Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"
В приймальній комісії КАІ запрацював AI-консультант від Vodafone

В приймальній комісії КАІ запрацював AI-консультант від Vodafone

Державний університет «Київський авіаційний інститут» (КАІ) разом із Vodafone Україна презентували інноваційного цифрового помічника для вступників. AI-аватар консультує з ключових питань вступу, надаючи інформацію про умови та терміни подачі документів, освітні програми, особливості іспитів, вартості навчання та довідкові дані про університет.


Віртуальний консультант, що отримав ім’я КАЯ (співзвучне з оновленою назвою інституту), спілкується з користувачами українською мовою та знає багато про університет. Аватар створений на основі сучасних технологій OpenAI GPT, Whisper та хмарної інфраструктури Microsoft Azure. Розробку виконала IT SmartFlex – дочірня IT-компанія Vodafone Україна.


«Проєкт з КАІ демонструє еволюцію нашої експертизи. Спочатку ми створювали AI-рішення виключно для внутрішніх потреб Vodafone Україна – наші чат-боти обробляють мільйони звернень абонентів щомісяця. Тепер IT SmartFlex готова масштабувати цей досвід для зовнішніх клієнтів. КАЯ – це не просто технологія, це комплексне рішення, яке ми можемо адаптувати під потреби будь-якої організації: від університетів до великого бізнесу. Ми вже маємо в портфелі кілька подібних проєктів на різних стадіях впровадження», – зазначив CEO IT SmartFlex Микола Тракнов.


КАЯ завжди готова спілкуватися з абітурієнтами і ніколи не втомлюється, що дозволяє отримувати відповіді навіть поза робочими годинами Центру вступника. Це допомагає уникнути черг і зменшує навантаження на співробітників. Для зручності користувачів сервіс розміщено у яскравій червоній будці, стилізованій під британську телефонну кабіну, яка вирізняється серед інфраструктури кампусу та привертає увагу.


“КАЯ – це новий крок до спілкування із вступниками. Вона невтомна, завжди активна та рада допомогти із відповідями на всі питання. Ми вже давно мріяли про впровадження штучного інтелекту, і ось цей крок зроблено. Тому якщо ви ще ніколи не спілкувались з аватаром або хотіли б спробувати новітні технології в дії – приходьте у Центр вступника, КАЯ вже чекає!” – додає Радміла Сегол, проректорка зі вступу та онлайн-освіти КАІ.

Проєкт є частиною партнерства між КАІ та Vodafone Україна, що включає розгортання 5G-покриття, створення лабораторії інноваційних технологій і запуск освітніх програм з Data Science та штучного інтелекту. У майбутньому до функціоналу аватара планується додати адаптацію для людей з особливими потребами, наприклад, дублювання тексту на екрані в реальному часі, та розширити сферу знань.




За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:


Пресслужба Vodafone: press@vodafone.ua


Пресслужба КАІ: mediacenter_nau@npp.kai.edu.ua