIM-карти заповнена. Для цього необхідно очистити пам'ять телефону або SIM-карти і всі повідомлення будуть прийняті успішно.

Налаштування SMS для смартфону
open

Для відправки та прийняття SMS необхідно перевірити наступні налаштування:

В налаштуваннях вашого телефону повинен бути вказаний правильний номер SMS-центру: +38050 000 501 і він повинен бути обраний як поточного SMS центру. За замовчуванням цей номер прописаний у вашій SIM-картці. Однак якщо ви змінили або видалили цей номер, його потрібно ввести знову.


Формат SMS повинен бути Текстовим, для цього в налаштуваннях SMS потрібно обрати відповідний розділ:

  • Формат SMS - Текст 
  • Тип з'єднання в налаштуваннях повинен бути GSM.

Якщо у Вашому телефоні в Налаштуваннях SMS є опція «Через той же центр», її необхідно відключити.

Якщо в налаштуваннях SMS Вашого телефону є опція «Звіт про доставку», Ви можете включити або відключити отримання повідомлень про доставку SMS кінцевого одержувача.

Ви не зможете відповісти на вхідний SMS, якщо пам'ять Вашого телефону або SIM-карти заповнена. Для цього необхідно очистити пам'ять телефону або SIM-карти і всі повідомлення будуть прийняті успішно.

Налаштування мобільного GPRS/EDGE Інтернету
open

Тепер абоненти Vodafone Ukraine можуть всього за один крок налаштувати в своєму мобільному телефоні мобільний GPRS інтернет:


Для цього необхідно просто відправити безкоштовне SMS-повідомлення з цифрою "0" на короткий номер 1020.


Увага! Після отримання налаштувань потрібно зберегти їх у своєму телефоні.

Абоненти Передплати можуть активувати всі GPRS послуги самостійно, відправивши SMS-повідомлення на номер 1040001.

Контрактні абоненти Передплати можуть активувати послуги особисто, зателефонувавши за номером 111 (безкоштовно по Україні з мобільного мережі Vodafone Україна Передоплата, цілодобово). Або за допомогою послуги «Інтернет-Помічник».

Налаштувати ці послуги на своєму телефоні Ви також можете за допомогою сервісу замовлення автоматичних налаштувань на сайті для абонентів Передплати.


Для зручності користувачів у послузі Мобільний GPRS-Інтернет реалізована можливість доступу з некоректними або порожніми настройками. Тарифікація такого доступу здійснюється згідно тарифного плану абонента.

Відчуйте більше переваг сучасного мобільного зв'язку, налаштувавши на своєму телефоні Мобільний Інтернет.

Як використовувати бонусний рахунок? Чи можна ці гроші перевести на основний рахунок?
open

Переказати кошти з додаткового грошового рахунку на основний неможливо. Пріоритет їх використання вище, ніж коштів з основного рахунку.


Зверніть увагу! Використовувати ці кошти можна не на всі послуги.

Як телефонувати по Україні та за її межі?
open

Вихідний дзвінок по Україні

Ви приїхали в Україну, вибрали мережу ПрАТ «ВФ Україна» і бажаєте зателефонувати абоненту, у якого український номер телефону - наберіть номер в міжнародному форматі (тарифікація при цьому відповідає локальному дзвінку в межах України):

+ <Код країни> <код місцевості або мережі в Україні без попереднього нуля> <номер телефону>.

Наприклад, щоб зателефонувати до Одеси, Україна, наберіть: +380 482 ХХХ ХХХ, де:

  • + Знак, що використовується у мобільних телефонах стандарту GSM для заміни коду міжнародного доступу з будь-якої країни; 
  • 380 - міжнародний код України; 
  • 482 - код міста Одеси; 
  • ХХХ ХХХ - телефонний номер абонента.


Про тарифи на роумінгові дзвінки в межах України дізнайтеся у Вашого домашнього оператора.

