Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Великдень і травневі свята онлайн: як святкували українці

Великдень і травневі свята онлайн: як святкували українці

Vodafone проаналiзував поведінку українців на свята.

Прогнозовано, коронавірус і карантин суттєво відобразилися на святкуванні Україною Великодня і травневих свят. Українці набагато менше подорожували у межах країни, майже не вибираючись за межі сусідніх областей.

Найбільш жвавими на переміщення громадян стали маршрути між Харківською, Полтавською та Сумською областями, а також між Запорізькою та Дніпропетровською областями. Мешканці Київщини пересувались не так активно, і замість зелених Карпат та теплого півдня України, обирали відпочинок на просторах Чернігівської, Житомирської та Полтавської областей.

Ті, хто залишилися вдома, активно навантажували мережу голосовим та інтернет-трафіком. Українці багато спілкувались і вітали друзів та рідних зі святами у месенджерах, найбільш популярними серед яких стали Viber та Facebook Messenger. Голосовий трафік на свята у мережі Vodafone збільшився в середньому на 40%.

Значного зростання інтернет-трафіку не спостерігалось. Більшість часу в інтернеті користувачі приділяли перегляду фільмів та серіалів в онлайн-кінотеатрах, відвідували ігрові портали та інформаційні ресурси.

Графік активності в інтернеті залишився таким, як і в карантинні робочі дні – більшість не перейшли в режим вихідних. Разом з тим, час користування більш характерними для “робочого” графіку додатками, такими як LinkedIn та Uber, значно скоротився.

Динаміка інтернет-трафіку в межах областей свідчить про масову міграцію з великих міст у передмістя. Так, наприклад, у Києві інтернет-трафік зменшився на 20%, а у Київській області – збільшився на 20%. Подібна тенденція також спостерігається в Полтавській, Запорізькій, Одеській та Дніпропетровській областях.