На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Компанія Vodafone склала рейтинг використання месенджерів та соціальних мереж в містах і областях України за перші 5 місяців 2021 року, надавши кожному регіону кольоровий статус – під колір значка сервісу, яким найактивніше користуються клієнти. Кольори, відповідні популярним соціальним мережам і мессенджерам:
Зазначимо, що у порівнянні з аналогічним рейтингом минулого року показники середнього місячного питомого об'єму трафіку на одного користувача (МБ/люд) дещо зменшилися, що обумовлено «розмиттям» статистики через загальне зростання кількості користувачів усіх вказаних сервісів.
Синій колір, з найбільшим трафіком Facebook (1037 МБ/люд), отримала Чернігівська область. Її сусіди, Житомирська і Черкаська отримали відповідно червоний та рожевий кольорові коди, досягши найбільших серед областей показників середнього місячного питомого об'єму трафіку у YouTube (3839 МБ/люд) та Likee (767 МБ/люд).
Чемпіоном з TikTok стала «чорна» Вінницька область, яка продемонструвала показник трафіку 2112 МБ/люд. Найбільший трафік Telegram (844 МБ/люд) створювали жителі «блакитної» Хмельницької області.
Як і торік, фіолетовою та зеленою стали Одеська та Херсонська області з показниками Viber (118 МБ/люд) та Whatsapp (98 МБ/люд) відповідно. Найактивніші користувачі Instagram й досі проживають у «вишневій» Рівненській області і створюють трафік 2917 МБ/люд. У той же час найбільш активні користувачі сервісу Snapchat знаходяться у «жовтій» Волинській області з показником 46 МБ/люд – і тут за рік нічого не змінилося.
Vodafone також виділив населені пункти з найбільш активними користувачами цих же сервісів:
Vodafone продовжує лідирувати у будівництві 4G-покриття в діапазоні LTE900. Компанія збільшила доступність швидкісного інтернету завдяки розвитку національного покриття в діапазоні LTE 900 МГц, в першу чергу, в селах. Vodafone Україна – лідер за швидкістю мобільного інтернету в Україні за результатами незалежного дослідження Ookla за друге півріччя 2020 року. Рейтинг складений за результатами оцінки середнього обсягу трафіку сервісу на кожного користувача, який мешкає в даному регіоні. Щоб максимально знизити похибку, фахівці компанії виключили населені пункти з незначною кількістю користувачів кожної соцмережі або месенджера.