Вихідний дзвінок за межі України - міжнародний дзвінок

Ви приїхали в Україну вибрали мережу ПрАТ «ВФ Україна» і бажаєте зателефонувати абоненту, який знаходиться за межами України, - наберіть номер в міжнародному форматі (тарифікація при цьому відповідає міжнародному дзвінку за межі України).

+ <Код країни> <код місцевості / мережі> <номер телефону>.

Наприклад, щоб зателефонувати до Сан-Франциско, наберіть: +1 415 ХХХ ХХ ХХ, де:

  • + Знак, який використовується у мобільних телефонах стандарту GSM для заміни коду міжнародного доступу з будь-якої країни; 
  • 1 - код США; 
  • 415 - код Сан-Франциско; 
  • ХХХ ХХ ХХ - телефонний номер абонента.


Про тарифи на роумінгові дзвінки за межі України дізнайтеся у Вашого домашнього оператора

Корисні послуги для гостей Vodafone Україна
open

VIP-довідка 109


VIP-довідка 109 - це унікальний інформаційно-довідковий сервіс, який оперує тільки актуальною бізнес-інформацією і в своєму розпорядженні найповнішу базу інформації, підприємств, товарів та послуг України!

Багатомовна підтримка голосової довідки (Англійська, Французька, Німецька, Іспанська, Російська, Українська мови).

Зателефонувавши 109, Ви легко і швидко отримаєте професійні відповіді на всі питання, а також скористаєтеся ексклюзивними послугами: мобільний перекладач, замовлення таксі, резервування столиків в ресторанах України, замовлення квитків (Ж / Д, автобусний транспорт, морський транспорт), путівник по Україні, розклад транспорту, прогноз погоди і т.д.

Зателефонуйте з Вашого мобільного телефону на короткий номер 109 і отримаєте необхідну Вам інформацію у оператора на англійській, німецькій, французькій, іспанській, російській або українській мові.


Vodafone Інформ 123


Vodafone Інформ 123 - Довідково-інформаційна служба надає широкий спектр довідкової інформації, сервісних та унікальних консультаційних послуг. Підтримка мов: Англійська, Російська, Українська.

Зателефонувавши за номером 123, Ви зможете скористатися такими сервісами: замовлення таксі, прокат автомобілів, замовлення товарів з доставкою, розклад руху всіх видів транспорту, пошук інформації про адресатів, прогноз погоди, інформація для відпочинку і т.д.

Зателефонуйте з Вашого мобільного телефону на короткий номер 123 і отримаєте необхідну Вам інформацію у оператора англійською, російською або українською мовою.


Мобільний путівник – 616


Сервіс надає актуальну інформацію про найцікавіші та найкорисніші міста України. Мобільний путівник – це яскраві мобільні подорожі від ПрАТ «ВФ Україна», надійний помічник мандрівників, найцікавіше про найпрекрасніші міста нашої країни. На порталі представлені популярні серед туристів міста України.

Як скористатися? Зателефонувавши за номером 616, після вибору мови, Вам буде запропоновано вибрати місто: Київ, Львів, Харків, Одеса, Дніпро, Житомир, Полтава, Івано-Франківськ, Ужгород, Яремче і Кам'янець-Подільський.

Вартість дзвінка становить: плата за з'єднання - 11,00 грн, хвилина розмови - 11,00 грн. Тарифікація з 13 секунди.

Щоб отримати повний доступ до управління своїм рахунком скористайтеся системою «ІНТЕРНЕТ-ПОМІЧНИК».

VIP-Довідка
open

Висока швидкість надання інформації на шести мовах і унікальність багатьох сервісів - все це абоненти ПрАТ «Vodafone Україна» знайдуть за номером VIP-довідки 109.


