Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Vodafone «розфарбував» Україну у кольори месенджерів та соціальних мереж

Компанія Vodafone склала рейтинг використання месенджерів та соціальних мереж в містах і областях України за перші 5 місяців 2021 року, надавши кожному регіону кольоровий статус – під колір значка сервісу, яким найактивніше користуються клієнти. Кольори, відповідні популярним соціальним мережам і мессенджерам:

  • Viber – фіолетовий;
  • WhatsApp – зелений;
  • Telegram – блакитний;
  • Instagram – вишневий;
  • Facebook – синій;
  • YouTube – червоний (включаючи YouTube Music);
  • TikTok – чорний;
  • Likee – рожевий;
  • Snapchat – жовтий.

Зазначимо, що у порівнянні з аналогічним рейтингом минулого року показники середнього місячного питомого об'єму трафіку на одного користувача (МБ/люд) дещо зменшилися, що обумовлено «розмиттям» статистики через загальне зростання кількості користувачів усіх вказаних сервісів.

Синій колір, з найбільшим трафіком Facebook (1037 МБ/люд), отримала Чернігівська область. Її сусіди, Житомирська і Черкаська отримали відповідно червоний та рожевий кольорові коди, досягши найбільших серед областей показників середнього місячного питомого об'єму трафіку у YouTube (3839 МБ/люд) та Likee (767 МБ/люд).

Чемпіоном з TikTok стала «чорна» Вінницька область, яка продемонструвала показник трафіку 2112 МБ/люд. Найбільший трафік Telegram (844 МБ/люд) створювали жителі «блакитної» Хмельницької області.

Як і торік, фіолетовою та зеленою стали Одеська та Херсонська області з показниками Viber (118 МБ/люд) та Whatsapp (98 МБ/люд) відповідно. Найактивніші користувачі Instagram й досі проживають у «вишневій» Рівненській області і створюють трафік 2917 МБ/люд. У той же час найбільш активні користувачі сервісу Snapchat знаходяться у «жовтій» Волинській області з показником 46 МБ/люд – і тут за рік нічого не змінилося.

Vodafone також виділив населені пункти з найбільш активними користувачами цих же сервісів:

  • Фіолетовий (Viber)  – Чугинка, Луганська обл., 1163 МБ/люд;
  • Зелений (WhatsApp) – Кам'яне, Запорізька обл., 1287 МБ/люд;
  • Блакитний (Telegram) – Радісний Сад, Миколаївська обл., 5256 МБ/люд;
  • Вишневий (Instagram) – Дроздинь, Рівненська обл., 12028 МБ/люд;
  • Синій (Facebook) – Юрківка, Вінницька обл., 4035 МБ/люд;
  • Червоний (YouTube) – Щигліївка, Житомирська обл., 13236 МБ/люд;
  • Чорний (TikTok) – Зубринка, Житомирська обл., 5608 МБ/люд;
  • Рожевий (Likee) – Королево, Закарпатська обл., 3021 МБ/люд;
  • Жовтий (Snapchat) – Седлище, Волинська обл., 398 МБ/люд.

Vodafone продовжує лідирувати у будівництві 4G-покриття в діапазоні LTE900. Компанія збільшила доступність швидкісного інтернету завдяки розвитку національного покриття в діапазоні LTE 900 МГц, в першу чергу, в селах. Vodafone Україна – лідер за швидкістю мобільного інтернету в Україні за результатами незалежного дослідження Ookla за друге півріччя 2020 року. Рейтинг складений за результатами оцінки середнього обсягу трафіку сервісу на кожного користувача, який мешкає в даному регіоні. Щоб максимально знизити похибку, фахівці компанії виключили населені пункти з незначною кількістю користувачів кожної соцмережі або месенджера.