Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone представив нові рішеннях для точного маркетингу

На 17-му міжнародному форумі RE:MARK, який стартував 9 листопада і сьогодні завершує свою роботу, Vodafone представив маркетингові технології на основі Big Data аналітики.

Учасники форуму на прикладі реальних кейсів Vodafone познайомилися з можливостями і перспективами застосування великих даних у маркетингових дослідженнях. Експерти Vodafone поділилися досвідом і розповіли, які механізми потрібно застосовувати, щоб за допомогою великих даних швидко та чітко аналізувати сигнали і розуміти, як змінюються тенденції ринку, оцінювати ризики, робити прогнози в продажах і маркетингу.

Глобальний тренд переходу споживачів в онлайн є одночасно і причиною, і наслідком того, що більшість товарів, послуг і платежів стають цифровими. При цьому 70% онлайн покупок у світі здійснюються з мобільних пристроїв. Аналіз величезних масивів даних, які при цьому генеруються, допомагає у створенні найбільш актуальних пропозицій для клієнтів.

«Світова пандемія прискорила цифровізацію ринків. Щомісяця кількість пошукових запитів у мережі зростає в середньому на 1,5 мільярда. Це означає, що увага сучасного маркетингу також зосереджена на цифрових майданчиках і каналах комунікації. Кожен бізнес, орієнтований на споживача, зможе бути успішним, тільки якщо навчиться правильно аналізувати і використовувати дані, які вже є в його розпорядженні. На сьогоднішній день це найбільш точний спосіб створювати затребувані пропозиції для клієнтів і вести персоналізовані комунікації з ними», – зазначив Гліб Байбаєв, експерт з data driven рішень, Vodafone Innovation team.