Відчуйте переваги, довірте другорядні або рутинні завдання професіоналам! Телефонуйте 109 і VIP-довідка стане Вашим персональним помічником, консультантом і lifestyle-менеджером в світі інформації та послуг. VIP-довідка - це унікальний інформаційно-довідковий сервіс, який оперує тільки актуальною бізнес-інформацією і в своєму розпорядженні найповнішу базу інформації, підприємств, товарів та послуг України! Зателефонувавши 109, Ви отримаєте доступ до таких послугами:


Мобільний перекладач

Юридична консультація

Віртуальна навігація по 27 містам України

Короткий довідник користувача
open

Купуючи стартовий пакет послуги Передоплата, Ви отримуєте

  • SIM-карта 
  • Посібник Користувача, який також містить Реєстраційну картку та Гарантійні умови 
  • короткий Довідник 
  • Спеціальний стікер з важливими номерами


SIM-КАРТА


SIM-карта містить Ваш персональний телефонний номер. Вона повинна постійно перебувати в Вашому телефоні. На звороті SIM-картки розташовані PIN- та PUK-коди.


Як зробити перший дзвінок


  • Вставте SIM-карту в мобільний телефон. 
  • Увімкніть телефон і введіть PIN-код 0000.


Для того, щоб зателефонувати за бажаним номером, Вам необхідно дотримуватися такої схеми:

  • 050 ХХХ ХХХХ - якщо телефонуєте на мобільний телефон ПрАТ «Vodafone Україна»;
  • (Код оператора) ХХХ ХХХХ - якщо телефонуєте на мобільний телефон іншого оператора; 
  • (Код міста) ХХХ ХХХХ - якщо телефонуєте на міський номер; 
  • + (Код країни) (код міста) ХХХ ХХХХ - якщо телефонуєте за кордон.


Увага! Тільки після Вашого першого дзвiнка Ви матимете можливість приймати дзвінки


Ваш рахунок


Кожен абонент послуги Передоплата отримує персональний рахунок. На ньому зберігається інформація про кожне поповнення та витрачання Ваших коштів. В подальшому Ви можете поповнити свій рахунок за допомогою карт оплати Передоплата.


Для поповнення рахунку Вам необхідно:

  • стерти захисне покриття на зворотному боці картки відплати, щоб побачити весь прихований 14-розрядний код; 
  • зателефонувати зі свого мобільного телефону на безкоштовний номер меню послуги Передоплата 7722 та дотримуватися голосових підказок. (Під час першого поповнення рахунку прослухайте вступну інструкцію та оберіть мову); 
  • після пропозиції поповнити рахунок - натисніть 2; 
  • після звукового сигналу ввести 14-розрядний код карти відплати і більше нічого не натискати. 
  • Ваш рахунок буде поповнено.
USSD-Сервіси для абонентів Передплати
open

USSD (Unstructured Supplementary Services Data) - технологія обміну даними, яка забезпечує обмін інформацією між абонентами та спеціальним сервісом мобільного оператора в режимі реального часу.

Примітка: USSD-повідомлення не зберігається в пам'яті телефону.


Основні переваги використання сервісу:

  • Швидкість - інформація надається в режимі реального часу.
  • Зручність - простий доступ до фінансової інформації та інформації про програму лояльності.


Для того щоб відправити запит, необхідно набрати встановлений порядок символів, а саме: * код запиту # і натиснути кнопку виклику.

Таблиця призначення номерів USSD-запитів


Номер запиту
Призначення
*101#
Інформація про стан рахунку, термін дії послуги й тарифної моделі
*101*10#
Перевірка бонусного рахунку
*101*4# , *101*04#
Перевірка безкоштовних хвилин
*100*код ваучера#
Поповнення рахунку за допомогою ваучера
*111*номер телефону#
Комбінація для здійснення вихідного дзвінку в роумінгу
*150*номер телефону*сума#
Запит на переказ грошей
*150#
Інструкція про користування послугою «Переказ грошей»
*104*номер телефону#
Запит послуги «Передзвони мені»
*104*0#
Інформація про кількість запитів, які залишились в рамках послуги «Передзвони мені»
*104*номер телефону*01#
Запит послуги «Передзвони мені» на укр. мові
*104*номер телефону*02#
Запит послуги «Передзвони мені» на рос. мові
*104*номер телефону*03#
Запит послуги «Передзвони мені» на анг. мові
*104*01#
Інструкція на укр. мові
*104*02#
Інструкція на рос. мові
*104*03#
Інструкція на анг. мові
*120#
Отримання інструкцій по управлінню послугами
*120*1#
Перевірка статусу послуги «Вам дзвонили»
*120*11#
Активація послуги «Вам дзвонили»
*120*12#
Деактивація послуги «Вам дзвонили»
*120*2#
Перевірка статусу послуги «Є зв'язок»
*120*21#
Активація послуги «Є зв'язок»
*120*22#
Деактивация услуги «Есть связь»
*120*3#
Перевірка статусу послуги «Я на зв'язку»
*120*31#
Активація послуги «Я на зв'язку»
*120*32#
Деактивація послуги «Я на зв'язку»
*120*9#
Перевірка статусу мови супроводу послуги
*120*91#
Для встановлення української мови супроводу послуги
*120*92#
Для встановлення російської мови супроводу послуги
*120*93#
Для встановлення англійської мови супроводу послуги
*120*94#
Для встановлення української мови (трансліт) супроводу послуги
*120*0#
Перевірка статусу режиму «День/Ніч»
*120*1#
Активація режиму «День/Ніч»
*120*2#
Деактивація режиму «День/Ніч»
*161#
Визначення свого номеру
*777#
Загальна інформація про існуючі запити в рамках програми лояльності Бонус
*777*1#
Інформація про кількість бонусів Бонус на рахунку
*777*2#
Інформація про те, як здійснити обмін бонусів на послуги зв'язку
*777*3#
Дата першого дзвінка
*777*2*010#
Обмін 500 бонусів Бонус на 10 грн
*777*2*050#
Обмін 2500 бонусів Бонус на 50 грн
*777*2*1002#
Обмін 120 бонусів Бонус на 5 грн
*777*2*1003#
Обмін 240 бонусів Бонус на 10 грн
*777*2*1005#
Обмін 600 бонусів Бонус на 30 грн
*777*2*1006#
Обмін 960 бонусів Бонус на 50 грн
*777*2*1007#
Обмін 1800 бонусів Бонус на 100 грн
*777*2*100#
Обмін 180 бонусів Бонус на 100 хвилин в мережі ПрАТ «Vodafone Україна»
*777*2*1000#
Обмін 480 бонусів Бонус на 1000 хвилин в мережі ПрАТ «Vodafone Україна»
*777*2*3000#
Обмін 1400 бонусів Бонус на 3000 хвилин в мережі ПрАТ «Vodafone Україна»
*777*2*120#
Обмін 400 бонусів Бонус на 20 хвилин на всі мережі в Україні, включаючи мережу ПрАТ «Vodafone Україна»
*777*2*150#
Обмін 900 бонусів Бонус на 50 хвилин на всі мережі в Украине, включаючи мережу ПрАТ «Vodafone Україна»
*777*2*3100#
Обмін 1600 бонусів Бонус на 100 хвилин на всі мережі в Україні, включаючи мережу ПрАТ «Vodafone Україна»
*777*2*310#
Обмін 100 бонусів Бонус на 10 SMS
*777*2*300#
Обмін 8000 бонусів Бонус на 100 SMS
*777*2*1050#
Обмін 240 бонусів Бонус на 50 SMS
*777*2*1100#
Обмін 360 бонусів Бонус на 100 SMS
**67*номер телефону#
Активація переадресації: «зайнято» - переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону
**61*номер телефону#
Активація переадресації: «немає відповіді» — переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок
**62*номер телефону#
Активація переадресації: «поза зоною досяжності» — переадресація, якщо Ви знаходитесь поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнено
##002#
Відміна всіх видів переадресації
##21#
Відміна переадресації «негайно» — безумовна переадресація всіх дзвінків
##67#
Відміна переадресації «зайнято» — переадресайія дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону
##61#
Відміна переадресації «немає відповіді» — переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок
##62#
Відміна переадресації «поза зоною досяжності» — переадресація, коли Ви знаходитесь поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнено
*#21#
Перевірити стан переадресації «негайно» — безумовна переадресація всіх дзвінків
*#67#
Перевірити стан переадресації «зайнято» — переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону
*#61#
Перевірити стан переадресації «немає відповіді» — переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок
*#62#
Перевірити стан переадресації «поза зоною досяжності» — переадресація, коли Ви знаходитесь поза зоню покриття GSM або Ваш телефон вимкнено


При використанні USSD-запитів *104*номер телефону# , *777# , *777*1# , *777*2#, *777*3# абонент має можливість самостійно обирати мову USSD-повідомлення-відповіді —українську, російську чи англійську.

За замовчуванням встановлена українська мова. Для зміни мови на російську необхідно після номера запиту перед символом # набрати *02; на англійську — *03.

Мова змінюється лише для поточного запиту.

Приклад для USSD-запиту *777#:

*777*01# або *777# — українська мова. *777*02# — російська мова. *777*03# — англійська мова. Блокування GPRS послуг


За допомогою USSD-запиту:

  • *109*80# — Запит для перевірки статусу сервісу «Блокування Мобільного Інтернету, WAP, Online TV».
  • *109*81# — Запит на активацію сервісу «Блокування Мобільного Інтернету, WAP, Online TV».
  • *109*82# — Запит на деактивацію сервісу «Блокування Мобільного Інтернету, WAP, Online TV».
  • *109*90# — Перевірка статусу сервісу «Блокування APN mts.internet».
  • *109*91# — Активація сервісу «Блокування APN mts.internet».
  • *109*92# — Деактивація сервісу «Блокування APN mts.internet»..
  • *109*102# — Замовлення блокування послуги Мобільний Інтернет у роумінгу.
  • *109*101# — Перевірка статусу.
  • *109*103# — Розблокування.


Блокування / розблокування здійснюється протягом доби з моменту призначення, щодо виконання абоненту приходить SMS-нотифікація.


Обмеження:


Послуга поширюється тільки на абонентів ПрАТ «Vodafone Україна» і не надається гостьовим абонентам операторів роумінг-партнерів.

Якщо під час активного блокування «Мобільного Інтернету, WAP, Online TV», абонент відправить запит на активацію «Мобільного Інтернету в роумінгу», то крім активації Мобільного Інтернету в роумінгу також активуються послуги GPRS, WAP, Online TV в домашній мережі, тобто деактивується блокування «Мобільного інтернету, WAP, Online TV».

Щоб отримати повний доступ до управління своїм рахунком скористайтеся системою «My Vodafone».

USSD-Сервіси для Контрактних абонентів
open

USSD (Unstructured Supplementary Services Data) - технологія обміну даними, яка забезпечує обмін інформацією між абонентами та спеціальним сервісом мобільного оператора в режимі реального часу.

Сервіс USSD не вимагає додаткового замовлення або активації, він надається абонентам на постійній основі безкоштовно. Сервіс доступний з мобільного телефону, який працює в стандарті GSM, незалежно від моделі.

Примітка: USSD-повідомлення не зберігається в пам'яті телефону.


Основні переваги використання сервісу:

  • швидкість - інформація надається в режимі реального часу 
  • зручність - простий доступ до фінансової інформації та інформації про програму лояльності


Для того щоб відправити запит, необхідно набрати встановлений порядок символів, а саме: * код запиту # і натиснути кнопку виклику.


Номера запитівПризначення
*110*10#
*110*10*01#
*110*10*02#
*110*10*03#
Перевірка залишку коштів на особовому рахунку;
Українська мова;
Російська мова;
Англійська мова;
*110*20#Перевірка залишку пакетних хвилин / пакета послуг;
*110*11#Інформація про дати та суми останніх 6-ти платежів по особовому рахунку;
*110*12#Інформація про суми останніх 3-х рахунків по особовому рахунку;
*110*13#Повна інформація по останньому рахунку; за місяць:
Стан рахунку на початок місяця;
Оплати за місяць (якщо були);
Повернення за місяць (якщо були);
Сума послуг зв'язку;
Сума пенсійного фонду;
Стан рахунку на кінець місяця;
*110*14#Інформація про кількість бонусів на особовому рахунку і сума бонусів, яку буде анулювано в ході наступного біллінга;
*110*21#Інформація про тарифну модель;
*110*22#Термін дії додаткової угоди;
*100*код ваучера#Поповнення рахунку за допомогою ваучера;
*110*30#
*110*301*Пароль#
*110*302*Пароль#
Статус GPRS послуг (WAP, Internet, Гіпер.NET);
Активація GPRS послуг;
Деактивація GPRS послуг;
*110*303*#
*110*313*#
*110*343*#
Інформація про послугу GPRS Internet;
Інформація про послугу GPRS WAP;
Інформація про послугу Гіпер.Net;
*110*33#
*110*331*Пароль#
*110*332*Пароль#
*110*333# 
Статус послуги Передача данних;
Активація Передача даних;
Деактивація Передача даних;
Інформація про послугу Передача даних;
*110*50#
*110*503#
Статус послуги Міжнародна лінія;
Інформація про послугу Міжнародна лінія;
*110*51#
*110*513#
Статус послуги Міжнародний роумінг;
Інформація про послугу Міжнародний роумінг;
*110*52#
*110*521*1*Пароль#
*110*521*2*Пароль#
*110*522*Пароль#
*110*523#
Статус послуги Голосова пошта;
Активація послуги Голосова пошта (російська мова);
Активація послуги Голосова пошта (англійська мова);
Деактивація послуги Голосова пошта;
Інформація про послугу Голосова пошта;
*110*53#
*110*531*Пароль#
*110*532*Пароль#
*110*533#
Статус послуги SMS;
Активація SMS;
Деактивація SMS;
Інформація про послугу SMS;
*110*60#
*110*601*Пароль#
*110*602*Пароль#
*110*603#
Статус послуги Додатковий пакет мережі;
Активація послуги Додатковий пакет мережі;
Деактивація послуги Додатковий пакет мережі;
Інформація про послугу Додатковий пакет мережі;
*110*61#
*110*611*Пароль#
*110*612*Пароль#
*110*613#
Статус послуги Заборона визначення номера;
Активація послуги Заборона визначення номера;
Деактивація послуги Заборона визначення номера;
Інформація про послугу Заборона визначення номера;
*110*62#
*110*621*Пароль#
*110*622*Пароль#
*110*623#
Статус послуги Детальний рахунок;
Активація послуги Детальний рахунок;
Деактивація послуги Детальний рахунок;
Інформація про послугу Детальний рахунок;
*110*40#
*110*401*1* Пароль #
*110*401*2* Пароль #
*110*401*3* Пароль #
*110*401*4* Пароль #
*110*401*5* Пароль #
*110*402* Пароль #
*110*403#
Статус послуги Моя Сім'я;
Активація послуги (1 номер) Моя Сім'я;
Активація послуги (2 номери) Моя Сім'я;
Активація послуги (3 номери) Моя Сім'я;
Активація послуги (4 номери) Моя Сім'я;
Активація послуги (5 номерів) Моя Сім'я;
Деактивація послуги Моя Сім'я;
Інформація про послугу Моя Сім'я;
*104*номер телефона#Запит послуги «Передзвони мені»;
*104*0#Інформація про кількість запитів, що залишилися, в рамках послуги «Передзвони мені»;
*104*номер телефона*01#
*104*номер телефона*02#
*104*номер телефона*03#
Запит послуги «Передзвони мені» українською;

Запит послуги «Передзвони мені» російською;

Запит послуги «Передзвони мені» англійською;
*104#
*104*01#
*104*02#
*104*03#

Інструкція українською мовою;
Інструкція російською мовою;
Інструкція англійською мовою;
*120#Отримання інструкції щодо налаштування послуг;
*120*1#Перевірка статусу послуги «Вам дзвонили»;
*120*11#Активувати послугу «Вам дзвонили»;
*120*12#Деактивувати послугу «Вам дзвонили»;
*120*2#Перевірка статусу послуги «Є зв'язок»;
*120*21#Активувати послугу «Є зв'язок»;
*120*22#Деактивувати послугу «Є зв'язок»;
*120*3#Перевірка статусу послуги «Я на зв'язку»;
*120*31#Активувати послугу «Я на зв'язку»;
*120*32#Деактивувати послугу «Я на зв'язку»;
*120*9#Перевірка статусу мови супроводу послуги;
*120*91#Для встановлення української мови супроводу послуги;
*120*92#Для встановлення російської мови супроводу послуги;
*120*93#Для встановлення англійської мови супроводу послуги;
*120*94#Для встановлення української(транслит) мови супроводу послуги;
*120*0#Перевірка статуса режиму «День/Ніч»;
*120*01#Активация режиму «День/Ніч»;
*120*02#Деактивация режиму «День/Ніч»;
**21*номер телефона#Активація переадресації: «негайно» – безумовна переадресація всіх дзвінків;
**67*номер телефона#Активація переадресації: «зайнято» – переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону;
**61*номер телефона#Активація переадресації: «немає відповіді» – переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок;
**62*номер телефона#Активація переадресації: «поза зоною досяжності» – переадресація, коли Ви знаходитеся поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнений;
##002#Відміна всіх видів переадресації;
##21#Відміна переадресації: «негайно» – безумовна переадресація всіх дзвінків;
##67#Відміна переадресації: «зайнято» – переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону;
##61#Відміна переадресації: «немає відповіді» – переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок;
##62#Відміна переадресації: «поза зоною досяжності» – переадресація, коли Ви знаходитеся поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнений;
*#21#Перевірити стан переадресації: «негайно» – безумовна переадресація всіх дзвінків;
*#67#Перевірити стан переадресації: «зайнято» – переадресація дзвінків, якщо Ви в даний момент розмовляєте по телефону;
*#61#Перевірити стан переадресації: «немає відповіді» – переадресація, якщо Ви не відповідаєте на дзвінок;
*#62#Перевірити стан переадресації: «поза зоною досяжності» – переадресація, коли Ви знаходитеся поза зоною покриття GSM або Ваш телефон вимкнений;


При використанні USSD-запитів *104* номер телефону #, *110#, *110*1 #, *110*2 #, *110*3# абонент має можливість самостійно вибирати мову відповідного USSD-повідомлення - українську, російську або англійську.

За замовчуванням встановлено українську мову. Для зміни мови на російську необхідно після номера запиту перед символом # набрати *02, на англійську - *03.

Мова змінюється лише для поточного запиту.


Приклад для USSD-запиту *110#:

  • *110*01# або *110# - українська мова; 
  • *110*02# - російську мову; 
  • *110*03# - англійська мова;

Для активації / деактивації послуг потрібен Пароль, який необхідно додавати наприкінці кожного запиту.

Пароль забезпечує конфіденційність управління послугами.


Якщо Ви - фізична особа, для замовлення пароля зателефонуйте до Центру Обслуговування Абонентів за номером 111. Унікальний згенерований пароль буде надісланий Вам в SMS-повідомленні протягом 2-х діб.

Юридична особа може замовити пароль, надіславши заявку на факс (044) 240 240 0 або зателефонувавши за номером (050) 462 24 00. Призначений пароль Ви дізнаєтесь з надісланого SMS або у контактної особи Вашої організації протягом 2-х діб.

Як стати абонентом Vodafone Україна?
open

У Вас є можливість вибрати для себе найкращий варіант підключення до мережі Vodafone Україна:

  • Передоплата - найшвидший спосіб почати користування мобільним зв'язком, без контрактних зобов'язань. 
  • Контрактне підключення - для тих, хто користується мобільним зв'язком щодня, без плати за з'єднання.

... щоб залишатися на зв'язку, де б Ви були!

Для того, щоб стати абонентом Передоплата, досить придбати стартовий пакет з будь-яким із запропонованих тарифів ПрАТ «ВФ Україна».

Стартовий пакет потрібно активувати, зробивши дзвінок до дати, зазначеної на його зворотному боці на території України в мережі ПрАТ «ВФ Україна». Щоб скористатися послугами зв'язку від ПрАТ «ВФ Україна», Вам необхідно мати мобільний телефон стандарту GSM 900/1800.

Якщо Ви не скористалися SIM-карткою, яка входить в стартовий пакет (тобто не зробили дзвінок до зазначеної дати), Ви не зможете скористатися послугами з цим стартовим пакетом. Після активації термін дії Вашого номера встановлюється на 30 днів з моменту дзвінка при відсутності поповнення. Після поповнення рахунку від 5 грн послуга продовжується на 365 днів. Для запобігання відключенню Вашого номера заздалегідь потурбуйтесь про продовження терміну дії. Продовжити термін дії Вашого номера можливо тільки шляхом поповнення рахунку. При кожному поповненні рахунку ваучером будь-якого номіналу термін дії Вашого номера продовжується на 365 днів з моменту поповнення рахунку.

Коди оператора ПрАТ «ВФ Україна»: 095, 050, 066, 099

Увага! При відсутності вихідних подій (наприклад, вихідних дзвінків та SMS) за номером протягом 10 місяців, тарифний пакет абонента може бути змінений на будь-якій іншій тариф, доступний для підключення.

Для того, щоб стати контрактних абонентом, потрібно вибрати тарифний пакет і підписати договір на надання послуг мобільного зв'язку з компанією ПрАТ «ВФ Україна».

Для укладення Договору / Угоди необхідно надати наступні документи та відомості:

  • діючий паспорт громадянина України з відміткою про реєстрацію особи в Україні; 
  • довідка про присвоєння ідентифікаційного номера; 
  • відомості про своє місце проживання (поштову адресу); 
  • відомості про контактний телефон в Україні.

Ви також можете скористатися будь-яким зручним для Вас способом для того, щоб оплатити свої рахунки.

Варіанти підключення

Який би варіант підключення Ви не обрали, Ви завжди зможете відчути переваги користування мобільним зв'язком від ПрАТ «ВФ Україна». Адже ПрАТ «ВФ Україна» - це саме більше національне GSM/EDGE-покриття, а також можливість користуватися послугами роумінгу в мережах 375 компаній-партнерів ПрАТ «ВФ Україна» на п'яти континентах! Крім того, ПрАТ «ВФ Україна» пропонує своїм абонентам прості і вигідні тарифи і додаткову послугу «Моя Сім'я», яка дозволяє витрачати ще менше.

Якщо Ви не можете визначитися зі способом підключення, будь ласка, звертайтеся за порадою до експертів з продажу в магазинах і до офіційних дилерів.

Умови користування послугою безпроводного доступу до мережі Інтернет
open

З повними умовами використання ви можете ознайомитися за посиланням

Як телефонувати на екстрені номери з мобільного телефону?
open

Номери екстреного виклику:

  • 101 пожежна охорона / служба порятунку
  • 102 поліція
  • 103 швидка медична допомога
  • 112 служба екстреної допомоги
  • 104 аварійна служба газу
Умови користування мережами мобільного зв'язку
open

З повними умовами використання ви можете ознайомитися за посиланням

Як із іншої країни подзвонити в центр обслуговування абонентів?
open

Для отримання консультації в телефонному режимі використовуйте номер консультаційного центру +380500400111 - дзвінок безкоштовний

Також можна зв'язатися з оператором через службу On-line центр обслуговування.

Що таке термін дії номера? Як його продовжити?
open

Термін дії номера визначає дату, до якої ви можете користуватися SIM-карткою.
Якщо це новий номер, після активації термін дії буде 30 або 60 днів (залежно від вашого тарифу).

Для продовження терміну дії номера на 370 днів поповніть рахунок на суму від 5 грн чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.
Поповнити рахунок

Використання інтернету у фоновому режимі
open

Під час використання мережі 4G інтернет може працювати у фоновому режимі (навіть якщо в телефоні відключена функція передачі даних).

Для уникнення небажаної тарифікації (якщо не плануєте користуватись інтернетом) рекомендуємо змінити в налаштуваннях телефону тип мережі на 3G та відключити передачу даних.